Selvisi että miehen ex-vaimon sormus maksanut 4 kertaa enemmän kuin minun
Tuli riitaa erään miehen sukulaisen kanssa ja kärjistyi siihen, että tämä huusi minulle ettei mies pidä minua missään arvossa, että sattuu tietämään *Sonjan sormuksen maksaneen summan X. Omani on neljä kertaa halvempi. Mies ei vielä tiedä että tiedän. Kannattaako tämä ottaa puheeksi, kun on nyt jotenkin "arvoton" olo?
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Sormukset on yksi asia, missä minun mielestäni näkyy hyvin miehen suhtautuminen kumppaniinsa. Kaikissa tietämissäni tapauksissa missä joko nainen on ostanut itse sormuksensa tai mies on pitkinhampain ostanut sen kaikkein halvimman vaihtoehdon, on lopulta joko ollut ylettömän p*skaa miehen käytöstä puolisoa kohtaan tai ero. Juttelin kerran asiasta hyvän ystäväni miehen kanssa (olivat juuri kihlautuneet), ja hän sanoi että sormus oli ollut hänen mittapuullaan hitusen liian kallis, mutta ei kadu yhtään sen ostoa kun oli nähnyt miten onnelliseksi se oli ystäväni tehnyt. Haluaa kuulemma, että hänen elämänsä rakkaus katselee koko loppuelämänsä sellaista sormusta, jonka on halunnut.
oho, onpa hyvä, etten tuota tiennyt nuorena. Sormukseni nykyrahassa maksoi 30e kipale. Ei sitä rahaa ollut kummallakaan. Häitäkään ei juhlitti, kun ei ollut rahaa. Naimisissa on oltu silti 28 vuotta ja kolme lasta kasvatettu.
Siis mitä väliä asialla on ? Se, mitä mies on entisensä kanssa tehnyt, maksanut tai mitään muuta, niin sillä ei ole yhtään mitään merkitystä nykyisessä elämässä. Se mies on siihen entiseensäkin joskus ollut rakastunut ihan niinkuin sinuun, MUTTA entinen on entinen ja sillä hyvä. Hanki itsellesi itsetunto, jos täytyy murehtia toisen mennyttä elämää.
Mies on siirtynyt elämässä eteenpäin sinun kanssasi, ja sinä vaadit, että kaikki pitää olla parempaa ja kalliimpaa kuin entisellä ? Sillä tavalla sinä ihan itse roikotat miestäsi siinä menneessä suhteessa. Kyllä sinun täytyy jättää taaksesi se miehen eksä ja keskittyä nykyisyyteen.