Selvisi että miehen ex-vaimon sormus maksanut 4 kertaa enemmän kuin minun
Tuli riitaa erään miehen sukulaisen kanssa ja kärjistyi siihen, että tämä huusi minulle ettei mies pidä minua missään arvossa, että sattuu tietämään *Sonjan sormuksen maksaneen summan X. Omani on neljä kertaa halvempi. Mies ei vielä tiedä että tiedän. Kannattaako tämä ottaa puheeksi, kun on nyt jotenkin "arvoton" olo?
Kommentit (82)
Mitä helv etin väliä? Mun ex-mies maksoi mun sormuksestani 179€. Ihan itse halusin kyseisen sormuksen, btw.
Nykyinen osti rinkulan mikä kustansi 1600€.
Rakastanko molempia? Kyllä. Se sormus on yks p skanväli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeesti. Sormuksen hinnan perusteellako se teidä suhde mitataan? Voiko pinnallisempaa enää olla??
Lässynlässyn! Kyllä toi kertoo kunnioituksesta morsiantaan kohtaan. Miehellä jolla on ollut tapana ostaa arvokoruja naiselleen on joku syy ostaa helyjä seuraavalle. Ei lupaa hyvää ap:n suhteelle.
juu, kyllä näin on, että rahalla kaikki mitataan. Varmaan merkonomeilla näin onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeesti. Sormuksen hinnan perusteellako se teidä suhde mitataan? Voiko pinnallisempaa enää olla??
Ei varmasti, mutta tietysti tuollainen asia saakin tuntua ikävältä, olkootkin pinnallinen asia. Ei rakkautta rahalla mitata, mutta kyllä itsestänikin varmasti tuntuisi kurjalta saada tietää, että ex-puolison sormukseen on panostettu huomattavasti enemmän kuin omaani, onhan se sormus lopulta osittain osa sitä koko kokonaisuutta.
Itse miettisin enemmän sitä, että miehen sukulainen kertoo ettei mies pidä sinua niin suuressa arvossa. Ei savua ilman tulta. Luultavasti mies on itse sanonut näin. Eikö sormuksen hinnalla ole mitään merkitystä.
Miehesi ei arvosta sinua kovinkaan korkealle.
Vierailija kirjoitti:
Av mammat nyt kihlataan kinder sormuksilla ja senkin ne on ostanut ite. Kunhan jonkun saa tappelukaverikseen.
Minunkin ex miehen ex kihlatun sormus, siis kihlasormus, ei vihkisormus, oli 3 kertaa kalliimpi kuin minun vihkisormus. Meissä oli se ero, että tämä kalliimman valkokullatun timanttisormuksen saaja oli miehelleni kuulemma sielunkumppani ja hänen elämänsä suurin rakkaus. Minä olin se hölmö joka meni vihille asti ja joka maksoi oman sormuksensa ja siksi en kalliimpaa ottanut. Kihlasormukseni sentään mies sillon maksoi, se maksoi 10 kertaa vähemmän kuin tämän sielunkumppanin kihlasormus. Minua kohdeltiin koko suhteen ajan muutenkin kuin olisin täysin arvoton ja se myös sanottiin minulle. Että kyllä se sormus jotain kertoo minkä hintaiseksi itselleen mies sinut näkee.
Huhhuh, tuon takia en ota exällisiä miehiä.
Ehkä se ex on syystäkin ex. Enempi olisin huolissani miehen raivotautisista sukulaisista. Hulluus voi olla periytyvää.
Eksän sormus vähän päälle 800€, minun vähän alle 200€
Ja siis mies vielä opiskeli aikanaan kun eksälle tuon sormuksen osti. Nyt on ollut monta vuotta hyväpalkkaisessa työssä.
Ap
Ap, haittaako sormusten hintaero oikeesti?
Kun mies nai exänsä ei ollut edellisen suhteen lapsia joista maksaa elareita, ei ollut asuntolainaa perheen kodista jne. Kakkoskierroksella nuo saa aina kaupanpäälle siipan mukana, ja solloin rahaa sormuksiin ja muihin helyihin ei ole vapaana niin paljon.
Toki saattaa olla myös niin, että mies on oppinut ettei kalliskaan sormus takaa ikuista onnea, ja niinpä hän säästää rahansa.
Ja btw ap. Olet pinnallinen.
Vierailija kirjoitti:
Eksän sormus vähän päälle 800€, minun vähän alle 200€
Ja siis mies vielä opiskeli aikanaan kun eksälle tuon sormuksen osti. Nyt on ollut monta vuotta hyväpalkkaisessa työssä.
Ap
Vielä pahempi juttu. Käytännössä exän sormuksen arvo on vielä korkeampi kun tuon ottaa huomioon.
Entä jos mies olisi ilmoittanut , että se ex:n sormus riitti. Olisitko mennyt naimisiin hänen kanssaan?
Sormukseton
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmasti, mutta tietysti tuollainen asia saakin tuntua ikävältä, olkootkin pinnallinen asia. Ei rakkautta rahalla mitata, mutta kyllä itsestänikin varmasti tuntuisi kurjalta saada tietää, että ex-puolison sormukseen on panostettu huomattavasti enemmän kuin omaani, onhan se sormus lopulta osittain osa sitä koko kokonaisuutta.
"Ei rakkautta rahalla mitata"
"mutta kyllä itsestänikin varmasti tuntuisi kurjalta saada tietää, että ex-puolison sormukseen on panostettu huomattavasti enemmän kuin omaani"
Nämä kaksi lausetta ovat ristiriidassa keskenään.
Hän on ymmärtänyt ettei mikään suhde kestä ikuisesti joten sormukseen ei kannata liikaa tuhlata. Nuorena kuvitellut muuta ja osti kalliin sormuksen elämänsä rakkaudelle joka nopeasti muuttuikin joksikin aivan muuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei rakkautta rahalla mitata"
"mutta kyllä itsestänikin varmasti tuntuisi kurjalta saada tietää, että ex-puolison sormukseen on panostettu huomattavasti enemmän kuin omaani"
Nämä kaksi lausetta ovat ristiriidassa keskenään.
Ei ole millään tavalla. Ja koska sukulaiset on selän takana keskustelua hinnasta käyneet niin on yleinen konsensus että on morsianta pantu halvalla ja he tietää syynkin, tämä nainen ei ole tärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh, tuon takia en ota exällisiä miehiä.
Seukkaatko sä vaan peräkammarin poikien kanssa? Heidän äitisuhde on varmasti teidän suhteelle suurempi taakka kun yksikään exä olis.
Vierailija kirjoitti:
Minunkin ex miehen ex kihlatun sormus, siis kihlasormus, ei vihkisormus, oli 3 kertaa kalliimpi kuin minun vihkisormus. Meissä oli se ero, että tämä kalliimman valkokullatun timanttisormuksen saaja oli miehelleni kuulemma sielunkumppani ja hänen elämänsä suurin rakkaus. Minä olin se hölmö joka meni vihille asti ja joka maksoi oman sormuksensa ja siksi en kalliimpaa ottanut. Kihlasormukseni sentään mies sillon maksoi, se maksoi 10 kertaa vähemmän kuin tämän sielunkumppanin kihlasormus. Minua kohdeltiin koko suhteen ajan muutenkin kuin olisin täysin arvoton ja se myös sanottiin minulle. Että kyllä se sormus jotain kertoo minkä hintaiseksi itselleen mies sinut näkee.
Miksi sä olit noin hölmö? Enkä kysy pahalla vaan aidosti ihmettelen mikä ajaa ihmisen tekemään tollasta?
Tuota.
Se on nyt silti ex ja sinä nyx. Onko sillä sinulle merkitystä?
Jospa tuo mahtava exä hinnoitteli itsensä ulos suhteesta. Kannattaako lähteä samalle linjalle?
Ja miten on mahdollista, että olet tuollaisessa huutosuhteessa johonkin miehen sukulaiseen?
Olisiko parempi pysytellä huutomatkan ulkopuolella?