Selvisi että miehen ex-vaimon sormus maksanut 4 kertaa enemmän kuin minun
Tuli riitaa erään miehen sukulaisen kanssa ja kärjistyi siihen, että tämä huusi minulle ettei mies pidä minua missään arvossa, että sattuu tietämään *Sonjan sormuksen maksaneen summan X. Omani on neljä kertaa halvempi. Mies ei vielä tiedä että tiedän. Kannattaako tämä ottaa puheeksi, kun on nyt jotenkin "arvoton" olo?
Kommentit (82)
Tyypillinen nainen, suhde mitataan rahassa. Osta itse ukollellesi sormus. Miksi sen pitäisi olla niin että aina mies ostaa. Vaikka vastaus siihen on että silloin naisen rahoja kuluu, ja se on naiselle myrkkyä.
Sormukset on yksi asia, missä minun mielestäni näkyy hyvin miehen suhtautuminen kumppaniinsa. Kaikissa tietämissäni tapauksissa missä joko nainen on ostanut itse sormuksensa tai mies on pitkinhampain ostanut sen kaikkein halvimman vaihtoehdon, on lopulta joko ollut ylettömän p*skaa miehen käytöstä puolisoa kohtaan tai ero. Juttelin kerran asiasta hyvän ystäväni miehen kanssa (olivat juuri kihlautuneet), ja hän sanoi että sormus oli ollut hänen mittapuullaan hitusen liian kallis, mutta ei kadu yhtään sen ostoa kun oli nähnyt miten onnelliseksi se oli ystäväni tehnyt. Haluaa kuulemma, että hänen elämänsä rakkaus katselee koko loppuelämänsä sellaista sormusta, jonka on halunnut.
Jospa se ensimmäinen vaimo vei puolet omaisuudesta, niin miehellä ei ole enää varaa yhtä kalliiseen sormukseen.
Ex-vaimo kyni miehen rahat erossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eksän sormus vähän päälle 800€, minun vähän alle 200€
Ja siis mies vielä opiskeli aikanaan kun eksälle tuon sormuksen osti. Nyt on ollut monta vuotta hyväpalkkaisessa työssä.
Ap
Vielä pahempi juttu. Käytännössä exän sormuksen arvo on vielä korkeampi kun tuon ottaa huomioon.
Niin on. Saa elariukon jolla ei ole nyksälleen varaa ostaa edes kunnon sormusta kun rahat menee sen pentuihun.
Melkoinen riemukappale.
Onneksi naiset eivät ole materialisteja,vain miehet?
Naisten logiikkaa:
1. mittaa rakkaus sillä paljonko rahaa mies käyttää sinuun
2. päätä ettei tuo ole rakkauden mittaamista rahalla
Sormuksen oston aikaan exän värkki oli 4 kertaa tiukempi. Tissitkin saman verran jämäkämmät.
Pieni kullankaivaja
Uiskenteli aa-veessä
Mies on tajunnut ettei rakkauden ostamisessa rahalla ole järkeä, eikä siinä että kuluttaa sormukseen noin paljon rahaa.
Toimisin ihan samalla tavalla. Jälkikäteen ajatellen oli typerää hassata niin paljon rahaa häihin, sormukseen, ym kun rahat olivat muutenkin tiukoilla.
Jos nykyinen naisystäväni olisi ollut eri mieltä, olisin sanonut ok ja oltaisiin jatkettu etsimistä. Ei enää pinnallista ja materialistista naista joka "ei välitä rahasta" mutta jonka mielestä se jos ei käytä rutkasti rahaa, on osoitus siitä ettei mies välitä.
Oli sormus ekalle tai tokalle, niin vtuttais saada joku kahdensadan euron bulkkikrääsäsormus.
Mutta onko sormuksesi kuitenkin mieleinen? Hinnalla ei ole mitään merkitystä, jos saa omasta mielestä sopivan ja kauniin sormuksen. Se kertoo siitä, että mies tuntee sinut ja makusi.
Naitko siis miehen vain sormuksen takia? Olisi ehkä ollut helpompaa ostaa itse juuri haluamasilainen sormus ja jättää se miehen kiusaaminen sikseen...
Olitko itse mukana valitsemassa sormustasi`´ Alä ikinä vertaa itseäsi exään
Jos ei sen ekan jälkeen enää ollut varaa?
Olitko itse mukana valitsemassa sormustasi`´ Älä ikinä vertaa itseäsi exään
Vierailija kirjoitti:
Minunkin ex miehen ex kihlatun sormus, siis kihlasormus, ei vihkisormus, oli 3 kertaa kalliimpi kuin minun vihkisormus. Meissä oli se ero, että tämä kalliimman valkokullatun timanttisormuksen saaja oli miehelleni kuulemma sielunkumppani ja hänen elämänsä suurin rakkaus. Minä olin se hölmö joka meni vihille asti ja joka maksoi oman sormuksensa ja siksi en kalliimpaa ottanut. Kihlasormukseni sentään mies sillon maksoi, se maksoi 10 kertaa vähemmän kuin tämän sielunkumppanin kihlasormus. Minua kohdeltiin koko suhteen ajan muutenkin kuin olisin täysin arvoton ja se myös sanottiin minulle. Että kyllä se sormus jotain kertoo minkä hintaiseksi itselleen mies sinut näkee.
Sormus oli suhteesi pienin ongelma, miksi ihmeessä olit tuollaisessa suhteessa?
Tuo sukulainen vain yrittää rikkoa välinne. Älä anna sen höpinöiden vaikuttaa sinun ja miehesi suhteeseen!
Se sormushan on yleensä vaimon itsensä valitsema. Exä on tahtonut tuollaisen.
Kakkoskierros voi jäädä sitten aika lyhyeksi. Okei jos ekan sormus on ollut kalliimpi niin jossain muussa miehen täytyy kompensoida nyksälleen anteliaisuuttaan. Miksi ees ottaa toinen vaimo jos koirakin saa paremman kohtelun.
Erittäin loukkaavaa tuollainen mistä ap kertoi. Ymmärrän aapeen v###tuksen.