Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini ex-mies löysi uuden ja nuorentui silmissä. Mistähän tämä johtuu?

Vierailija
06.12.2019 |

Kyseessä 4kymppinen mies, joka näytti ennen ikäistään vanhemmalta. Nyt on hoikistunut, pukeutuu nuorekkaammin ja koko olemus on ainakin 10 vuotta nuoremman näköinen. Mistähän tällainen voi johtua? Onko muut törmänneet vastaavaan että kumppanin vaihtuessa muuttuu koko olemus? Tämä uusi nainen on saman ikäinen kuin kaverini.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mä otin uuden miesystävän, laihduin ja aloin panostaa ulkonäkööni ja mua kehutaan nykyään paljon. Syy oli yksinkertaisesti se että nykyään kaikki energia ei mene huonoon suhteeseen ja jää enemmän jaksamista panostaa.

Vierailija
2/12 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuminen nuorentaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelu virkistää.

Vierailija
4/12 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettanut alkoholin käytön

Vierailija
5/12 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hopeaketun tavanomainen tarina...

Vierailija
6/12 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä naiset rupsahtaa pitkässä suhteessa. Aletaan pihtaamaan ja käkättämään kaikesta turhasta. Mikäli on tullut tehtyä yhteinen lapsi nainen luulee jollain tavalla hallitsevansa suhdetta. Pari kertaa on tää moka tullut tehtyä. Mä olen kyllä koko ajan ollut hyvässä fyysisessä kondiksessa ja osannut pukeutua, eron jälkeen löytyy se hymykin naamalle.

Vierailija
7/12 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle kävi toisin.. Ex-mieheni petti minua ja vaihtoi vanhempaan naiseen ja on vanhentunut ihan silmissä mutta ilmeisesti on ihan onnellinen . Ero oli itselleni vaikea mutta vuoden jälkeen en ajattele hänestä pahaa. Toivon että hän nyt löysi sen oikean ja pysyvän onnen ja rakkauden. Meitä ei vaan oltu tarkoitettu toisillemme ja molemmat tehtiin virheitä. Itse olen niistä toivottavasti oppinut.

Aikani surin eroa mutta sitten tajusin että olen onnellinen yksinkin, laihduin 25kg, vaihdoin työpaikkaa ja aloin opiskelemaan jne. Toivon ja uskonkin joskus löytäväni uuden rakkauden mutta mikään kiire ei ole.

Vierailija
8/12 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla niin, että sinkkuna en kato itteeni tarkasti, mut suhteessa tosi tarkka omasta ulkonäöstä 😂siks esim mä saatan sinkkuna olla monen mielestä vastenmielonen mut suhteessa sit todella kaunis.

Vierailija
9/12 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuka nyt ei puunaa itteään vimpanpäälle kuntoon vasta rakastuneena?

Vierailija
10/12 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressitasot laskeneet ja onnellisuus näkyy ulospäin.

Vierailija
11/12 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummasti ne miehet alkavat pitää huolta ulkonäöstään, kun ovat suhteessa. Sitten urheillaan ja käydään parturissa, kun on uusi nainen käsivarressa.

Vierailija
12/12 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nainen ja minulle kävi samoin. Kun olin naimisissa olin niin äitiä ettei tarvitse tuunata itseäni. Kun erosta selvisin aloin nuortua ja kun menin viihteelle niin sain kuulla olevani tavattoman kaunis nainen. Vientiä oli ja minua nuoremmat miehet olivat ihan villinä. En ollut koskaan tajunnut, että olenkin kaunis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän