Miten puoliso jäi pettämisestä kiinni?
Unohtuiko puolison kännykkä pöydälle? Löytyikö somesta paljastavia kuvia? Tunnustiko puoliso tai kertoiko joku muu pettämisestä?
Kommentit (1332)
Tämä koko pettämiskeskustelu on vähän banaali.
Totuus on, että pitkässä parisuhteessa syrjähyppelyä tapahtuu, puolin ja toisin, se on ihan yhtä normaalia kuin vessassa käynti.
Mutta samat säännöt pätee tähän kuin ulostamiseenkin, hommaa ei suoriteta puolison silmien alla, jätökset huuhdellaan, ja jälkiä ei jätetä...
Vierailija kirjoitti:
Totuus on, että pitkässä parisuhteessa syrjähyppelyä tapahtuu, puolin ja toisin, se on ihan yhtä normaalia kuin vessassa käynti.Mutta samat säännöt pätee tähän kuin ulostamiseenkin, hommaa ei suoriteta puolison silmien alla, jätökset huuhdellaan, ja jälkiä ei jätetä...
Itse olet h******n banaali. Olethan sanonut tämän myös puolisolle? Sitähän voisi laittaa sitä tarvetta varten oman huoneen kotiin kerta vessakin löytyy. Sinne vaan kaveri tarpeille ja huikkaa murulle että hani käyn vähän asioilla. Oikeastaan oot todella surullinen tapaus. Säälittää sun puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Totuus on, että pitkässä parisuhteessa syrjähyppelyä tapahtuu, puolin ja toisin, se on ihan yhtä normaalia kuin vessassa käynti.Mutta samat säännöt pätee tähän kuin ulostamiseenkin, hommaa ei suoriteta puolison silmien alla, jätökset huuhdellaan, ja jälkiä ei jätetä...
Olen tästä ihan samaa mieltä. Monella on silti luulo, että pitkässä parisuhteessa ei petetä, tai sellaista ei ainakaan tapahdu juuri tässä minun parisuhteessa, mutta kyllä vaan tapahtuu. Omalta osaltani olen antanut itselleni luvan tyydyttää tarpeet siellä, missä parhaimmaksi katson. Jokainen on lopulta itse vastuussa onnellisuudestaan, ei kukaan toinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tästä ihan samaa mieltä. Monella on silti luulo, että pitkässä parisuhteessa ei petetä, tai sellaista ei ainakaan tapahdu juuri tässä minun parisuhteessa, mutta kyllä vaan tapahtuu. Omalta osaltani olen antanut itselleni luvan tyydyttää tarpeet siellä, missä parhaimmaksi katson. Jokainen on lopulta itse vastuussa onnellisuudestaan, ei kukaan toinen.
Muista pitää huoli et asia on yhtä itsestäänselvä myös puolisolle. Toivon että jäät kiinni kun et osaa olla. Säälittävää käytöstä. Aivan todella säälittävää. Et kelpaa toiselle joten varastat.
Ja on se kumma, että on pakko pelkästään alapeukuttaa minun viestejä. Keskustelkaa ja psykologisoikaa toisianne mielin määrin omissa parisuhteissanne, mutta älkää murjottako, jos kaikki eivät toimi teidän mielen mukaisesti. Ehkä olen sitten jonkin sortin k-sipää, mutta kun minua ei ihan oikeasti kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen kännykkä alkoi soida, otin sen käteeni ja ihmettelin kuka on "Päivi". Mies oli suihkussa. Päätin vastata ja nainen toisessa päässä tivasi missä "Matti" on ja olenko "Matin sisko". Kun mies tuli suihkusta, ojensin puhelinta sanoen turtana että tyttöystäväsi soitti ja oli melko kiukkuinen. Mies koetti selitellä ensin, että muka pilapuhelu kunnes lopulta tunnusti. Miehen mukaan syy pettämiseen oli kuulemma se että kun sain jatkuvasti seksistä pissatulehduksen ja pihtasin sitten monta viikkoa. Että ei mies sellaista kestä.
Keksitty juttu tämäkin... Ei hoitoja talleteta puhelimeen niiden omilla nimillä, jos ollenkaan ;)
Miksi ei? Tuollainen avoin toiminta hälventää hienosti epäilyksiä. Tässä tapauksessa mies oli huolimaton, kun sattui suihkun aikaan P soittelemaan. Kävi nainen varomattomaksi tai halusikin käryn käyvän.
"Päivi" kun voi olla vaikka pomo, fysioterapeutti, "oikea" sihteeri jne. ja puhelun tullessa voi olla hyvin asiallinen ja vastata, että "Palaan asiaan tunnin kuluttua" tai "Pidetään palaveri tunnin kuluttua kuten ennenkin". Ei tietenkään tarkoita sitä, että "Päivin" kannattais joka päivä soitella. ;D -eri
Vierailija kirjoitti:
Ja on se kumma, että on pakko pelkästään alapeukuttaa minun viestejä. Keskustelkaa ja psykologisoikaa toisianne mielin määrin omissa parisuhteissanne, mutta älkää murjottako, jos kaikki eivät toimi teidän mielen mukaisesti. Ehkä olen sitten jonkin sortin k-sipää, mutta kun minua ei ihan oikeasti kiinnosta.
Koska olet munaton itsekäs paska joka valheilla pitää ihmisen tai ihmiset sidottuina itseensä. Toivon todella että jäisit kiinni tai joku tekisi sinulle saman, koska sinua ei oikeastikaan kiinnosta.
Elämässämme oli hankalampi ajanjakso tuolloin ja vain minä kävin päivisin töissä mieheni ollessa kotona 4-vuotiaan tyttäremme kanssa. Lapsen suusta karu totuus lopulta paljastui. Lähistöllä asuvan Henskulin kanssa oli leikkikentällä tutustuttu. Pitkään tapaamiset olivatkin jo olleet pelkästään tämän Henskulin luona, jossa lapset olivat leikkineet omiansa ja aikuiset omiansa. Päikkäröineet lapseni kertoman mukaan...
Vierailija kirjoitti:
Elämässämme oli hankalampi ajanjakso tuolloin ja vain minä kävin päivisin töissä mieheni ollessa kotona 4-vuotiaan tyttäremme kanssa. Lapsen suusta karu totuus lopulta paljastui. Lähistöllä asuvan Henskulin kanssa oli leikkikentällä tutustuttu. Pitkään tapaamiset olivatkin jo olleet pelkästään tämän Henskulin luona, jossa lapset olivat leikkineet omiansa ja aikuiset omiansa. Päikkäröineet lapseni kertoman mukaan...
Ei kai pikku päikkärit nyt mitään syntiä ole.
Vaatteet nyt kuitenkin pysyi päällä, vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olet munaton itsekäs paska joka valheilla pitää ihmisen tai ihmiset sidottuina itseensä. Toivon todella että jäisit kiinni tai joku tekisi sinulle saman, koska sinua ei oikeastikaan kiinnosta.
Suloinen valhe on monesti parempi kuin raadollinen totuus... ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista pitää huoli et asia on yhtä itsestäänselvä myös puolisolle. Toivon että jäät kiinni kun et osaa olla. Säälittävää käytöstä. Aivan todella säälittävää. Et kelpaa toiselle joten varastat.
Mitäs tässä varastetaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai pikku päikkärit nyt mitään syntiä ole.
Vaatteet nyt kuitenkin pysyi päällä, vai?
Ei pysyneet. Varsinaista aikuisten leikkiä lasten ollessa pihalla tai viereisessä huoneessa. Useamman kerran viikossa ja useamman kuukauden ajan. Myös iltaiset lenkkireissut olivat usein suuntautuneet tämän Henskulin luo. Kätevää kun kotona voi mennä suoraan suihkuun.
Kysypä siltä vaimolta haluaisiko olla sun kanssa jos tietäisi mitä hääräät? 😉 Ainiin et uskalla. Luuseri. Ja aikaahan siinä varastetaan. Toinen olevinaan uskollisessa parisuhteessa ja toinen pitää oikeutenaan pökkiä ketä huvittaa koska huvittaa kun sattuu panettamaan. Oletko miettinyt kuinka moni katsoo säälien teitä tai vaimoasi kun kuljette jossain? Kuinka moni tietää kulissistanne johon uskotte enää te tai sinä? Kaikki asiat tulee aina ilmi. Valheilla on lyhyet jäljet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suloinen valhe on monesti parempi kuin raadollinen totuus... ;)
Varmasti tuollaiselle munattomalle luuserille joka ei uskalla seistä tekojensa takana 😅
Vierailija kirjoitti:
Ja tässä on syy, miksei lapsia koskaan pitäisi sotkea pettämisjuttuihin, jos ei halua jäädä kiinni.
Käräytin hyvän kaverin miehen kun olin baarissa. Näin tyypin hinkkaavan itseään toiseen naiseen ja salakuvasin touhut videolle. Laitoin kuvat ja videon kaverille ja kaveri tuli miestään vastalle baarin mennessä kiinni.
Tuntu pahalta käräyttää mutta oltiin asioista jo puhuttu aiemmin ja hän oli sanonut että arvostais jos kaveri kertoo mitä näkee joten uskalsin siksi kertoa.
Miehestä paljastui sen jälkeen yhtä jos toista patologista valehtelua ja oli lopulta hirveä purkki matoja koko mies. Onneksi siis kaveri pääsi siitä näin eroon.
Vierailija kirjoitti:
Käräytin hyvän kaverin miehen kun olin baarissa. Näin tyypin hinkkaavan itseään toiseen naiseen ja salakuvasin touhut videolle. Laitoin kuvat ja videon kaverille ja kaveri tuli miestään vastalle baarin mennessä kiinni.
Tuntu pahalta käräyttää mutta oltiin asioista jo puhuttu aiemmin ja hän oli sanonut että arvostais jos kaveri kertoo mitä näkee joten uskalsin siksi kertoa.
Miehestä paljastui sen jälkeen yhtä jos toista patologista valehtelua ja oli lopulta hirveä purkki matoja koko mies. Onneksi siis kaveri pääsi siitä näin eroon.
Teit ihan oikein. Todella välinpitämätön mies kun suhmuroi ”kotipesässään”.
Nyt reilun 1000 viestin jälkeen voitaneen summata yhteen:
1) Pidä puhelin ”puhtaana”
2) Pidä some ”puhtaana”
3) Älä säädä kotikonnuillasi
4) Käyttäydy täysin normaalisti kotona
Näillä eväillä pärjää jo pitkälle :)
En jäänyt kiinni enkä ollut puoliso, mutta kerroin poikaystävälle totuudenmukaisesti pettäneeni häntä neljän eri kundin kanssa. Lapsellista, mutta halusin erota ja näpäyttää samalla kunnolla, kun poikkis ei ollut minua koskaan huomioinut vaan hänen omat kaverit ja harrastukset menivät jatkuvasti minun edelle ja oli sängyssä todella surkea minuuttimuna. Tai oikeastaan 10 sekunnin muna.
Jos et kerran voi varmuudella tietää onko vaimo saanut niin voin kertoa ettei ole vaan on näytellyt. Jos nainen saa oikeasti niin siitä ei kyllä ole pienintä epäilystä. Siihen liittyy myös fyysisiä reaktioita eikä vain voihke tms. Taitaa vaimos vain haluta tilanteesta pois.
Jos ei parisuhteessa halut kohtaa, suosittelen heti alkuun (eikä vuosien päästä) keskustelua, terapiaa ja sitten sopivamman kumppanin etsimistä jos seksi on tärkeää. Vähintä mitä voit tehdä on sanoa vaimolle että aiot hakea tai olet hakenut muuta seuraa.