Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä menee karmivuuden ja romantiikan raja? Jos esim. ajelee autolla toistuvasti ihastuksensa kodin lähellä, onko se jo liian karmivaa?

Vierailija
24.11.2019 |

Puhun otsikossa miehistä, mutta voivat miehet ja lesbot myös vastata milloin nainen menee liian pitkälle. Missä vaiheessa romantiikka goes creepy?

Kommentit (120)

Vierailija
21/120 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kahdesti treffeillä erään miehen kanssa ja ilmoitin sitten että "olen pahoillani mutta en näe meillä tulevaisuutta". Mies näki toisin. Toi postilaatikkooni karkkia, kukkia, alusvaatteita (!), kultaisen kaulakorun jne . Laittoi tekstareita joissa kertoi rakastavansa ja tietävänsä mieleni vielä muuttuvan, lopulta lähetti munansa kuvan.  Sitten siirtyi kytikselle metsään kotini taakse. Lainasin kaverini isoa, lihaksikasta poikaystävää joka juoksi metsään mylvien "anna minun tyttökaverin olla per""le !" ja tällä sain vaanimisen loppumaan.

Mies varmaan oli omasta mielestään hyvinkin romanttinen....

Vierailija
22/120 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin kahdesti treffeillä erään miehen kanssa ja ilmoitin sitten että "olen pahoillani mutta en näe meillä tulevaisuutta". Mies näki toisin. Toi postilaatikkooni karkkia, kukkia, alusvaatteita (!), kultaisen kaulakorun jne . Laittoi tekstareita joissa kertoi rakastavansa ja tietävänsä mieleni vielä muuttuvan, lopulta lähetti munansa kuvan.  Sitten siirtyi kytikselle metsään kotini taakse. Lainasin kaverini isoa, lihaksikasta poikaystävää joka juoksi metsään mylvien "anna minun tyttökaverin olla per""le !" ja tällä sain vaanimisen loppumaan.

Sieluni silmin näen kuinka oksat katkeilevat kun iso bodari juoksee ryskien halki metsän huutaen ja mylvien ja hintelällä stalkkerilla seisoo silmät päässä kauhusta ja järkytyksestä 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/120 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi kiertää, jos se on lyhin reitti oikaista?

Itse olen monesti kiertänyt muutamankin entisen miesystäväni kauempaa, mutta sitten olen vaan miettinyt, että hitto, jos on läpikulkukatu tai iso valtatie, niin hittojako mun pitää kierrellä ja väistellä. Jos se jotakuta ahdistaa tai nyppii, niin muuttakoon johonkin korpeen mun tieltä.

Et nyt selvästi ymmärtänyt aloittajan kysymystä.

Vierailija
24/120 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen sitä mieltä, että kaikenlainen stalkkaaminen ja "pakkomielteen kehittäminen" toisesta ihmisestä menee creepyn puolelle. Naisena ainakin kokisin tilanteen uhkaavana, eikä sellainen ole mukavaa miehellekään.

Yhtä kaverimiestä alkoi nainen vainota yhdenillan jutun jälkeen. Pommitti viesteillä, vaikka mies sanoi, että nyt oikeasti täytyy jo lopettaa. Ilmaantui loppujen lopuksi miehen työkeikalle huutamaan "OLIKO SE SULLE PELKKÄÄ SEKSIÄ??!!". Mitäköhän luuli käytöksellään voittavansa, tuollaisen jälkeen ainakin jokainen täyspäinen haluaa päästä ihmisestä eroon ASAP.

Vierailija
25/120 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha. En tahdo enää koskaan että kukaan mies saa päähänsä yrittää osoittaa omaa hienouttaan minulle.

Creepy kokemus oli että pidin blogia jossa ennen erästä keikkaa purkauduin tunteistani. Tuntui että joku katsoo minua koko ajan ja sopivan tauon tultua kyseinen henkilö tulee kysymään täysin siihen minun kirjoitukseen liittyvän kysymyksen. Elin illuusiossa ettei sitä kukaan lue.

Vierailija
26/120 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sieluni silmin näen kuinka oksat katkeilevat kun iso bodari juoksee ryskien halki metsän huutaen ja mylvien ja hintelällä stalkkerilla seisoo silmät päässä kauhusta ja järkytyksestä 😂

Kiihoittava mielikuva

Vierailija
27/120 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ei mene toisen omaan pihaan, vaan pysyy yleisellä tiellä, niin so what. Eri asia oli se, kun mun eksä pisti kaverinsa stalkkaamaan mua, kun menin eron jälkeen vanhempieni luo. Sinne kun pääsee vain yksityistietä. Mun isä kaiveli silloin jo haulikkoa esille, kun toinen ei välittänyt yksityistien kylteistä pätkääkään.

Ei nyt ihan noionkaan. Työkaveria stalkannut sai tuomion ja siinä huomioitiin myös työpaikan ulkopuolella venailu. Aina jostain putkahti näkyviin tämä hyypiö.

Työpaikan piha on yksityisaluetta. Ei siellä saa stalkata. Ihan sama kuin jonkun kodin pihassa stalkkais.

Oman työpaikan rakennuksessa on useita eri liikkeitä, lääkäriasemia ja virastoja. Kaikilla yhteinen piha ja parkkipaikka. En usko että sieltä voi ajaa pois, koska kenen näistä firmoista ja virastoista yksityisaluetta parkkipaikka olisi.

Vierailija
28/120 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sairasta kuin onkin, minulle ollaan oltu kateellisia pakonomaisesti ihastuneesta miehestä. Siis muut naiset ovat kohdistaneet vihansa minuun kun ilmeisesti itse haaveilivat tuosta adoniksesta. Joukossa perheellisiä naisia ja yksi yli-ikäinen tantta. Itse yritin päästä tyypistä eroon, sairas kun oli mutta ilmeisesti muiden naisten mielestä olisi niin mukava olla minä. On niin sairas kuvio, ettei moni uskoisi. Kateellinen stalkkerista, voitteko kuvitella?

Vierailija
29/120 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahaha. En tahdo enää koskaan että kukaan mies saa päähänsä yrittää osoittaa omaa hienouttaan minulle.

Creepy kokemus oli että pidin blogia jossa ennen erästä keikkaa purkauduin tunteistani. Tuntui että joku katsoo minua koko ajan ja sopivan tauon tultua kyseinen henkilö tulee kysymään täysin siihen minun kirjoitukseen liittyvän kysymyksen. Elin illuusiossa ettei sitä kukaan lue.

Lisään vielä että kyseinen henkilö tunkeutu todella lähelle minua koko ajan ja lopulta siis kysymyksen kuultua ahdistuin helvetisti.

Vierailija
30/120 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hahah. "ja lopuksi munansa kuvan"

kerronta oli pirun huvittavaa :) juttu muuten ei :(

Vierailija
31/120 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin sairasta kuin onkin, minulle ollaan oltu kateellisia pakonomaisesti ihastuneesta miehestä. Siis muut naiset ovat kohdistaneet vihansa minuun kun ilmeisesti itse haaveilivat tuosta adoniksesta. Joukossa perheellisiä naisia ja yksi yli-ikäinen tantta. Itse yritin päästä tyypistä eroon, sairas kun oli mutta ilmeisesti muiden naisten mielestä olisi niin mukava olla minä. On niin sairas kuvio, ettei moni uskoisi. Kateellinen stalkkerista, voitteko kuvitella?

Voin. Mulla on ollut vähän vastaava ongelma. Yks mun eksä oli hyvin komea mies, vaikka muuten aika onneton tapaus. Saan vieläkin kuulla vuosien jälkeen eräiltä silloisilta työkavereilta vittuilua siitä, kun komea mies tuli hakemaan mua töistä ja akat näki miehen ikkunasta. Erotessa meni vuosia, kun pyristelin hankalasta tyypistä eroon. Niin vaan jaksaa mies edelleen joitakuita kiinnostaa.

Vierailija
32/120 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ei mene toisen omaan pihaan, vaan pysyy yleisellä tiellä, niin so what. Eri asia oli se, kun mun eksä pisti kaverinsa stalkkaamaan mua, kun menin eron jälkeen vanhempieni luo. Sinne kun pääsee vain yksityistietä. Mun isä kaiveli silloin jo haulikkoa esille, kun toinen ei välittänyt yksityistien kylteistä pätkääkään.

Ei nyt ihan noionkaan. Työkaveria stalkannut sai tuomion ja siinä huomioitiin myös työpaikan ulkopuolella venailu. Aina jostain putkahti näkyviin tämä hyypiö.

Työpaikan piha on yksityisaluetta. Ei siellä saa stalkata. Ihan sama kuin jonkun kodin pihassa stalkkais.

Riippuu työpaikasta ja sen sijainnista. Oleellista on se, roikkuuko väijymässä tiettyä ihmistä vai ei.

Vierailija
33/120 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä Siiri Angerkoskikin pullapualikka kädessä saisi aikaan saman mylvinnän. Tasa-arvo...metoo

Vierailija
34/120 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen sitä mieltä, että kaikenlainen stalkkaaminen ja "pakkomielteen kehittäminen" toisesta ihmisestä menee creepyn puolelle. Naisena ainakin kokisin tilanteen uhkaavana, eikä sellainen ole mukavaa miehellekään.

Yhtä kaverimiestä alkoi nainen vainota yhdenillan jutun jälkeen. Pommitti viesteillä, vaikka mies sanoi, että nyt oikeasti täytyy jo lopettaa. Ilmaantui loppujen lopuksi miehen työkeikalle huutamaan "OLIKO SE SULLE PELKKÄÄ SEKSIÄ??!!". Mitäköhän luuli käytöksellään voittavansa, tuollaisen jälkeen ainakin jokainen täyspäinen haluaa päästä ihmisestä eroon ASAP.

Naisissa on noita yli-innokkaita viestipommittajia, ehkä miehet sitten enemmän harrastavat väijymistä ja ns. fyysistä stalkkaamista.

Vinkkivitonen kaikille: jos ihastus osoittaa, ettei ole kiinnostunut, uskokaa hyvällä ja antakaa asian olla. Tämä myös, vaikka olisitte olleet aiemmin treffeillä tai vaikka sängyssäkin. Älkää ruvetko nöyryyttämään itseänne, kukaan ei ole sen arvoinen ja saatte vain kyseenalaisen maineen kun sana leviää.

Vierailija
35/120 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Romanttista:

Lähettää joka päivä ruusu

Tulla laulamaan ikkunan alle

Creepyä:

Lähettää "tahdon vain sinut ja saan sinut" kirjeitä joka päivä

Tulla tuijottamaan ikkunan  taakse

Nuo kaikki oli aika creepyjä, ellei kyseessä ole vakiintunut pari ja toiminnalla joku hyväksyntä.

Vierailija
36/120 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin. Jouduin stalkatuksi vuosia sitten. Koin tilanteen erittäin ahdistavana ja uhkaavana. Stalkkerilla oli kiva tapa ilmestyä asuntoni ikkunan taakse kerjäämään sisään pääsyä, heitteli talvella jääpaukkuja ikkunaan kun en ovea avannut. Koulusta mulla oli tapana kotiutua kävellen, koulumatkani piteni huomattavasti kun vaihtelin käyttämiäni reittejä kun tämä hullu pyrki seuraamaan minua autolla "tarjotakseen kyydin". Kävi samaa koulua kanssani. Ensin ilmoitin asiasta poliisille, konstaapeli vaan levitteli käsiään vaivaantuneena ja viimein kertoi etteivät voi puuttua asiaan ennen kuin jotain konkreettista on tapahtunut. Seuraava pysäkki oli koulumme rehtori. Oli hyvin ymmällään, eikä käsittänyt miksi en ole ollenkaan imarreltu saamastani huomiosta. Kun eihän ihmisen hyvä ole yksin olla.

Vierailija
37/120 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ihan turha mennä naisilta myötätuntoa pyytelemään jos ukot juoksevat perässä, ei edes poliisilta koska poliisi voi tokaista: luulisi nyt tuollaisella naisella olevan ihailijoita merelle asti...

Yksi jää stalkkaamisen kohde usein. Naiset tukekaa toisianne!Poliisi se tuubi asiattomasti  kiinni ja töihin silloin kun pyydetään suojaamaan naisiamme.

Vierailija
38/120 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä kylttyyrissä on kuulemma ihan normaalia jos mies ihastuu naiseen niin hän seuraa tätä kotiin ja jää talon ulkopuolelle odottamaan, saattaa heitellä pieniä kiviä ikkunaan. Suomessa tämä vain ymmärretään väärin ja heti soitetaan poliisit. Näin yksi "asiantuntija" selitti jossain keskusteluohjelmassa mikä käsitteli häirintää.

Vierailija
39/120 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisissa on noita yli-innokkaita viestipommittajia, ehkä miehet sitten enemmän harrastavat väijymistä ja ns. fyysistä stalkkaamista.

Vinkkivitonen kaikille: jos ihastus osoittaa, ettei ole kiinnostunut, uskokaa hyvällä ja antakaa asian olla. Tämä myös, vaikka olisitte olleet aiemmin treffeillä tai vaikka sängyssäkin. Älkää ruvetko nöyryyttämään itseänne, kukaan ei ole sen arvoinen ja saatte vain kyseenalaisen maineen kun sana leviää.

Nainenhan se on se pommittaja viesteillä juu vaikka ukko olisi ensin lähettänyt 100 viestiä navanalta.

Juu tämä on nähty. Mainehan saadaan alas keneltä halutaan. Tosiasioita onkin jo vaikeampi osoittaa miten se juttu menikään.

Vierailija
40/120 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin erittäin vaativassa projektissa mukana jossa pomo pyyteli pyytelemistään koko ajan lounaalle ja ukko tukevasti naimisissa. Ilmeni myös että ukko maksoi palkkaa minulle liian vähän. Menin hänen esimiehensä juttusille ahdistamisesta ja sain vastaani pelkkää huutoa ettei pitäisi ikinä enää tulla valittamaan. Ja pomon esimies oli korkean tason nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi