Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

80-LUKU OFFICIAL -elokuva-, tv-, musiikki- ym muistoja elämästä silloin

Vierailija
21.11.2019 |

Itse olin 80-luvulla 8-18v, joten se eittämättä on itselleni rakkain vuosikymmen lapsuusmuistoineen, karkkeineen, MTV-musiikkivideoineen ja ensirakkauksineen.
Ajattelin tehdä ketjun, upean ajan kunniaksi.
Mitä sinä muistat 80-luvulta. Tai mitä musiikkia ja viihdettä haluat jakaa siltä ajalta.
Jos laitat linkin esim tubevideoon, muista laittaa myös teksti, mitä linkki sisältää.

Toki saa osallistua, vaikkei olisi sillon vielä syntynytkään. Moni nuorikin on onneksi löytänyt 80-luvun.

Laitan ketjun nyt alulle näin arkisena aikana, toivottavasti se ajan kanssa kuitenkin tuottaa hedelmää, ainakin viikonloppuisin kun ihmiset haluavat viihdyttää itseään kasarihelmien parissa.

ps. Official tarkoittaa tässä tapauksessa, että vain virallinen kasarimatsku tervetullutta, älä siis laita matskua muilta vuosikymmeniltä, vaikka ne jäljittelisivät kasaria.

Kommentit (933)

Vierailija
101/933 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dingon keikka Porin Puuvillatehtaalla 85. Kaikille Dingofaneille. 

Vierailija
102/933 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dingon keikka Porin Puuvillatehtaalla 85. Kaikille Dingofaneille. 

toivoo tuolloin 13v ollut Dingofani, jonka suosikki oli Jonttu. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/933 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madonnan "Like A Virgin" soi korvalappustereoista, oi kuinka kevyt askel silloin olikaan :)

Vierailija
104/933 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

W.A.S.P. - Wild Child

Vierailija
105/933 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-ha, Sandra, Nena, Cutting Crew... näitä kuuntelin ja Robin of Sherwood oli suosikkisarjojen ehdototon ykkönen. Kirjotinkin yhdelle näyttelijöistä ja sain kortin jossa vastaili minun kysymyksiin.

Vierailija
106/933 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs sitten ZZ Top ja Dire Strate?? Kestää kuuntelua edelleen.

Kyllä, kestosuosikkeja. Kävin Dire Straitsin konsertissakin.

Vierailija
107/933 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko kellään sellasta oranssua king kong elektroniikkapeliä, semmosta missä oli kaksi ruutua. Serkullani oli, ja jäin siihen melkein koukkuun, mutta minulla ei sellasta ollut. Sain sellasen yksiruutuisen nyrkkeily elektroniikkapelin.

Jollakin naapurin lapsella oli ja olin niin kade...pelasin sitä aina kun voin. Mäkin sain vaan sellasen yksiruutuisen jalkapallopelin, buu!

Niinpä, buu. Ei se minunkaan nyrkkeilypeli ollut ollenkaan yhtä magee kuin king kong.

Se peli oli Donkey Kong, ei King Kong.

Roger Moore oli 80-luvun Bond. Piti mennä aina elokuviin katsomaan uutta Bondia ja Rautahammas oli paras.

Silloin oli Band Aid ja Live Aid.

Ja tietysti Hanoi Rocks.

Vierailija
108/933 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

The Golden Girls eli Tyttökullat starttasi. Siinä sitä sai ihmetellä Miamia ja energisiä tyttöjä

Tyttökultia olen kaivannut kauan, eikö näitä mistään näe. Ei löydy dvd.nä, eikä ole missään netflixeissä..

MISTÄ IHMEESTÄ VOISI KATSOA?

Youtubessa löytyy. Golden Girls.

Vierailija
109/933 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vixen-Love Made Me(1989 live)

Vierailija
110/933 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mad Max leffat ja mun suosikki Bond leffoissa oli Roger Moore, ja on edelleenkin. Ja mä katsoinkin se dokkarin Spandau Balletista ja Human Leguesta. Mun suosikki on tähän päivään asti ollut Human Leguen, Don't you want me.

Vierailija
111/933 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko kellään sellasta oranssua king kong elektroniikkapeliä, semmosta missä oli kaksi ruutua. Serkullani oli, ja jäin siihen melkein koukkuun, mutta minulla ei sellasta ollut. Sain sellasen yksiruutuisen nyrkkeily elektroniikkapelin.

Jollakin naapurin lapsella oli ja olin niin kade...pelasin sitä aina kun voin. Mäkin sain vaan sellasen yksiruutuisen jalkapallopelin, buu!

Niinpä, buu. Ei se minunkaan nyrkkeilypeli ollut ollenkaan yhtä magee kuin king kong.

Se peli oli Donkey Kong, ei King Kong.

Roger Moore oli 80-luvun Bond. Piti mennä aina elokuviin katsomaan uutta Bondia ja Rautahammas oli paras.

Silloin oli Band Aid ja Live Aid.

Ja tietysti Hanoi Rocks.

Niinpä tais olla. Hups. Kaikki kuitenkin tiesi mistä puhutaan, pääasia. :D

Vierailija
112/933 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli elektroniikkapeli, jossa Mikki Hiiri keräsi kananmunia.

Ostin pojalle varmaankin v.-87 jouluksi jonkun elektroniikkapelin, vaikka olin vannonut vähän aikaisemmin, etten ikinä lapselleni moisia turhia vekottimia osta. Mario siinä pelissä ainakin seikkaili. Yritin tavata salaa iltaisin sen ohjeita, että voisin pojalle sitten muka opettaa. En vaan millään tajunnut. Mutta kun tenava sai sen jouluaattona käsiinsä, ei mennyt kuin hetki kun pelasi täyttä häkää. Meillä on se vieläkin tallella. En tiedä, toimiiko.

Vierailija
113/933 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

♥ Joan Jett & The Blackhearts - I Love Rock n' Roll ♥

Tämä räjäytti sydämeni Joanille ja rokille kuolemaan asti.

Vierailija
114/933 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

♥ Joan Jett & The Blackhearts - I Love Rock n' Roll ♥

Tämä räjäytti sydämeni Joanille ja rokille kuolemaan asti.

Niinkuin teki monelle muullekkin😊

Vierailija
115/933 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bon Jovi - Runaway

Vierailija
116/933 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi.. Dire Straits ja Where you think you' re going ja Private investigation. Tykkäsin myös velipoika David Knoplerista ja Cut the wire-albumista..

Vierailija
117/933 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skid Row - 18 And Life 

Minulla oli Skid Row:n Sebastianin kuva kaapin seinässä. Kunnes poikani määräsi sen poistettavaksi (oli jo 90-luku ja poika murkkuikäinen). Hän epäili, että muuten häntä luullaan håmåksi, jos sellainen ylävartalo paljaana oleva miehenkuva on meillä esillä.

Vierailija
118/933 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jane Fonda ja aerobic. Ne aerobic vaatteet oli aivan mahtavia.

Ostin Anne Pohtamon aerobic-kasetin ja ison ohjelakanan. Ja oikeasti yritin niitä liikkeitä tehdäkin. Hyvän musiikin avulla, tosin välillä laitoin mankan stoppiin, kun meinasin saada sydärin. Kovin liikunnallinen nainen kun en ollut. Tuo ohje oli vielä muutossa mukana, mutta taisinpa konmarittaa sen jonnekin, tässä se  taas nähdään!

Vierailija
119/933 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alien2:n Vasquez näpäyttää :D Nykyään joku luokittelisi vasquezinkin varmaan transmieheksi, vaikka oli ihan vain nainen 

Vierailija
120/933 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elokuvat: Karate Kid, Paluu tulevaisuuteen, Neverending story

Tv: Dallas, Dynastia, puoli yhdeksän uutiset sekä ykkösellä että kakkosella

Musiikki: Madonna, Duran Duran, Dingo

Oi muistoja.

t. n47

Muistan kun käveltiin kaverin kanssa elokuvateatterista kotiin, oltiin oltu katsomassa Karate Kid. Harjoteltiin koko kotimatka kurkipotkuja, niitä mitä Kid teki. :)

t.toinen n47

:DD Olimme mieheni kanssa eka treffeillä elokuvissa katsomassa Karate Kid elokuvan, mutta jos muistini ei täysin petä, niin se oli Karate Kid 2.

t. kolmas n47 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi