Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelette, kun näette naisen, jolla hyvä vartalo

Vierailija
19.11.2019 |

Kun täällä niin paljon painotetaan, miten tärkeää naisella on olla hyvä vartalo, niin mitä te mietitte, kun sellainen nainen kävelee vastaan. Itse ajattelen niin, että ihan yliampuvasti täällä hehkutetaan kyseistä asiaa, kun todellisuudessa kukaan ei huomaa mitään.

Kommentit (192)

Vierailija
121/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen sain juuri treffeille kanssani ja jatkoa on luvassa. Aivan ihana nainen on. Sorja kuin mikä. Elämä on ihanaa.

Vierailija
122/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän siinä mielikuvitus lähtee liikkeelle että mitähän nuo vaatteet peittää allensa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin +40 miehenä harmittaa lähinnä ettei sellaisiin ole kovin realistisia mahkuja. Ne kauniit kropat kun tuppaavat olemaan nuorilla naisilla. Kiinteyttä kun arvostan. Samoin terhakoita tissejä.

Vierailija
124/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen naisena, että ompa tuon mies saanut kuuman naisen, että toivottavasti osaa arvostaa sitä naista.

Ja en ole kiinnostunut naisista, mutta poikkeuksellisen hyvät naisvartalot ei jää huomaamatta. Mutta sellaisia tulee tosi tosi harvoin vastaan tai en huomaa.

Mulla itselläkin ollut nuorena tosi hyvä kroppa. Mun mies ei sitä halua sanoa ääneen, mutta muut miehet selvästi huomaa. 

Vierailija
125/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen naisena, että ompa tuon mies saanut kuuman naisen, että toivottavasti osaa arvostaa sitä naista.

Ja en ole kiinnostunut naisista, mutta poikkeuksellisen hyvät naisvartalot ei jää huomaamatta. Mutta sellaisia tulee tosi tosi harvoin vastaan tai en huomaa.

Mulla itselläkin ollut nuorena tosi hyvä kroppa. Mun mies ei sitä halua sanoa ääneen, mutta muut miehet selvästi huomaa. 

Aivan, ole sinunkin mielestäsi naisen arvo on hänen ulkonäössään ja naisia tulisi arvostaa/ olla arvostamatta sen mukaan?

Vierailija
126/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitteko laittaa kuvia jotka edustaa mielestänne hyvävartaloista naista jollaisia olette nähneet, mieluiten vaatteet päällä, tuskin on alasti kävellyt vastaan.

siinä pari:

http://www.allteenstalk.com/wp-content/uploads/2015/08/girls-in-hot-pan…

Vierailija
127/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin uimahallissa uimarinaisen jolla oli aivan upea vartalo ja punaiset uikkarit ja uimalakki. Ensimmäinen ajatukseni oli: "vau miten upea, mieheni niin tykkäisi tuosta."  Tunsin samanlaista iloa kuin nähdessäni kauniin hevosen tai koiran tai kissan.

Vierailija
128/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarmaaikuinen kirjoitti:

M82 kirjoitti:

Loppukesästä näin todella upeavartaloisen naisen. Kyllähän sitä vilkaisi kerran, sitten pari kertaa vielä pitempään. En edes ole tizzimiehiä mutta kun isot luonnolliset rinnat oli yhdistetty hoikkaan mutta naisellisen muodokkaaseen kroppaan niin kyllä ne ajatukset oli tyyliin: jestas sentään mikä roppa, ja ai että kun keinuu kivasti, ja mites ne nyt tuolla tavalla kiinteinä pomppii ja voi vitsit miten ihana tukka ja huh huh!

Nainen oli maksimissaan 25v, aidon blondin näköinen noin 170cm pitkä ja arvoisin että painoa oli suurinpiirtein 55kg. Pieni mutta muodokas takapuoli, pitkät sääret, kauniit kasvot, upeat hiukset, kiinteät mutta isot tissit. En taas muista hetken sellaista näkyä nähneeni. Oikeastaan muistan vain yhden toisen naisen joka oli hoikka siis noin 50kg ja isot tissit ja tämä nainen oli työkaverini joskus vuosia sitten.

Suomessa ei oe kellään paksua pitkää tukkaa ilman lisäkkeitä,nykyään nuoret naiset käyttää alushousuja joissa täytteet ja tietty rintaliivejä.

Itse ajattelen että rasitttavaa esitellä itseään,en elä miehiä varten,nuoret tytöt säälittäviä ja epävarmoja siksi kuljetaan puolialasti.

Onko tää joku vitsi? Kyllä mulla on pitkät ja paksut hiukset ja varmasti monella muullakin ilman mitään lisäkkeitä.

Vierailija
129/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän siinä veri pakenee ylhäältä alas..

Vierailija
130/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin että tuollaisen kun saisi niin muuta en pyytäisi.

Vierailija
131/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan, ole sinunkin mielestäsi naisen arvo on hänen ulkonäössään ja naisia tulisi arvostaa/ olla arvostamatta sen mukaan?

No ei todellakaan ole naisen arvo ulkonäössä. Mut itse oon kärsinyt siitä että mieheni pitää piilossa yleensä sen että mulla hyvä kroppa (tosin sängyssä joskus huokailee ja ihastelee). Miksei ihmisen hyviä puolia voi rehellisesti kehua ja huomioida? Miksi muut miehet tuntuvat huomaavan kroppani mutta omalla miehelle se on itsestäänselvyys? Kyllä mäkin häntä kehun silloin tällöin. Miksei hän minua?

Siks mietin vaan, että pitääkö muidenkin miehet omia hyväkroppaisia naisiaan itsestäänselvyytenä.

Vierailija
132/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen yksin niin katselen vaivihkaa ja ihailen. Jos vaimon kanssa niin en uskalla kun siitä tulisi niin iso riita. Niinkin luonnollisesta asiasta

Vierailija
133/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitteko laittaa kuvia jotka edustaa mielestänne hyvävartaloista naista jollaisia olette nähneet, mieluiten vaatteet päällä, tuskin on alasti kävellyt vastaan.

siinä pari:

nuo?!

Vierailija
134/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvävartaloisesta naisenta tulee aina mieleen tämä kuva: http://seathogs.com/wp-content/uploads/2012/04/woman-butt-around-pole-s…

Suomessa en ole livenä vastaavaan kroppaan törmännyt. Ikävä kyllä.

Vierailija
135/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan ole naisen arvo ulkonäössä. Mut itse oon kärsinyt siitä että mieheni pitää piilossa yleensä sen että mulla hyvä kroppa (tosin sängyssä joskus huokailee ja ihastelee). Miksei ihmisen hyviä puolia voi rehellisesti kehua ja huomioida? Miksi muut miehet tuntuvat huomaavan kroppani mutta omalla miehelle se on itsestäänselvyys? Kyllä mäkin häntä kehun silloin tällöin. Miksei hän minua?

Siks mietin vaan, että pitääkö muidenkin miehet omia hyväkroppaisia naisiaan itsestäänselvyytenä.

En usko että pitää itsestäänselvyytenä. Moni mies varmasti on myös tiedostanut sen että muutkin miehet huomaavat hyvä kroppaisen naisensa ja eivät siksi halua "liikaa" pönkittää naisen itsetuntoa ettei nainen lähtisi.

Vierailija
136/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on hyvä kroppa (eikä mitään tonnikeijun harhoista kyse nyt, vaan treenattu kroppa, normaali bmi ja kunnon 96-66-96 suhteet) ja mieheni vielä vuosienkin jälkeen jaksaa joka päivä verbaalisesti kuolata kroppani perään.

Miehesi kuulostaa jotenkin laiskalta eikä kovinkaan intohimoiselta, ainakaan verbaalisesti.

Vierailija
137/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 43 ja mulla on hyvä treenattu kroppa, koska olen aina liikkunut paljon, aika isot rinnat ja hyvä takamus. Kasvot on ihan nätit. Silti musta tuntuu, että olen ihan huomaamaton, se harmittaakin välillä. Olen eronnut pari vuotta sitten ja huomio auttaisi itsetuntoon. Kerran kuulin kun joku mies sanoi kaverilleen että hyvä perse kun menin ohi. Saatoin myös kuulla väärin.

Oikeasti joskus mietin treenatessa, onko mitään järkeä, kun ketään ei kiinnosta, ehkä pitäisi vaan lihoa maatuskaksi. Mutta haluan pysyä terveenä ja tykkään urheilla.

Vierailija
138/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 43 ja mulla on hyvä treenattu kroppa, koska olen aina liikkunut paljon, aika isot rinnat ja hyvä takamus. Kasvot on ihan nätit. Silti musta tuntuu, että olen ihan huomaamaton, se harmittaakin välillä. Olen eronnut pari vuotta sitten ja huomio auttaisi itsetuntoon. Kerran kuulin kun joku mies sanoi kaverilleen että hyvä perse kun menin ohi. Saatoin myös kuulla väärin.

Oikeasti joskus mietin treenatessa, onko mitään järkeä, kun ketään ei kiinnosta, ehkä pitäisi vaan lihoa maatuskaksi. Mutta haluan pysyä terveenä ja tykkään urheilla.

Säälittävä

Vierailija
139/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten iloksi ja vuoksihan täällä eletään. Veikkaan että huomion puute upeasta kopastasi huolimatta johtuu yli-ikäisyydestäsi.

Joten voit ihan vapaasti antaa paikkojen repsahtaa.

Vierailija
140/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet arvostaa liikkuvaa naista!