Miehet selittää naisten olevan rahan perässä
Vaikka oikeasti ainakin minä ihastun mm. ominaisuuksiin ihmisessä. On kivaa olla suhteessa oikeasti vaikkapa rakastavan, luotettavan, kärsivällisen, oikeudenmukaisen ihmisen kanssa.
Jos ihminen on toiminut elämässään noilla ominaisuuksilla, on hän luultavasti myös haluttu työntekijä ja saanut hyvän työpaikan ja rahaa.
Kommentit (385)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen täytyy olla:
- rakastava
- luotettava
- kärsivällinen
- älykäs (tunneäly ja looginen äly)
- akateemisesti koulutettu
- rikas
Jos tuollaista miestä ei löydy Suomesta, niin lähden ulkomaille katselemaan tarjontaa. Jos sieltäkään ei löydy sopivaa miestä, niin jatkan elämääni sinkkuna. Minun onnellisuuteni ei ole kiinni seurustelusta, seksistä, avioliitosta, lasten synnyttämisestä tai mistään muustakaan "perinteisestä naiseudesta".
N24 (sinkku, akateemisesti koulutettu, Mensan jäsen, puhun sujuvasti 4 kieltä)
Kohta on joku trolli ulisemassa, että minun kaltaisiani naisia ei Suomessa ole (ja että olen valehtelija) mutta hei, trollin harhaluulot eivät muuta minun elämääni millään tavoin.
Olen ennenkin tavannut mensalaisia, joilla ei ole minkäänlaista tunneälyä.
Ni eihhän tuolla listaajallakaan ole tunneälyä tahi tunteita. Tunteettomuus tulee vaatimuksista heti seväksi.
Ei asialla niin väliä, kunhan selviytyy väittelystä voittajana. Mutta kuka jakaa pisteet?
*êri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voivoi. Niin siinä käy kun nörttipojat menevät testaamaan älykkyyttään.
Palstamiehiä risoo se, että naisilla on synnyinlahjana tunneälyä ja siihen vielä päälle loogista älyä, jonka turvin tytöt pärjäävät koulussa hyvin. Älykkäät tytöt ovat juuri niitä "kympin tyttöjä", joilla on tunneälyä ja loogista älyä samassa paketissa.
Eipä se "tunneäly" valitettavasti kyllä missään näy, tokkopa sitä siis edes on. Pikemmin meno täällä on aika tunteetonta ja pinnallista miesten esineellistämistä rahan tienaamiseen liittyvillä pakkovaatimuksilla.
Vierailija kirjoitti:
Onnistuu muuten helposti ilman naista. Tämän kun muutkin sisäistäisivät.
MGTOW
On todella hyvä asia, että MGTOW-miehet häipyvät pois parisuhdemarkkinoilta.
Huomattava osa naisista on jo häipynyt parisuhdemarkkinoilta. He ovat vapaaehtoisesti sinkkuja (aseksuaali, aromantikko), parisuhteessa (heterosuhde tai lesbosuhde), naimisissa (heterosuhde tai lesbosuhde) tai yh-äitejä (TLEM-äitys eli Tahdon Lapsen En Miestä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MGTOW
Huomattava osa naisista on jo häipynyt parisuhdemarkkinoilta. He ovat vapaaehtoisesti sinkkuja (aseksuaali, aromantikko), parisuhteessa (heterosuhde tai lesbosuhde), naimisissa (heterosuhde tai lesbosuhde) tai yh-äitejä (TLEM-äitys eli Tahdon Lapsen En Miestä).
Kummasta täällä silti harva se päivä valitetaan "paskoista miehistä" ja porataan "kunnollisten miesten" puutetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
... pinnallista miesten esineellistämistä rahan tienaamiseen liittyvillä pakkovaatimuksilla.
Ei kenenkään miehen ole pakko tienata rahaa. Eläkööt vaikka loppuikänsä narkkareina ja juoppoina Lauttasaaren sillan alla.
Evoluution valinta (sexual selection) on aina toiminut niin, että naaraat valitsevat parhaat urokset. Ihmislajin keskuudessa valinta toimii niin, että naiset valitsevat parhaat miehet (pitkä, komea, varakas) ja jos sellaista ei löydy, niin sitten nainen jää vapaaehtoisesti sinkuksi (irtoseksiä saa helposti) TAI ryhtyy lesbosuhteeseen.
Tutkimusten mukaan suurin osa naisista on biseksuaaleja. Vain hyvin pieni osa naisista on aidosti heteroita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MGTOW
Kummasta täällä silti harva se päivä valitetaan "paskoista miehistä" ja porataan "kunnollisten miesten" puutetta.
Palstan oletettuun sukupuolijakaumaan nähden niitä ketjuja on aivan tavattoman vähän verrattuna miesten ulinaketjuihin. Kummalla lienee suurempi hätä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
... pinnallista miesten esineellistämistä rahan tienaamiseen liittyvillä pakkovaatimuksilla.
Ei kenenkään miehen ole pakko tienata rahaa. Eläkööt vaikka loppuikänsä narkkareina ja juoppoina Lauttasaaren sillan alla.
Evoluution valinta (sexual selection) on aina toiminut niin, että naaraat valitsevat parhaat urokset. Ihmislajin keskuudessa valinta toimii niin, että naiset valitsevat parhaat miehet (pitkä, komea, varakas) ja jos sellaista ei löydy, niin sitten nainen jää vapaaehtoisesti sinkuksi (irtoseksiä saa helposti) TAI ryhtyy lesbosuhteeseen.
Tutkimusten mukaan suurin osa naisista on biseksuaaleja. Vain hyvin pieni osa naisista on aidosti heteroita.
Jospa et kuitenkin selittäisi enempää asiasta josta et ymmärrä yhtään mitään. Mitään luonnonvalintaa ei ole siinä mielessä kuin sinä ja monet muut pösilöt luulevat ja väittävät olevan. Tiedätkö miten lisääntyminen oikeasti tapahtuu villissä luonnossa? Et tiedä, joten valaistaan asiaa: se tapahtuu ráiskáamalla. Aivan, juuri siten, että uros pakottaa naaraan yhdyntään. Naaras alistuu, koska muuten joutuu uroksen hyökkäyksen kohteeksi. Noin se "luonnonvalinta" oikeasti toimii.
Tuon faktan voit tarkastaa netin syövereistä koska haluat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voivoi. Niin siinä käy kun nörttipojat menevät testaamaan älykkyyttään.
Palstamiehiä risoo se, että naisilla on synnyinlahjana tunneälyä ja siihen vielä päälle loogista älyä, jonka turvin tytöt pärjäävät koulussa hyvin. Älykkäät tytöt ovat juuri niitä "kympin tyttöjä", joilla on tunneälyä ja loogista älyä samassa paketissa.
Eipä se "tunneäly" valitettavasti kyllä missään näy, tokkopa sitä siis edes on. Pikemmin meno täällä on aika tunteetonta ja pinnallista miesten esineellistämistä rahan tienaamiseen liittyvillä pakkovaatimuksilla.
Et ole kertonut, mihin sinä sitä naista tarvitset ja mitä sen kanssa tekisit. Miksi? Et taida tietää itsekään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa et kuitenkin selittäisi enempää asiasta josta et ymmärrä yhtään mitään. Mitään luonnonvalintaa ei ole siinä mielessä kuin sinä ja monet muut pösilöt luulevat ja väittävät olevan. Tiedätkö miten lisääntyminen oikeasti tapahtuu villissä luonnossa? Et tiedä, joten valaistaan asiaa: se tapahtuu ráiskáamalla. Aivan, juuri siten, että uros pakottaa naaraan yhdyntään. Naaras alistuu, koska muuten joutuu uroksen hyökkäyksen kohteeksi. Noin se "luonnonvalinta" oikeasti toimii.
Palstaääliön märkä päiväuni. 💦
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole ráiskánnut ketään enkä unelmoi kenenkään ráiskáamisesta. Ikävää toki jos kuvitelmasi "luonnonvalinnasta" murenivat, mutta faktahan ei siitä miksikään muutu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei halua olla samanlaisia loi-sia kuin sinä olet.
Paitsi että säkin oikeasti loisit kaiken aikaa järjestelmässä, joka on kokonaan rakennettu afrikan ja aasian maiden systemaattisen riiston ja hyväksikäytön varaan. Suoraan sanoen tuet tätä orja- ja lapsityövoimalla pyörivää järjestelmää käymällä töissä. Se, että ole sokea faktalle, ei muuta faktaa miksikään. Jossain suomessa osoittaa lähinnä oman tekopyhyytensä alkamalla hurskastelemaan jostain tuilla elävistä hipeistä.
Sitten jos mennään vielä akuutimpaan ja tärkeämpään aiheeseen, joka tunnetaan ilmastonmuutoksena, niin sä ja muut työnsankarit olette vielä heikommalla jäillä. Mä olen aika varma, että mun hiilijalanjälki on huomattavasti maapalloystävällisempi kuin yhdellekään näistä hurskastelevista työnsankareista.
Lasse, miten rakensit laitteen, jolla olet parhaillaan täällä sivustolla? Kuinka monta oravannahkaa maksat sille, joka tarjoaa sinulle liittymän?
Jos eläisit omavaraistaloudessa, niin saattaisit saadakin osaksesi ymmärrystä. Nyt elät meidän veronmaksajien kustannuksella ja tuet systeemiä olemalla pelkkä kuluttaja.
Mä en ole esittänyt täällä mitään hurskastelevaa työnsankaria, toisin kuin eräät tyypit. Ne tyypit, jotka syyttelevät loisimisesta, vaikka tosiasiassa itse tukevat täpöillä järjestelmää, jonka mahdollistaa ainoastaan afrikkalaisen ja aasialaisen lapsi- ja orjatyövoiman systemaattinen hyväksikäyttö.
Mistä ottaisit tukirahasi, jos me kaikki seuraisimme esimerkkiäsi ja heittäytyisimme tukien varaan?
Vapaus on rahaa tärkeämpää. Jos kaikki päättävät ryhtyä työttömäksi, on se jokaisen henkilökohtainen valinta ja oikeus. Jos tukia ei voi sen takia maksaa, niin sitten ei makseta.
Jos olisit vapaa kaikesta, et tarvitsisi meidän sinulla heittämiä almuja. Etkä hikihatussa yrittäisi saada aktiivimallia suoritettua,ettei tuet tippuisi. Ja kun ne tippuu, kun aktiivimalli puraisee työttömyyskorvaustasi, kipaiset kelaan hakemaan meidän rahoja elämiseesi.
Ja sitten vielä kehtaat esittää hyvistä, kun itse riistät meitä muita koko ajan. Olet pahin riistäjä ja alinta kastia harhaluuloinesi.
Vai on vapaus tärkeämpää kuin raha? No hyvähän siinäon muiden rahoilla elellä ja olla "vapaa".
Sitten olet vapaa, kun lopetat niiden tukien nostaminen ja meidän työssäkäyvien riistämisen.
Nyljet elantosi(sossurahasi) ihmisten selkänahasta ja luulet olevasi hyvis? Aika kaksinaismoralisti olet.
Täällä paasaat riistosta ja maksullisuudesta ja itse olet kaikista pahin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole ráiskánnut ketään enkä unelmoi kenenkään ráiskáamisesta. Ikävää toki jos kuvitelmasi "luonnonvalinnasta" murenivat, mutta faktahan ei siitä miksikään muutu.
Kesällä istuskelin pihakeinussa ja katselin puussa kuhertelevia pikkulintuja. Ei ne niiden lemmenhetket millään muotoa täyttäneet ra-i-s-ka-uksen tuntomerkkejä. Kyllä ne molemmat selvästi oli hommissa mukana.
Kunhan se naaras oli ensin valinnut sen parhaan uroksen niintä monista, jotka tätä tyttölintua kosiskeli.
Kyllä ne urokset oikeasti joutuu niistä naaraista kilpailemaan ja paras voittaa. Ja parittelu tapahtuu yleensä ihan yhteisymmärryksessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei halua olla samanlaisia loi-sia kuin sinä olet.
Paitsi että säkin oikeasti loisit kaiken aikaa järjestelmässä, joka on kokonaan rakennettu afrikan ja aasian maiden systemaattisen riiston ja hyväksikäytön varaan. Suoraan sanoen tuet tätä orja- ja lapsityövoimalla pyörivää järjestelmää käymällä töissä. Se, että ole sokea faktalle, ei muuta faktaa miksikään. Jossain suomessa osoittaa lähinnä oman tekopyhyytensä alkamalla hurskastelemaan jostain tuilla elävistä hipeistä.
Sitten jos mennään vielä akuutimpaan ja tärkeämpään aiheeseen, joka tunnetaan ilmastonmuutoksena, niin sä ja muut työnsankarit olette vielä heikommalla jäillä. Mä olen aika varma, että mun hiilijalanjälki on huomattavasti maapalloystävällisempi kuin yhdellekään näistä hurskastelevista työnsankareista.
Lasse, miten rakensit laitteen, jolla olet parhaillaan täällä sivustolla? Kuinka monta oravannahkaa maksat sille, joka tarjoaa sinulle liittymän?
Jos eläisit omavaraistaloudessa, niin saattaisit saadakin osaksesi ymmärrystä. Nyt elät meidän veronmaksajien kustannuksella ja tuet systeemiä olemalla pelkkä kuluttaja.
Mä en ole esittänyt täällä mitään hurskastelevaa työnsankaria, toisin kuin eräät tyypit. Ne tyypit, jotka syyttelevät loisimisesta, vaikka tosiasiassa itse tukevat täpöillä järjestelmää, jonka mahdollistaa ainoastaan afrikkalaisen ja aasialaisen lapsi- ja orjatyövoiman systemaattinen hyväksikäyttö.
Mistä ottaisit tukirahasi, jos me kaikki seuraisimme esimerkkiäsi ja heittäytyisimme tukien varaan?
Vapaus on rahaa tärkeämpää. Jos kaikki päättävät ryhtyä työttömäksi, on se jokaisen henkilökohtainen valinta ja oikeus. Jos tukia ei voi sen takia maksaa, niin sitten ei makseta.
Jos olisit vapaa kaikesta, et tarvitsisi meidän sinulla heittämiä almuja. Etkä hikihatussa yrittäisi saada aktiivimallia suoritettua,ettei tuet tippuisi. Ja kun ne tippuu, kun aktiivimalli puraisee työttömyyskorvaustasi, kipaiset kelaan hakemaan meidän rahoja elämiseesi.
Ja sitten vielä kehtaat esittää hyvistä, kun itse riistät meitä muita koko ajan. Olet pahin riistäjä ja alinta kastia harhaluuloinesi.
Vai on vapaus tärkeämpää kuin raha? No hyvähän siinäon muiden rahoilla elellä ja olla "vapaa".
Sitten olet vapaa, kun lopetat niiden tukien nostaminen ja meidän työssäkäyvien riistämisen.
Nyljet elantosi(sossurahasi) ihmisten selkänahasta ja luulet olevasi hyvis? Aika kaksinaismoralisti olet.
Täällä paasaat riistosta ja maksullisuudesta ja itse olet kaikista pahin.
Mä en ole täällä vaatimassa ketään menemään töihin. Se vie aika hyvin pohjan pois sun naurettavalta valitukselta..
Ja eiköhän se kerro kaiken oleellisen ihmisen pinnallisuudesta ja tunteettomuudesta, jos varallisuus ja omaisuus on tosiaan niin tärkeää, että sen takia vaaditaan työntekoa tai rahan tienaamista muilla tavoilla. Siinä ei jää persoonalle, luonteelle, tunteille ja muullekaan tilaa, kun ahneus ottaa vallan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MGTOW
Kymmenen aloitusta -miksi mies? ja
yksi aloitus -miksi nainen?
Suurinpiirtein aloitusten suhde.
Kummat aloitukset saavat enemmän alapeukkuja tunneälykkäästi?
*eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesällä istuskelin pihakeinussa ja katselin puussa kuhertelevia pikkulintuja. Ei ne niiden lemmenhetket millään muotoa täyttäneet ra-i-s-ka-uksen tuntomerkkejä. Kyllä ne molemmat selvästi oli hommissa mukana.
Kunhan se naaras oli ensin valinnut sen parhaan uroksen niintä monista, jotka tätä tyttölintua kosiskeli.
Kyllä ne urokset oikeasti joutuu niistä naaraista kilpailemaan ja paras voittaa. Ja parittelu tapahtuu yleensä ihan yhteisymmärryksessä.
Sosiaalibiologiset periaatteet toimivat. Vain paras jatkaa sukua. Mutta kirjosieppouroksista käy parhaat vielä kiksauttamassa muutamaa naarasta ja mölli kuhnuri elättää jälkeläisiä tietämättään. Suvun jalostuksen kannalta erinomaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsin tehty puku, painavaa kultaa ranteissa, sormissa, kaulalla. Ylipäätänsä huoliteltu tyylikonsulentin opastama habitus, punainen urheiluauto ja vientiä.
T: Rahastonhoitaja 75 000€/kk.
Tyylikonsulentti opasti valitsemaan kultaisia koruja? Kohderyhmäsi lienee 55+ pantterikuviotoppiset pubiruusut.
Tyylikonsultti itse paikalla. Eikö asiakas tulisi kuitenkin nähdä livenä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidät kuitenkin itseäsi palstaääliönä. Toisaalta, faktahan ei muunlaisella kuvittelullakaan miksikään muuttuisi. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsin tehty puku, painavaa kultaa ranteissa, sormissa, kaulalla. Ylipäätänsä huoliteltu tyylikonsulentin opastama habitus, punainen urheiluauto ja vientiä.
T: Rahastonhoitaja 75 000€/kk.
Tyylikonsulentti opasti valitsemaan kultaisia koruja? Kohderyhmäsi lienee 55+ pantterikuviotoppiset pubiruusut.
Tyylikonsultti itse paikalla. Eikö asiakas tulisi kuitenkin nähdä livenä?
Tähän sopisi vielä, että bling, bling tepsii ja Ferrari Testarossa alkuperäinen klassikko.
Tietäähän nää tämmöiset miehet. Ei niitä naiset tai niiden mielipiteet kiinnosta. Mutta sehän on hyvä vaan, aina on kiva kun tunne on molemminpuolinen. 👍