Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet selittää naisten olevan rahan perässä

Vierailija
16.11.2019 |

Vaikka oikeasti ainakin minä ihastun mm. ominaisuuksiin ihmisessä. On kivaa olla suhteessa oikeasti vaikkapa rakastavan, luotettavan, kärsivällisen, oikeudenmukaisen ihmisen kanssa.
Jos ihminen on toiminut elämässään noilla ominaisuuksilla, on hän luultavasti myös haluttu työntekijä ja saanut hyvän työpaikan ja rahaa.

Kommentit (385)

Vierailija
361/385 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

*pystyy erottamaan

// 370

Vierailija
362/385 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei halua olla samanlaisia loi-sia kuin sinä olet.

Paitsi että säkin oikeasti loisit kaiken aikaa järjestelmässä, joka on kokonaan rakennettu afrikan ja aasian maiden systemaattisen riiston ja hyväksikäytön varaan. Suoraan sanoen tuet tätä orja- ja lapsityövoimalla pyörivää järjestelmää käymällä töissä. Se, että ole sokea faktalle, ei muuta faktaa miksikään. Jossain suomessa osoittaa lähinnä oman tekopyhyytensä alkamalla hurskastelemaan jostain tuilla elävistä hipeistä.

Sitten jos mennään vielä akuutimpaan ja tärkeämpään aiheeseen, joka tunnetaan ilmastonmuutoksena, niin sä ja muut työnsankarit olette vielä heikommalla jäillä. Mä olen aika varma, että mun hiilijalanjälki on huomattavasti maapalloystävällisempi kuin yhdellekään näistä hurskastelevista työnsankareista.

Lasse, miten rakensit laitteen, jolla olet parhaillaan täällä sivustolla? Kuinka monta oravannahkaa maksat sille, joka tarjoaa sinulle liittymän?

Jos eläisit omavaraistaloudessa, niin saattaisit saadakin osaksesi ymmärrystä. Nyt elät meidän veronmaksajien kustannuksella ja tuet systeemiä olemalla pelkkä kuluttaja.

Mä en ole esittänyt täällä mitään hurskastelevaa työnsankaria, toisin kuin eräät tyypit. Ne tyypit, jotka syyttelevät loisimisesta, vaikka tosiasiassa itse tukevat täpöillä järjestelmää, jonka mahdollistaa ainoastaan afrikkalaisen ja aasialaisen lapsi- ja orjatyövoiman systemaattinen hyväksikäyttö.

Ihan mielenkiinnosta (vaikka tiedän, ettei trollia saisi ruokkia): miten sä vietät päiväsi? Heräät aamulla ja sitten tapahtuu mitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/385 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että säkin oikeasti loisit kaiken aikaa järjestelmässä, joka on kokonaan rakennettu afrikan ja aasian maiden systemaattisen riiston ja hyväksikäytön varaan. Suoraan sanoen tuet tätä orja- ja lapsityövoimalla pyörivää järjestelmää käymällä töissä. Se, että ole sokea faktalle, ei muuta faktaa miksikään. Jossain suomessa osoittaa lähinnä oman tekopyhyytensä alkamalla hurskastelemaan jostain tuilla elävistä hipeistä.

Sitten jos mennään vielä akuutimpaan ja tärkeämpään aiheeseen, joka tunnetaan ilmastonmuutoksena, niin sä ja muut työnsankarit olette vielä heikommalla jäillä. Mä olen aika varma, että mun hiilijalanjälki on huomattavasti maapalloystävällisempi kuin yhdellekään näistä hurskastelevista työnsankareista.

Lasse, miten rakensit laitteen, jolla olet parhaillaan täällä sivustolla? Kuinka monta oravannahkaa maksat sille, joka tarjoaa sinulle liittymän?

Jos eläisit omavaraistaloudessa, niin saattaisit saadakin osaksesi ymmärrystä. Nyt elät meidän veronmaksajien kustannuksella ja tuet systeemiä olemalla pelkkä kuluttaja.

Mä en ole esittänyt täällä mitään hurskastelevaa työnsankaria, toisin kuin eräät tyypit. Ne tyypit, jotka syyttelevät loisimisesta, vaikka tosiasiassa itse tukevat täpöillä järjestelmää, jonka mahdollistaa ainoastaan afrikkalaisen ja aasialaisen lapsi- ja orjatyövoiman systemaattinen hyväksikäyttö.

Ihan mielenkiinnosta (vaikka tiedän, ettei trollia saisi ruokkia): miten sä vietät päiväsi? Heräät aamulla ja sitten tapahtuu mitä?

Loppupäivä sujuu vauva-palstalla naisia haukkuen. Mak-su-lliseksi naiseksi kun kehtaa olla työssäkäyvän miehen kanssa tai ainakin  kehtaa vaatia etsimään töitä, jos niitä ei ole :D

Kumma miten miehistä ei tule mak-sullisia jalom-pak-kp-loi-s-ia vaikka he ovat kimpassa työssäkäyvän naisen kanssa?

Lasse väittää meitä muita loi-si-ksi ja rahanperässä juoksioiksi ja Afrikan riistäjiksi, mutta ei tajua, että itse on se pahin riistäjä. Riistää Suomen lapsilta ja vanhuksilta ja sairaita. 

Heille kuuluisi nämä  Lom-pak-kolasselle menevät verovarat. Ja tyyppi väittää vielä olevansa parempi kuin muut.   Näin sitä sokeutuu omalle käytökselleen, kun tarpeeksi syrjäytyy ja oppii elämään muiden rahoilla.

Ei vastuuta mistään, mutta suu vaahdossa mesotaan. miten muut elää väärin ja on ainoa "järkevä" ja "vapaa". Oikeasti on vain laiskapa-s-ka.

Vierailija
364/385 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

... pinnallista miesten esineellistämistä rahan tienaamiseen liittyvillä pakkovaatimuksilla.

Ei kenenkään miehen ole pakko tienata rahaa. Eläkööt vaikka loppuikänsä narkkareina ja juoppoina Lauttasaaren sillan alla.

Evoluution valinta (sexual selection) on aina toiminut niin, että naaraat valitsevat parhaat urokset. Ihmislajin keskuudessa valinta toimii niin, että naiset valitsevat parhaat miehet (pitkä, komea, varakas) ja jos sellaista ei löydy, niin sitten nainen jää vapaaehtoisesti sinkuksi (irtoseksiä saa helposti) TAI ryhtyy lesbosuhteeseen.

Tutkimusten mukaan suurin osa naisista on biseksuaaleja. Vain hyvin pieni osa naisista on aidosti heteroita. 

Jospa et kuitenkin selittäisi enempää asiasta josta et ymmärrä yhtään mitään. Mitään luonnonvalintaa ei ole siinä mielessä kuin sinä ja monet muut pösilöt luulevat ja väittävät olevan. Tiedätkö miten lisääntyminen oikeasti tapahtuu villissä luonnossa? Et tiedä, joten valaistaan asiaa: se tapahtuu ráiskáamalla. Aivan, juuri siten, että uros pakottaa naaraan yhdyntään. Naaras alistuu, koska muuten joutuu uroksen hyökkäyksen kohteeksi. Noin se "luonnonvalinta" oikeasti toimii.

Tuon faktan voit tarkastaa netin syövereistä koska haluat.

Riippuu muuten täysin eläinlajista, mitä tarkastelet.

Ihmisiä ei taida voida enää väittää elävän "luonnonvaraisena" ja lisääntyvän vain raisk"malla?

Ohis, eri.

Vierailija
365/385 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleisesti ottaen mies joka vinkuu että nainen on vain rahan perässä, ei ole itse kykenevä elättämään itseään tai mahdollisesti edes puoliksi omaa mahdollista jälkeläistään.

Ei, vaan kyse on ihan siitä, että kaikkia miehiä ei kiinnosta pinnalliset ja tunteettomat materialistit. Jos nainen vaatii mieheltä työssäkäyntiä, tienaamista vaihtoehtoisilla tavoilla tai tarpeeksi varallisuutta, niin se todistaa aika aukottomasti, että kyseessä on juuri tuollainen rahan perässä juoksija.

Vierailija
366/385 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskasti muuten tässä tartutaan vain tohon afrikkaan ja aasiaan, mutta kokonaan sivuutetaan se tärkeämpi ja akuutimpi pointti ilmastonmuutoksesta. Taitaa "Lassen" hiilijalanjälki olla niin paljon ystävällisempi maapapallolle, että työnsankarit päättivät kollektiivisesti sivuuttaa sen kokonaan.

Vierailija
367/385 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loppupäivä sujuu vauva-palstalla naisia haukkuen. Mak-su-lliseksi naiseksi kun kehtaa olla työssäkäyvän miehen kanssa tai ainakin  kehtaa vaatia etsimään töitä, jos niitä ei ole :D

Kumma miten miehistä ei tule mak-sullisia jalom-pak-kp-loi-s-ia vaikka he ovat kimpassa työssäkäyvän naisen kanssa?

Lasse väittää meitä muita loi-si-ksi ja rahanperässä juoksioiksi ja Afrikan riistäjiksi, mutta ei tajua, että itse on se pahin riistäjä. Riistää Suomen lapsilta ja vanhuksilta ja sairaita. 

Heille kuuluisi nämä  Lom-pak-kolasselle menevät verovarat. Ja tyyppi väittää vielä olevansa parempi kuin muut.   Näin sitä sokeutuu omalle käytökselleen, kun tarpeeksi syrjäytyy ja oppii elämään muiden rahoilla.

Ei vastuuta mistään, mutta suu vaahdossa mesotaan. miten muut elää väärin ja on ainoa "järkevä" ja "vapaa". Oikeasti on vain laiskapa-s-ka.

Niin. vaativatko ne naiselta työssäkäyntiä ja tienaamista?

Vierailija
368/385 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskasti muuten tässä tartutaan vain tohon afrikkaan ja aasiaan, mutta kokonaan sivuutetaan se tärkeämpi ja akuutimpi pointti ilmastonmuutoksesta. Taitaa "Lassen" hiilijalanjälki olla niin paljon ystävällisempi maapapallolle, että työnsankarit päättivät kollektiivisesti sivuuttaa sen kokonaan.

Lasse ei pysty vastaamaan siihen, miten yhteiskunta toimisi, jos kaikki heittäytyisivät odottelemaan yhteiskunnalta tukea. Joka ikinen päivä ihmiset tekevät töitä, jotta Lassella olisi toimiva internet-yhteys, sähköt, kaupoissa ruokaa, toimiva infrastruktuuri niin että hän pääsee sinne kauppaan jne. Joku on valmistanut jääkaapin ja mikron, joiden avulla Lasse säilyttää ja lämmittää ruokaa. Ja jos Lasse sairastuu, terveyskeskuksessa ja sairaalassa on ihmisiä töissä hoitaakseen häntä.

Lasse ei pärjäisi päivääkään omavaraistaloudessa. Hän on yksi palstan vastenmielisimpiä trolleja.

Vierailija
369/385 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ainakin oma puolisoni vaatii minulta työssä käyntiä. Ansiosidonnaisella pystyisin vielä maksamaan puolet asumiskuluistamme, mutta en enää sen jälkeen, kun putoaisin työmarkkinatuelle. Asumistukea tai muita tukia en saisi ellen muuttaisi eroon hänestä, eikä hän ymmärtääkseni enää haluaisi palata sellaiseen elämään. Hän myös haluaa minun lähtevän mukaansa matkoille, konsertteihin, liikuntaharrastuksiin, elokuviin jne, ja jos yhteinen aikamme olisi jomman kumman kotona nyhjäämistä niin luulenpa, että hän alkaisi etsiä uutta tyttöystävää.

Jos tahtomattani jäisin työttömäksi niin suhtautuminen olisi todennäköisesti toinen, mutta tahallaan loisimista hän ei katselisi.

Vierailija
370/385 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta olisi kiva olla rikas nainen, jonka ympärillä pörrää komeita nuorempia miehiä.

Haluaisin yksinkertaisesti olla ihan hemmetin rikas ja haluaisin tienata rahani itse, koska raha on vapautta ja valtaa. En ole toistaiseksi rikastunut, joten olen pohtinut golddiggerinkin uraa; tiedän kyllä, että onnistuisin siinä. Mutta luonto ei anna periksi nöyrtyä toisen vallan alle. Minä haluan olla se, jolla on suhteessa valtaa.

Sieltähän ne kaksi asiaa tulikin ilmi: valta ja raha. Kyseisten asioiden takia en halua olla osa yhteiskuntaa..

Vierailija
371/385 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasse ei pysty vastaamaan siihen, miten yhteiskunta toimisi, jos kaikki heittäytyisivät odottelemaan yhteiskunnalta tukea. Joka ikinen päivä ihmiset tekevät töitä, jotta Lassella olisi toimiva internet-yhteys, sähköt, kaupoissa ruokaa, toimiva infrastruktuuri niin että hän pääsee sinne kauppaan jne. Joku on valmistanut jääkaapin ja mikron, joiden avulla Lasse säilyttää ja lämmittää ruokaa. Ja jos Lasse sairastuu, terveyskeskuksessa ja sairaalassa on ihmisiä töissä hoitaakseen häntä.

Lasse ei pärjäisi päivääkään omavaraistaloudessa. Hän on yksi palstan vastenmielisimpiä trolleja.

Tähän on kyllä vastattu. Vapaus on tärkeämpää kuin työnteko tai muu tällainen. Jos se tarkoittaa, että ihmisten valintojen takia yhteiskuntaa ja sen palveluita ei ole, niin se hinta vapaudesta sitten maksetaaan.

Vierailija
372/385 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ainakin oma puolisoni vaatii minulta työssä käyntiä.

No se kuuluu sitten niihin mainitsemiini pinnallisiin ja tunteettomiin rahan perässä juoksijoihin, jotka menevät ahneudessaan niin pitkälle, että esineellistävät vaatimuksillaan muita ihmisiä. Ei sukupuoli tuota määritä, vaan teot ja vaatimukset.

Vierailija
373/385 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta olisi kiva olla rikas nainen, jonka ympärillä pörrää komeita nuorempia miehiä.

Haluaisin yksinkertaisesti olla ihan hemmetin rikas ja haluaisin tienata rahani itse, koska raha on vapautta ja valtaa. En ole toistaiseksi rikastunut, joten olen pohtinut golddiggerinkin uraa; tiedän kyllä, että onnistuisin siinä. Mutta luonto ei anna periksi nöyrtyä toisen vallan alle. Minä haluan olla se, jolla on suhteessa valtaa.

Sieltähän ne kaksi asiaa tulikin ilmi: valta ja raha. Kyseisten asioiden takia en halua olla osa yhteiskuntaa..

Älä siis käytä sen palveluja tai tukia. Muuten olet osa yhteiskuntaa. Vastenmielinen osa.

Vierailija
374/385 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän on kyllä vastattu. Vapaus on tärkeämpää kuin työnteko tai muu tällainen. Jos se tarkoittaa, että ihmisten valintojen takia yhteiskuntaa ja sen palveluita ei ole, niin se hinta vapaudesta sitten maksetaaan.

Lompakko-Lassella olisi tuossa tapauksessa vapaus valita tasan kahdesta vaihtoehdosta: kuollako nälkään vai viluun.

Vierailija
375/385 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä siis käytä sen palveluja tai tukia. Muuten olet osa yhteiskuntaa. Vastenmielinen osa.

Sanoo pinnallinen ja tunteeton rahahúóra, joka näkee ihmiset vain rahantekokoneina.

Jos yhteiskunnan varojen riittämisen kautta tätä ajatellaan, niin ongelmakohdat ovat kyllä aivan toisessa päässä kuin työttömissä toimeentulotuella eläjissä, jotka eivät maksa valtiolle paljon páskáakaan.

Vierailija
376/385 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnistuu muuten helposti ilman naista. Tämän kun muutkin sisäistäisivät. 

MGTOW

On todella hyvä asia, että MGTOW-miehet häipyvät pois parisuhdemarkkinoilta. 

Huomattava osa naisista on jo häipynyt parisuhdemarkkinoilta. He ovat vapaaehtoisesti sinkkuja (aseksuaali, aromantikko), parisuhteessa (heterosuhde tai lesbosuhde), naimisissa (heterosuhde tai lesbosuhde) tai yh-äitejä (TLEM-äitys eli Tahdon Lapsen En Miestä).

Kummasta täällä silti harva se päivä valitetaan "paskoista miehistä" ja porataan "kunnollisten miesten" puutetta.

Palstan oletettuun sukupuolijakaumaan nähden niitä ketjuja on aivan tavattoman vähän verrattuna miesten ulinaketjuihin. Kummalla lienee suurempi hätä?

Miesten ulinaketjut... niistä puhutaan mutta harvemmin näkee. Tässäkin nyt vain viitataan niihin joka valvistaa kaltaistesi mielikuvaa että taas oli miesten ulinaketju kyseessä... vaikka totuus on jotain muuta.

Vierailija
377/385 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

... pinnallista miesten esineellistämistä rahan tienaamiseen liittyvillä pakkovaatimuksilla.

Ei kenenkään miehen ole pakko tienata rahaa. Eläkööt vaikka loppuikänsä narkkareina ja juoppoina Lauttasaaren sillan alla.

Evoluution valinta (sexual selection) on aina toiminut niin, että naaraat valitsevat parhaat urokset. Ihmislajin keskuudessa valinta toimii niin, että naiset valitsevat parhaat miehet (pitkä, komea, varakas) ja jos sellaista ei löydy, niin sitten nainen jää vapaaehtoisesti sinkuksi (irtoseksiä saa helposti) TAI ryhtyy lesbosuhteeseen.

Tutkimusten mukaan suurin osa naisista on biseksuaaleja. Vain hyvin pieni osa naisista on aidosti heteroita. 

Jospa et kuitenkin selittäisi enempää asiasta josta et ymmärrä yhtään mitään. Mitään luonnonvalintaa ei ole siinä mielessä kuin sinä ja monet muut pösilöt luulevat ja väittävät olevan. Tiedätkö miten lisääntyminen oikeasti tapahtuu villissä luonnossa? Et tiedä, joten valaistaan asiaa: se tapahtuu ráiskáamalla. Aivan, juuri siten, että uros pakottaa naaraan yhdyntään. Naaras alistuu, koska muuten joutuu uroksen hyökkäyksen kohteeksi. Noin se "luonnonvalinta" oikeasti toimii.

Tuon faktan voit tarkastaa netin syövereistä koska haluat.

Palstaääliön märkä päiväuni. 💦

Mä en ole ráiskánnut ketään enkä unelmoi kenenkään ráiskáamisesta. Ikävää toki jos kuvitelmasi "luonnonvalinnasta" murenivat, mutta faktahan ei siitä miksikään muutu.

Kesällä istuskelin pihakeinussa ja katselin puussa kuhertelevia pikkulintuja. Ei ne niiden lemmenhetket millään muotoa täyttäneet ra-i-s-ka-uksen tuntomerkkejä. Kyllä ne molemmat selvästi oli hommissa mukana. 

Kunhan se naaras oli ensin valinnut sen parhaan uroksen niintä monista, jotka tätä tyttölintua kosiskeli.

Kyllä ne urokset oikeasti joutuu niistä naaraista kilpailemaan ja paras voittaa.  Ja parittelu tapahtuu yleensä ihan yhteisymmärryksessä.

Fakta nyt kuitenkin on ettei ihmisen kannata enää kisailla "naaraasta". Te ette ole sen arvoisia. Valitettavaa on, että osa miehistä oppii tämän kantapään kautta.

Vierailija
378/385 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MGTOW

Huomattava osa naisista on jo häipynyt parisuhdemarkkinoilta. He ovat vapaaehtoisesti sinkkuja (aseksuaali, aromantikko), parisuhteessa (heterosuhde tai lesbosuhde), naimisissa (heterosuhde tai lesbosuhde) tai yh-äitejä (TLEM-äitys eli Tahdon Lapsen En Miestä).

Kummasta täällä silti harva se päivä valitetaan "paskoista miehistä" ja porataan "kunnollisten miesten" puutetta.

Kyllä, täällä valitetaan sitä, että parisuhdemarkkinoilla tulee vastaan juuri niitä "paskoja miehiä" joille ainoa oikea valinta olisi MGTOW-elämä. Mutta hei eivät uskalla ryhtyä MGTOW-elämää aloittamaan, koska pelkäävät jäävänsä loppuiäkseen ilman p*llua.

Moni mies uhoaa netissä olevansa MGTOW mutta kun lähtevät viikonloppuna ulos, niin taas on p*llunkiilto silmissä. 

P*lluko on sinun parasta antia parisuhteeseen? Eikö muuta?

Jep, sekin säännöstellen

Vierailija
379/385 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mallimittainen kirjoitti:

Miehen pitää olla yli 185cm mielummin alle 200cm, hänellä pitää olla korkeakoulutus ja tulot noin 7000-10000€ kk, mieluummin enemmänkin. En arvosta yhtään pummeja ja pätkiä joten nämä kriteerit ovat MUST. Lisäksi tottakai ulkonäkö ja kroppa kuuluvat olla kunnossa sillä en siedä mitään rasvalta haisevia läskejä jotka huohottavat jääkaapin ovella käydessään.

Lähes minimeillä mentiin mutta läpäisin vaatimuksesi, mitä nyt ulkonäkö on makuasia.

Tosin olen varma ettet täytä omia kriteerejäni.

Vierailija
380/385 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MGTOW

Kyllä, täällä valitetaan sitä, että parisuhdemarkkinoilla tulee vastaan juuri niitä "paskoja miehiä" joille ainoa oikea valinta olisi MGTOW-elämä. Mutta hei eivät uskalla ryhtyä MGTOW-elämää aloittamaan, koska pelkäävät jäävänsä loppuiäkseen ilman p*llua.

Moni mies uhoaa netissä olevansa MGTOW mutta kun lähtevät viikonloppuna ulos, niin taas on p*llunkiilto silmissä. 

P*lluko on sinun parasta antia parisuhteeseen? Eikö muuta?

Se on ainoa mikä miehiä kiinnostaa. Miehille on olemassa kaksi sukupuolta, ihmiset ja pllutelineet. Joku saattaa joskus kaivata sitä että akka laittaa ruuat eteen, muttei muuta.

Älähän unta näe... Siihen on syynsä miksi hyvissä ravintoloissa on kokit miehiä ja naiset tarjoilee ja näyttää sievältä.