Miehet selittää naisten olevan rahan perässä
Vaikka oikeasti ainakin minä ihastun mm. ominaisuuksiin ihmisessä. On kivaa olla suhteessa oikeasti vaikkapa rakastavan, luotettavan, kärsivällisen, oikeudenmukaisen ihmisen kanssa.
Jos ihminen on toiminut elämässään noilla ominaisuuksilla, on hän luultavasti myös haluttu työntekijä ja saanut hyvän työpaikan ja rahaa.
Kommentit (385)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei halua olla samanlaisia loi-sia kuin sinä olet.
Paitsi että säkin oikeasti loisit kaiken aikaa järjestelmässä, joka on kokonaan rakennettu afrikan ja aasian maiden systemaattisen riiston ja hyväksikäytön varaan. Suoraan sanoen tuet tätä orja- ja lapsityövoimalla pyörivää järjestelmää käymällä töissä. Se, että ole sokea faktalle, ei muuta faktaa miksikään. Jossain suomessa osoittaa lähinnä oman tekopyhyytensä alkamalla hurskastelemaan jostain tuilla elävistä hipeistä.
Sitten jos mennään vielä akuutimpaan ja tärkeämpään aiheeseen, joka tunnetaan ilmastonmuutoksena, niin sä ja muut työnsankarit olette vielä heikommalla jäillä. Mä olen aika varma, että mun hiilijalanjälki on huomattavasti maapalloystävällisempi kuin yhdellekään näistä hurskastelevista työnsankareista.
Lasse, miten rakensit laitteen, jolla olet parhaillaan täällä sivustolla? Kuinka monta oravannahkaa maksat sille, joka tarjoaa sinulle liittymän?
Jos eläisit omavaraistaloudessa, niin saattaisit saadakin osaksesi ymmärrystä. Nyt elät meidän veronmaksajien kustannuksella ja tuet systeemiä olemalla pelkkä kuluttaja.
Mä en ole esittänyt täällä mitään hurskastelevaa työnsankaria, toisin kuin eräät tyypit. Ne tyypit, jotka syyttelevät loisimisesta, vaikka tosiasiassa itse tukevat täpöillä järjestelmää, jonka mahdollistaa ainoastaan afrikkalaisen ja aasialaisen lapsi- ja orjatyövoiman systemaattinen hyväksikäyttö.
Mistä ottaisit tukirahasi, jos me kaikki seuraisimme esimerkkiäsi ja heittäytyisimme tukien varaan?
Vapaus on rahaa tärkeämpää. Jos kaikki päättävät ryhtyä työttömäksi, on se jokaisen henkilökohtainen valinta ja oikeus. Jos tukia ei voi sen takia maksaa, niin sitten ei makseta.
Mitäs sitten syöt? Varpaankynsiä? Ei kun ai niin, tähänhän vastasit jo joskus taannoin. Alat varastaa. Mutta entä kun kenelläkään ei ole mitään kun kukaan ei enää myy porvarille prsettä ja tienaa? Syötkö naapurin mummon?
Lähden kalaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-palstamiehet
-ulimiehet
tässä nähdään fiksujen mammojen argumentoinnin taso.
JOKAISEN MIEHEN TULEE VAATIA AINAKIN SE AVIOEHTO. MUISTAKAAHAN SE.
Jokaisen palstamiehen tulee unohtaa naiset ja keskittyä tekemään omasta elämästään mielekästä. Muistakaahan se.
Onnistuu muuten helposti ilman naista. Tämän kun muutkin sisäistäisivät.
MGTOW
Suosittelen lämpimästi! Kannustan! Huiskutan hyvästiksi esiliinalla! Heippa vaan pojat! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että säkin oikeasti loisit kaiken aikaa järjestelmässä, joka on kokonaan rakennettu afrikan ja aasian maiden systemaattisen riiston ja hyväksikäytön varaan. Suoraan sanoen tuet tätä orja- ja lapsityövoimalla pyörivää järjestelmää käymällä töissä. Se, että ole sokea faktalle, ei muuta faktaa miksikään. Jossain suomessa osoittaa lähinnä oman tekopyhyytensä alkamalla hurskastelemaan jostain tuilla elävistä hipeistä.
Sitten jos mennään vielä akuutimpaan ja tärkeämpään aiheeseen, joka tunnetaan ilmastonmuutoksena, niin sä ja muut työnsankarit olette vielä heikommalla jäillä. Mä olen aika varma, että mun hiilijalanjälki on huomattavasti maapalloystävällisempi kuin yhdellekään näistä hurskastelevista työnsankareista.
Lasse, miten rakensit laitteen, jolla olet parhaillaan täällä sivustolla? Kuinka monta oravannahkaa maksat sille, joka tarjoaa sinulle liittymän?
Jos eläisit omavaraistaloudessa, niin saattaisit saadakin osaksesi ymmärrystä. Nyt elät meidän veronmaksajien kustannuksella ja tuet systeemiä olemalla pelkkä kuluttaja.
Mä en ole esittänyt täällä mitään hurskastelevaa työnsankaria, toisin kuin eräät tyypit. Ne tyypit, jotka syyttelevät loisimisesta, vaikka tosiasiassa itse tukevat täpöillä järjestelmää, jonka mahdollistaa ainoastaan afrikkalaisen ja aasialaisen lapsi- ja orjatyövoiman systemaattinen hyväksikäyttö.
Mistä ottaisit tukirahasi, jos me kaikki seuraisimme esimerkkiäsi ja heittäytyisimme tukien varaan?
Vapaus on rahaa tärkeämpää. Jos kaikki päättävät ryhtyä työttömäksi, on se jokaisen henkilökohtainen valinta ja oikeus. Jos tukia ei voi sen takia maksaa, niin sitten ei makseta.
Mitäs sitten syöt? Varpaankynsiä? Ei kun ai niin, tähänhän vastasit jo joskus taannoin. Alat varastaa. Mutta entä kun kenelläkään ei ole mitään kun kukaan ei enää myy porvarille prsettä ja tienaa? Syötkö naapurin mummon?
Lähden kalaan.
Alennut tekemään jotain fyysistä ruokasi eteen? Wow! Annatko sille tyttöystävälle perkeet, vai onko se silloin jo maksullinen nainen? Sen pitää kalastaa itse oma kalansa?
Olen nainen enkä itse ainakaan jaksaisi rahan perässä mennä.
Ensinnäkin, toinen täytyisi tuntea läpi kotaisin ennen kuin olisi perillä hänen oikeasta rahallisesta tilanteesta. Mielenkiintoni olisi voinut sammua jo vaikka ensimmäisen kerran kun ukko massutti ruokaa kovaan ääneen eikä se siitä mihinkään korjaantuisi.
Toiseksi miehen omaisuuden täytyisi olla niin valtava ettei sitä pystyisi kuluttamaan jotta siitä jotain hyötyä oikeasti olisi. Yksi etelänmatka vuodessa, kivat ravintolaillalliset, uudet paidat tai kotirouvan virka eivät olisi tarpeeksi vahva houkutin tarrautua mieheen. Omaisuuden täytyisi olla luokkaa Warren Buffet jotta voisi huoletta tehdä ihan mitä päähän pälkähtää. Miehiä, jolla on tuollainen omaisuus on hyvin harvassa enkä jaksaisi heitä etsiäkään.
En puhu muiden puolesta. Mutta pakko sanoa näin hyvin tienaavana sinkkuna. Eipä niitä naisia tule ovista ja ikkunoista. Ja varmasti fiksut naiset ymmärtävät profiilista että en ole tyhjä tasku (vaikka ei ole hienoja autoja näytillä jne.)
Ja sitten pitää omalta kohdalta sanoa että raha tulee rahan luokse. Nimittäin annoin yhden kohtalaisesti tienaavan naisen jatkaa matkaa ilman minua. Itse etsin kumppaniksi hyvä tuloisista ja niitä on yllättävän vähän vapaalla.
Ja kun ketjussa yleistetään aika paljon, niin oma kohtainen kokemus on että parikymppisten keskuudessa tulevan kumppanin taloudellinen tila saattaa vaikuttaa pariutumis mahdollisuuksiin positiivisesti. Mutta kolmen kympin ja neljän kympin läheisyydessä, varallisuus ei vaikuta pariutumis mahdollisuuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-palstamiehet
-ulimiehet
Jokaisen palstamiehen tulee unohtaa naiset ja keskittyä tekemään omasta elämästään mielekästä. Muistakaahan se.
MGTOW
Suosittelen lämpimästi! Kannustan! Huiskutan hyvästiksi esiliinalla! Heippa vaan pojat! :)
Arvaas kuinka paljon pelkän naisen mielipide kiinnostaa? :)
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen enkä itse ainakaan jaksaisi rahan perässä mennä.
Ensinnäkin, toinen täytyisi tuntea läpi kotaisin ennen kuin olisi perillä hänen oikeasta rahallisesta tilanteesta. Mielenkiintoni olisi voinut sammua jo vaikka ensimmäisen kerran kun ukko massutti ruokaa kovaan ääneen eikä se siitä mihinkään korjaantuisi.
Toiseksi miehen omaisuuden täytyisi olla niin valtava ettei sitä pystyisi kuluttamaan jotta siitä jotain hyötyä oikeasti olisi. Yksi etelänmatka vuodessa, kivat ravintolaillalliset, uudet paidat tai kotirouvan virka eivät olisi tarpeeksi vahva houkutin tarrautua mieheen. Omaisuuden täytyisi olla luokkaa Warren Buffet jotta voisi huoletta tehdä ihan mitä päähän pälkähtää. Miehiä, jolla on tuollainen omaisuus on hyvin harvassa enkä jaksaisi heitä etsiäkään.
Voit olla varma ettet sellaiselle kelpaisikaan. Mutta hyvä kun sisäistit pointin: kaikki naiset ovat lopulta maksullisia, kyse on vain hinnasta.
Miehen täytyy olla:
- rakastava
- luotettava
- kärsivällinen
- älykäs (tunneäly ja looginen äly)
- akateemisesti koulutettu
- rikas
Jos tuollaista miestä ei löydy Suomesta, niin lähden ulkomaille katselemaan tarjontaa. Jos sieltäkään ei löydy sopivaa miestä, niin jatkan elämääni sinkkuna. Minun onnellisuuteni ei ole kiinni seurustelusta, seksistä, avioliitosta, lasten synnyttämisestä tai mistään muustakaan "perinteisestä naiseudesta".
N24 (sinkku, akateemisesti koulutettu, Mensan jäsen, puhun sujuvasti 4 kieltä)
Kohta on joku trolli ulisemassa, että minun kaltaisiani naisia ei Suomessa ole (ja että olen valehtelija) mutta hei, trollin harhaluulot eivät muuta minun elämääni millään tavoin.
Vierailija kirjoitti:
On sillä rahalla oikeasti merkitystä miehelle. Olen huomannut sen nyt erottuani nelikymppisenä. Olen varakas ja saan naisia helposti. Toisin oli aikanaan köyhänä opiskelijana.
Ehkä sussa ja naisissa on jotain muutakin, tuossa iässä.
Vierailija kirjoitti:
Miehen täytyy olla:
- rakastava
- luotettava
- kärsivällinen
- rikas
Jos tuollaista miestä ei löydy Suomesta, niin lähden ulkomaille katselemaan tarjontaa. Jos sieltäkään ei löydy sopivaa miestä, niin jatkan elämääni sinkkuna. Minun onnellisuuteni ei ole kiinni seurustelusta, seksistä, avioliitosta, lasten synnyttämisestä tai mistään muustakaan "perinteisestä naiseudesta".
Kohta on joku trolli ulisemassa, että minun kaltaisiani naisia ei Suomessa ole (ja että olen valehtelija) mutta hei, trollin harhaluulot eivät muuta minun elämääni millään tavoin.
Olen ennenkin tavannut mensalaisia, joilla ei ole minkäänlaista tunneälyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-palstamiehet
-ulimiehet
MGTOW
Tämä on erittäin tärkeä taito, osata nauttia ja olla ihan yksinkin! Koskee niin miehiä kuin naisiakin. Tasapainoinen suhde onnistuu terveesti vain, jos siinä on kaksi itsenäistä ihmistä, jotka haluavat jakaa elämänsä toisen kanssa.
Jos on paniikkia takertua toiseen, tai pyrkimystä omistaa toinen, tai vannottaa "kuolen ilman sinua", niin se kaikki on sairaan suhteen merkki.
Tunteet ja tuoksut kirjoitti:
Eli on ihan sattumaa, että varakkain 10% miehistä on kaksi kertaa useammin suhteessa kuin köyhin 10%? Tai että 80%:ssa suhteista mies on enemmän ansaitseva osapuoli?
Varakkain 10% miehistä on pystyviä miehiä, kyllä he halutessaan naisenkin pystyvät hommaamaan.
Miehet tienaavat enemmän kuin naiset, totta kai siksi parisuhteissakin miehet ovat tästä syystä usein enemmän ansaitseva osapuoli.
Onhan se nyt ihan fakta että miehelle menestys ja status merkitsevät paljon enemmän kuin naiselle ja sen myötä myös raha.
Vierailija kirjoitti:
Olen ennenkin tavannut mensalaisia, joilla ei ole minkäänlaista tunneälyä.
Voivoi. Niin siinä käy kun nörttipojat menevät testaamaan älykkyyttään.
Palstamiehiä risoo se, että naisilla on synnyinlahjana tunneälyä ja siihen vielä päälle loogista älyä, jonka turvin tytöt pärjäävät koulussa hyvin. Älykkäät tytöt ovat juuri niitä "kympin tyttöjä", joilla on tunneälyä ja loogista älyä samassa paketissa.
Vierailija kirjoitti:
Miehen täytyy olla:
- rakastava
- luotettava
- kärsivällinen
- rikas
Oletko tasoa Yanet Garcia? Jos et niin hyvää sinkkuelämää.
[Mitäköhän "mies51v" tekee vauva palstalla sunnuntai aamuna,eikö joku seniori palsta olisi parempi? Ja loput munakkaista täällä ovat vanhoja palsta-trolleja jotka eivät ole edes ikinä seurustelleet. On taas ollut vähän yksinäinen viikonloppu vai? [/quote]
Tietäisitpä ketä tänne kirjoittaa, yllättyisit.[/quote]
Jo sana "ketä" riittää. Olet "ketä" trolli äijä palstoilta. Jee. Miksi aina tungette normaalikeskusteluihin,teillä on omat palstatkin niin kuin uli-lauta ja s24 sinkut osio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähden kalaan.
Ostit kalastusvälineet! Tyypillinen rahahuarrrra mies!
Siihen on joku syykin miksi naiset pitää koulutetuimmista.. sitä miehet ei hyväksy vaan lohduttautuu että kyse vain rahasta... esim. mieheni on insinööri mutten elä hänen rahoilla. Miehen olemus ja tunneäly/empatiakyky nyt vaan oli erilainen kuin duunareilla yleensä. Ja tiesin että kun perhettä tulee on meillä rahaa ottaa isompi asuntolaina ja asua mieleisellä alueella, olisiko vähävaraisen kanssa onnistunut.. toki puolet minä maksan palkastani kaikesta. Mutta köyhemmän kanssa oltaisiin jouduttu väistämättä tarjota huonommat puitteet lapsille kun ei lainaa myönnetä niin paljoa. Asumme ihan tavallisella pientaloalueella muiden lapsiperheiden kanssa.Ja olemme kyllä myös läsnäolevia vanhempia. Vetovoima välillämme on ihan erilaista eikä mitään yksinkertaista perseen läpsimistä ja osaamme keskustella ja ratkaista asioita. Selitelkää vaan itsellenne että naiset ne vaan rahan perässä.
Useimmat miehet olettaa voivansa tulla ja mennä miten lystää, sluibailla kotitöistä/lastenhoidosta.
Tällöin on karmea asia, jos mies on niin vähätuloinen, että nainen joutuu ottamaan osaa menoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-palstamiehet
-ulimiehet
MGTOW
Arvaas kuinka paljon pelkän naisen mielipide kiinnostaa? :)
Tyypiksi jota ei kiinnosta aika sitkeästi täällä roikut... :)
MGTOW