Miehet selittää naisten olevan rahan perässä
Vaikka oikeasti ainakin minä ihastun mm. ominaisuuksiin ihmisessä. On kivaa olla suhteessa oikeasti vaikkapa rakastavan, luotettavan, kärsivällisen, oikeudenmukaisen ihmisen kanssa.
Jos ihminen on toiminut elämässään noilla ominaisuuksilla, on hän luultavasti myös haluttu työntekijä ja saanut hyvän työpaikan ja rahaa.
Kommentit (385)
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi ei saisi olla rahan perässä? Haluaahan miehetkin naisista vain seksiä ja he saavat haluta sitä jopa naisen ihmisoikeuksia polkemalla.
Tietysti nainen haluaa miehestä rahaa. Biologia.
Saa haluta, olisi teidänkin aika myöntää se asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi geeniselitys on varmasti huvittavimpiä mitä täällä näkee. Esim. omalla kohdalla:
- keskivertoa älykkäämpi, nopeaälyinen. nopeasti oppiva
- keskivertoa isompi kalu
- ulkonäkö vähintään keskiverto
- sosiaalisesti hyvin toimeentuleva, naisten mielestä usein hauskakin
- pituus 180 cm, kohtalaisen raamikas ja miehekäs ulkomuodoltaan
Mistä sitten johtuu, ettei naiset kiinnostuvat, mutta kiinnostus loppuu nopeasti? No todellakin siitä, etten mene töihin, ts. ei ole fyffeä tarpeeksi. Muuta huonoa "geeneissä" ei siis ole kuin se, ettei kiinnosta tienata rahaa.
Ja ihan naisen suulta monesti kuullut "sussa menee hyvä mies hukkaan", millä todellakin on tarkoitettu sitä, että hukkaan menet koska et mene töihin.
Tosiaan juu, "geenit", "luonnonvalinta", niinpä niin :D
-
laiska paska ei ole erityinen meriitti
Juu, laiska paska, koska ei mene töihin tienaamaan rahaa ja lisäksi osta niillä rahoilla naista.
Käsi sydämellä voin vain sanoa etten todellakaan haluaisi elää miehen rahoilla. Päinvastoin, minua hävettäisi etten ole ole kantanut omaa korttani kekoon vaan syön ainoastaan kirsikat kakun päältä.
Ja rehellisesti voin myös sanoa että tuntuu hyvältä kun voin sanoa että itse omalla palkallani olen maksanut lomat, ravintolaillalliset, korut, laukkuni, sijoitukseni. Tämähän tietenkin tekee minusta tässä maassa erittäin ylpeän ja huonon naisen, mutta lompakkoloista minusta ei ainakaan saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-palstamiehet
-ulimiehet
tässä nähdään fiksujen mammojen argumentoinnin taso.
JOKAISEN MIEHEN TULEE VAATIA AINAKIN SE AVIOEHTO. MUISTAKAAHAN SE.
Mietipä vielä hetki sitä mikä on palstamiehen argumentoimisen taso?
No, oot maksul-linen nainen, jos vaadit että mies käy töissä.
Oot loi-nen, jos olet töissä käyvän miehen kanssa.
Minä en vaadi naistakaan käymään töissä (ja vielä siihen malliin, että se on jotenkin hyve)
Joten naisten kai tässä täytyy vaatia sitä avioehtoa, kun miehille näyttää olevan hyve se,ettei päivääkään tee töitä, saati että elättäisi itse itsensä.
Ja naisille lienee parasta, ettei huoli koko miestä. Ei avioehdolla eikä ilman.
Totta kai tämä on hyve. Ei kiinnosta raha eikä kiinnosta nainenkaan rahan takia, vaan kiinnostus johtuu ihan muista syistä.
laiska paska ei ole erityinen meriitti