Ennustaja paikalla
Kommentit (592)
kertoisitko huomisesta jonkin uutisen, josta kaikki tietävät sinun olevan aito tapaus eikä pelkkä joku herkkäuskoisia huiputtava pska? Itsekin hyötyisit suuresti tästä.
Mitä näet minulle? Miten suhde etenee? Tapahtuuko töissä muutoksia?
Vierailija kirjoitti:
Palaako mieheni vielä sairaalasta?
Tämä kuuluu sellaisiin kysymyksiin, joihin ei ole eettistä katsoa. Mutta katson pari korttia sinulle tuomaan tukea ja voimaa tilanteeseen.
Sinullekin tuli hiljaisuus, hiljainen meditaatio. Sitä sinulle siis suositellaan.
Toinen kortti kertoo, että sinun on aika astua omaan voimaasi ja ottaa vastuu elämästäsi. Tarkista, yrittääkö joku muu päsmäröidä elämääsi. Puhu suoraan ja määrää itse. Olet valmis voimaasi. Nyt on aika ottaa komento takaisin itsellesi. Päästä irti rajoittavista uskomuksista. Sinussa on lohikäärmeen voimaa ja kykyä parantaa muita. Olet säteilevä olento ja voit tehdä unelmistasi totta ja aktivoida muinaista viisautta. Ota voimasi takaisin. Kortin kuvassa on valopallo. Oletko kokeillut käsillä parantamista? Kokeile, ei siitä vahinkoakaan ole.
Asiat eivät ole menneet kovin hyvin viime aikoina ja elämässäsi on tapahtunut sarja ikäviä asioita. Uudistuminen on luvassa, sinulle näytetään tie ulos. Sydämesi tuntuu kevyeltä, kun astut uuteen vaiheeseen, varjosta valoon. Sinun on aika herätä uuteen olemiseen.
En tiedä miksi miehesi on sairaalassa, mutta tarkista sellerin terveyshyödyt, osuuko jokin, ja voisiko siitä olla apua.
Voimia tilanteeseen!
Vierailija kirjoitti:
Rakastaako mies minua oikeasti? Menemmekö naimisiin? Saammeko lapsen?
Nämä kysymykset ovat sellaisia, joihin voi vaikuttaa moni asia, joten mitään varmaa en voi sanoa. Katsotaan kuitenkin, miltä tilanne näyttää tällä hetkellä.
Aika ristiriitaisia kortteja. Mistähän tässä on kyse? Oletko hyvin ahdistunut? Lopputulos vaikuttaisi olevan suotuisa, mutta varo negatiivisia ajatuksia. Niistä voi tulla totta. Kortit kehottavat toisaalta olemaan hiljaisuudessa ja paikoillaan kärsivällisesti, odottamaan vastauksia. Toisaalta antamaan ja rakastamaan täydesti, ja ottamaan vastaan.
Voisiko olla niin, ettei miehesi osaa osoittaa tunteitaan ja se saa sinut epävarmaksi? Vai onko menneisyydessä jotain, mikä tekee sinut pelokkaaksi? Yritä nähdä asiat toiselta kantilta ja olla se valo ja rakkaus, ja antaa nyt rohkeasti enemmän kuin saat. Elämä antaa sen sinulle 10-kertaisesti takaisin. Ehkä miehesi oppii ilmaisemaan tunteensa tai ehkä tämä on välivaihe ja tosirakkaus tuleekin vasta sitten. En tiedä, arvailen vain, mitä tämä voisi tarkoittaa.
Voi tietysti olla toisinkin päin. Ehkä miehesi on epävarma ja ahdistunut. Tai ehkä te molemmat olette. Älä huoli, pääset kyllä lopulta perille. Tuossa on yksi kortti, joka voisi viitata lapseen, mutta ehkä on vielä liian aikaista arvailla sitä. Naimisiin menosta en osaa sanoa. Näyttäisi ennemmin olevan sitoutumisen pelkoa jollain osapuolella. Muista, että tulevaisuutta ei voi ennustaa mitenkään varmasti ja tarkasti, koska muuttujia on niin paljon ja jokaisella on vapaa tahto. Kaikki valintamme muokkaavat tulevaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Monenlaisia tutkimuksia on tehty? Saanko diagnoosin ja mikä se on?
Diagnoosia korttini eivät varmaan pysty kertomaan, mutta ehkä saamme jotain vihjeitä tai ohjeita. Kokeillaan!
Tulee selvä viesti, että tämä on osa henkistä kasvuasi ja polkuasi. Sinun tulee olla kärsivällinen. Et voi pakottaa tai nopeuttaa tilannetta. Astu askel taaksepäin. Älä yritä vaikuttaa muiden mielipiteisiin äläkä anna niiden vaikuttaa omiisi. Vaikuttaa siltä, että saat lopulta selkeän vastauksen ja tiedät totuuden.
Vierailija kirjoitti:
Hei! Minulla olisi kysymys: Parantuuko taloudellinen tilanteeni? Minulla on velkaa josta en meinaa selvitä
Kiitos jos voit katsoa minulle.
Vaikuttaisi siltä, että paranee. Ainakin siihen on mahdollisuus. Voit myöhemmin auttaa myös muita, ainakin viisailla neuvoillasi. Tulee jokin uusi idea tai uusi alku. Pystyt tuntemaan todellista onnea, koska olet tuntenut myös surua ja menetystä. Toimi, vaikka se vaatiikin nyt paljon.
Kaipaako Sagittarius-mies minua vielä, yli 30 vuotta aikaa erossa mennyt. Tapaammeko vielä ? Mikä merkitys oli seurustelussamme koska niin se oli tarkoitettu ja oli niin syvää ?
Vierailija kirjoitti:
kertoisitko huomisesta jonkin uutisen, josta kaikki tietävät sinun olevan aito tapaus eikä pelkkä joku herkkäuskoisia huiputtava pska? Itsekin hyötyisit suuresti tästä.
Ei minulla ole mitään tarvetta todistella mitään. En ole koskaan väittänyt, että ennustukseni toteutuvat. Ei korteista luku toimi sillä tavalla. Ne ovat ennustuksia ja vielä enemmän tulkintoja, eivät kiveen hakattuja selkeitä faktoja. Tulevaisuutta ei voi ennustaa varmaksi, koska se on alati muuttuva ja ihmisellä on vapaa tahto, joka vaikuttaa tulevaan joka käänteessä. Minä vain katson, miltä tilanne sillä hetkellä näyttää ja millaisia ohjeita kysyjälle annetaan.
En ymmärrä, miten saat asiat käännettyä noin kyynisellä tavalla. Olen nyt käyttänyt tunteja elämästäni auttaakseni näitä kysyjiä, enkä ole saanut siitä rahaa enkä mainetta. Jos niitä olisin vailla, tekisin tämän ihan toisella alustalla. Sen sijaan olen saanut hyvän mielen ja toivomaani palautetta, jonka avulla opin tulkitsemaan paremmin.
Sinulle suosittelen (enkä tarvitse siihen kortteja), että tutkit rehellisesti tuota kyynisyyttä. Mistä se johtuu ja mitä sille voisi tehdä? On hyvä olla kriittinen, mutta siinä on silti iso ero. Onko sinulla kysymys, jonka haluaisit esittää, mutta ohjelmointisi estää sinua? Heittäydy tämän kerran ja esitä se kysymys. Laita se tähän vastauksena, niin huomaan sen.
Joka tapauksessa toivon sinullekin mukavaa päivää ja pulppuavaa rakkautta sydämeesi!
Pisces nainen kirjoitti:
Kaipaako Sagittarius-mies minua vielä, yli 30 vuotta aikaa erossa mennyt. Tapaammeko vielä ? Mikä merkitys oli seurustelussamme koska niin se oli tarkoitettu ja oli niin syvää ?
Ole kiltti ja vastaa minulle. Näen hänestä unta joka yö.
Miten uusi elämä asettuu uomiinsa - kaksi aikuista omine elämineen ja tapoineen kuitenkin kyseessä?
Miten tähän jouduin?
Entä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Pisces nainen kirjoitti:
Vastaan sinulle, mutta en ehdi vielä katsoa kortteja. Pidä sivu tallessa.
Kiitos. Olen solmussa. En uskalla/osaa tehdä päätöksiä jotka olisivat minulle hyväksi. Pelkään tekeväni virheen. Tai oikeastaan olen aina pelännyt tekeväni virheitä.
Täytyy miettiä rauhassa.
Energiaa kyllä tarvitsisin ja paljon.
Akkanen kirjoitti:
Myy kirjoitti:
Miten asiamme selkiytyy? Onko velkavankeus edessä?
Olenko vielä joskus onnellinen?Tulipa sinulle ihmeen paljon samoja kortteja kuin aiemmille. Lisäksi paljon ajatusenergiaa.
Aloitetaan kuitenkin siitä, mitä näyttäisi tapahtuvan. Olet selvästi vaikeassa paikassa ja pelkäät tehdä päätöstä, koska pelkäät, että teet vaarallisen virheen. Et näe koko kuvaa ja olet siksi jumissa. Elämä kuitenkin rullaa ylä- ja alamäkineen, ja muuttuu jatkuvasti. Jos tarkkailet sitä keskeltä, erotat paremmin. Sinulla on aina mahdollisuus vaikuttaa kohtaloosi. Selviät tästä voittajana, mutta sillä voi olla kova hinta. Onnea ja positiivisuutta on ilman muuta tulossa. Ja hirveää vauhtia ja energiaa työhön tai projektiin liittyen, ja siitä seuraa menestystä. Varo kuitenkin hätiköintiä kaiken vauhdin keskellä. Voi olla sattumaakin, mutta kahdessa viimeisessä kortissa on sama valkoinen hevonen. Voit ohittaa sen, jos se ei merkitse sinulle mitään. Tämä oli siis ennuste. Seuraavaksi neuvot.
Sinuakin ohjataan hiljaisuuteen. Olet ehkä addiktoitunut tilanteeseen tai stressiin, tai keskittynyt siihen liikaa. Hiljaisuus parantaa. Tarvitset myös tilaa nähdä. Pyydä ja ota vastaan. Pyri kokemaan suurinta mahdollista iloa. Se auttaa myös maailmaa. Näet tien vain tekemällä sen itse. Harkitse. Älä toimi impulsiivisesti äläkä reagoi vaistomaisesti, vaan perehdy asioihin. Punnitse tilanteen eri puolet. Sinussa on viisautta, käytä sitä. Harkitse ja tunne oikea suunta. Ota askel vasta, kun näet kirkkaasti ja keskity. Kommunikoi huolella. Erityisesti, jos joku on piikit pystyssä. Hän suojelee sisintään. Sinun täytyy voittaa hänen luottamuksensa pala kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pisces nainen kirjoitti:
Vastaan sinulle, mutta en ehdi vielä katsoa kortteja. Pidä sivu tallessa.
Kiitos sinulle. Pidän arvokkaassa tallessa.
Vierailija kirjoitti:
Hei ennustaja, raskaudunkohan ensi vuonna?
Tää oli mun kysymys, ja ajattelin vähän tarkentaa <3 Näkyykö, olisiko mun parempi keskittyä koulutukseen vai yrittää jo saada lasta? Kannattaako luottaa itseeni ja tunteisiin vai yrittää jotenkin ajatella järjellä? Poden kovaa vauvakuumetta mutta koulut on tosiaan vielä kesken. Kumppani yrittää vähän toppuutella mutta haluaa kuitenkin joskus kanssani lapsia. Näkyykö korteissa mitään uuden alkuja tai hedelmällisyyteen viittaavaa tms? Kiitos!
Akkanen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, mitä näet minulle? Koen olevani yksin tällä hetkellä, niin parisuhteessa kuin vailla ystäviä. Tuleeko tähän ikinä muutosta? Toisaalta olen tässä huomannut, että yksinkin on mukava puuhastella ja siitä saan voimaa. Miltä opiskelemani ala näyttää? Saanko töitä siltä joskus, koska nykyisessä työssä ilmapiiri on erikoinen, enkä toivottavasti jää loppuelämäkseni kyseiseen paikkaan.
Yksinäisyyden merkitys elämässäsi on ehkä liittynyt työntekoon. Keskity ja priorisoi. Onko nyt aika keskittyä työhön vai pitäisikö keskittyä ihmisiin? Päätä mikä on tärkeintä tällä hetkellä ja ota askelia siihen suuntaan. Työtovereistakin puhutaan, joten tämä voi osittain liittyä toiseenkin kysymykseesi.
Olet todellakin ollut yksin! Toisaalta kuten sanoit, olet löytänyt valoa myös yksinäisyydestä, ehkä viisautta myös. Olet ehkä ollut jollain tavalla pakkomielteinen tässä asiassa tai keskittynyt liikaa yksinäisyyteen. Sydämeesi on sattunut paljon tämä tilanne. Surua. Mutta olet kasvanut sen myötä.
En tiedä voiko näihin aikamääreisiin luottaa, mutta tammi-helmikuussa helpottaa. Joka tapauksessa pian koittaa jotain uutta ja hienoa. Pese vanha pois tähtien loisteessa. Aivan hurja muutos tulossa. Voit manifestoida mitä vain. Sinullekin suositellaan rukousta, jonka voit tehdä omalla tavallasi. Aivan huimat kortit, mutta jotenkin tuntuu, että näillä on jokin yhteys myös työasioihin, vaikka kysyin vasta yksinäisyydestä.
Ala: Resilienssiä tarvitaan nyt. Yritä sinnitellä. Voit kukoistaa missä vain, erityisesti vaikeissa olosuhteissa. On aika tutkia vahvuuksiasi ja kykyjäsi. Et ehkä käytä niitä kaikkia. Olet uniikki ja arvokas omana itsenäsi. Suorastaan taianomainen. Sanasi luovat maailmoja. Ota yhteys tulevaisuuden itseesi, siihen vanhukseen, joka olet elämäsi lopussa ja kysy häneltä kysymyksiä. Hän odottaa, että pääsee vastaamaan. Saattaa olla, että elät erittäin, erittäin vanhaksi, joten ota se huomioon. Täytä kohtalosi, olet muutoksentekijä.
Nyt olisi erittäin kiva kuulla, sopivatko nämä vastaukset tilanteeseen ja alaasi mitenkään, koska nämä nyt oli aika jänniä. :D
Kiitos tästä, oli tosi paikkansa pitävä :) ei kai voi muita sanoa kuin wau!
Akkanen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten siinä äidin asiassa käy? Saako hän hoitoa kotiin vai joutuuko lähtemään kodistaan?
En saanut selvää vastausta, mutta pitäisi yrittää asua siellä missä hän paremmin kukoistaa. Joskus se ei ole mahdollista ja silloin pitää yrittää tehdä siitä paikasta mahdollisimman hyvä, esim. hävittämällä tarpeeton roina.
Kerrottiin myös, että pitäisi tehdä to do -listoja ja tarttua toimeen heti. Suunnittele toiminnat huolella, niin voit yhdistää työsi. Samalla kun voi olla tilaa myös levolle ja huville, tilanne kasvaa ellet tartu toimeen nyt. En ihan ymmärrä miten tämä liittyy kysymykseesi, mutta ehkä itse tiedät. Onko kookoksella sinulle jotain merkitystä?
Kiitos vastauksestasi. Tuo ensimmäinen lause on totta, mitenkäpä muutenkaan. Ja to-do-listat, konkreettiset tai mielessä olevat, taitavat kuulua jokaisen elämään.
Muuten tekstisi oli outoa. En saa nyt siitä kiinni. Tuo kookos-juttu oli aika mukava. En erityisemmin välitä kookospähkinöistä mutta suhteeni niihin ei ole niin kiihkeä, että ihmettelen miten se nousi korteistasi esiin.
Olen itse tarot-tulkitsija. Ja paino sanalla tulkitsija, ei ennustaja.
Vierailija kirjoitti:
Akkanen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten siinä äidin asiassa käy? Saako hän hoitoa kotiin vai joutuuko lähtemään kodistaan?
En saanut selvää vastausta, mutta pitäisi yrittää asua siellä missä hän paremmin kukoistaa. Joskus se ei ole mahdollista ja silloin pitää yrittää tehdä siitä paikasta mahdollisimman hyvä, esim. hävittämällä tarpeeton roina.
Kerrottiin myös, että pitäisi tehdä to do -listoja ja tarttua toimeen heti. Suunnittele toiminnat huolella, niin voit yhdistää työsi. Samalla kun voi olla tilaa myös levolle ja huville, tilanne kasvaa ellet tartu toimeen nyt. En ihan ymmärrä miten tämä liittyy kysymykseesi, mutta ehkä itse tiedät. Onko kookoksella sinulle jotain merkitystä?
Kiitos vastauksestasi. Tuo ensimmäinen lause on totta, mitenkäpä muutenkaan. Ja to-do-listat, konkreettiset tai mielessä olevat, taitavat kuulua jokaisen elämään.
Muuten tekstisi oli outoa. En saa nyt siitä kiinni. Tuo kookos-juttu oli aika mukava. En erityisemmin välitä kookospähkinöistä mutta suhteeni niihin ei ole niin kiihkeä, että ihmettelen miten se nousi korteistasi esiin.
Olen itse tarot-tulkitsija. Ja paino sanalla tulkitsija, ei ennustaja.
Totta, ennustaminen on vähän huono sana korttitulkinnoista, paitsi ehkä jos käyttää jotain Lenormandia tms. Käytän itse erilaisia tarot- ja oraakkelikortteja
Tämä sinun luentasi oli minullekin jotenkin outo, enkä saanut kiinni selkeästä kokonaisuudesta. Kookosta kysyin siksi, kun sen kortin merkitys ei oikein sopinut, joten ajattelin, että ehkä kuvalla on sitten jotain merkitystä, mutta ei ollut ilmeisesti niinkään. Outoa, miksi se nousi. Muuten voi olla, että kirjoitin huolimattomasti nuo lauseetkin. Tavallaan siitä nousi tausta-ajatus, että jos joudut auttamaan äitiäsi paljon ja kuitenkin on omakin elämä, niin kokonaisuuden hallinnasta kyse. Jos taas et ole hänen arjessaan läsnä, niin voisitko olla, jos järjestelisit kokonaisuutta uudestaan?
Ehkä minun pitää katsoa sinulle myöhemmin vielä uudestaan, kun tuo oli tuommoinen pikajuttu muutamalla kortilla. Jännää oli kuitenkin, että kysyit asumisasiaa ja muutamasta kortista yksi oli suoraan samasta aiheesta.
Haluaisin tietää onnistuvatko taloudelliset tavoitteemme alkuvuodesta? Työ myös mietityttää, menestynkö vai vaihdanko paikkaa?
Olen eri. Kaappasin tämän ketjun, mutta muutkin saavat toki katsoa ja vastata kysyjille. En kaikille ehdikään. Akkanen
ps. Unohdan välillä nimimerkin ja vastaukset tulevat nyt epäjärjestyksessä. En ehdi heti katsoa uusia, mutta yritän viikonlopun aikana ottaa muutaman.