Ennustaja paikalla
Kommentit (592)
Löydämmekö enää koskaan toisiamme (romanttisessa mielessä) entisen miesystäväni kanssa? Erosin jo useampi vuosi sitten hänestä ja edelleen haikailen hänen peräänsä.
Tuon eron jälkeen olen ollut muutenkin aika hukassa. Onko selkeyttä elämääni näkyvissä tulevaisuudessa?
Kiitos jos kerkeät vastaamaan👍🏻
Jo muutaman kuukauden ajan on ollut vastoinkäymisiä päivästä toiseen. Alan jo uskoa, että minut ois kirottu, niin hullulta kuin se kuulostaakin, jopa omasta mielestänikin.
Näkyykö tälle loppua?
Ei naurata enää.
Hei kaikki! Haluaisin kovasti katsoa teille kaikille kortteja, mutta olen ollut melko kiireinen ja väsyksissä. Silloin ei pysty oikein keskittymään, vaikka hetken aikaa ehtisikin. Viikonloppuna ehdin varmaan taas katsoa, mutta teidän kysymyksenne ovat jo hieman hukkuneet tuonne edellisille sivuille.
Voisitteko auttaa niin, että etsitte oman viestinne ja laitatte sen uudestaan lainattuna, mikäli se on vielä ajankohtainen. Myös ne, joille olen jo luvannut vastata. Voitte vielä myös muokata tai tarkentaa kysymystä, jos siltä tuntuu.
Koska kysymyksiä on tullut paljon, keskittyisin mieluummin niihin, joilla on suurin tarve, hätä tai epätoivo. Eli pyydän, että mahdolliset hupikysymykset jätettäisiin tällä kertaa väliin ja vain tärkeät kysymykset kysytään.
Akkanen kirjoitti:
Hei kaikki! Haluaisin kovasti katsoa teille kaikille kortteja, mutta olen ollut melko kiireinen ja väsyksissä. Silloin ei pysty oikein keskittymään, vaikka hetken aikaa ehtisikin. Viikonloppuna ehdin varmaan taas katsoa, mutta teidän kysymyksenne ovat jo hieman hukkuneet tuonne edellisille sivuille.
Voisitteko auttaa niin, että etsitte oman viestinne ja laitatte sen uudestaan lainattuna, mikäli se on vielä ajankohtainen. Myös ne, joille olen jo luvannut vastata. Voitte vielä myös muokata tai tarkentaa kysymystä, jos siltä tuntuu.
Koska kysymyksiä on tullut paljon, keskittyisin mieluummin niihin, joilla on suurin tarve, hätä tai epätoivo. Eli pyydän, että mahdolliset hupikysymykset jätettäisiin tällä kertaa väliin ja vain tärkeät kysymykset kysytään.
Vierailija
382/404 |
klo 22:06 | 25.11.2022
Minulla on ollut suurta surua ja lukuisia ongelmia nyt muutaman kuukauden aikana. Onko toivoa paremmasta näköpiirissä?
Miten minulle käy? Tiedät kyllä missä.
Pisces nainen kirjoitti:
Kaipaako Sagittarius-mies minua vielä, yli 30 vuotta aikaa erossa mennyt. Tapaammeko vielä ? Mikä merkitys oli seurustelussamme koska niin se oli tarkoitettu ja oli niin syvää ?
Vierailija kirjoitti:
Pisces nainen kirjoitti:
Kaipaako Sagittarius-mies minua vielä, yli 30 vuotta aikaa erossa mennyt. Tapaammeko vielä ? Mikä merkitys oli seurustelussamme koska niin se oli tarkoitettu ja oli niin syvää ?
Ole kiltti ja vastaa minulle. Näen hänestä unta joka yö.
Hävettääkö huijata heikkolahjaisia?
perjanatain eurojackpotin ja lauantai-loton oikeat voittavat numerot , kiitos
Vierailija kirjoitti:
Hei, minullakin olisi kysyttävää, jos tulet vielä linjoille ja ehdit/jaksat katsoa. Haluaisin tietää erityisesti työ- ja urakuvioistani. Tällä hetkellä tuntuu että minulla on 3 vaihtoehtoa, joita kohti edetä, mutta olen vähän hukassa sen suhteen mikä minun kannattaisi valita. Yksi vaihtoehto on intohimo, jonka vuoksi olen opiskellut ja ponnistellut kauan, toinen nykyinen työni jota olen aina pitänyt vain väliaikaisena mutta kuitenkin mukavana, ja kolmas on aivan uusi, alussa oleva uravaihtoehto.
Tässä vielä kysymykseni uudestaan. Kiitos jos ehdit vastata.
Vierailija kirjoitti:
Näkyykö rakkautta ja mistä tunnistan sen oikean? Meneekö kauankin, ennen kuin kohtaan hänet? Liikaa pettymyksiä takanapäin ja vähitellen alkaa mennä toivo siitä, että saisin kokea rakastavan parisuhteen
Tässä kysymykseni uudestaan
Mikä on 2023 elämääni mullistavin hetki? 👉🏻👈🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei ennustaja, raskaudunkohan ensi vuonna?
Tää oli mun kysymys, ja ajattelin vähän tarkentaa <3 Näkyykö, olisiko mun parempi keskittyä koulutukseen vai yrittää jo saada lasta? Kannattaako luottaa itseeni ja tunteisiin vai yrittää jotenkin ajatella järjellä? Poden kovaa vauvakuumetta mutta koulut on tosiaan vielä kesken. Kumppani yrittää vähän toppuutella mutta haluaa kuitenkin joskus kanssani lapsia. Näkyykö korteissa mitään uuden alkuja tai hedelmällisyyteen viittaavaa tms? Kiitos!
Minäkin olen vielä kysymykseni kanssa linjoilla :)
Saanko sen työpaikan jonka haastattelussa kävin eilen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkyykö rakkautta ja mistä tunnistan sen oikean? Meneekö kauankin, ennen kuin kohtaan hänet? Liikaa pettymyksiä takanapäin ja vähitellen alkaa mennä toivo siitä, että saisin kokea rakastavan parisuhteen
Tässä kysymykseni uudestaan
Ehdottomasti on rakkautta tulossa ihan kulman takana ja olet ansainnut sen. Joku tai jokin auttaa sinua siinä. Sinussa on parantavaa energiaa ja kanavoit elämänvoimaa. Olet vahva. Usko siihen että kaikki on hyvin. Kaikki ratkeaa aikanaan. Mennyt on mennyttä ja kaikki tulee muuttumaan. On aika aloittaa uusi vaihe elämässä. Rakastamalla ja pitämällä suhteesta huolta tapahtuu ihmeitä.
Hänellä on ollut elämässään kamppailua ja hän on jättänyt jotain taakse, lähtenyt pois jostain joko kirjaimellisesti tai kuvaannollisesti. Hän on määrätietoinen ja saavuttaa mitä haluaa. Hänelläkin on alkamassa uusi, energisempi ja valoisampi elämänvaihe. Saattaa olla, että hänellä on menneisyydestään jotain luurankoja kaapissa, mutta hän on kypsynyt ja järkevöitynyt siitä. Hän haluaa elää eettisesti. (Hän saattaa olla jollain tavalla "karhumainen", mutta karhu ei välttämättä liity mitenkään. Pidä kuitenkin silmällä. Myös helmi tai helmet voivat olla jonkinlainen näkyvä merkki.)
Muista, että teillä on molemmilla vapaa tahto, joten tämä on näkymä tällä hetkellä ja tilanne voi aina muuttua valintojenne seurauksena.
Haluaisin uudelleen opiskelemaan sekä muttaa kotipaikkakunnalleni. Koen olevani nyt yksin ja umpikujassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, minullakin olisi kysyttävää, jos tulet vielä linjoille ja ehdit/jaksat katsoa. Haluaisin tietää erityisesti työ- ja urakuvioistani. Tällä hetkellä tuntuu että minulla on 3 vaihtoehtoa, joita kohti edetä, mutta olen vähän hukassa sen suhteen mikä minun kannattaisi valita. Yksi vaihtoehto on intohimo, jonka vuoksi olen opiskellut ja ponnistellut kauan, toinen nykyinen työni jota olen aina pitänyt vain väliaikaisena mutta kuitenkin mukavana, ja kolmas on aivan uusi, alussa oleva uravaihtoehto.
Tässä vielä kysymykseni uudestaan. Kiitos jos ehdit vastata.
Katson sinulle näkymät kaikista kolmesta siinä järjestyksessä kuin kirjoitit ne:
1. Yksinkertainen ja selkeä viesti. Pystyt halutessasi siihen, mutta se vaatii sinnikkyyttä. Siinä voit käyttää kykyjäsi ja se on kuin kohtalon täyttämistä. Sillä on myös jotain vaikutusta maailmaan tai universumiin, joko konkreettista tai ainakin energiatasolla. Siinä näet vähän korkeammalta ja tuot valoa pimeään. Kiitollisuus nousee esiin, joko työkaluna päämäärien saavuttamiseksi tai lopputuloksena. Ehkä molempia. Täyttymystä ja tyyntä.
2. Työ voi tuntua puurtamiselta ja jokin on herättänyt sinut nyt. Kaikki ei ole aivan sitä miltä päälle päin näyttää. Tässä on jotain... joudutko toimimaan työssä arvojasi vastaan? Onko tässä yötyö tai yövuoroja? Joka tapauksessa yksi vaihtoehto on yhdistää jotenkin tämä työ ja jokin toinen. Sinua kehotetaan hyväksymään itsesi ja elämäsi, antamaan anteeksi itsellesi ja muille. Kaikilla hetkillä on arvoa, vaikkei siltä tuntuisi. Olisi kyllä mielenkiintoista kuulla, mistä tässä on kyse, jos voit hieman kertoa.
3. Huh, tässä vaihtoehdossa on ihan hurjasti energiaa! Onko jo liikaakin? Jos elämäsi on pysähdyksissä ja jumissa, tämä voi olla hyvä vaihtoehto, joka myllää kaiken. Jos taas kaipaat rauhaa ja tyyntä, tämä ei tuo sitä. Tähän liittyy jotain suurta iloa ja jotenkin se auttaa maailmaa. Nämä kortit tuli vauhdilla ja olisi tullut enemmänkin. Lisäksi kortit itsessään olivat tosi energisiä sisällöiltään.
Löydänkö mieleisen työn ja elämäni rakkauden?