Ennustaja paikalla
Kommentit (592)
Minulla on ollut suurta surua ja lukuisia ongelmia nyt muutaman kuukauden aikana. Onko toivoa paremmasta näköpiirissä?
Tuleeko minusta ja skorpioni-miehestä mitään?
Hevon paskaa tuo höpöennustaja tiedä. Mutta idiootit tyhmänä kyselevät siltä. Kuinka ääliöitä naiset voivat olla 😂
Ketju ilmiannettu ihmisten huijaamisena.
Mikähän olisi oikea suunta työelämässä kohdallani? Kerro jos näet. Kiittäen jo etukäteen.
Akkanen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palaako mun mies takaisin kotiin ? On ollut pian vuoden poissa.
On niin ikävä ja kissakin odottaa häntä joka päivä ikkunalaudalla 😭😿Katsoin ensin, miksi hän on poissa, kun kysymyksestä ei selvinnyt, onko hän kadonnut, jättänyt vai jotain muuta. Näyttää siltä, että hän on halunnut tutkia maailmaa, lapsenomaisesti, ilman vastuuta. Vai onko hän peräti matkalla? Hän on suuresti nauttinut tästä vuodesta. Lähteminen on vaatinut suurta voimaa ja rohkeutta, mutta se oli välttämätöntä. Tämä on ollut hänelle suuren kasvun aikaa. Aika kaoottista energiaa. Hän on ehkä tuntenut olevansa kahlittu eikä ole välittänyt siitä, mitä hän murskaa. Vapaus on ollut niin tärkeää, pahaa hän ei ole tarkoittanut.
Valitettavasti en pysty kertomaan, palaako hän. Hänellä on vapaa tahto.
Sinulle voin katsoa neuvoja ja tukea:
Pidä tauko ja muistele aikaa, kun tunsit vapautta nauttia elämästä. Voisit tehdä matkan suosikkipaikkaasi tai kotikaupunkiisi. On aika ladata akut. Muistele aikaa, kun elämä ei ollut niin monimutkaista. Täytä sydämesi iloisilla muistoilla. Sitten sinun on aika päästää irti, tehdä rauha ja hyväksyä muutos. Sinun täytyy uhrata se osa sinusta, joka jarruttaa sinua, muuten sama tuska jatkuu. Syvä muutos on tulossa, kun annat sen tapahtua etkä annan tuntemattoman pelon estää. Seuraa nopeaa kasvua. Älä tuhlaa energiaasi, vaan kohdista se uusiin ideoihin, joille olot ovat nyt suotuisat. Sinulla on jokin suuri lahja maailmalle. Onko se jotain, minkä parissa olet ollut ennen ja unohtanut sen?Olet turvassa ja sinua suojellaan. Astu rohkeasti eteenpäin. Pääset yli kaikista esteistä. Ota avoimesti vastaan muiden tuki. Yhdistä voimasi samanhenkisten kanssa. Sinun ei tarvitse pärjätä yksin. Voisi olla hyvä aika tehdä jokin yhteinen, luova projekti. Voit olla rohkea ja peloton. Sisäinen soturisi on kanssasi. On myös aika vapautua. Sinun ei tarvitse käyttäytyä niin kuin muut odottavat. Saat olla arvaamaton. Olet ehkä antanut elämän tai muiden ihmisten rajoittaa vapauttasi. Saat voimasi takaisin, kun tunnistat sen. Saatat tarvita laajempaa perspektiiviä. Ilmaise itseäsi. Älä pidättele. Valitse elämä omilla ehdoillasi. Jos näet kotkan, se muistuttaa sinua tästä.
Kiitos vastauksestasi todella paljon.
Luen sen ajatuksella yöllä läpi vielä useamman kerran.
Tiedän, miksi on poissa tai miksi sanoo olevansa poissa. En voi uskoa, että on näin kauan sairas. Sai kertomansa mukaan pitkän matkan bussista koronan ja sitten kuulemaan sen jälkeen siitä vakavamman variaation. Ei kuulemma ole parantunut vaan on joutunut jäämään miespuolisen sukulaisensa luo.
Palsta sulkeutuu.
Näetko puhuuko totta ?
Hei, minullakin olisi kysyttävää, jos tulet vielä linjoille ja ehdit/jaksat katsoa. Haluaisin tietää erityisesti työ- ja urakuvioistani. Tällä hetkellä tuntuu että minulla on 3 vaihtoehtoa, joita kohti edetä, mutta olen vähän hukassa sen suhteen mikä minun kannattaisi valita. Yksi vaihtoehto on intohimo, jonka vuoksi olen opiskellut ja ponnistellut kauan, toinen nykyinen työni jota olen aina pitänyt vain väliaikaisena mutta kuitenkin mukavana, ja kolmas on aivan uusi, alussa oleva uravaihtoehto.
En ehtinyt tänään katsoa kortteja, enkä ole varma huomisestakaan. Yritän ehtiä, mutta jos en ehdi, niin jossain välissä ensi viikolla.
Olisiko täällä joku muu, joka ehtisi katsoa osalle?
Vierailija kirjoitti:
Hevon paskaa tuo höpöennustaja tiedä. Mutta idiootit tyhmänä kyselevät siltä. Kuinka ääliöitä naiset voivat olla 😂
Älä droppaa tunnelmaa.
Voi hyvät immeiset katsokaa itse korteista, niin osuu ennustus paremmin kohdalleen 👍 Tsemppiä
Kuka sen tietää ellet sinä kirjoitti:
Voi hyvät immeiset katsokaa itse korteista, niin osuu ennustus paremmin kohdalleen 👍 Tsemppiä
Jos ihminen löytää itse vastaukset ja saa varmuuden toteuttaa päätöksensä, niin mitä väliä?
Näkyykö rakkautta ja mistä tunnistan sen oikean? Meneekö kauankin, ennen kuin kohtaan hänet? Liikaa pettymyksiä takanapäin ja vähitellen alkaa mennä toivo siitä, että saisin kokea rakastavan parisuhteen
Tule jo kiltti ennustaja takaisin. PLEASE PLEASE PLEASE.
Akkanen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei! Minulla olisi kysymys: Parantuuko taloudellinen tilanteeni? Minulla on velkaa josta en meinaa selvitä
Kiitos jos voit katsoa minulle.
Vaikuttaisi siltä, että paranee. Ainakin siihen on mahdollisuus. Voit myöhemmin auttaa myös muita, ainakin viisailla neuvoillasi. Tulee jokin uusi idea tai uusi alku. Pystyt tuntemaan todellista onnea, koska olet tuntenut myös surua ja menetystä. Toimi, vaikka se vaatiikin nyt paljon.
Kiitos kun katsoit minullekin! Viestisi antaa toivoa tilanteeseeni. Haluaisin todella auttaa sekä läheisiäni että tuntemattomia ja toivon, että se tulee mahdolliseksi. Surua ja menetyksiä on elämässäni todella ollut. En tiedä miten toimia, pelkään ettei kukaan palkkaa minua koska en ole ollut työelämässä aikoihin.
Hei Sinä! Voisitko kertoa mitä minun pitäisi tehdä että energiaani saisin jostakin kehitettyä nopeasti. Takki ihan tyhjä.
Miksi näitä vanhoja aloituksia jatkuvasti nostetaan ylös?
Akkanen kirjoitti:
Jk kirjoitti:
Kerro, mitä näet meidän perheelle. Huoli kahdesta nuorimmaisesta, etenkin pojasta.
Oletan, että toinen on sitten tyttö, joten jaottelen kysymyksen tyttöön ja poikaan.
Perheelle yleisesti:
Olette y-pisteessä. Risteyksessä. Mennäkö oikealle vai vasemmalle? Sydän kertoo oikean tien, mutta ette voi mennä väärään, koska väärää tietä ei ole. Yrittäkää nähdä asiat toisesta perspektiivistä. Kysykää myös mikä on teidän "miksi?" Muuten näen hurjaa vauhtia ja ihan onnellisuutta ja menestystä näissä korteissa.Tyttö: Iloa ja valoa. Kaipaa ehkä apua löytääkseen valonsa ja oivalluksen. Saavuttaa tavoitteensa, jos muodostaa siitä selkeän kuvan ja valmistautuu siihen. Pelkää tekevänsä virheen tai väärän päätöksen, koska ei näe kokonaisuutta ja on siksi vähän jumissa. Hänen kannattaisi viettää aikaa hiljaisuudessa ja tutkia tunteitaan asian tai tilanteen ympärillä. Mikä triggeröi häntä säännöllisesti ja estää edistymistä?
Poika: Poikaan liittyy jonkinlainen karminen suhde, jossa on yhteistyötä ja asiat tasapainossa. Mutta onko nyt niin, että jompikumpi osapuoli ei kykene tähän? Tyhjästä kupista ei voi ammentaa. Hän on valmis jättämään kaiken taakseen, mutta nyt pitäisi katsoa sisäänpäin ja tutkia, mikä hänelle on tärkeää ja mitä hän elämässä haluaa. On mahdollista, että lähteminen on oikea ratkaisu, vaikka se vaatiikin vahvuutta. Mihin se sitten viittaakin (asuminen, ihmissuhde, harrastus, koulu??). Hän poistuu mukavuusalueelta etsimään uusia kokemuksia tai uutta alkua tai tilaisuutta. Se voi liittyä kouluun, ulkomaille lähtöön tai projektiin. Seuraa rauhaa ja harmoniaa, jotain iloista, kuten juhlat, häät tai lapsi. Hän saavuttaa vauraan elämän ja hänestä tulee hyvä ihminen. Korttien mukaan näyttää, että hänelle tapahtuu uskomattoman hieno kasvutarina, vaikka nyt onkin vähän vaikeaa ja edessä isoja päätöksiä.
Tulee mielikuva, että nämä eivät ole ihan pikkulapsia, vaan ehkä teinejä. Pitääkö paikkansa?
Poika 18v, tytär pian 20 vuotta.
Ennustuksesi muuten osui hyvin meneillään olevaan vaiheeseen! Kiitos
Kiitos nopeasta vastauksestasi. Laittoi minut mietteliääksi. Tiedän, että draaman ainekset on olemassa. Mutta toisaalta, me kaksi karannutta näemme uskomatonta vaivaa edes hetkellisen tapaamisen mahdollistamiseksi. Se yhteys tuntuu vieläkin niin voimakkaalta, koska meillä onneksi suhteen alussa oli mahdollisuus tutustua hyvin. En vain tiedä, pystyykö hän noin kontrolloituna ikinä irrottamaan minulle aikaa.