Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Kohukaunottaret elävät köyhyysrajan alapuolella - Moni kysyykin: kuinka moisilla tuloilla reissataan ympäri maailmaa?

Vierailija
04.11.2019 |

Iltasanomissakin kommenteissa kysytään hyvin aiheellista kysymystä:

"Millä nämä naiset sitten elävät?"

"Meinaan että ainakin itseäni kiinnostaisi kuulla miten moinen ihme mahdollista, itse kun samoilla tuloilla ei ole moisesta varaa edes haaveilla. "

https://www.is.fi/viihde/art-2000006295819.html

Hmmm?

Kommentit (335)

Vierailija
241/335 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Verotarkistus jokaiselle seiska "kohu" horolle!!! Verottaja voisi ottaa mukaan tulosteet instatilistä ja käydä yhdessä läpi kuva kerralla mistä rahat tuli siihen ja siihen etelänmatkaan ja merkkilaukkuun. Selittämistä olisi kun ne ilmoitetut tienestit eivät edes riitä siihen kantakaupungin kämpän vuokraan!!

Eletään jotain 300t/v elämäntyyliä, verot ja velat jätetään samalla maksamatta!!!

Kait ymmärrät sen, että se ei kuulu kenellekään mistä jonkun instapostauksen tavara on tullut. Merkkilaukkuja on mahdollista vuokrata ja lainata. Osa some-vaikuttajista tilaa tavaroita ja vaatteita nettikaupoista, ottaa kuvat hintalaput piilossa ja palauttaa ne. Autoja voi vuokrata, jotkut firmat tarjoaa matkoja postauksia ja kuvia vastaan. Jos verottaja laitettaisiin setvimään jokaista instapostausta ja jäljittämään joka ikistä esinettä, se ei muuta kerkeäisi tehdä. Fiksut ihmiset tajuaa, että some ei vastaa todellisuutta, varsinkaan kun on kyse somevaikuttajista ja markkinointipostauksista.

Toisekseen, ne verot ja velat tulee kyllä maksuun mätkyjen ja ulosoton toimesta, eli siitä ei kenenkään muun tarvitse verenpainetta nostattaa. Kauhea huoli jengillä täällä että joku muu saa jotain mitä minä en saa.

En ota kantaa lainaamaasi kirjoitukseen, enkä sinänsä siihenkään, mistä ne tuotteet jossain instakuvissa on peräisin. Minua kuitenkin veronmaksajana kovasti kiinnostaa se, että muutkin hoitavat verovelvollisuutensa, koska se vaikuttaa olennaisesti myös minun taakkaani veronmaksajana.

Verottajan tehtävänä taas on ottaa selvää siitä, yrittääkö joku laittomasti pimittää tulojaan. Siinä verottajalla on jo vuosikymmeniä ollut yhtenä keinona selvittää, miten joku arvokas tavara on hankittu. Jos veroviranomainen näkee jonkun nollatuloilla elelevän hallussa erittäin arvokasta tavaraa, niin pomminvarmasti hän selvittää, kenen omaisuutta se on ja jos nollatuloisen nimissä, niin millä rahoilla se on hankittu. Näin hänen ainakin kuuluisi tehdä.

Vierailija
242/335 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako nauraa vai pitääkö itkeä? Mitä ihmeen väliä sillä on miten tytöt elämänsä rahoittaa?

Miinua ei niinkään kiinnosta se, millä he itsensä elättävät, vaan se, kuinka tunnollisesti he maksavat siitä tekemästään työstä veronsa, jotka heille kuuluu ihan samallalailla, kuin meille muillekin.. Minulle on yksi hailee, myyvätkö he per settään vai jotain muuta nautintoja, kunhan vaan maksavat veronsa, niin kuin me kaikki muutkin. Minä en ainakaan halua maksaa senttiäkään enempää veroja sen takia, että joku elmäntapashoppailija ei hoida lainkaan verovelvollisuuttaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/335 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieluttomia ja pinnallisia hroja

Vierailija
244/335 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No katsokaas kun kohukaunottaret ovat naimisissa legendojen kanssa - ja legendoilla riittää rahaa.

Vierailija
245/335 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

te ootte nyt kymmenen vuotta hokenu tota samaa "mistä noi saa rahaa" eikä sinä aikana kukaan missi ole jäänyt kiinni veronkierrosta tai prostituutiosta. Melkosen turhaa touhua.

Prostituutio on täysin laillista. Kyllä monet on jäänyt tullissa veronkierrosta kiinni kun on tuoneet tavaroita jälleenmyyntiin ulkomailta.

Vierailija
246/335 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkän linjan yrittäjänä voin sanoa, että verojen kiertäminen onnistuu, jos on riittävän röyhkeä ja rohkea. Jos kuitenkin verottaja sattuu kiinnostumaan just sun bisneksistä, niin olet todella pahassa liemessä, mikäli olet veroja kiertänyt. Jokaikinen euro, lippunen ja lappunen kaivetaan esiin ja selität kaiken ihan juurta jaksaen. Mun kirjanpitäjä sanoi heti ihan aluksi, että hän ei lähde sitten mihinkään veronkiertojuttuihin mukaan, vaan on oltava täysin rehellistä kaikki. Kun vien esim. kauppakuitin, jossa on tavaraa sekä firmalleni, että kotiini, niin merkkaan siihen kuittiin ne firman tavarat erikseen, vaikka olisi kyse kuinka pienestä summasta. Mua inhottaa ja suututtaa kaikki veronkiertäjät ja toivon, että jäävät kiinni jokainen ja saavat tuntuvan rangaistuksen. Yhteiseen kekoon tässä korsia kannetaan ja etuuksista nautitaan.

Vierailija
247/335 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lotta Hintsalla on pakostakin hieman perintöä. Annassa sanoi keskittyvänsä vuorikiipeilyyn ja lähtee treenaamaan Coloradoon. Vuorikiipeily ei ole kovin näkyvä laji, tuskin rahakkaita sponsoreita on.

Vierailija
248/335 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nämä julkkiskaunottaret itse sanovat selitykseksi? Olisi ihan mukava kuulla. Miksi joku iltapaskalehti ei kysy heiltä asiaa? Jos heillä on puhtaat jauhot pussissa, niin miksi eivät itse tule julkisuuteen selittämään mistä saavat rahat? Kyllä minä ainakin kertoisin totuuden, ettei epäiltäisi joksikin paskansyöjäksi. Paitsi jos se on totuus, silloin olisin hiljaa. 

Vierailija
252/335 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara Siepin ja Sofia Belórfin Dubain-loma oli kunnon sähellystä: ”En ole ikinä saanut tuhlattua niin paljon rahaa 4–5 päivässä” https://www.is.fi/viihde/art-2000005075231.html

Vierailija
256/335 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku olla tässä maailmassa niin köyhäpäinen, että luulee verottaja ihan oikeasti kävisi jonkun vaatehuoneessa syynäämässä käsilaukkuja. Tutuilla emännillä on monella muullakin tosiaan kaapit jopa kellarit täynnä " hienoja laukkuja ". Niitä nyt tarttuu matkoilta mukaan. Voin sanoa ,  että ihan riippumatta palkasta. Lentomatkoja voi tehdä ihan opintolainalla, jos on aikaa,  niille kaukomatkoille pääsee halvemmalla kuin Vantaalta Korkeasaareen. Minun kännykkään tulee jatkuvasti halpoja tarjouksia ,jossa on yleensä vain lennnot.

Vierailija
257/335 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella kohukaunottarella on yritys ja maksavat itselleen minimipalkkaa. Tätä kutsutaan verotussuunnitteluksi.

Vierailija
258/335 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monelle nykynuorelle perhe ostaa asunnon. Jos vanhemmat ostaa vaikka sohvan ja synnäriksi ison smartteeveen opiskelija perheelle  , eihän sitä tarvitse kenellekään ilmottaa. Kuka jaksaa kateellisena laskea että millä rahalla A. Harkimo maksaa vuokraa.  Ei monet ihmiset ole koskaaa     asuneet edes vuokralla.  Vaikka nuoripari ostaisi oman asunnon ja lisäksi lainaa, ei mikään estä  sukulaisia   avustamasta heitä silti lomilla ja ruokarahalla säänöllisesti.  Uskokaa nyt kateelliset ettei perheen sisäisistä elatuksesta makseta mitään veroja.   Eikä mijonäärin rouva tarvitse mitään sugar daddyä. Älytön ajatus. Työtoverina on miljinäärin rouva,  ei ole julkkis.  Kyllä sinkkunaisilla on omituinen käsitys perheistä. Kerätäänkö teillä kuitit piikkiin , että voi sitten riidellä rahasta.

Vierailija
259/335 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sometähtien somejen perusteella ollaan harva se kuukausi Dubain reissuilla nollatuloilla?

Miten tämä tapahtuu? Ihan kivaa olisi tietää.

säästöillä. AIka harvalla varmaan "tulot" on sama asia kuin koko pankkitilin saldo tai koko omaisuus. DAAA!!???

Vierailija
260/335 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instassa on monen mallin kuvat  eksoottisissa kohteissa joissa kamera zoomaa tissejä / persettä / tyttö posket lommolla banaani suussa / läheinen poseeraus tyttökaverin kanssa

ajatelkaa jos jonkun  "Penan "  insta olisi täynnä kuvia  eks. kohteissa jossa kameraa zoomaa Penan etumusta / perää /  Penalla bansku suussa posket lommolla / läheinen poseeraus mieskaverin kanssa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme