IS: Kohukaunottaret elävät köyhyysrajan alapuolella - Moni kysyykin: kuinka moisilla tuloilla reissataan ympäri maailmaa?
Iltasanomissakin kommenteissa kysytään hyvin aiheellista kysymystä:
"Millä nämä naiset sitten elävät?"
"Meinaan että ainakin itseäni kiinnostaisi kuulla miten moinen ihme mahdollista, itse kun samoilla tuloilla ei ole moisesta varaa edes haaveilla. "
https://www.is.fi/viihde/art-2000006295819.html
Hmmm?
Kommentit (335)
Mihin kaunis nainen omaa rahaa tarvitsee? Helppo elää toisten rahoilla. Tarjoajia kyllä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi vittu antakaa nyt naisten olla, lopettakaa se törkeä h**rittelu ja vihjailu ja keskittykää niihin muutamiin ukkoihin jotka "suunnittelee" eli kiertää veroja ja likvidoi julkisia varoja suunnilleen lastensairaaloiden verran.
Kaikki tää somepimuihin käytetty energia on pois jostain muualta, ymmärrättehän sen?
Täysin totta kyllä ne isotuloiset firman johdot eniten kepluttelevat, mutta kiinnostaako tuo täällä?
Esimerkiksi voitaisiin miettiä jälleen poliitikkojen työttömyyseläkkeitä ja samanaikaisia tuloja, on lääkäriä, johtajaa, omaa firmaa. Tuo on vieläpä todella meidän veronmaksajien tuloilla avoimesti tapahtuvaa kepluttelua siinä jää muutamat veroa maksamattomat laukku lahjat aika pieniksi.
Tämä. Mikä siinä oikein on, että kun on kyse nuorista, kauniista naisista, se oikeuttaa automaattisesti täysin asiattoman ja ruman kielenkäytön, kohtelun ja halventamisen? Täällä on monta sivua h_uorittelua, kommentteja kuten "kauniisiin naisiin tehdään vain tarpeet", pilkkaa ja syytöksiä. Totuus kuitenkin on, että osa näistä iltapäivälehtien esille nostamista naisista on saanut perintöä, osan mies elättää ja osa on elänyt velaksi ja nämäkin asiat ovat olleet julkisuudessa. Mutta ehei, on paljon tyydyttävämpää h_uoritella ja leimata hummustelijaksi ja ihmispotaksi kun kateuskiimassa ei kestetä sitä, että joku muu on nuori ja kaunis ja sillä on parin tonnin käsilaukku, jonka on saanut lahjaksi.
Muistan elävästi kun olin itse nuori ja kaunis ja joka ikisessä työpaikassa keski-ikäiset naiset olivat kun myrkyn nielleitä kun joutuivat työskentelemään kanssani, siitä huolimatta että olin itse aina mukava kaikille ja olin silloin vielä kovin innoissani alastani. Osa vajosi niin alas, että yritti kampittaa esittämällä täysin perättömiä juttuja- no yksi heistä lähtikin sitten poliisin saattamana työpaikalta pois kun oli itse varastanut tuhansia euroja rahaa. Erästä myös kivannäköistä kaveriani sillon aikoinaan tykkäsi keski-ikäinen työkaverinainen aina välillä repiä hiuksista kun kukaan ei nähnyt. Tukkoja tukkaa lähti kauniilta tytöltä takahuoneessa. Mikään ei ole niin hirvittävää kuin kateellinen keski-ikäinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Mihin kaunis nainen omaa rahaa tarvitsee? Helppo elää toisten rahoilla. Tarjoajia kyllä riittää.
Vaikkapa siihen ettei ole täysin kenenkään armoilla? Voihan se mies lähteä tai kuolla tai sairastua niin ettei kykenekkään huolehtimaan enää. Siinä voi olla huono lähteä töitä etsimään jos on ollut pitkään pelkkänä kotirouvana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi vittu antakaa nyt naisten olla, lopettakaa se törkeä h**rittelu ja vihjailu ja keskittykää niihin muutamiin ukkoihin jotka "suunnittelee" eli kiertää veroja ja likvidoi julkisia varoja suunnilleen lastensairaaloiden verran.
Kaikki tää somepimuihin käytetty energia on pois jostain muualta, ymmärrättehän sen?
Täysin totta kyllä ne isotuloiset firman johdot eniten kepluttelevat, mutta kiinnostaako tuo täällä?
Esimerkiksi voitaisiin miettiä jälleen poliitikkojen työttömyyseläkkeitä ja samanaikaisia tuloja, on lääkäriä, johtajaa, omaa firmaa. Tuo on vieläpä todella meidän veronmaksajien tuloilla avoimesti tapahtuvaa kepluttelua siinä jää muutamat veroa maksamattomat laukku lahjat aika pieniksi.
Tämä. Mikä siinä oikein on, että kun on kyse nuorista, kauniista naisista, se oikeuttaa automaattisesti täysin asiattoman ja ruman kielenkäytön, kohtelun ja halventamisen? Täällä on monta sivua h_uorittelua, kommentteja kuten "kauniisiin naisiin tehdään vain tarpeet", pilkkaa ja syytöksiä. Totuus kuitenkin on, että osa näistä iltapäivälehtien esille nostamista naisista on saanut perintöä, osan mies elättää ja osa on elänyt velaksi ja nämäkin asiat ovat olleet julkisuudessa. Mutta ehei, on paljon tyydyttävämpää h_uoritella ja leimata hummustelijaksi ja ihmispotaksi kun kateuskiimassa ei kestetä sitä, että joku muu on nuori ja kaunis ja sillä on parin tonnin käsilaukku, jonka on saanut lahjaksi.
Muistan elävästi kun olin itse nuori ja kaunis ja joka ikisessä työpaikassa keski-ikäiset naiset olivat kun myrkyn nielleitä kun joutuivat työskentelemään kanssani, siitä huolimatta että olin itse aina mukava kaikille ja olin silloin vielä kovin innoissani alastani. Osa vajosi niin alas, että yritti kampittaa esittämällä täysin perättömiä juttuja- no yksi heistä lähtikin sitten poliisin saattamana työpaikalta pois kun oli itse varastanut tuhansia euroja rahaa. Erästä myös kivannäköistä kaveriani sillon aikoinaan tykkäsi keski-ikäinen työkaverinainen aina välillä repiä hiuksista kun kukaan ei nähnyt. Tukkoja tukkaa lähti kauniilta tytöltä takahuoneessa. Mikään ei ole niin hirvittävää kuin kateellinen keski-ikäinen nainen.
Keksin kyllä montakin hirvittävämpää ihmistä, mutta kamalia ovat siinä olet oikeassa. Eikä ole edes ikään sidottu tai sukupuoleen kuten voi jo kommenteista päätellä. Nuo hummustelut taitaa olla miesten käsialaa.
Ihan hyvä, jos joku tässä orjatyön ja kireän verotuksen maassa pystyy itselleen järjestämään mukavan elämän ilman vuosien raadantaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työmarkkinatuki vuodessa on 32,40 € x 21,5 pv x 12 kk = 8359,00 euroa bruttona vuodessa, josta ennakonpidätys noin 20 %.
Ennakonpidätys noin pienelle summalle on aika pitkälti 0%. Maksettavaksi jää TEL ja sairaseläkemaksut, yhteensä 8%. Pitää vaan tajuta muuttaa verokortti tulojen mukaiseksi.[/quote
Työmarkkinatuen verotus on aina 20% (= näin voidaan työllistää työ-ja elinkeinoelämäntoimiston, kansaneläkelaitoksen, pankkien, verohallinnon, postin henkilökuntaa etc.)
Pienituloiset /tulottomat saavat usein veronpalautuksena saman summan takaisin , mikä taas vaatii työvoimaa käsittelemään toimeentulotuen lakkauttamista veronpalautuksen vuoksi.
Tulee mieleen tarina hölmöläisten peiton pidentämisestä leikkaamalla toisesta päästä........
sori, ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä kanssasi kirjoituksen alkuosasta, mutta kirjoituksessasi sorruit itsekin häpäisemään naisia. Tällä kertaa häpäisit keski-ikäisen työssä käyvän naisen, kun ajattelit, että ne ovat kuitenkin keski-ikäisiä työssä käyviä naisia, jotka kirjoittavat rumia juttuja julkkiskaunottarista. Minäkin olen ollut nuori ja kaunis, mutta ei minua ole koskaan työpaikoilla kiusattu sen vuoksi. Valitettavasti aina on pahantahtoisia ja huonosti voivia ihmisiä, jotka kirjoittelevat rumia toisista naisista, ja heitä on varmasti jokaisessa ikäryhmässä.
Vierailija kirjoitti:
No millä?
No kyllähän tuon nyt jokainen tietää, Bersettä jakamallahan se onnistuu. Suomi-Lortot maailmalla on seuraava "menestys" konsepti töllittimeen.
Vierailija kirjoitti:
Ottavat toiminimensä tililtä yksityisottoja.
Kyllä ne toiminimen voitot pitäisi sitten näkyä henkilön verotettavassa tulossa. T. talouspäällikkö
Omat tulot tänä vuonna. Työmarkkinatuki reilu 500e/kk. Palkkatulot n. 600e/vuosi. Mies laittaa tililleni n. 500e/kk ruokaan ja laskuihin tms. Harrastuksesta saadut tulot n. 6000e/vuosi.
Ja harrastan matkailua ja merkkilaukkuja ja urheilua. Ei ole asumis- tai muutakaan kuluja.
Kateus on rumaa. Ottakaa muutkin rikkaat miehet jos ahdistaa muiden elämä.
T:pummi
Vierailija kirjoitti:
VittuVisa kirjoitti:
Milläkö elävät? Tolla -> (|)
Niin kuin monet muutkin naiset.
Ei vaan (¡)
Noin, nyt se on korjattu. Aina se on teiltä hukassa.
Totta mutta silti hauskaa!! *nauraa vedet silmissä*
Vierailija kirjoitti:
Omat tulot tänä vuonna. Työmarkkinatuki reilu 500e/kk. Palkkatulot n. 600e/vuosi. Mies laittaa tililleni n. 500e/kk ruokaan ja laskuihin tms. Harrastuksesta saadut tulot n. 6000e/vuosi.
Ja harrastan matkailua ja merkkilaukkuja ja urheilua. Ei ole asumis- tai muutakaan kuluja.
Pääseekö "mies" mukaan matkoille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääseekö "mies" mukaan matkoille?
Kolme matkaa kävin miehen kanssa. Loput yksin tai siskon/kaverin kanssa.