IS: Kohukaunottaret elävät köyhyysrajan alapuolella - Moni kysyykin: kuinka moisilla tuloilla reissataan ympäri maailmaa?
Iltasanomissakin kommenteissa kysytään hyvin aiheellista kysymystä:
"Millä nämä naiset sitten elävät?"
"Meinaan että ainakin itseäni kiinnostaisi kuulla miten moinen ihme mahdollista, itse kun samoilla tuloilla ei ole moisesta varaa edes haaveilla. "
https://www.is.fi/viihde/art-2000006295819.html
Hmmm?
Kommentit (335)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienellä googletuksella löytyy Amanda Harkimon osakeyhtiö, jonka liikevaihto vuonna 2017 oli 62 tonnia. Eiköhän nuo dj-keikatkin laskuteta firman kautta, eikä yksityishenkilönä.
Amandalla on tausta kunnossa. Hänellä on varmasti lapsesta asti ollut omaa varallisuutta ja perhe taitaa verosuunnittelun. Vaikka pappa tai kummisetä ei Amandaa elättäisikään, niin suvun varallisuudesta riittää kyllä murusia Amandallekin.
höpö höpö. köyhä tyttö. Sedän nimellä ratsastava köyhis
Rosa Maria Ryyti ainakin tekee yhteistyötä yritysten kanssa. Mut luulen et asuu ulkomailla. Siksi verotettavat tulot suomeen 0 euroa:
Maksettu kumppanuus käyttäjän icaniwill kanssa
icaniwill
3 427 tykkäystä
rosamariaryyti
Vahvistettu
Kaupallinen yhteistyö: @icaniwill
.Mun lemppari treenivaate merkille; ruotsalaiselle Icaniwillille on tullut verkkokauppaan taas paljon ihania uutuuksia uusissa väreissä, joista rohmusin itselleni jo vaikka mitä! Mulla on teille kans koodi ”rosamaria25” jolla saatte -25% kaikista iciw.fi verkkokaupan normaalihintaisista tuotteista. Koodi on voimassa VAIN sunnuntaihin asti joten hop hop shoppailemaan! Storysta löytyy lisää ja swipe up linkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienellä googletuksella löytyy Amanda Harkimon osakeyhtiö, jonka liikevaihto vuonna 2017 oli 62 tonnia. Eiköhän nuo dj-keikatkin laskuteta firman kautta, eikä yksityishenkilönä.
Mutta miten ihmeessä hän maksaa vuokra tai edes syö koko vuoden 2K tuloilla?
Se että laskuttaa firman kautta ei tarkoita että sieltä saa nostaa verotta tai niin että se ei näkyisi tulotiedoissa. Ainoastaan jos maksattaa "palkan" itselleen päivä- ja kilometrirahoina niin sitten se ei näy tuloissa, koska molemmat ovat verovapaita.
Näin mitä ilmeisimmin useimmat näistä toimivat eli kaikki irti verottomista päivärahoista yms ja loput vähät palkkana.
no kuka tuota valvoo. Jos vuokra mene firman kulujen piikkiin.
Voin kertoa; elän mieheni rahoilla. Omat tulot n. 20 000e/vuosi. Omilla rahoilla esim. Matkailen ja ostan pieniä ostoksia. Mies maksaa loput koska hänen tulonsa ovat yli 500 000e/vuosi. Eipä ole mies koskaan rahasta valittanut koska haluaa olla perheellinen mies ja panostaa perheensä elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni osti minulle hääpuvun meidän yhteisiä häitämme varten. Puku maksoi 8000€. Minne ilmoitan tästä lahjasta?
Häistämme asti olemme eläneet yhteistaloudessa, jossa hän tienaa ja minä hoidan kotia. Ilmoitanko jokaisen hänen ostaman pesuainepaketin lahjana verottajalle?no nyt tuli melkoinen aivopieru, oletko tutustunut omaan veroilmoitukseesi koskaan vai oletko ulkoistanut ajattelun rakkaalle aviomiehellesi?
Jos sulla on aviomiehen lisäksi joku sugardaddy ostamassa sulle tuhansien eurojen edestä vaatteita ja kustantamassa elämääsi, niin ilmoitat jokaisen lahjat verottajalle.
entäs paljonko avomies ilmoittaa verottajalle saamistaan lahjoista joita ottaa ilmaisina seksu allipalveluina. Mikä on niiden arvo nykyään, jostain se hinta pitäisi saada, jonka avokki VOISI halutessaan laskuttaa. Joku 10.000/kk riippuen palveluantajan kauneudesta.
Vierailija kirjoitti:
Pitkän linjan yrittäjänä voin sanoa, että verojen kiertäminen onnistuu, jos on riittävän röyhkeä ja rohkea. Jos kuitenkin verottaja sattuu kiinnostumaan just sun bisneksistä, niin olet todella pahassa liemessä, mikäli olet veroja kiertänyt. Jokaikinen euro, lippunen ja lappunen kaivetaan esiin ja selität kaiken ihan juurta jaksaen. Mun kirjanpitäjä sanoi heti ihan aluksi, että hän ei lähde sitten mihinkään veronkiertojuttuihin mukaan, vaan on oltava täysin rehellistä kaikki. Kun vien esim. kauppakuitin, jossa on tavaraa sekä firmalleni, että kotiini, niin merkkaan siihen kuittiin ne firman tavarat erikseen, vaikka olisi kyse kuinka pienestä summasta. Mua inhottaa ja suututtaa kaikki veronkiertäjät ja toivon, että jäävät kiinni jokainen ja saavat tuntuvan rangaistuksen. Yhteiseen kekoon tässä korsia kannetaan ja etuuksista nautitaan.
Ei pidä paikkaansa. Olen saanut tuomion veronkierrosta eikä tutkittu yhtään mitään. Firman tilit käytiin n. 10 minuutissa oikeudessa läpi eikä sieltä kukaan jaksanut kommentoida yhtään mitään. Luuletko että verottajalla/poliisilla kiinnostaa jonkun pikku pissiksen bisnekset niin paljon että jaksaisivat alkaa kaivelemaan.
Ketä ihan oikeasti jaksaa kiinnostaa millä muut elävät, jos se ei ole pois yhteiskunnalta tai itseltä?
Tää verovouhotus saisi jo loppua.
Ällöttävää ja vastenmielistä.
Sitten jotkut vielä ylpeilee lehteen pääsyllä, oli se sitten tulot tai joku muu diipadaapa ö-luokan julkisuus, ei jaksa ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Voiko joku olla tässä maailmassa niin köyhäpäinen, että luulee verottaja ihan oikeasti kävisi jonkun vaatehuoneessa syynäämässä käsilaukkuja. Tutuilla emännillä on monella muullakin tosiaan kaapit jopa kellarit täynnä " hienoja laukkuja ". Niitä nyt tarttuu matkoilta mukaan. Voin sanoa , että ihan riippumatta palkasta. Lentomatkoja voi tehdä ihan opintolainalla, jos on aikaa, niille kaukomatkoille pääsee halvemmalla kuin Vantaalta Korkeasaareen. Minun kännykkään tulee jatkuvasti halpoja tarjouksia ,jossa on yleensä vain lennnot.
Kukas tuollaista on väittänyt? Ei verottaja ei todellakaan tule sinun vaatekaappiasi penkomaan, mutta jos olet verottajalle ilmoittanut, ettei sinulla ole tuloja ja samaan aikaan jollain julkisella palstalla kerrot hankkineesi vaikkapa 10 000 euroa maksaneen laukun, niin jos asia menee verottajan korviin, niin taatusti tulee kysely, että millä varoilla se on hankittu.
Jos omistat arvokkaita laukkuja ja sinulla samaan aikaan ei ole tuloja, niin ne kyllä kannattaakin pitää siellä kaapeissa ja kellareissa, eikä esitellä niitä julkisilla palstoilla, jos haluat välttää verottajan kiinnostuvan touhuistasi.
Kyllä minäkin maksaisin Amandalle yksityisshowsta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miten puolison tarjoamat matkat ja lahjat todellisuudessa tulisi verottaa? Tässäkin ketjussa useampi on sanonut, että puolison tarjoamat ravintola-ateriat ja matkat pitäisi ilmoittaa verottajalle. Avo- ja avioliitossahan puolisolla on kuitenkin elatusvelvollisuus toisesta, joten voiko tämä tosiaan olla mahdollista? Ja missä se raja menee? Jos toinen on vaikka kotirouvana ja toinen käy töissä ja elättää perheen, niin miten pitäisi toimia verotuksellisesti? Kyllä menee älyttömäksi, jos kerran verotetuilla rahoillaan ei saisi viedä puolisoaan matkoille ilman, että tulee lisää veroja maksettavaksi.
Naimisissa olevat voi ostella toisilleen mitä vaan ja kuinka suurella summalla tahansa ilman että tarvitsee ilmoitella kenellekään mitään. Mä olen kotirouva, hoitanut lapset ja kodin, mun mies hyväpalkkaisessa työssä ja ostanut mulle mm. 30 000€ maksavan auton ja on lennelty ympäri maailmaa eikä kertaakaan verottajaa ole kiinnostanut mun 0€ tulot
Kuinka typerää porukkaa täällä palstalla liikkuu? Siis tätäkin alapeukutettu enemmän vaikka kirjoittajan mies varmasti maksanut veronsa moneen kertaan ja nyt te kateelliset täällä olette ilmeisesti sitä mieltä, että vielä pitäisi jotain hemmetin lahjaveroa maksaa? Gugguuu!!!
Rahat tänne tai tulee fyrkkaa ja mä dokaan sua röökiin!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin maksaisin Amandalle yksityisshowsta.
Eiks tää oo se joka niitä showta taisi ilmaseksi järjestellä ihan jo ruotsissa asti teeveessä, varmasti löydät ilmaiseksikin jos jaksat kaivaa. Hjalliksen ja oikeastaan suomen ylpeys ja vientituote maailmalle.
Vierailija kirjoitti:
eiks jotkut noista asu ulkomailla? Eiks toi Rosa maria ryyti asu jossain englannissa? Jos sillä on jotain pikkutuloja sieltä niin eihän nän suomeen veroja maksakaan. Joten IS ei niitä saa tietoonsa.
Ei asu Rosa-Maria ulkomailla vaan ihan Suomessa. Hänellä aiemmin ollut hyvin vähän yhteistöitä somessa ja ei merkkejä töissä käymisestäkään niin ihmettelen kyllä millä kustannetaan tuo elämäntyyli. On Chanelia ja ulkomaanmatkoja.
Tää palsta kyllä osoittaa ihmisten idiotismin.
Ei miljonäärin vaimon tarvi myydä itseään.
No, mutta kun me ollaan sentään VERONMAKSAJIA niin tokihan meillä on oikeus vittuilla kaikille.
Miljonäärien vaimot ovat kuulemma maailman onnettomimpia naisia. Tämän kertoi minulle eräs kanadalainen miljonäärituttavani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eiks jotkut noista asu ulkomailla? Eiks toi Rosa maria ryyti asu jossain englannissa? Jos sillä on jotain pikkutuloja sieltä niin eihän nän suomeen veroja maksakaan. Joten IS ei niitä saa tietoonsa.
Ei asu Rosa-Maria ulkomailla vaan ihan Suomessa. Hänellä aiemmin ollut hyvin vähän yhteistöitä somessa ja ei merkkejä töissä käymisestäkään niin ihmettelen kyllä millä kustannetaan tuo elämäntyyli. On Chanelia ja ulkomaanmatkoja.
Työttömyystuki ja harkinnanvarainen sosiaalituki.
Vierailija kirjoitti:
Miljonäärien vaimot ovat kuulemma maailman onnettomimpia naisia. Tämän kertoi minulle eräs kanadalainen miljonäärituttavani.
Se varmaan riippuu onko rahasta vai aidosti välittävässä suhteessa, eli ei päde vain miljonääreihin, vaan onhan noita "järki"liittoja taviksillakin.
Tosin joskus yritin katsoa sitä reality ohjelmaa jossa näitä vaimoja oli, kovin pinet murheet mutta hyvin suuret tunteet ja draaman elämä täysi, eli voihan se niinkin olla että liika helppous ja tyytyväisyys elämässä, jos se on pinnalla kuorrutettu ja ihmiset ympärillä samanmoisia, luokin sitä onnettomuutta.
Eiköhän byllystä makseta usein käteisellä, ei ne maksajatkaan halua että heidän maksutietojaan jää horokuitteihin.