Moni nainen hankkisi lapsia vaikka heti jos saisi itse olla isän roolissa
Siis miettikää nyt tosissanne miten paska diili naiselle lapsen hankkiminen oikeasti on: kärsit 9 kk raskausvaivoista, voit saada synnytyksessä jopa pysyviä vammoja, äitiyslomalla tulosi putoavat, tulokehitys jää miehistä jälkeen, yhä edelleen nainen on useammin se joka jää kotiin hoitamaan sairasta lasta jne. Moni mies jatkaa harrastelujaan normaalisti vaikka olisi pieniä lapsia kotona, nainen sen sijaan hoitaa lapsia ympäri vuorokauden.
Isyys on edelleen paljon kevyempää ja rennompaa kuin äitiys. Ja jos isä hoitaa asiat edes sinne päin jo on kaikki kilpaa ympärillä kehumassa että onpa tuo Matti aivan loistoisä kun käy lapsen kanssa muskarissakin.
Kommentit (600)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä lienee se todellinen syy syntyvyyden laskuun. Ei kukaan moderni nainen jaksa olla nykypäivänä myös miehensä äiti kun mies taantuu pikkulapsiaikana itsekin yhdeksi palveltavaksi.
Ja te jotka olette onnistuneet löytämään kunnolliset miehet, pitäkää kynsin ja hampain kiinni! Olette onnekkaita.
Kunnollisuutta vaan ei arvosteta pskan vertaa parinvalinnassa. Omat soppanne olette keittäneet.
Arvostetaan. Kotona vain tuntuu olevan paljon mukavampaa kuin ulkoilmassa. Onpa tällä viikolla tarjottu niinkin kivaa vaihtoehtoa s-nukkea kerta varat eivät ihan vielä riitä Latviaan-/Puolaan.
No elonjäämiskamppailu tekee taas työtään. Vela-sukuhaarat päättyy teihin ja hyvä niin. Luulisi olevan parempaakin tekemistä kuin pohtia, että haluaisi lapsia jos olisikin mies. No ei näemmä ole, joten ette te ihan ylikuormitettuja näytä olevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä voisi järjestää kattavan kyselyn. Uskon, että monikin vapaaehtoisesti lapseton nainen kertoisi, että voisi halutakin lapsen, jos sattuisi olemaan mies. Minä kuulun näihin. Naisena en missään nimessä, mutta miehenä olisin valmis perustamaan perheen.
Sama täällä. Harmittaa vähän, koska tavallaan haluaisin perheen.
Valitse osallistuva ja vastuullinen mies, niin homma on aivan helppoa. Toki joudut raskauden kestämään, mutta se on pieni aika, ja mies voi auttaa siinäkin, niin saat ottaa rauhassa.
Ainoa juttu, että ÄLÄ valitse miestä lihasten ja komeuden perusteella ÄLÄKÄ MISSÄÄN NIMESSÄ usko, että itsekäs ja menevä hulivili muuttuu perheen perustamisen jälkeen. Varmaan sinäkin sytyt kuvatunlaisista miehistä, mutta älä ajattele alapäälläsi.
Se on niin harmi että sä et tiedä yhtään mistä puhut. Olisitkin oikeessa ja hyviä miehiä olis sankoin joukoin vapaana kenen tahansa "valittavissa" kunhan vaan katsoisi ulkonäköä syvemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä ei tule muuttumaan joten eläkää sen kanssa. Yksi lysti jos ette halua lapsia. Ei ole tarkoitettu teistä sitten äitejä.
Palstamammat pilkkaavat MGTOWmiehiä, mutta ovat itse 10 kertaa pahempia ruikuttajia. Hupaisaa
Miten sitten tilastot osoittavat sekä Amerikassa että Suomessa nimenomaan miesten olevan huomattavasti enemmän perheen perään mitä naisten?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne tulot ovat niin keskiössä ihmisten elämässä nykyään? Kukaan ei oikeasti arvosta rahaa, vaan sitä mitä ihminen tekee. Kun ihmistä muistellaan kuoleman jälkeen, niin en ole koskaan kuullut jonkun toteavan esimerkiksi, että: "Hän tienasi palkkatöissä elämänsä aikana yhteensä 2 miljoonaa. Aika hienoa vai mitä, paljon enemmän kuin useimmat!"
Koska täällä on tarkoitus nauttia eläessään, ei miettiä mitä muut kuoleman jälkeen sinusta ajattelee.
Kukaan, eikä varsinkaan yhteiskunta, menetä mitään jos miesvihaajat jättävät lisääntymättä
Vierailija kirjoitti:
No elonjäämiskamppailu tekee taas työtään. Vela-sukuhaarat päättyy teihin ja hyvä niin. Luulisi olevan parempaakin tekemistä kuin pohtia, että haluaisi lapsia jos olisikin mies. No ei näemmä ole, joten ette te ihan ylikuormitettuja näytä olevan.
Ei sellaista asiaa olekaan kuin vela-sukuhaara, eikä lapsettomuus liity eloonjäämiseen sitten mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä ei tule muuttumaan joten eläkää sen kanssa. Yksi lysti jos ette halua lapsia. Ei ole tarkoitettu teistä sitten äitejä.
Palstamammat pilkkaavat MGTOWmiehiä, mutta ovat itse 10 kertaa pahempia ruikuttajia. Hupaisaa
Ettei vain peräti uliNAISIA. Menee vaatimukset feminismissä korkealle. Nyt pitäisi lisääntymisasioissa ollakin miehiä ja sitten muuten naisia. On vähän haussa identiteetti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sellaista asiaa olekaan kuin vela-sukuhaara, eikä lapsettomuus liity eloonjäämiseen sitten mitenkään.
No hyvä on nti sukupuutto, tarkennetaan. Sukuhaarasi päättyy sinuun ja sukuhaarasi ei jää eloon.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan, eikä varsinkaan yhteiskunta, menetä mitään jos miesvihaajat jättävät lisääntymättä
Sitähän mekin koitetaan sanoa, mutta ankaraa määkymistä vauvakadosta ja tahtomattaan perheettömien miesten karusta kohtalosta silti vaan kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Jep ja jää uusi hc-femininsti sukupolvi syntymättä. win-win!
Ruotsista saattaa vielä löytyä tuollaisia innokkaita koti-isejä. Poikkeaisin siellä treffeillä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sitten tilastot osoittavat sekä Amerikassa että Suomessa nimenomaan miesten olevan huomattavasti enemmän perheen perään mitä naisten?
Lähde?
Ja luetunymmärryksen kertaus: "Palstamammat pilkkaavat MGTOWmiehiä" ei mainittu suomen koko väestöä saatika yhdysvaltojen populaatiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähde?
Ja luetunymmärryksen kertaus: "Palstamammat pilkkaavat MGTOWmiehiä" ei mainittu suomen koko väestöä saatika yhdysvaltojen populaatiota.
Aito MGTOW mies EI halua naimisiin tai mielellään mitään naista. Selittäkää tilastot sekä piikit varsinkin thai-tuonneissa. Ehta liikkeen edustaja jättää matkat miesten paratiisiin välttääkseen plantaaseille joutumisen. Miksi sitten aivan liian moni ottaa riskin ja menee?
En jaksa lukea koko ketjua, mutta JUURI TÄMÄ on täsmällisin peruste vapaaehtoiselle lapsettomuudelle.
Selvitin asiaa aikanaan muutamankin eri isäkandidaatin kanssa. Heillä ei ollut aikomusta sitoutua edes asumaan samassa maassa lapsen kanssa, ei edes ensimmäisinä elinvuosina. Silti olivat ihan sitä mieltä, että hyvä meininki, harkitaan lapsentekoa.
Jos kuulostaa kylmältä, niin kyllä, olen lepakko ja olisin homomiehen/parin kanssa yrittänyt lasta.
Jumalauta miten heppoisin perustein sitä siementä kylvetään. Jäi yrittämättä. Jos itse voisin tehdä lapsen noin kevein mielin ja jättää sen sitten toisten huollettavaksi, niin ehkä olisin pullauttanutkin muksun. Mutta luonto ei anna periksi. Ja yksinhuoltajaksi en halunnut.
Aika kevyesti moni heteromieskin huitelee menemään ja tehtailee pesueita sinne tänne. Onnea teille, minä en suostu sellaiseen diiliin.
Ja selvyydeksi: olen tyytyväinen ratkaisuihini, uraani ja rakkauselämääni. Media ja yhteiskunta ja eritoten Väestöliitto taas ulisee ratkaisustani ja kaltaisteni ratkaisuista lähes tauotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähde?
Aito MGTOW mies EI halua naimisiin tai mielellään mitään naista. Selittäkää tilastot sekä piikit varsinkin thai-tuonneissa. Ehta liikkeen edustaja jättää matkat miesten paratiisiin välttääkseen plantaaseille joutumisen. Miksi sitten aivan liian moni ottaa riskin ja menee?
Mitä sinä höpötät? Ihan liian sekavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä lienee se todellinen syy syntyvyyden laskuun. Ei kukaan moderni nainen jaksa olla nykypäivänä myös miehensä äiti kun mies taantuu pikkulapsiaikana itsekin yhdeksi palveltavaksi.
Ja te jotka olette onnistuneet löytämään kunnolliset miehet, pitäkää kynsin ja hampain kiinni! Olette onnekkaita.
Kunnollisuutta vaan ei arvosteta pskan vertaa parinvalinnassa. Omat soppanne olette keittäneet.
Arvostetaan. Kotona vain tuntuu olevan paljon mukavampaa kuin ulkoilmassa. Onpa tällä viikolla tarjottu niinkin kivaa vaihtoehtoa s-nukkea kerta varat eivät ihan vielä riitä Latviaan-/Puolaan.
Miten tätä on tarjottu? Maksatko sinä siis jollekin nämä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitähän mekin koitetaan sanoa, mutta ankaraa määkymistä vauvakadosta ja tahtomattaan perheettömien miesten karusta kohtalosta silti vaan kuuluu.
Mene omia polkujasi, äläkä valita netissä. Kuulostaako tutulta?
Sinun ei ole mikään pakko synnyttää, eikä myöskään mainostaa itsekästä valintaasi.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa lukea koko ketjua, mutta JUURI TÄMÄ on täsmällisin peruste vapaaehtoiselle lapsettomuudelle.
Selvitin asiaa aikanaan muutamankin eri isäkandidaatin kanssa. Heillä ei ollut aikomusta sitoutua edes asumaan samassa maassa lapsen kanssa, ei edes ensimmäisinä elinvuosina. Silti olivat ihan sitä mieltä, että hyvä meininki, harkitaan lapsentekoa.
Jos kuulostaa kylmältä, niin kyllä, olen lepakko ja olisin homomiehen/parin kanssa yrittänyt lasta.
Jumalauta miten heppoisin perustein sitä siementä kylvetään. Jäi yrittämättä. Jos itse voisin tehdä lapsen noin kevein mielin ja jättää sen sitten toisten huollettavaksi, niin ehkä olisin pullauttanutkin muksun. Mutta luonto ei anna periksi. Ja yksinhuoltajaksi en halunnut.
Aika kevyesti moni heteromieskin huitelee menemään ja tehtailee pesueita sinne tänne. Onnea teille, minä en suostu sellaiseen diiliin.
Ja selvyydeksi: olen tyytyväinen ratkaisuihini, uraani ja rakkauselämääni. Media ja yhteiskunta ja eritoten Väestöliitto taas ulisee ratkaisustani ja kaltaisteni ratkaisuista lähes tauotta.
Eli täsmällisin peruste on: koska naiset eivät saa olla miehiä tietyn ajanjakson ajan? No se syy ei kyllä tule poistumaan. Realismi edellä mennään :D