Nainen! Ilmoita painosi heti esittelytekstissä Tinderissä,
niin sun ei tule paha mieli kun mä kysyn sitä joka tapauksessa jossain vaiheessa. Ja rehellisesti. Huomaan kyllä tavattaessa, jos et olekaan 52kg vaan 78kg
Kommentit (89)
Itse olen 56 kg, 178 cm nainen, mutta jos joku alkaisi kysellä viestissä minulta pituutta ja/tai painoa, menettäisin kyllä hyvin todennäköisesti mielenkiintoni. Tulisi vähän lapsellinen vaikutelma siitä kyselijästä.
Miesten kannattaisi heti ilmoittaa vehkeen koon, ettei tarvitse mennä turhille treffeille.
Olis kyllä kauheeta jos vastoin kaikkia oletuksia joutuis treffeille jonkun kaskelotin kanssa. Parempi olla rehellinen eikä esittää mitään tai ainakin kertoo vaikka sitten oma-aloitteisesti "että oishan tossa sitten tota läskiä vyötäröllä." Mielestäni on vähintäänkin kyseenalaista jättää kertomatta ja tulee suoraan sanottua kusetettu fiilis.
Joo, mielelläni laitan. Jos 68 kiloani on sinulle ongelma, niin sinä olet sitä myös minulle.
Vierailija kirjoitti:
Miesten kannattaisi heti ilmoittaa vehkeen koon, ettei tarvitse mennä turhille treffeille.
Tuolle voit tehdä oman ketjun
Pitääkö ilmoittaa kengän ja käsineiden koko? Minulla on kengät kokoa 41-42 ja käsineet 8,5. Kädet ja jalat on siis isot, jos joku ei tajunnut.
Vierailija kirjoitti:
Kuva kertoo enemmän kuin 1000 sanaa
-me miehet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkupippelin uikutusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkupippelin uikutusta.
Voi olla, mutta jos kaluni on liian pieni, voin aina fistata. Jos tuplafistaus ei riitä niin vika ei ole enää minussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkupippelin uikutusta.
Voi olla, mutta jos kaluni on liian pieni, voin aina fistata. Jos tuplafistaus ei riitä niin vika ei ole enää minussa.
Vika on mielikuvituksen puutteesta. Kyllähän sinne jääkaappipakastimenkin voi tunkea jos vaan mahtuu.
Painoa ei voi salata mitenkään tapaamisessa.
Jos olette "sinut itsenne kanssa" niin miksi helkkarissa sitä pituutta ja painoa ei voi sanoa suoraan. Miksi sitä pitää hävetä? Pelottaako että on vaara että vain saman painoluokan ihmiset kiinnostuu eikä ole mahkuja kaikkiin? Pitää siksi hieman kaunistella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkupippelin uikutusta.
Vika on mielikuvituksen puutteesta. Kyllähän sinne jääkaappipakastimenkin voi tunkea jos vaan mahtuu.
Nyt oli kyse siitä ettei koko ole riittävä. Tekniikasta ei puhuttu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkupippelin uikutusta.
Minäpä puhuinkin ja se on tärkeintä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkupippelin uikutusta.
Vika on aina miehessä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 56 kg, 178 cm nainen, mutta jos joku alkaisi kysellä viestissä minulta pituutta ja/tai painoa, menettäisin kyllä hyvin todennäköisesti mielenkiintoni. Tulisi vähän lapsellinen vaikutelma siitä kyselijästä.
Arvaapa tuleeko lapsellinen olo kun "urheilullinen ja hoikka" treffikamu paljastuu joksikin aivan muuksi.
Miksi paino pitäisi ilmoittaa? En kyllä ymmärrä tinderistä muutenkaan mitään, mutta antaa kyllä melko tyhjäpäisen kuvan ihmisestä joka tuollaista kyselee tai haluaa tuoda itse esille. Toisaalta en ole koskaan ymmärtänyt sitä naisten "haen pitkää miestä" aivan kuin pituus olisi joku olennainenkin osa ihmisyyttä. Ehkä parempi pysyä jatkossakin pois tinderistä. Ja ei, en ole painava, painan 50kg. Mutta ei minulla silti mikään hyvä kroppa ole, en ole pariin vuoteen jaksanut/ehtinyt huolehtia itsestäni ja paljonkin olisi kiinteytettävää.
Mutta lähtökohtaisesti jos joku nyt olisi jostain pituudesta tai painosta kiinnostunut, voisin todeta heti alkuunsa ettei minulla ole tällaisen ihmisen kanssa mitään yhteistä. Ja taas toisaalta jos etsisin vain jotain kertakäyttöpenistä, olisin huomattavasti kiinnostuneempi siitä kuinka sitä käytetään, kuin siitä onko sen omistaja nyt pitkä vai lyhyt.
Miten te ihmiset kestätte itseänne ja pinnallisuuttanne? Täytyy ihmetellä. No, elämänsä voi toki viettää oikeasti rakastamatta ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkupippelin uikutusta.
Minäpä puhuinkin ja se on tärkeintä.
Oletko sama joku vinkui pikkupippelin uikutuksesta? Mikäli et, voisitko ystävällisesti olla sekoittamatta ketjua? Pippupippeli ei viittaa tekniikkaan joten...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvaapa tuleeko lapsellinen olo kun "urheilullinen ja hoikka" treffikamu paljastuu joksikin aivan muuksi.
Olihan se urheilullinen ja hoikka, 19-vuotiaana. Nyt 35-vuotaana 16 vuotta sohvalla ja kaksi lasta joista ei ollut tietoa on selvästi vaatinut veronsa.
En mäkään tajua miksi pitää salata pituutensa ja painonsa.
Menkää puntarin kautta sinne tinderiin, ilmoittakaa päivitetty painonne -- ja sillä selvä.
Ei kaikki diggaa kehopositiivisista.