Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Ilmoita painosi heti esittelytekstissä Tinderissä,

Vierailija
02.11.2019 |

niin sun ei tule paha mieli kun mä kysyn sitä joka tapauksessa jossain vaiheessa. Ja rehellisesti. Huomaan kyllä tavattaessa, jos et olekaan 52kg vaan 78kg

Kommentit (89)

Vierailija
41/89 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mielelläni laitan. Jos 68 kiloani on sinulle ongelma, niin sinä olet sitä myös minulle.

Juuri näin. Molemmat voittaa. Miksi siis tehdä siitä ongelma.

Vierailija
42/89 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen painoa ei voi helposti arvioida ulkonäön perusteella vaikka moni mies niin luulee. 165cm/65 kg nainen voi olla joko huomattavan läski (keskivartalolihava, E-kupin rinnat, hyllyvät reidet) tai todella kireä "bikini fitness"-kisaaja (lihasmassaa paljon).

Lihaskudos on painavaa ja tiivistä. Läski on kevyttä. Yksi kilo läskiä on siis huomattavasti suurempi tilavuudeltaan kuin yksi kilo lihaskudosta.

65kg nainen voi siis olla vaatekoko 36 tai vaatekoko 44.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/89 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 56 kg, 178 cm nainen, mutta jos joku alkaisi kysellä viestissä minulta pituutta ja/tai painoa, menettäisin kyllä hyvin todennäköisesti mielenkiintoni. Tulisi vähän lapsellinen vaikutelma siitä kyselijästä.

Arvaapa tuleeko lapsellinen olo kun "urheilullinen ja hoikka" treffikamu paljastuu joksikin aivan muuksi.

Olihan se urheilullinen ja hoikka, 19-vuotiaana. Nyt 35-vuotaana 16 vuotta sohvalla ja kaksi lasta joista ei ollut tietoa on selvästi vaatinut veronsa.

Se on kyllä jännää miten moni ylipainoinen näkee itsensä sporttisena. Kun katsoo esim. Napakymppiä tms. niin järjestään joka mimmillä on harrastuksena lenkkeily ja kuntosali ja päältä päin näyttää kuin harrastuksena olisi teollisuuskreemin mättäminen nenän alle 24/7. Jotenkin huvittavaa. Ei tarvitse olla fitnesskuningatar, mutta jos edes murusen sinne päin...........

Vierailija
44/89 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

m-44 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten kannattaisi heti ilmoittaa vehkeen koon, ettei tarvitse mennä turhille treffeille.

Tuolle voit tehdä oman ketjun

Pikkupippelin uikutusta.

Voi olla, mutta jos kaluni on liian pieni, voin aina fistata. Jos tuplafistaus ei riitä niin vika ei ole enää minussa.

Vika on aina miehessä.

Jos tuplafistaus on liian pieni niin sitten ei vain voi mitään.

Vierailija
45/89 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 56 kg, 178 cm nainen, mutta jos joku alkaisi kysellä viestissä minulta pituutta ja/tai painoa, menettäisin kyllä hyvin todennäköisesti mielenkiintoni. Tulisi vähän lapsellinen vaikutelma siitä kyselijästä.

Arvaapa tuleeko lapsellinen olo kun "urheilullinen ja hoikka" treffikamu paljastuu joksikin aivan muuksi.

Olihan se urheilullinen ja hoikka, 19-vuotiaana. Nyt 35-vuotaana 16 vuotta sohvalla ja kaksi lasta joista ei ollut tietoa on selvästi vaatinut veronsa.

Se on kyllä jännää miten moni ylipainoinen näkee itsensä sporttisena. Kun katsoo esim. Napakymppiä tms. niin järjestään joka mimmillä on harrastuksena lenkkeily ja kuntosali ja päältä päin näyttää kuin harrastuksena olisi teollisuuskreemin mättäminen nenän alle 24/7. Jotenkin huvittavaa. Ei tarvitse olla fitnesskuningatar, mutta jos edes murusen sinne päin...........

Miehillä on helpompaa, urheilullinen MM-tasolla voi tarkoittaa esports todella syvissä vesissä :)

Vierailija
46/89 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painon kysyminen ei nyt vaan ole kohteliasta eikä millään tavalla relevanttia jutun luistamisen kannalta. Itse käyttäytyisin tinderissä mahdollisimman samoin kuin tavallisessa elämässä. Jos törmäät tavallisessa elämässä kiinnostavaan naiseen tai mieheen kysyisitkö tältä "Hei, paljon sä muuten painat?"

Tämän takia en varmaan käytäkään tinderiä, en sovi sinne peruskohteliaiden käytöstapojen vuoksi.

Vierailija
47/89 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painoa ei voi salata mitenkään tapaamisessa.

Jos olette "sinut itsenne kanssa" niin miksi helkkarissa sitä pituutta ja painoa ei voi sanoa suoraan. Miksi sitä pitää hävetä? Pelottaako että on vaara että vain saman painoluokan ihmiset kiinnostuu eikä ole mahkuja kaikkiin? Pitää siksi hieman kaunistella.

Itse olen 172cm ja 57kg, timmi ja liikunnallinen ja olen todella tyytyväinen ulkonäkööni ja kroppaani. Eli en häpeä mitään. Silti en viitsis mainita painoa heti ekana jossain tinderissä, ettei toiselle osapuolelle tule mielikuvaa, että se on minulle itselle jotenkin tärkein asia tässä maailmassa.

Vierailija
48/89 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen painoa ei voi helposti arvioida ulkonäön perusteella vaikka moni mies niin luulee. 165cm/65 kg nainen voi olla joko huomattavan läski (keskivartalolihava, E-kupin rinnat, hyllyvät reidet) tai todella kireä "bikini fitness"-kisaaja (lihasmassaa paljon).

Lihaskudos on painavaa ja tiivistä. Läski on kevyttä. Yksi kilo läskiä on siis huomattavasti suurempi tilavuudeltaan kuin yksi kilo lihaskudosta.

65kg nainen voi siis olla vaatekoko 36 tai vaatekoko 44.

Tarkoitit varmaan koko 40. Kokoon 44 vaaditaan reitevältäkin jo 75 kg.

Vierailija
49/89 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän lihavia tanssijoita ja jumppaohjaajia. Ei liikunnallisuus sulje pois ylipainoa.

Vierailija
50/89 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleellisempaa on kuitenkin se, että mikä on ap:n hauiksen ympärys.

Vierailija
51/89 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina kysynyt tytöiltä painonsa. Koskaan ei olla loukaantumistaan minulle suoraan osoitettu tai asiasta maimittu, koska en ole sellainen tyyppi jolle altaan valittamaan, vaan hihitellään söpösti ja katsellaan ihailevasti. Itseä siis vit.uttaa jokinorsut ja muut itsensä pilalle syöneet tytöt. Ei heillä ole enää mitään arvoa. Ilmaa. T 192cm 90kg erittäin maskuliinimen mies, joka vaatii tytöiltä paljon, mutta saavat myös sen unelmiensa prinssin vastineeksi.

Vierailija
52/89 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen aina kysynyt tytöiltä painonsa. Koskaan ei olla loukaantumistaan minulle suoraan osoitettu tai asiasta maimittu, koska en ole sellainen tyyppi jolle altaan valittamaan, vaan hihitellään söpösti ja katsellaan ihailevasti. Itseä siis vit.uttaa jokinorsut ja muut itsensä pilalle syöneet tytöt. Ei heillä ole enää mitään arvoa. Ilmaa. T 192cm 90kg erittäin maskuliinimen mies, joka vaatii tytöiltä paljon, mutta saavat myös sen unelmiensa prinssin vastineeksi.

Kuulostat kyllä joltain ihan muulta kuin unelmien prinssiltä.

Vierailija
53/89 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oleellisempaa on kuitenkin se, että mikä on ap:n hauiksen ympärys.

En muuten ole koskaan mitannut. Paljonkos sulla on reiden ympärys?

Vierailija
54/89 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla sokea, kun et itse näe, kuka on liian painava sinulle.

Vierailija
55/89 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan se typerän näköistä, jos nainen on lihavempi, kun mies.

Onhan kaikki heteroparit typerän näköisiä. Joko on jotain isä/tytär-asetelmia tai white trash "katsokaa meitä, olemme yhdessä " tyyppisiä ällötyksiä.

Vierailija
56/89 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas todella kauniina rotunaisena en vilkaisekaan tuollaisia sikoja päin. Vai että oikein unelmien prinssi, hah.

Jos joku oikeasti kysyisi paljonko painan, tyyppi menisi poistoon välittömästi. Mulla on vartalokuva kyllä näkyvissä, siitä näkee että olen todella hoikka ja hyvässä kunnossa. Jos se ei riitä, niin vika on kyllä miehessä.

Vierailija
57/89 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissapäivänä sama otsikko, mutta siihen kehotettiin ilmoittamaan aiempien seksikumppanien määrä. Voihan trolli.

Vierailija
58/89 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa jos painon perusteella ihmistä valitaan kumppaniksi. Ja sitä hoikkaa ei sitten välttämättää saa. Pienikö on pippeli niin ettei ylety ylemmälle hyllylle. 

Vierailija
59/89 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita säkin värkkis pituus, ettei tuu pettymystä. Niin ja panon kesto myös

Vierailija
60/89 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja sä jaksat varmaan 80 sekunttia. Kerro sekin heti esittelyssä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan