Nainen! Ilmoita painosi heti esittelytekstissä Tinderissä,
niin sun ei tule paha mieli kun mä kysyn sitä joka tapauksessa jossain vaiheessa. Ja rehellisesti. Huomaan kyllä tavattaessa, jos et olekaan 52kg vaan 78kg
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Neljä miestä riviin.
Arvaa, kuka heistä ei ole lihava?
Neljäs. Ehkä.
Se neljäs olisin minä.
Sinä kylläkin valitsisit mieluummin ylipainoisen ja rotevan miehen, kuin hoikan ja lyhyemmän.
Yleensäkin enemmistö 30+ naisista tuntuu suosivan ylipainoisia miehiä. Kun olin ylipainon rajoilla ja vatsaakin oli hieman, muutamakin nainen vihjasi että onko kaikki ok kun olen kuulemma laihtunut niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neljä miestä riviin.
Arvaa, kuka heistä ei ole lihava?
Neljäs. Ehkä.
Se neljäs olisin minä.
Sinä kylläkin valitsisit mieluummin ylipainoisen ja rotevan miehen, kuin hoikan ja lyhyemmän.
Yleensäkin enemmistö 30+ naisista tuntuu suosivan ylipainoisia miehiä. Kun olin ylipainon rajoilla ja vatsaakin oli hieman, muutamakin nainen vihjasi että onko kaikki ok kun olen kuulemma laihtunut niin paljon.
Pituus on miehissä must
Lisäksi ylipaino on hyvä asia koska nainenkin on ylipainoinen. Ei tarvitse nolostella terveen ihmisen vierellä.
Itse olen miestäni vajaa 20 kg painavampi eikä vaikuta suhteeseemme millään tavalla. Olen ollut myös hänen kanssaan saman painoinen eikä siihen nähden ole tullut muutosta suhteeseen. Joten ei sillä painolla taida olla kovin paljon väliä. Eikä paino kerro kaikkea, voi olla melko kevyt ja silti pelkkää höttöä, tai timmi mutta paljo lihasta ja painaa saman verran höttösen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen painoa ei voi helposti arvioida ulkonäön perusteella vaikka moni mies niin luulee. 165cm/65 kg nainen voi olla joko huomattavan läski (keskivartalolihava, E-kupin rinnat, hyllyvät reidet) tai todella kireä "bikini fitness"-kisaaja (lihasmassaa paljon).
Lihaskudos on painavaa ja tiivistä. Läski on kevyttä. Yksi kilo läskiä on siis huomattavasti suurempi tilavuudeltaan kuin yksi kilo lihaskudosta.
65kg nainen voi siis olla vaatekoko 36 tai vaatekoko 44.
Tarkoitit varmaan koko 40. Kokoon 44 vaaditaan reitevältäkin jo 75 kg.
Mä painoin nuorempana 65 kg enkä ole koskaan mahtunut koon 40 vaatteisiin. 42 ehkä joo.
Olen sitä mieltä, että painon (tai miehen pituuden) kyseleminen luo ihmisestä erittäin pinnallisen ja siksi luotaantyöntävän vaikutelman. Minulla ei olisi painosta kyselevän miehen kanssa mitään yhteistä, eli sellainen menisi heti poistoon. Mutta etsinkin parisuhdetta.
Kuvista kyllä näkee suurin piirtein, miltä ihminen näyttää. Profiilissani on päivitetty kokovartalokuva, jos ei jollekin kelpaa niin sitten ei tarvitse tuhlata aikaansa yhteydenottoihin. (Ei tulisi muuten mieleenikään laittaa tinderiin kuvia, joissa en ole oman itseni näköinen. Miksi ihmeessä haluaisin tehdä niin? Treffeillähän sitä viimeistään näkee... Parempi, että deittini saa minusta jo heti alussa todenmukaisen kuvan. Toivon tietysti samaa miehiltä.) N170/62.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos laitan totuudenmukaisen 163/63 niin svaippaatko heti pois näytöltä?
En, painan sinua enemmän 185 rungollani.
185 kg runko onkin aikamoinen...
Innostuisitko jos kertoisin - todenmukaisesti - painavani 35kg? Mutta pitääkö mun ilmoittaa myös että olen lyhytkasvuinen, vai saako se sitten käydä ilmi vasta treffeillä?
Paino
- elämäntavoista kertova asia johon voi vaikuttaa
- ei saa kysyä eikä kuulu ilmoittaa profiilissa
Pituus
- synnynnäinen asia johon ei voi vaikuttaa
- saa kysyä ja kuuluu ilmoittaa profiilissa
Ai siis vaikka laittaisin kuvani? Ei kai siinä mitään pettymystä tulisi, jos olisit kuitenkin suostunut treffeille kuvan perusteella.