Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Ilmoita painosi heti esittelytekstissä Tinderissä,

Vierailija
02.11.2019 |

niin sun ei tule paha mieli kun mä kysyn sitä joka tapauksessa jossain vaiheessa. Ja rehellisesti. Huomaan kyllä tavattaessa, jos et olekaan 52kg vaan 78kg

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita säkin värkkis pituus, ettei tuu pettymystä. Niin ja panon kesto myös

Kuvan saat pyytämättä, ei hätää.

Panon kesto on minulle riittävä, sinusta ei niin väliä.

Vierailija
62/89 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja sä jaksat varmaan 80 sekunttia. Kerro sekin heti esittelyssä

Sekuntia... Opettele tänään tuo jos et muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toissapäivänä sama otsikko, mutta siihen kehotettiin ilmoittamaan aiempien seksikumppanien määrä. Voihan trolli.

Ja miehiltä vaadittiin pituutta... Ällöttävää pinnallisuutta

Vierailija
64/89 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen aina kysynyt tytöiltä painonsa. Koskaan ei olla loukaantumistaan minulle suoraan osoitettu tai asiasta maimittu, koska en ole sellainen tyyppi jolle altaan valittamaan, vaan hihitellään söpösti ja katsellaan ihailevasti. Itseä siis vit.uttaa jokinorsut ja muut itsensä pilalle syöneet tytöt. Ei heillä ole enää mitään arvoa. Ilmaa. T 192cm 90kg erittäin maskuliinimen mies, joka vaatii tytöiltä paljon, mutta saavat myös sen unelmiensa prinssin vastineeksi.

Minä taas todella kauniina rotunaisena en vilkaisekaan tuollaisia sikoja päin. Vai että oikein unelmien prinssi, hah.

Jos joku oikeasti kysyisi paljonko painan, tyyppi menisi poistoon välittömästi. Mulla on vartalokuva kyllä näkyvissä, siitä näkee että olen todella hoikka ja hyvässä kunnossa. Jos se ei riitä, niin vika on kyllä miehessä.

Kunpa henkilö sitten luonnossa näyttäisi edes suurinpiirtein samalta kuin photoshopattu ja blurrattu kuvansa nuoruusvuosien kukkeimmalta ajalta. Paikalle saapuu platkunaama plösö joka näkee peilistä itsensä vastustamattomana kuten teinivuosina. Sama ihminenhän siinä kuiteski, miksi tosiaan olla pinnallinen.

Vierailija
65/89 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen painoa ei voi helposti arvioida ulkonäön perusteella vaikka moni mies niin luulee. 165cm/65 kg nainen voi olla joko huomattavan läski (keskivartalolihava, E-kupin rinnat, hyllyvät reidet) tai todella kireä "bikini fitness"-kisaaja (lihasmassaa paljon).

Lihaskudos on painavaa ja tiivistä. Läski on kevyttä. Yksi kilo läskiä on siis huomattavasti suurempi tilavuudeltaan kuin yksi kilo lihaskudosta.

65kg nainen voi siis olla vaatekoko 36 tai vaatekoko 44.

No ei voi olla huomattavan läski eikä kokoa 44. On kuitenkin normaalipainoinen.

Vierailija
66/89 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laita enkä pahoita mieltäni jos kysyt. Se vaan ei sen jälkeen ole sinulle mitenkään merkityksellinen tieto koska emme ikinä tule tapaamaan.

Vierailija
67/89 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen käsitys kehostaan:

Urheilullinen=isävatsa, käynyt viimeisen vuoden aikana kerran lenkillä

Normaali=40 kiloa ylipainoa...

En ole edes uskaltanut ottaa selvää, millaisia miehiä tanakka-kehotyyppikuvauksen takaa löytyy.

Kellekään naiselle ei ole epäselvää, että enemmistö aikuisista miehistä on ylipainoisia. Milloin miehet opitte kertomaan kehostanne rehellisesti? En halua treffeille iskävatsaisen tai valaan kanssa.

Vierailija
68/89 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen aina kysynyt tytöiltä painonsa. Koskaan ei olla loukaantumistaan minulle suoraan osoitettu tai asiasta maimittu, koska en ole sellainen tyyppi jolle altaan valittamaan, vaan hihitellään söpösti ja katsellaan ihailevasti. Itseä siis vit.uttaa jokinorsut ja muut itsensä pilalle syöneet tytöt. Ei heillä ole enää mitään arvoa. Ilmaa. T 192cm 90kg erittäin maskuliinimen mies, joka vaatii tytöiltä paljon, mutta saavat myös sen unelmiensa prinssin vastineeksi.

Minä taas todella kauniina rotunaisena en vilkaisekaan tuollaisia sikoja päin. Vai että oikein unelmien prinssi, hah.

Jos joku oikeasti kysyisi paljonko painan, tyyppi menisi poistoon välittömästi. Mulla on vartalokuva kyllä näkyvissä, siitä näkee että olen todella hoikka ja hyvässä kunnossa. Jos se ei riitä, niin vika on kyllä miehessä.

Lisäksi olet kaikenhuipuksi vaatimatonkin.

Vierailija
69/89 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Tinderissä ole söpöjä ja kauniita naisia, vaan pelkkiä ihravalaita. Eli siksi sun toive on turha:(

Vierailija
70/89 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole laittanu koskaan treffi-ilmoitukseen painoa. Kohtaan: hoikka olen ruksannu. Jokaisella on oikeus pysyä omissa kriteereissä.Ja olen 171cm ja painan 58kg.

Vierailija
71/89 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

67 kg. Mutta en halua tutustua sinuun.

Vierailija
72/89 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

159cm. ja 50kg. vyötärönympärys 63cm.

Vierailija
73/89 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi olet kaikenhuipuksi vaatimatonkin.

En ole Tinderissä, mutten siltikään ymmärrä, miksei naiselta voi kysyä hänen painoaan. Koska multa ainakin voi:)

Vierailija
74/89 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen painoa ei voi helposti arvioida ulkonäön perusteella vaikka moni mies niin luulee. 165cm/65 kg nainen voi olla joko huomattavan läski (keskivartalolihava, E-kupin rinnat, hyllyvät reidet) tai todella kireä "bikini fitness"-kisaaja (lihasmassaa paljon).

Lihaskudos on painavaa ja tiivistä. Läski on kevyttä. Yksi kilo läskiä on siis huomattavasti suurempi tilavuudeltaan kuin yksi kilo lihaskudosta.

Höpö höpö:) 65 kiloinen nainen ei voi olla vaatekokoa 36. Tiedän sen siitä, että mun vaatekoko 34 ja painan 47,5 kiloa, eli eroa on miltei 20 kiloa. Ja ennen kuin joku parkuu laihaläskiä, voin kertoa harrastavani mm. telinevoimistelua.

Vierailija
75/89 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö:) 65 kiloinen nainen ei voi olla vaatekokoa 36. Tiedän sen siitä, että mun vaatekoko 34 ja painan 47,5 kiloa, eli eroa on miltei 20 kiloa. Ja ennen kuin joku parkuu laihaläskiä, voin kertoa harrastavani mm. telinevoimistelua.

Painan 66 kg olen 165 cm pitkä ja vaatekokoni on 36. Lihasta löytyy.

Vierailija
76/89 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten kannattaisi heti ilmoittaa vehkeen koon, ettei tarvitse mennä turhille treffeille.

Tuolle voit tehdä oman ketjun

Pikkupippelin uikutusta.

Voi olla, mutta jos kaluni on liian pieni, voin aina fistata. Jos tuplafistaus ei riitä niin vika ei ole enää minussa.

Vika on mielikuvituksen puutteesta. Kyllähän sinne jääkaappipakastimenkin voi tunkea jos vaan mahtuu.

Nyt oli kyse siitä ettei koko ole riittävä. Tekniikasta ei puhuttu

Minäpä puhuinkin ja se on tärkeintä.

Oletko sama joku vinkui pikkupippelin uikutuksesta? Mikäli et, voisitko ystävällisesti olla sekoittamatta ketjua? Pippupippeli ei viittaa tekniikkaan joten...

Uik ja jaxuhalit.<3

Vierailija
77/89 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painan 66 kg olen 165 cm pitkä ja vaatekokoni on 36. Lihasta löytyy.

36US on 46EU

Vierailija
78/89 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro itse, näkyykö ikenet irvistäessäsi, oletko salipelle vai oikea, raavas mies?

Vierailija
79/89 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Tinderissä, mutta en laittaisi sinne painoani, koska en näytä niin painavalta kuin mitä olen. Olen 160/73, mutta en muodoltani paksukainen. En toki mikään laiheliinikaan, mutta noilla lukemillahan pelottaisin kaikki potentiaaliset ehdokkaat heti alkuunsa. :D

Vierailija
80/89 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole Tinderissä, mutta en laittaisi sinne painoani, koska en näytä niin painavalta kuin mitä olen. Olen 160/73, mutta en muodoltani paksukainen. En toki mikään laiheliinikaan, mutta noilla lukemillahan pelottaisin kaikki potentiaaliset ehdokkaat heti alkuunsa. :D

Olet paksukainen.

Kaikki näkyisi ensimmäisillä treffillä ja pettymys sinuun haaskatun ajan vuoksi olisi valtava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi