Eipä ole äijästä kuulunut mitään kolmeen päivään. Oli varmaan tässä sitten taas tämäkin juttu.
Tapasin mukavan miehen ja kirjoteltiin whatsapissa paljon useita viikkoja, minkä käytiin treffeillä maanantaina. Treffit meni mun mielestä oikeinkin mukavasti. Laitettiin viestiä vielä tapaamisen jälkeen mutta nyt bum! Ei kuulu mitään. Voisko miehet ystävällisesti vaikka sanoa ääneen, että ”kiitos mutta ei kiitos”, eikä jättää odottelemaan varahenkilönä vaihtopenkille joskus ehkä mahdollisesti tippuvaa tekstaria. Ymmärrän jos hänestä en ollut tarpeeksi kiinnostava tms. ja se on mulle ihan ok, mutta kannattaa tuottaa tämä tieto ihan ulos asti toisen kuultavaksi. Hohhoijaa!
Kommentit (223)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa nämä naiset, jotka kuvittelevat olevansa suhteessa yhden tapaamisen jälkeen.
Vielä huvittavampaa on se , että nämä prinsessat kuvittelevat miehen olevan prinsessalle millään muotoa tilivelvollisia.
Näistä oikein huokuu mt-ongelmat, draamailu, itsekkyys, epätoivoisuus ja läheisriippuvuus.
Ehkä tässäkin tapauksessa mies huomasi tämän noilla treffeillä.
Voi ei, oot ymmärtänyt ihan väärin! Olen ehkä kirjoittanut epäselvästi. En siis ole etsimässä välttämättä mitään kovin vakavaa suhdetta, musta on kiva tapailla ja treffailla yhden ja saman miehen kanssa satunnaisen tiiviisti, harrastaa seksiä ja käydä vaikka syömässä tai leffassa. Mutta en siis etsi mitään aviomiestä ja tästä oltiin ymmärtääkseni miehen kanssa samalla kartalla ja samoissa ajatuksissa.
Ap
Mitä v*ttua? Etsit siis pelkkää panoseuraa ja ruokaseuralaista etkä vakavaa suhdetta ja silti kitiset, kun mies ei viestittele sinulle? Anteeksi mitä!? Kai mies sitten ajatteli, että kun alkaa panettaa ja tulee tylsää, niin voi sitten pyytää sinua vaikka leffaan.
Ei leffaan kannata mennä panemaan. Häiritsee muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa nämä naiset, jotka kuvittelevat olevansa suhteessa yhden tapaamisen jälkeen.
Vielä huvittavampaa on se , että nämä prinsessat kuvittelevat miehen olevan prinsessalle millään muotoa tilivelvollisia.
Näistä oikein huokuu mt-ongelmat, draamailu, itsekkyys, epätoivoisuus ja läheisriippuvuus.
Voi ei, oot ymmärtänyt ihan väärin! Olen ehkä kirjoittanut epäselvästi. En siis ole etsimässä välttämättä mitään kovin vakavaa suhdetta, musta on kiva tapailla ja treffailla yhden ja saman miehen kanssa satunnaisen tiiviisti, harrastaa seksiä ja käydä vaikka syömässä tai leffassa. Mutta en siis etsi mitään aviomiestä ja tästä oltiin ymmärtääkseni miehen kanssa samalla kartalla ja samoissa ajatuksissa.
Ap
Mitä v*ttua? Etsit siis pelkkää panoseuraa ja ruokaseuralaista etkä vakavaa suhdetta ja silti kitiset, kun mies ei viestittele sinulle? Anteeksi mitä!? Kai mies sitten ajatteli, että kun alkaa panettaa ja tulee tylsää, niin voi sitten pyytää sinua vaikka leffaan.
No just about näin!
Miehellä kuin miehellä on kymmeniä omakohtaisia kokemuksia siitä kuinka liikaa intoilemalla ja kiinnostuksen osoittamisella naiselle todella lupaavatkin jutut on kuihtunut kasaan. Naiset inhoaa takertuvia miehiä, joten miehen on teeskenneltävä mahdollisimman vähän kiinnostunutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3 PÄIVÄÄ EI OLE MITÄÄN.
Turha tehdä oletuksia. Järkevät miehet ottavat yhteyttä lähinnä silloin kun sovitaan tapaamisia. Ehkä hän ei vain halua chitchattailla vaan laittaa sitten viestiä kun pystyy sopimaan tapaamisen.
On se. Kun mies kiinnostuu treffien jälkeen, hän kirjoittaa heti.
Niin se vaan on. Jos viestiä pitää odotella, olet korkeintaan varasijalla tai et edes sillä.
En mä ainakaan kirjoita. Vaikuttaa hyvin tarvitsevalta. Tehnyt nuorempana monta kertaa tuon virheen. Sanomattakin selvää että niistä ei ole tullut mitään. Mikään ei ole naiselle niin kauheaa kuin tarvitse mies. No okei, anteeksi pyytelevä mies ehkä.
Vierailija kirjoitti:
99% kerroista viestittelyn ja aloitteellisuuden vähäisyys miehellä kertoo kiinnostuksen puutteesta. Näistä kannattaa pysyä kaukana. Ottaa luultavasti taas yhteyttä, kun tylsistyttää ja panettaa, mutta dumppaa sitten lopullisesti, kun löytää paremman.
Nämä naisten 99 % miehistä sitä ja tätä on aina yhtä väsyneitä. Suhde on vuorovaikutusta ja tuskinpa kovin moni aikuinen nyt hirväesti hullaantuu juotuaan kupin kahvia jonkun kanssa.
Jos toisesta ei ihan kivojen treffien jälkeen mitään kuulu, niin sitten ei. Ja tässähän tapauksessa ap oli se, joka on jättänyt vastaamatta miehen viimeiseen viestiin.
Jotenkin tuntuu ap:n ongelman olevan juuri prisensessan ego. Ärsyttää kun mies ei piiritä. En tiedä mitä mies ajattelee, mutta tämä taas alkaa vaikuttaa draamalta, josta kannattaa pysyä erossa.
Vierailija kirjoitti:
Minä tapailin hetken miestä, jonka rauhallinen ja asiallinen alkuviestittely muuttui ihan hulluksi ensimmäisten treffien jälkeen... Alkuunsa ajattelin, että onpas hän nyt innoissaan ja taisi todellakin pitää minusta ja nähtiin sitten vielä pari kertaa ja viimeisellä kerralla oli todella ahdistava ja töykeä minua kohtaan ja kun sitten sanoin, ettei enää nähdä, niin jopa alkoi h**rittelu, uhkailu, minua syytettiin tunteilla leikkijäksi jne.
:DDD
Vierailija kirjoitti:
Miehellä kuin miehellä on kymmeniä omakohtaisia kokemuksia siitä kuinka liikaa intoilemalla ja kiinnostuksen osoittamisella naiselle todella lupaavatkin jutut on kuihtunut kasaan. Naiset inhoaa takertuvia miehiä, joten miehen on teeskenneltävä mahdollisimman vähän kiinnostunutta.
Tämä. Tämä oli nuorempana mun isoin mindfuck.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se kuuluu hyviin tapoihin treffien jälkeen ilmoittaa, jos ei halua enää nähdä. Mitä hemmetin vaikeaa siinä on sanoa ihmiselle, jonka olet nähnyt vain kerran, että kiitos treffeistä, ei nähdä enää, mutta hyvää jatkoa sinulle.
Mistä olen sinulle tilivelvollinen, jos olen istunut kanssasi tunnin kahvilla?
Mitä kuvittelet itsestäsi?
Mitä sinä kuvittelet itsestäsi, että sinun ei tarvitse olla peruskohtelias?
Edelleenkään en ole sinulle mistään tilivelvollinen. Piste
Eli käyt kahvilla jonkun kanssa ja vielä treffien jälkeen viestittelet jotain, mutta et pysty sanomaan, ettei enää nähdä? Tästä on kyse tässä ap:n jutussa.
Ja ap on takertuja, jonka kanssa ei missään nimessä kannata viestitellä yhtään enempää.
Tästä on kyse tässä ap:n jutussa.
Olen ap:n kanssa samaa mieltä, että jos viestejä kulkee jonkun aiheen parissa useampi keskustelun kaltaisesti, niin keskustelun/viestittelyn aloittaminen voisi tapahtua vuorotellen. Jos ap aloitti edellisen keskustelun/viestittelyn, niin nyt olisi miehen vuoro.
Niinhän se tenniksessäkin menee, että syöttövuoroja vaihdellaan ;-) Ja kyllä, tekisin itse saman johtopäätöksen kolmen päivän jälkeen, että miestä ei kiinnosta.
Kyllä se pallo on tässä tasan AP:llä, eikä miehellä. AP on hyvä ja laittaa viestiä ja vaikka kysyy, et nähdäänkö uudestaan tmv.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Onko tämä joku vitsi vai voisiko joku kertoa, että mitä v ittua tämä tarkoittaa?
Mikä kohta jäi epäselväksi sulle?
Ei "välttämättä" etsi mitään "kovin vakavaa suhdetta", mutta on kiva "tapailla ja treffailla yhen ja saman miehen kanssa "satunnaisen tiiviisti"". Onko tämä siis joku puolivakava tai semikevyt suhde sitten? En ole koskaan kuullutkaan. En yhtään ihmettele, että mies ei selvästi ollutkaan samalla kartalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ja kitiset ettet ole kuullut miehestä kolmeen päivään?
Mies ottaa yhteyttä kun haluaa seuraa/p*nettaa, koska sitähän sinäkin halusit. Ei silloin ole tarvetta ylläpitää small talkia ja viestitellä turhanpäiväisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Onko tämä joku vitsi vai voisiko joku kertoa, että mitä v ittua tämä tarkoittaa?
Mikä kohta jäi epäselväksi sulle?
Ei "välttämättä" etsi mitään "kovin vakavaa suhdetta", mutta on kiva "tapailla ja treffailla yhen ja saman miehen kanssa "satunnaisen tiiviisti"". Onko tämä siis joku puolivakava tai semikevyt suhde sitten? En ole koskaan kuullutkaan. En yhtään ihmettele, että mies ei selvästi ollutkaan samalla kartalla.
Vähänpä olet sinäkin sitten kuullut.
Vierailija kirjoitti:
Onko näin? Jos olen kiinnostunut miehestä, osoitan sen aktiivisesti hänelle ja odotan häneltä samaa. Jos se ei toteudu, oletan tietysti ettei olekaan kiinnostunut. Tuollainen teeskentely ei ainakaan minun kohdallani toimi. Se saa vain epäilemään, onko kiinnostusta sittenkään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se pallo on tässä tasan AP:llä, eikä miehellä. AP on hyvä ja laittaa viestiä ja vaikka kysyy, et nähdäänkö uudestaan tmv.
Jos nyt viilataan pilkkua niin mun mielestä pallo todella on miehellä. Hän ei todennäköisesti lue vauva-palstaa niin kirjottaa meidän viimeisen viestinvaihdon tähän:
Minä: Moi, miten menee? Oli kiva nähdä eilen!
Mies: Niin oli 😀
Mies: Tässä tätä projektisuunnitelmaa kirjotellut koko päivän.
Mies: pitäis lähteä kotiin.
Mies: Mitäs sulle?
Minä: Ylitöiksi meni, kohta onneksi sitä Jokeria katsomaan naapurin kanssa.
Mies: hauskaa elokuvailtaa!
Ja sitten ei enää mitään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt viilataan pilkkua niin mun mielestä pallo todella on miehellä. Hän ei todennäköisesti lue vauva-palstaa niin kirjottaa meidän viimeisen viestinvaihdon tähän:
Minä: Moi, miten menee? Oli kiva nähdä eilen!
Mies: Niin oli 😀
Mies: Tässä tätä projektisuunnitelmaa kirjotellut koko päivän.
Mies: pitäis lähteä kotiin.
Mies: Mitäs sulle?
Minä: Ylitöiksi meni, kohta onneksi sitä Jokeria katsomaan naapurin kanssa.
Mies: hauskaa elokuvailtaa!Ja sitten ei enää mitään.
Ap
Et siis edes kiittanyt tuosta toivotuksesta :D
Laita nyt sille viesti jooko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko näin? Jos olen kiinnostunut miehestä, osoitan sen aktiivisesti hänelle ja odotan häneltä samaa. Jos se ei toteudu, oletan tietysti ettei olekaan kiinnostunut. Tuollainen teeskentely ei ainakaan minun kohdallani toimi. Se saa vain epäilemään, onko kiinnostusta sittenkään.
Myös mulla oli tapana pommittaa viesteillä mun miestä. Saatoin laittaa jopa 20-30 yhteen menoon, koska kerranhan täällä vain eletään ja tahdoin tehdä mun tunteet selväksi. Hän nauroi mulle ja sanoi, että rakastaa mun kaltaista intohimoista naista. Ja yhdessä olemme edelleen:D
Vierailija kirjoitti:
Vispaa lettus kosteaksi ja laita siitä kuva sille, tulee pian oven taakse ja saat gullia.
Naurahdin tälle 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös mulla oli tapana pommittaa viesteillä mun miestä. Saatoin laittaa jopa 20-30 yhteen menoon, koska kerranhan täällä vain eletään ja tahdoin tehdä mun tunteet selväksi. Hän nauroi mulle ja sanoi, että rakastaa mun kaltaista intohimoista naista. Ja yhdessä olemme edelleen:D
Mikään pelaaminen ei kannatakaan, jos on toisesta kiinnostunut vakavassa mielessä.
Jonkun ei-kiinnostuneen miehen voi pelaamalla saada sänkyyn, mutta mitä semmoisella sitten tekee jos itse haluaisi enemmän.
Se oikea ihminen ei karkuun juokse.