Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eipä ole äijästä kuulunut mitään kolmeen päivään. Oli varmaan tässä sitten taas tämäkin juttu.

Vierailija
31.10.2019 |

Tapasin mukavan miehen ja kirjoteltiin whatsapissa paljon useita viikkoja, minkä käytiin treffeillä maanantaina. Treffit meni mun mielestä oikeinkin mukavasti. Laitettiin viestiä vielä tapaamisen jälkeen mutta nyt bum! Ei kuulu mitään. Voisko miehet ystävällisesti vaikka sanoa ääneen, että ”kiitos mutta ei kiitos”, eikä jättää odottelemaan varahenkilönä vaihtopenkille joskus ehkä mahdollisesti tippuvaa tekstaria. Ymmärrän jos hänestä en ollut tarpeeksi kiinnostava tms. ja se on mulle ihan ok, mutta kannattaa tuottaa tämä tieto ihan ulos asti toisen kuultavaksi. Hohhoijaa!

Kommentit (223)

Vierailija
101/223 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan viestittely oli ihan sellaista miten itsekin olisin tuossa tilanteessa tehnyt. Korrektia.

En olisi itse ruvennut mitään treffejä ehdottelemaan tai puhumaan mitään sekaisin olosta eilisestä.

Mieshän tässä himmaili ja oli vaisu, kun aloittaja sanoi, että oli kivaa, niin mies ei mitenkään innokkaana tarttunut siihen eikä hyödyntänyt vihjettä. Olisi kyllä tarttunut siihen jos olisi ollut selvästi innoissaan. Ja jo siihen, että aloittaja ylipäätään laittoi viestin.

Ai että minua ainakin olisi harmittanut kun olisin hehkuttanut ja ehdottanut jotain ja mies olisi ollut niinkuin ei olisi yhtään muka ymmärtänyt vihjettä ja toivottanut vaan hyvää elokuvailtaa.

Tai niin, että ilman minun innokasta hehkuttelua ja ehdottelua ei uusia treffejä olisi tullut. Jos minulle olisi jäänyt tunne, että joopa joo, kun nyt jaksoin olla noin aktiivinen niin mies myöntyi. Ei kiva.

Kun nainen kiittää oma-aloitteisesti treffeistä ja sanoo, että oli kivaa niin kyllä miehen siihen itse pitää tarttua. Ei niin, että senkin jälkeen on edelleen nainen se, joka saa mieheen eloa ja uudet treffit aikaan.

Kohtelias ja sosiaalisesti taitava mies ehdottaa tapaamista, jos sitä haluaa.

Eri asia on, jos joku nainen omaehtoisesti haluaa itselleen tumpelon miehen. Tai väkisin.

Vierailija
102/223 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se kiinnostaa sua, niin kysy vaikka kahville. Ei sitä kannata jäädä odottamaan. Jos sille ei käy eli ei "ehdi" tms niin saat varmuuden, että ei kannata enempää yrittää. Ei sun kuitenkaan kannata jäädä odottamaan ja funtsimaan. Pyydä se jonnekin, niin asia selviää heti. Tää Tinder -aika sotkee niin paljon ihmisten alkavia suhteita, kun tarjontaa piisaa ja haluaa katsoa aina seuraavan nurkan taakse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/223 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä kuin miehellä on kymmeniä omakohtaisia kokemuksia siitä kuinka liikaa intoilemalla ja kiinnostuksen osoittamisella naiselle todella lupaavatkin jutut on kuihtunut kasaan. Naiset inhoaa takertuvia miehiä, joten miehen on teeskenneltävä mahdollisimman vähän kiinnostunutta.

Onko näin? Jos olen kiinnostunut miehestä, osoitan sen aktiivisesti hänelle ja odotan häneltä samaa. Jos se ei toteudu, oletan tietysti ettei olekaan kiinnostunut. Tuollainen teeskentely ei ainakaan minun kohdallani toimi. Se saa vain epäilemään, onko kiinnostusta sittenkään.

Myös mulla oli tapana pommittaa viesteillä mun miestä. Saatoin laittaa jopa 20-30 yhteen menoon, koska kerranhan täällä vain eletään ja tahdoin tehdä mun tunteet selväksi. Hän nauroi mulle ja sanoi, että rakastaa mun kaltaista intohimoista naista. Ja yhdessä olemme edelleen:D

Mulle ei naisena tulisi mieleenkään laittaa kymmeniä viestejä yhteen menoon. 😮 Miten niihin sitten edes pystyy vastaamaan? Ja mitä asiaa niissä edes voi olla?

Intohimoista ei ole silloin kyse vaan pakkomielteisestä toiminnasta.

Minä taas ärsyyntyisin ja pitäisin tunkeilevana miestä joka alkaisi pommittaa viestillä koko ajan ja ajattelisin, että tuosta ei hyvää seuraa, pitääpä pysyä kaukana.

Toisiin, en sano millaisiin, miehiin tehoaa tuo pommituslinja, toiset se saa ärsyyntymään ja varuilleen. Niinkuin myös toisinkin päin.

No mulle tuli mieleen lähettää 30 viestiä, eikä mua pätkääkään kaduta. Ei mua huvita olla kuten kaikki muut naiset, vaan teen miten parhaimmaksi katson:)

Sitäpaitsi intohimoa riittää helposti 30 viestiin:D

Psykoosi ei ole sama kuin intohimo.

Mulla kylläkään ei ole psykoosia ja toisin kuin sinä, osaan myös käyttäytyä. En esimerkiksi nimittele ketään. Ongelma miesten ja naisten välisessä viestittelyssä on se, että se mikä naiset saa perääntymään, tuntuukin miehestä tosi ihanalta.

No tollanen kymmenien viestien spammaaminen on kyllä sekoa eikä mitenkään viehättävää varsinkin jos on kokemusta sekoista tai itse on ollut psyykkisesti sairas joskus ja käyttäytynyt noin.

Minkä ikäinen mies olet? Ite olen kuusissakymmenissä oleva nainen, enkä jaksa viestitellä.

Vierailija
104/223 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet viestittää jos ne on kiinnostuneita. Kiinnostuneet miehet tekee heti uusia suunnitelmia nähdä.

Esimerkki: Olin la drinksulla miehen kanssa, pyysi erotessa ulos seuraavana päivänä.

Tapasin miehen ravintolassa, vei mut taksilla kotiin (siis kävi sanomassa hyvää yötä, pussattiin ja lähti), soitti seuraavana päivänä ja pyysi treffeille.

Tapasin muehen naapurin juhlissa. Hän otti mun tupakka-askin, jotta sai tekosyyn tulla palauttamaan sen ja pyysi samalla ulos.

Miesten kiinnostus ilmenee piirittämisenä ja sen varmisteluna, ettei kukaan pääse väliin. Näin se vaan on. Tietty ensisiirron tekeminen voi olla miehille vaikeaa, mutta jos vihreää valoa näkyy, toimivat kyllä. Ehkä jotkut todella estyneet ja ujot eivät, mutta muut kyllä.

Kuka edes haluaisi miestä, jonka perässä pitää itse juosta?

Vierailija
105/223 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet viestittää jos ne on kiinnostuneita. Kiinnostuneet miehet tekee heti uusia suunnitelmia nähdä.

Esimerkki: Olin la drinksulla miehen kanssa, pyysi erotessa ulos seuraavana päivänä.

Tapasin miehen ravintolassa, vei mut taksilla kotiin (siis kävi sanomassa hyvää yötä, pussattiin ja lähti), soitti seuraavana päivänä ja pyysi treffeille.

Tapasin muehen naapurin juhlissa. Hän otti mun tupakka-askin, jotta sai tekosyyn tulla palauttamaan sen ja pyysi samalla ulos.

Miesten kiinnostus ilmenee piirittämisenä ja sen varmisteluna, ettei kukaan pääse väliin. Näin se vaan on. Tietty ensisiirron tekeminen voi olla miehille vaikeaa, mutta jos vihreää valoa näkyy, toimivat kyllä. Ehkä jotkut todella estyneet ja ujot eivät, mutta muut kyllä.

No just näin itsekin ajattelen ja näin se on monesti mennytkin. Tää nyt oli sitten vaan joku tällänen nahjus. En ajattele sitä sen enempää. Kiitos kommentista.

Ap

Vierailija
106/223 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäpä jos mies odottaa viestiäsi? Jos olet keskusteluissa ja tapaamisessa antanut ymmärtää olevasi ns moderni, omillaan toimeentuleva, itsenäinen nainen, niin mies nyt modernina miehenä siellä odottaa modernin naisen yhteydenottoa/viestiä.

Ensiksi ollaan aina niin modernia ja itsenäistä, sitten taannutaan keskiajalle ja odotetaan että mies tekee kaiken tapaamisten suhteen.

No tämä kyllä erittäin vahvasti! Naisilla tuntuu olevan ajatus, että eletään jossain ritariajalla ja on suorastaan aina miehen velvollisuus tehdä aloite ja pelmahtaa paikalle peitsi tanassa kun neito vastustelee tornissa. Nykyään ei ole mitään sääntöjä siitä, että kuka tekee aloitteen ja kuinka usein. Laita itse viestiä.

Mitä se auttaa, jos AP laittaa viestin, kun ei miestä kuitenkaan kiinnosta? Jos miestä olisi kiinnostanut, hän olisi jo laittanut viestiä.

No mitä se haittakaan laittaa miehelle viesti!

Selviääpä ainakin asia (jos et pariin päivään saa mitään vastausta omaan viestiisi mieheltä, niin siinä se), eikä tarvi enää ihmetellä tai odotella, vaan voi siirtyä etsimään uutta ihanaa miestä.

Ei kannata olla liian ylpeä, tekee vaan elämästään liian hankalaa kaiken maailman säännöillä.

Vierailija
107/223 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No just näin itsekin ajattelen ja näin se on monesti mennytkin. Tää nyt oli sitten vaan joku tällänen nahjus. En ajattele sitä sen enempää. Kiitos kommentista.

Ap

Ole hyvä. Tiedän kyllä miltä susta tuntuu, been there. Mutta kun sisäistää tämän, että kyllä mies antaa ymmärtää, jos kiinnostaa, on paljon helpompaa.

Uutta matoa koukkuun vaan, ap!

Vierailija
108/223 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäpä jos mies odottaa viestiäsi? Jos olet keskusteluissa ja tapaamisessa antanut ymmärtää olevasi ns moderni, omillaan toimeentuleva, itsenäinen nainen, niin mies nyt modernina miehenä siellä odottaa modernin naisen yhteydenottoa/viestiä.

Ensiksi ollaan aina niin modernia ja itsenäistä, sitten taannutaan keskiajalle ja odotetaan että mies tekee kaiken tapaamisten suhteen.

No tämä kyllä erittäin vahvasti! Naisilla tuntuu olevan ajatus, että eletään jossain ritariajalla ja on suorastaan aina miehen velvollisuus tehdä aloite ja pelmahtaa paikalle peitsi tanassa kun neito vastustelee tornissa. Nykyään ei ole mitään sääntöjä siitä, että kuka tekee aloitteen ja kuinka usein. Laita itse viestiä.

Mitä se auttaa, jos AP laittaa viestin, kun ei miestä kuitenkaan kiinnosta? Jos miestä olisi kiinnostanut, hän olisi jo laittanut viestiä.

Selviääpä ainakin asia (jos et pariin päivään saa mitään vastausta omaan viestiisi mieheltä, niin siinä se), eikä tarvi enää ihmetellä tai odotella, vaan voi siirtyä etsimään uutta ihanaa miestä.

Ei kannata olla liian ylpeä, tekee vaan elämästään liian hankalaa kaiken maailman säännöillä.

Mitäpä hyötyä myöskään laittaa? Mies ehkä vastaa jotain kohteliasta ja hiljenee taas. Sitten mietin uudelleen kolmen päivän päästä että mitä tapahtuu. Unohdan koko miehen ja siinä se. Kiitos runsaslukuisista vastauksista. Opin taas jotain uutta.

Ap

Vierailija
109/223 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei see ole nahjus, jos oli kerran ihana. Anna sille vielä mahdollisuus laittamalla yksi viesti. Et häviä siinä mitään.

Olen tehnyt ton itse menestyksellisesti kahden eri ihanan miehen kanssa, jotka nyt vaan kumpikin hieman eri syistä eivät "päässeet" ajoissa viesteilemään mulle päin treffien jälkeen.

Toisesta kehkeytyi ihana aviomies, yhdessä ollaan edelleen, hyvin menee, eikä mies ole nahjusta nähnytkään.

Vierailija
110/223 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten voi ihan soittaa. Puhelimessa on katsos ihan sellainenkin ominaisuus, jollet ap ole sitä tajunnut.

Vierailija
111/223 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä hyötyä myöskään laittaa? Mies ehkä vastaa jotain kohteliasta ja hiljenee taas. Sitten mietin uudelleen kolmen päivän päästä että mitä tapahtuu. Unohdan koko miehen ja siinä se. Kiitos runsaslukuisista vastauksista. Opin taas jotain uutta.

Ap

No just tuo mun äsken kertoma hyöty: Voit saada ihanan aviomiehen.

Tai sitten et. Ei sitä voi tietää jos ette kommunikoi jotenkin.

Eli nyt laitat Ap sen viestin miehelle ja odotat vastaako parissa päivässä. Jos ei vastaa tai jos vastaa vain jotain ympäripyöreää tyyliin "joo, oli kivaa, nähdään joskus uudestaan" eikä ehdota seuraavia treffejä, niin sitten voit unohtaa saman tein koko tyypin.

Muitakin kyllä löytyy ☺️, mutta kaikki miehet eivät vaan aina ole syystä tai toisesta yhtä aloitekykyisiä. Niillä voi olla jopa traumoja tai huonoja kokemuksia. Ne menee kyllä ohi kun mies huomaa, että nyt se ihana mun treffaama nainen ottikin yhteyttä ja sitä ihan oikeasti kiinnostaa tää juttu.

Vierailija
112/223 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt muuten just huomasin, ettet välttämättä Ap etsinyt aviomiestä.

Ok ja SILTI! Laita miehelle se viesti ja toimi sen jälkeen kuten yllä sanoin.

Voit saada ihanan miesystävänkin, jota voit ihan vaan tapailla silloin kun huvittaa. Ei kaikkia tarvitsekaan avioliitto kiinnostaa.

Vierailija
113/223 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No just tuo mun äsken kertoma hyöty: Voit saada ihanan aviomiehen.

Tai sitten et. Ei sitä voi tietää jos ette kommunikoi jotenkin.

Eli nyt laitat Ap sen viestin miehelle ja odotat vastaako parissa päivässä. Jos ei vastaa tai jos vastaa vain jotain ympäripyöreää tyyliin "joo, oli kivaa, nähdään joskus uudestaan" eikä ehdota seuraavia treffejä, niin sitten voit unohtaa saman tein koko tyypin.

Muitakin kyllä löytyy ☺️, mutta kaikki miehet eivät vaan aina ole syystä tai toisesta yhtä aloitekykyisiä. Niillä voi olla jopa traumoja tai huonoja kokemuksia. Ne menee kyllä ohi kun mies huomaa, että nyt se ihana mun treffaama nainen ottikin yhteyttä ja sitä ihan oikeasti kiinnostaa tää juttu.

En halua aviomiestä. Mutta olisin halunnut tapailla tätä tyyppiä lisää. Nyt aloin kyllä miettiä sitäkin, että kaikki kenen kanssa olen seurustellut, ovat olleet niitä innokkaita viestittäjiä ja piirittäjiä alkuun. Ja aina on mennyt päin helvettiä eli vääränlaisia miehiä.

Ap

Vierailija
114/223 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan akku loppunut. Varma tieto!

Vierailija
115/223 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita äijälle linkki tähän keskusteluun eh eh eh!

Vierailija
116/223 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen mies?

Vierailija
117/223 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen mies?

Noin 40.

Ap

Vierailija
118/223 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kerrataanpa nyt vielä. Jos naiset haluavat äänestää, käydä töissä ja päättää omista rahoistaan, naisten velvollisuus on olla aina se joka pitää yhteyttä mieheen kun deittaillaan. Mies saa äänestää, käydä töissä ja päättää omista rahoistaan. Sen lisäksi mies saa aina odottaa passiivisena naisen yhteydenottoa. Miksi näin?

Vierailija
119/223 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen mies?

Noin 40.

Ap

Alle vai päälle ja mistäpäin Suomea tää? Tutulta kuulostaa.

Vierailija
120/223 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteletko tunnistavasi miehen ihan sen perusteella että ei ole laittanut av-palstan anonyymille kolmeen päivään viestiä? Aikamoinen sattuma! Joo, mutta tämä on Etelä-Suomesta ja vähän alle.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan