Eipä ole äijästä kuulunut mitään kolmeen päivään. Oli varmaan tässä sitten taas tämäkin juttu.
Tapasin mukavan miehen ja kirjoteltiin whatsapissa paljon useita viikkoja, minkä käytiin treffeillä maanantaina. Treffit meni mun mielestä oikeinkin mukavasti. Laitettiin viestiä vielä tapaamisen jälkeen mutta nyt bum! Ei kuulu mitään. Voisko miehet ystävällisesti vaikka sanoa ääneen, että ”kiitos mutta ei kiitos”, eikä jättää odottelemaan varahenkilönä vaihtopenkille joskus ehkä mahdollisesti tippuvaa tekstaria. Ymmärrän jos hänestä en ollut tarpeeksi kiinnostava tms. ja se on mulle ihan ok, mutta kannattaa tuottaa tämä tieto ihan ulos asti toisen kuultavaksi. Hohhoijaa!
Kommentit (223)
Laita nyt kuitenki vielä se yksi viesti ja katso tuleeko vastausta ja minkälainen.
Vierailija kirjoitti:
On se. Kun mies kiinnostuu treffien jälkeen, hän kirjoittaa heti.
Jaa, itse taas muistelin että oli syytä odottaa päivä vähintään jotta ei anna vaikutelmaa liian innokkaasta / epätoivoisesta miehestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miestä ei kiinnosta sittenkään ehkä. Voi olla, että treffit meni hyvin ja miehellä vaikutti olevan mukavaa, mutta ei se sitä tarkoita että ap silti välttämättä olisi oikea nainen tälle miehelle. On ihan oma valinta jäädä odottelemaan ja laskemaan päiviä. Mikäli ei tunneta vielä hyvin, toiseen EI KANNATA kohdistaa suuria kuvitelmia. Tämänkin haikailu- ja v*ttuuntumisajan ap olisi voinut käyttää keskittymällä harrastuksiin, muihin treffeihin, sukulointiin... Ei random äijään.
Eikä pidä koskaan olettaa, että yhdet treffit tarkoittaisivat jotain suhdetta. Vaikka olisi ollut mukavaa. Minullakin on ollut ”ihan kivaa” treffeillä, olen sosiaalinen ja iloinen persoona ja monesti miehet ovat kuvitelleet ihan liikoja sen vuoksi. Olen vaan viettänyt aikaa heidän kanssaan tunnin-pari, vaikkei olisi kiinnostanutkaan millään lailla mikään jatko.
Nimenomaan. Ei treffeillä ole kivaa haukotella ja ilkeillä toiselle, jos vaikka huomaakin että ei välttämättä ole mikään lähelle täydellinen mätsi tämä ihminen. Pari tuntia jaksaa olla kohtelias tai jopa nauttia toisen seurasta, vaikka ei olisikaan kiinnostunut suhdemielessä.
Eli teillä ei ennen treffejäkään ollut mitään päivittäistä viestittelyä, niin miksi treffien jälkeen pitäisi olla? Mistähän alunperin se vähäinen viestittely on johtunut? Ei yksien treffien jälkeen harvakseltaan viestijä muutu viestipommittajaksi. Ja jos mieheltä on tullut se viimeinen viesti, niin saattaa odottaa sinulta viestiä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3 PÄIVÄÄ EI OLE MITÄÄN.
Turha tehdä oletuksia. Järkevät miehet ottavat yhteyttä lähinnä silloin kun sovitaan tapaamisia. Ehkä hän ei vain halua chitchattailla vaan laittaa sitten viestiä kun pystyy sopimaan tapaamisen.
On se. Kun mies kiinnostuu treffien jälkeen, hän kirjoittaa heti.
Niin se vaan on. Jos viestiä pitää odotella, olet korkeintaan varasijalla tai et edes sillä.
Mä kanssa elelen sitten kai keskiajalla ja ajattelen, että kyllä se mies ottaa yhteyttä jos sitä kiinnostaa. Ei ne pelaile mitään odottelupelejä tai mietin että kumman vuoro laittaa viestejä niinkuin mä itse/naiset usein. Taitaa olla peli menetetty siis. Ärsyttää koska oli ihana mies pitkästä aikaa.
Ap
On varmaan ihana mies jonkun toisenkin (paremman näköisen) naisen mielestä.
Kyllähän se kuuluu hyviin tapoihin treffien jälkeen ilmoittaa, jos ei halua enää nähdä. Mitä hemmetin vaikeaa siinä on sanoa ihmiselle, jonka olet nähnyt vain kerran, että kiitos treffeistä, ei nähdä enää, mutta hyvää jatkoa sinulle.
Minä tapailin hetken miestä, jonka rauhallinen ja asiallinen alkuviestittely muuttui ihan hulluksi ensimmäisten treffien jälkeen... Alkuunsa ajattelin, että onpas hän nyt innoissaan ja taisi todellakin pitää minusta ja nähtiin sitten vielä pari kertaa ja viimeisellä kerralla oli todella ahdistava ja töykeä minua kohtaan ja kun sitten sanoin, ettei enää nähdä, niin jopa alkoi h**rittelu, uhkailu, minua syytettiin tunteilla leikkijäksi jne.
Miten sä ap yleensä tutustut ihmisiin, jos kerran tapaat ja sit laitat estolistalle? Mulla kestää pari kuukautta tutustua, sitten voi vasta edes alkaa harkita suhdetta.
Jos kiinnostuit miehestä, niin soita sille, juttele iloisia ja pyydä uusille treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Miten sä ap yleensä tutustut ihmisiin, jos kerran tapaat ja sit laitat estolistalle? Mulla kestää pari kuukautta tutustua, sitten voi vasta edes alkaa harkita suhdetta.
Jos kiinnostuit miehestä, niin soita sille, juttele iloisia ja pyydä uusille treffeille.
Ei ole aiemmin ollut tälläista tilannetta, että joudun odottamaan viestiä ja miettimään että missä mennään. Tai on ehkä, lukiossa. Yleensä ottaen, mulle on joko viestitelty reippaasti ja paljon tai tehty selväksi, että heippa vaan. Itse olen toiminut samaan tapaan. Nyt hämmentää tää mies.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se kuuluu hyviin tapoihin treffien jälkeen ilmoittaa, jos ei halua enää nähdä. Mitä hemmetin vaikeaa siinä on sanoa ihmiselle, jonka olet nähnyt vain kerran, että kiitos treffeistä, ei nähdä enää, mutta hyvää jatkoa sinulle.
Mistä olen sinulle tilivelvollinen, jos olen istunut kanssasi tunnin kahvilla?
Mitä kuvittelet itsestäsi?
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa nämä naiset, jotka kuvittelevat olevansa suhteessa yhden tapaamisen jälkeen.
Vielä huvittavampaa on se , että nämä prinsessat kuvittelevat miehen olevan prinsessalle millään muotoa tilivelvollisia.
Näistä oikein huokuu mt-ongelmat, draamailu, itsekkyys, epätoivoisuus ja läheisriippuvuus.
Ehkä tässäkin tapauksessa mies huomasi tämän noilla treffeillä.
Voi ei, oot ymmärtänyt ihan väärin! Olen ehkä kirjoittanut epäselvästi. En siis ole etsimässä välttämättä mitään kovin vakavaa suhdetta, musta on kiva tapailla ja treffailla yhden ja saman miehen kanssa satunnaisen tiiviisti, harrastaa seksiä ja käydä vaikka syömässä tai leffassa. Mutta en siis etsi mitään aviomiestä ja tästä oltiin ymmärtääkseni miehen kanssa samalla kartalla ja samoissa ajatuksissa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa nämä naiset, jotka kuvittelevat olevansa suhteessa yhden tapaamisen jälkeen.
Vielä huvittavampaa on se , että nämä prinsessat kuvittelevat miehen olevan prinsessalle millään muotoa tilivelvollisia.
Näistä oikein huokuu mt-ongelmat, draamailu, itsekkyys, epätoivoisuus ja läheisriippuvuus.
No, me nyt kuitenkin oltiin yhdessa jo heti yhden tapaamisen jalkeen. Olin itse sita ennen kaynyt yksilla treffeilla ja miehelle treffit olivat ensimmaiset (siis treffisovelluksien kautta).
Olimme molemmat ns. tositarkoituksella liikkeella, emme ole pelurityyppeja (so. pyorita useampaa samaan aikaan) ja toisemme tavatessamme tajusimme, etta tata parempaa matchia ei luultavasti ole olemassakaan.
Nyt asutaan jo yhdessa ja vuosipaivakin meni jo :)
99% kerroista viestittelyn ja aloitteellisuuden vähäisyys miehellä kertoo kiinnostuksen puutteesta. Näistä kannattaa pysyä kaukana. Ottaa luultavasti taas yhteyttä, kun tylsistyttää ja panettaa, mutta dumppaa sitten lopullisesti, kun löytää paremman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä kuvittelet itsestäsi, että sinun ei tarvitse olla peruskohtelias?
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, me nyt kuitenkin oltiin yhdessa jo heti yhden tapaamisen jalkeen. Olin itse sita ennen kaynyt yksilla treffeilla ja miehelle treffit olivat ensimmaiset (siis treffisovelluksien kautta).
Olimme molemmat ns. tositarkoituksella liikkeella, emme ole pelurityyppeja (so. pyorita useampaa samaan aikaan) ja toisemme tavatessamme tajusimme, etta tata parempaa matchia ei luultavasti ole olemassakaan.
Nyt asutaan jo yhdessa ja vuosipaivakin meni jo :)
Voi luoja. Ihme että olet pärjännyt elämässäsi tuolla sisälukutaidolla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkään en ole sinulle mistään tilivelvollinen. Piste
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, oot ymmärtänyt ihan väärin! Olen ehkä kirjoittanut epäselvästi. En siis ole etsimässä välttämättä mitään kovin vakavaa suhdetta, musta on kiva tapailla ja treffailla yhden ja saman miehen kanssa satunnaisen tiiviisti, harrastaa seksiä ja käydä vaikka syömässä tai leffassa. Mutta en siis etsi mitään aviomiestä ja tästä oltiin ymmärtääkseni miehen kanssa samalla kartalla ja samoissa ajatuksissa.
Ap
Onko tämä joku vitsi vai voisiko joku kertoa, että mitä v ittua tämä tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Onko tämä joku vitsi vai voisiko joku kertoa, että mitä v ittua tämä tarkoittaa?
Mikä kohta jäi epäselväksi sulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkään en ole sinulle mistään tilivelvollinen. Piste
Eli käyt kahvilla jonkun kanssa ja vielä treffien jälkeen viestittelet jotain, mutta et pysty sanomaan, ettei enää nähdä? Tästä on kyse tässä ap:n jutussa.
No näin tässä itse kanssa olen päätellyt. Siitä tämä aloitus alunperinkin. Vituttaa, päässä soi ”älä jätä roikkuu” ja ukko estoille.
Ap