Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ihastuvat pelimiehiin? Vastaus tässä!

Vierailija
28.10.2019 |

Vastaus löytyy tästä palstakirjoituksesta:

"Noh viime viikolla tapahtui kuitenkin jotain täysin suunnittelematonta. Tapasin yhden miehen jonka kanssa ei todellakaan pitänyt tulla yhtä/paria iltaa enempää, mutta ihastuttiin toisiimme todella tulisesti samantien, homma vain synkkasi kaikinpuolin ihan täydellisesti ensi hetkistä alkaen. Tapasimme sitten monta kertaa viime viikolla ja sen jälkeen olemme viestitelleet koko ajan. Tunteet ovat todella vahvat puolin ja toisin ja pistettiinkin deittisovellukset poistoon ym. Hommassa on omat hankaluutensa miehen tämän hetkisen tilanteen takia, mutta ne tuskin tulee olemaan kynnykysymys jutun onnistumisessa."

(Jokainen arvannee mitä miehen tämän hetkisellä tilanteella tarkoitetaan - jep, naimisissa)

Nainen mittaa kemiaa ja yhteensopivuutta sillä kriteerillä kuinka nopeasti, sulavasti ja luontevasti asiat etenevät ja kuinka voimakasta himo on. Nainen ei kuitenkaan pysty ajattelemaan että tuo liittyisi miehen naiskokemukseen, jonka ansiosta hän osaa luoda rennon tunnelman ja liidata siten että tilanne etenee vauhdilla.

Tässä pelimies voittaa, naisen tunteet ovat voimakkaampia ja tämä pitää sitä merkkinä keskinäisestä kemiasta. Kun mies sanoo tuntevansa samoin (saadakseen lisää seksiä), nainen uskoo tämän poikkeuksetta - onhan kemia aina molemminpuolista.

Tästä syystä miehet haluavat oppia pelimiehiksi, silloinkin kun oikeastaan eivät oikeastaan haluaisi pelailla.

Kommentit (1266)

Vierailija
841/1266 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei ole kovin tavallista, että seksiä olisi vasta avioliitossa. Joissain uskonnollisissa yhteisöissä tämä voi olla vielä tapana ja sen vuoksi näissä nuoret haluavatkin jo parikymppisinä naimisiin. Tiedän, että USAssa on joillain uuskonservatiiveilla nuorilla tullut vallalle esiaviollisesta seksistä kieltäytyminen, mutta ei ole vielä suomalaisnuoriin kovin laajalle levinnyt ilmiö. Suomessa edelleenkin "pannaan menemään" ja avioliitto tulee ajankohtaiseksi vasta kolmenkympin korvilla ja harvemmin ensimmäisen tyttö/poikaystävän kanssa. 

https://www.stat.fi/til/ssaaty/2016/02/ssaaty_2016_02_2017-11-14_tau_00…

Paitsi, että enää ei edes avioiduta. Suomessa kokonaisavioituvuuden huippu on laskenut 76,3%:sta 52,3 prosenttiin. Välillä 2006 ja 2016. Kolmannes pois kymmenessä vuodessa. Jo sama tahti jatkuu niin nykyisten sukupolvien tullessa tuohon ikään vain kolmannes avioituu. 

Tää on just tätä kun ei ymmärretä tilastojen ja tutkimusten sisältöä.

Nykyiselläänkin, YLI puolet kaikista naisista avioituvat. Kaikista naisista kun ottaa pois yksinäiset prinsessat, lepakot ja muut erikoisryhmät niin VALTAOSA parisuhteessa olevista avioituu.

"enää ei edes avioiduta", melko mutkat suoriksi heitetty lause.

Mutta ne yli puolet eivät läheskään aina avioidu ensimmäisten tyttö/poikaystäviensä kanssa eivätkä myöskään pidättäydy seksistä avioliittoon asti. Eli sekä  miehillä että naisilla on seksikokemuksia jo ennen avioliittoa ja hyvin usein muidenkin kuin vain tulevan aviopuolisonsa kanssa. Se oli mun pointtini, te kaksi muuta olette ehkä tarkoittaneet jotain toisin. 

Vierailija
842/1266 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamiehet on pelottavia vihansa kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/1266 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentoin Finsex-tutkimuksen tuloksia:

"Miehistä noin viidesosa ja naisista noin kymmenesosa oli aloittanut seurustelunsa vasta yli 20-vuotiaana. Miehillä tämä myöhemmin seurustelunsa aloittaneiden osuus oli hieman kasvanut."

= ilman naista jäävien miesten lukumäärä on kasvussa.

Tai sitten miehet aloittavan seurustelun nuorempana?

"..nuorista miehistä vajaa neljäsosa kertoi olleensa ensimmäisessä yhdynnässään alle 16-vuotiaana. Naisista joka toinen ja miehistä noin 40 prosenttia oli ollut yhdynnässä alle 17-vuotiaana."

Eli suurempi osa naisista kuin miehistä saa nuorena seksiä. Mistä tämä kertoo ellei siitä että seksi jakautuu miesten kesken epätasaisemmin?

Suurempi osa naisista (tytöistä) saa nuorempana seksiä siksi, että he harrastavat sitä pari vuotta vanhempien miesten/poikien kanssa. Tämänhän osalta selittyy sillä, että tytöt kehittyvät aiemmin kuin pojat.

Vierailija
844/1266 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelimieheksi on helppo alkaa. Toki se vaatii ulospäin suuntautuneisuutta ja sosiaalisuutta, mutta mikäli sen jo mies omaa, ei matka pelimieheksi ole enää vaikea. Ensinnäkin nainen haluaa kuulla olevansa kaunis ja haluttava. Vaikka se miten teennäiseltä tuntuu, niin kehu, kehu ja kehu. Kerro jokaisella kerralla kun näette miten kaunis hänen neuleensa on, miten nätisti hänen hiuksensa ovat tänään tai miten kivan kynsilakan värin hän on valinnut. Niin typerää kehua ei ole, ettei se toimisi.

Toinen sääntö on, että ole kiinnostunut hänestä. Kysy miten työpäivä on mennyt, esitä jatkokysymyksiä ja eläydy samoihin tunteisiin. Jos hän kertoo esimiehensä olevan mikromanageeraaja tai asiakkaan olevan hölmö, niin ota niistä kiinni. Ole samaa mieltä ja hämmästele tunteella. Muista että sinun asiasi ovat lähes merkityksettömiä ja kerro niitä vain kysyttäessä. Muuten juttele aina hänestä.

Kolme: älä ole arkinen. Tämä ei välttämättä tarkoita kaupungin kalleinta ravintolaa, mutta voi tarkoittaa sitäkin. Vie nainen katsomaan japanilaista puutarhaa keväällä tai lumista metsää kukkulalle talvella. Ei ole väliä mitä keksit, kunhan se ei ole van dammen uusin toimintaseikkaulu finkinossa. Nämä ovat niin selviä pelimiehen merkkejä, joten niitä on sitten hyvä pehmentää keksityillä tarinoilla: "käyn täällä aina syksyisin, kun tuo diipadaapaduu muistuttaa minua edesmenneestä äidistäni".

Neljä: muista juottaa. Ja tällä ei tarkoiteta tyrmäystippoja kossutuoppiin. Mutta viiniä ja shampanjaa pitää mennä kun olette viikonloppuna yhdessä. Jollekin naiselle se voi tarkoittaa neljää lasillista hyvää viiniä ja jollekin kahdeksaa. Mutta tärkeintä on, että viini virtaa. Nämä on niitä hetkiä kun hän uskaltautuu avautumaan sinulle ja sanovansa, miten ainutlaatuinen mies olet.

Viisi: Lahjo. Se on suomalaisittain todella tekopyhää, mutta mitä sitten. Naiset rakastavat lahjoja. Se voi olla koruja, kello tai ihan mitä vain. Sporttiselle naiselle sopii vaikka teidän firman logoin koristeltu juoksuasu tai musiikilliselle naiselle liput oopperaan. Hinnalla ei ole väliä. Kallista tai halpaa, kunhan vain annat. Parempi jos olet sen itse muka jostain saanut ja annat eteenpäin, niin se ei vaikuta niin teennäiseltä. 

Oleppa hyvä! Noilla opeilla kaataa sen varatuntin prinsessan sillä aikaa kun sen poikaystävä makoilee sohvalla ja katsoo unelmien poikamiestä.

Noudatatko omia oppejasi? Lykästääkö? Miksi silti roikut av:lla ulinaketjuissa?

Ja eka kuvauksen mukainen uhri siis ilmaantui.... :)

Mitä ihmettä sössötät? Etkö osaa vastata helppoihin kysymyksiin?

Vierailija
845/1266 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minuun tuo alfa/beta-elälämänvaiheteoria on pätenyt melko hyvin.

Tunnen kolmekin naista joille olin täysin näkymätön kolmekymppiseksi asti, näistä kaksi sellaista joista itse olin kiinnostunut, jotka sitten kolmekymppisinä tajusivat miten hieno mies olinkaan, ja kuinka he olivat missanneet sen nuorempina.

Mitä yhteistä näissä naisissa oli?

- kaikki olivat alkaneet haaveilemaan perheestä

- kaikki olivat keränneet hieman ylipainoa

- kaksi kolmesta kertoi huonoista kokemuksista epäluotettavien miesten kanssa

Ja nuo eivät olleet ainoat naiset jotka "kaavaan" sopivat, olivatpahan ainoat joita ei voi selitellä mutku ne olivat eri naisia-kieputuksella.

Nyt kolme pistettä ja papukaijamerkki sille joka arvaa kumpi näistä kuvauksista sopii minuun:

A) komea pelimies joka tykkää pitää hauskaa ja kaataa naisia

B) Jännittävä renttu joka tulee ja menee silloin kun haluaa

C) luotettava ja asiansa hoitava tavallisen näköinen mies

Oletko sinä siis kolmekymppiseksi asti haikaillut näiden kolmen naisen perään, vai mikä tarkoitus tällä viestillä on? Kyllä minäkin olin nuorena ihastunut useampaankin nuorukaiseen, jotka tuskin tiesivät minun olevan edes olemassa. Mutta koska vastakaikua ei tullut, ymmärsin jatkaa elämääni ja alkaa katselemaan muitakin miehiä. Pari noista miehistä sattui vastaan kolmenkympin korvilla ja siinä vaiheessa molemmilla oli pelkästään hyvää sanottavaa minusta. Ihan kiva, mutta mä olen jo löytänyt hyvän miehen.

En nyt oikein tiedä mitä ihmeellistä tässä on. Minusta on selvää että samoin kuin itse olen reilussa vuosikymmenessä muuttunut, varmaan nuo miehetkin ovat. Ja onhan jo tuo ikäkausi 18-30v muutenkin varsinaista elämänmuutosten ja myllerrysten aikaa. Sinä aikana ihminen opiskelee, aloittaa työelämän, muuttaa omilleen ja ottaa vastuun itsestään ja elämästään. Moni perustaa sen perheenkin tuona aikana. Sanomattakin lienee selvää, että kaikki nuo elämänkokemukset muokkaavat meitä ja maailmankuvaamme. Harva kai on kolmekymppisenä sama ihminen kuin oli 18-vuotiaana.

Kauhea litania jaarittelua, tarkoituksena ainoastaan perustella että "kyl se on hei ihan oikeen" kun naiset nuss11 18-30v jänn1ksiä ja pelimiehiä ja lätkäjäbiä ja mass1keisareita, ja sitten aletaan vihdoin kolmekymppisenä tajuta että ei tuollaiset miehet ole vakiintumassa tavisnaisen kanssa. 

Miksi mielestäsi mies ei saisi v1ttuutua naisen tuollaisesta menneisyydestä?

t. m37

Kenen naisen? Kuka on se nainen elämässäsi, jonka menneisyydestä katsot oikeudeksi vtttuuntua? Miksi olet sen naisen kanssa?

Otetaan satunnaisotannalla sata minua hiukan nuorempaa suomalaista naista, jotka ovat ns. suunnilleen minun tasoani, eli eivät liian kauniita eikä liian sosiaalisia eikä liian menestyneitä. Näistä sadasta tavismuijasta heittämällä 90 kappaletta on harrastanut edellisessä viestissä mainittuja miestyyppejä ikävälillä 18-30v. Jumalauuta kun v1tuttaa

:-DDD

Sori, mutta ajatus siitä, että ei ole edes olemassa mitään tietty naista, joka "menisi sinulle tunteisiin" vaan käytät energiasi vihaamalla ja katkeroitumalla naissukupuolelle yleisesti, on aika hupaisa. Oletin, että nyt on kyse edes siitä, että joku nainen kiinnostaisi mutta et pysty hyväksymään hänen menneisyyttään, mutta sinä siis ihan vaan yleisesti kierit katkeruudessa omassa betonikuutiossasi miettien naisia sekstailemassa miesten kanssa.  :

Miten luulet että voin etsiä pysyvää parisuhdetta kenenkään naisen kanssa, kun koko ajan on pelko selkäpiissä että minulle osuu nainen, joka on ollut koko nuoruutensa seksikkäiden mutta parisuhdekelvottomien miesten kanssa? Luuletko oikeasti että alan sellaiselle naiselle maksamaan asuntolainaa?

Luuletko, että tuo on naisille sen kummempaa? Tuotahan se on ollut kauemmin kuin sinä olet unelmoinut parisuhteesta. Sinä et halua paljon kokemuksia kerännyttä naista, osa naisista ei halua paljon kokemuksia kerännyttä miestä. Kuitenkin jälkimmäistä herkästi pidetään jonain normina ja ensimmäistä kauhuna. Niitä panosuhteitahan täällä ketjussa on useampikin sälli ollut unelmoimassa ja muistelemassa kuinka naiset "palkitsi" aina jonkun muun.

Mitä tulee asuntolainaan, helpottaa kun pariudut ihmisen kanssa, joka maksaa lainanpuolikkaansa itse. eri

Tässähän se ristiriita piilee, naisen pitäisi antaa nuorena "vastikkeetta", mutta perheenperustamisvaiheessa tavara ei kuitenkaan saisi olla käytössä kulunut.

Juu ja se perheenperustamisvaihekin pitäisi hoitaa ilman että vaatii mieheltä mitään uhrauksia, eli perhettä ei saisi itseasiassa haluta perustaa. Näiden palstajanttereiden vakiofraasihan on tuo, kuinka "tavalliset miehet alkavat naisia kiinnostaa vasta sitten, kun biologinen kello tikittää ja tarvitaan elättäjää ja perhehaaveiden mahdollistajaa". Ei tuosta juuri sellaista mielikuvaa synny, että perheen perustaminen palstajanttereiden haavelistalla kovin korkealla sijalla olisi.

Toisaalta sitten kun vähän pintaa raaputtaa, käy ilmi että kyllä se palstajantterikin jälkikasvua sitten joskus haluaisi. Hän tosin haluaisi sitä alle 25-vuotiaan kiltin ja kokemattoman salikissan kanssa ja sillä edellytyksellä että palstajantteri saa ensin harrastaa vastikkeetonta irtoseksiä nuorten ja kauniiden naisten kanssa, jotka samaan aikaan "jakavat tavaraansa tasaisesti" ja pysyvät viattomina neitsykäisinä.

No, aina ei voi voittaa. Onneksi minä olen jo niin vanha, etteivät palstajantterit laske mua edes naiseksi enää. (Miehet toki ovat miehiä hamaan hautaan saakka, mutta naiset muuttuvat jonkinlaisiksi etäisesti naista muistuttaviksi mummo-olioiksi siinä 35 ikävuoden kieppeillä.)😁

Vierailija
846/1266 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelimieheksi on helppo alkaa. Toki se vaatii ulospäin suuntautuneisuutta ja sosiaalisuutta, mutta mikäli sen jo mies omaa, ei matka pelimieheksi ole enää vaikea. Ensinnäkin nainen haluaa kuulla olevansa kaunis ja haluttava. Vaikka se miten teennäiseltä tuntuu, niin kehu, kehu ja kehu. Kerro jokaisella kerralla kun näette miten kaunis hänen neuleensa on, miten nätisti hänen hiuksensa ovat tänään tai miten kivan kynsilakan värin hän on valinnut. Niin typerää kehua ei ole, ettei se toimisi.

Toinen sääntö on, että ole kiinnostunut hänestä. Kysy miten työpäivä on mennyt, esitä jatkokysymyksiä ja eläydy samoihin tunteisiin. Jos hän kertoo esimiehensä olevan mikromanageeraaja tai asiakkaan olevan hölmö, niin ota niistä kiinni. Ole samaa mieltä ja hämmästele tunteella. Muista että sinun asiasi ovat lähes merkityksettömiä ja kerro niitä vain kysyttäessä. Muuten juttele aina hänestä.

Kolme: älä ole arkinen. Tämä ei välttämättä tarkoita kaupungin kalleinta ravintolaa, mutta voi tarkoittaa sitäkin. Vie nainen katsomaan japanilaista puutarhaa keväällä tai lumista metsää kukkulalle talvella. Ei ole väliä mitä keksit, kunhan se ei ole van dammen uusin toimintaseikkaulu finkinossa. Nämä ovat niin selviä pelimiehen merkkejä, joten niitä on sitten hyvä pehmentää keksityillä tarinoilla: "käyn täällä aina syksyisin, kun tuo diipadaapaduu muistuttaa minua edesmenneestä äidistäni".

Neljä: muista juottaa. Ja tällä ei tarkoiteta tyrmäystippoja kossutuoppiin. Mutta viiniä ja shampanjaa pitää mennä kun olette viikonloppuna yhdessä. Jollekin naiselle se voi tarkoittaa neljää lasillista hyvää viiniä ja jollekin kahdeksaa. Mutta tärkeintä on, että viini virtaa. Nämä on niitä hetkiä kun hän uskaltautuu avautumaan sinulle ja sanovansa, miten ainutlaatuinen mies olet.

Viisi: Lahjo. Se on suomalaisittain todella tekopyhää, mutta mitä sitten. Naiset rakastavat lahjoja. Se voi olla koruja, kello tai ihan mitä vain. Sporttiselle naiselle sopii vaikka teidän firman logoin koristeltu juoksuasu tai musiikilliselle naiselle liput oopperaan. Hinnalla ei ole väliä. Kallista tai halpaa, kunhan vain annat. Parempi jos olet sen itse muka jostain saanut ja annat eteenpäin, niin se ei vaikuta niin teennäiseltä. 

Oleppa hyvä! Noilla opeilla kaataa sen varatuntin prinsessan sillä aikaa kun sen poikaystävä makoilee sohvalla ja katsoo unelmien poikamiestä.

Noudatatko omia oppejasi? Lykästääkö? Miksi silti roikut av:lla ulinaketjuissa?

Ja eka kuvauksen mukainen uhri siis ilmaantui.... :)

Mitä ihmettä sössötät? Etkö osaa vastata helppoihin kysymyksiin?

pst. Trollausyritys. Ei oo lukenut itse ohjeita siihen, tai vasta kirjoittamassa niitä neuvoksi muille. eri

Vierailija
847/1266 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät varmaankaan olisi tyytyväisiä, jos joku (esim. patriarkaatti) alkaisi kontrolloida heidän seksielämäänsä nuorena. Hetkinen, mutta juuri näinhän se nuorten miesten osalta on! Naiset valitsevat keskittää seksin alfoille ja jättää kunnolliset kiltit miehet nuolemaan näppejään. Miten voitte olettaa, että tällä ei olisi yhteiskunnassa kerrannaisvaikutuksia? Miksi nuoret naiset olisivat jotenkin eri asia kuin nuoret miehet?

Naiset eivät kollektiivisesti päätä tai tee mitään.

Yksilöt valitsevat ITSE kenen kanssa sekstaavat ja kenen kanssa eivät.

Alfathan ne on, jotka viekottelee naiset mieron tielle. Sanokaa niille, että jäävät kotiin, jotta tekin saisitte?

Vierailija
848/1266 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 30+ naisena voin sanoa, että todellakin valitsen mieleiseni miehet seksiin, siihen ei millään piipittävillä peräkammaripojilla ole mitään sanomista. He ylenkatsokoot minua niin paljon kuin sielu sietää, ei ole minulta pois, sen enempää kuin minun seksiseikkilunikaan heiltä. Elämä on muuten erittäin ihanaa, oletteko pojat sattuneet huomaamaan? ;)

Vierailija
849/1266 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelimiehistä puheen ollen, juuri nythän palstalla on naisen aloittama ketju aiheesta:

"Tuli mieleen pari miespuolista tuttua, kun näitä pelimiesvalituksia tällä palstalla lukee. Molemmat ovat vahvasti pelimiehiä ja naisten rakastamia.

Toinen on kypsempi, 50, pitkässä parisuhteessa, välillä ollut suhteita, mutta vaimo kuten ystävätkin antavat anteeksi.

Toinen on tuleva pelimies, nuori 14 v poika, joka tulee erittäin hyvin toimeen naisten kanssa.

Yhdistävä tekijä molemmissa on se, että nämä aidosti pitävät naisista. Myös niistä naisista, joita eivät mitenkään yritä iskeä. He kehuvat kaikkia naisia, hymyilevät, flirttailevat, ja juttelevat. Saavat kaikki naiset tuntemaan itsensä hyväksi.

Lisäksi nämä ovat äärimmäisen kilttejä, avuliaita ja kohteliaita ihmisiä. Tämän äärimmäisen avuliaisuuden ja kiltteyden takia tosiaan ystäväpiiri antaa anteeksi hairahdukset, koska kaikki tietävät, miten tiukassa paikassa tämä mies on aina ollut minunkin tukenani.

Eli paras pelimiestaito mitä voi jäljitellä, on ole kiltti, huomaavainen ja ystävällinen ihan kaikille. Ja kilttiys ei ole ujoutta ja katkeraa kyräilyä, vaan toisten huomioimista ja auttamista.

Ja mikä tärkeintä. Pidä oikeasti naisista. Näe kaikki naiset oikeasti kauniina, ja kerro tämä tutuille naisille aidosti ja rehellisesti, liioittelematta. Viihdy naisten seurassa, ja pidä näiden juttuja hauskoina. Aidosti. Ihastu oikeasti naiseen, jota lähestyt, ja anna sen näkyä. Ja tutustu ensin naiseen sen verran hyvin, että tosiaan on jotain, mihin oikeasti ihastut."

Peukut +78 -25

Tämä on naisten käsitys pelimiehistä. Huomatkaa kuinka miesten sivusuhteet (lue : pettäminen) annetaan anteeksi.

Tuo ketju on kyllä klassikko.

Kun 121212 tai joku muu palstamies kertoo kuinka naiset rakastavat pelimiehiä, haluavat heitä myös parisuhteeseen, ajattelevat heistä vain positiivista ja antavat anteeksi "pikku" töppäykset, naiset alapeukuttavat.

Mutta kun nainen ylistää pelimiehet maasta taivaisiin (sanoo saman asian), tulee yläpeukkuja ja tusinoittain komppausviestejä joissa sanotaan että naistenmiehet todellakin ovat parhaita miehiä.

Tunnen itsekin yhden pelimiehen, joka sattuu olemaan muuten ihan huipputyyppi. Ilman noita töppäyksiä, olisi varmaan paras ihminen maailmassa.

Tässä päästään sitten siihen, miten ihmiset henkilökohtaisesti päättävät, mikä periaate on tärkein missäkin ihmissuhteessa. Kun kukaan ei ole täydellinen, eikä mikään ihmissuhde ole vailla konflikteja.

Vierailija
850/1266 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut ikisinkku ja harrastanut yhdenyönsuhteita vain pelimiesten kanssa. Hehän ovat parasta seuraa, pidän heistä eniten.

En ole kuitenkaan koskaan tuntenut kemiaa heidän kanssaan sen enempää kuin muidenkaan miesten kanssa lukuun ottamatta 3 miestä koko elämäni aikana.

Kun tapasin mieheni, tunnistin kemian heti ja se on molemminpuolista.

Se, mitä ap luulee kemiaksi niiden pelimiesten kanssa on ihan muu ilmiö. Liittyy enemmän siihen, että he saavat naisen tuntemaan itsensa kauniiksi ja haluttavsksi ja se riittää lyhyeen suhteeseen. Kemia on aivan toisenlainen ilmiö ja hyvin hsrvinaista, sen biologinen idea on valita lisääntymiskumppanit, joiden geenit täydentävät toisiaan optimaalisesti.

No jaa. Nyt kun olen taas ollut sinkkuna niin olen pyrkinyt sellaiseen 2-3 naiseen kuukaudessa. Ei suurin osa ole jäänyt yhtään himojen tyydytystä pidemmäksi aikaa. Toisaalta kaveri on avioeronsa jälkeen ollut todellakin menossa. 2 naista viikossa ei ole mitenkään ihmeellistä. Siinä tuntuu olevan todellinen pelimies ja suuri osa naisista on aivan rakastuneita. Ehkä hänen kemia sitten sopii vain todella monelle naiselle.

Vierailija
851/1266 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut ikisinkku ja harrastanut yhdenyönsuhteita vain pelimiesten kanssa. Hehän ovat parasta seuraa, pidän heistä eniten.

En ole kuitenkaan koskaan tuntenut kemiaa heidän kanssaan sen enempää kuin muidenkaan miesten kanssa lukuun ottamatta 3 miestä koko elämäni aikana.

Se, mitä ap luulee kemiaksi niiden pelimiesten kanssa on ihan muu ilmiö. Liittyy enemmän siihen, että he saavat naisen tuntemaan itsensa kauniiksi ja haluttavsksi ja se riittää lyhyeen suhteeseen. Kemia on aivan toisenlainen ilmiö ja hyvin hsrvinaista, sen biologinen idea on valita lisääntymiskumppanit, joiden geenit täydentävät toisiaan optimaalisesti.

No jaa. Nyt kun olen taas ollut sinkkuna niin olen pyrkinyt sellaiseen 2-3 naiseen kuukaudessa. Ei suurin osa ole jäänyt yhtään himojen tyydytystä pidemmäksi aikaa. Toisaalta kaveri on avioeronsa jälkeen ollut todellakin menossa. 2 naista viikossa ei ole mitenkään ihmeellistä. Siinä tuntuu olevan todellinen pelimies ja suuri osa naisista on aivan rakastuneita. Ehkä hänen kemia sitten sopii vain todella monelle naiselle.

En pidätä hengitystä osoittaessani tuleeko palstan miehet yhtä innoissaan tuomitsemaan sinun käyttäytymisen mitä tekevät tuntemattomille naisille.

Vierailija
852/1266 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidätkö sinä itseäsi pelimiehenä?

Vierailija
853/1266 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pidätä hengitystä osoittaessani tuleeko palstan miehet yhtä innoissaan tuomitsemaan sinun käyttäytymisen mitä tekevät tuntemattomille naisille.

Niinpä. Voin vain kuvitella sen p*skamyrskyn mikä nousisi, jos joku nainen kertoisi pyrkivänsä sellaiseen 2-3 mieheen kuukaudessa...😂😂

Vierailija
854/1266 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vela -72 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Voin vain kuvitella sen p*skamyrskyn mikä nousisi, jos joku nainen kertoisi pyrkivänsä sellaiseen 2-3 mieheen kuukaudessa...😂😂

Miehet olisivat mielissään, ja jono olisi pitkä. Närkästystä syntyisi vasta siitä, jos nainen valikoiduilta vain kermat päältä, eikä huolisi myös huonompia, kuten miehet tekevät.

Vierailija
855/1266 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vela -72 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni sinkkuaikoina tuo oli ihan normaalia. Joka toinen viikonloppu viihteellä ja usein joku sieltä "tarttui hihaan". Välillä oli vilkkaampaakin, mutta toisaalta aikanaan väsähdin eikä ollut uutta edes kuukausittain. Ja nainen siis olen.

Vierailija
856/1266 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vela -72 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet olisivat mielissään, ja jono olisi pitkä. Närkästystä syntyisi vasta siitä, jos nainen valikoiduilta vain kermat päältä, eikä huolisi myös huonompia, kuten miehet tekevät.

Eihän se ole naisten vika, että miehet kritiikittä pökkivät huonompia naisia. Ei ole mikään pakko, meisselin voi pitää housuissakin.

Vierailija
857/1266 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vela -72 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta kertaa olet siis pannut sellaisen kanssa jota et yhtään halua?

Vierailija
858/1266 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vela -72 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta kertaa olet siis pannut sellaisen kanssa jota et yhtään halua?

Ja miksi ihmeessä? -eri

Vierailija
859/1266 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä 30+ naisena voin sanoa, että todellakin valitsen mieleiseni miehet seksiin, siihen ei millään piipittävillä peräkammaripojilla ole mitään sanomista. He ylenkatsokoot minua niin paljon kuin sielu sietää, ei ole minulta pois, sen enempää kuin minun seksiseikkilunikaan heiltä. Elämä on muuten erittäin ihanaa, oletteko pojat sattuneet huomaamaan? ;)

Kaikki terveellä itsetunnolla varustetut naiset tekevät näin. Se, millaisia nuo miehet ovat, riippuu tietenkin siitä naisesta ja hänen mieltymyksistään, ja tämähän on se, mitä palstamiehet eivät tahdo millään uskoa.

Itse en ole koskaan viehättynyt tasoteoreetikkojen ihailemasta miestyypistä vaan tykkään kevytrakenteisista vaaleaveriköistä, joilla on mukava luonne. Eräskin kiva ujo poika on päässyt kanssani harjoittelemaan - ehkäpä olen pelastanut ainakin muutaman nuorukaisen kammottavalta ulimiehen kohtalolta? :D

Vierailija
860/1266 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vela -72 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän kukaan tule kotiovelle kysymään treffeille. Vakavastiotettaville suhdetta hakeville on vieläkin kysyntää. Epäilen vain vahvasti niiden varantojen olevan asenteen lailla täysin nollissa. Voit todentaa väittämäni heittämällä Tinder haun tuonne itärajalle ja havaita vastausten olevan tyystin eritasoa mitä täällä.

Et häviä mitään tällä testillä ja saat toivon mukaan hetkellisesti paremman mielen.