Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en löydä elämänkumppania?

Vierailija
26.10.2019 |

Olen 45 vuotias nainen. En juokse baareissa, enkä harrasta irtosuhteita. Pidän itsestäni huolen. Raha-asiani on kunnossa. Olen ns hyvissä töissä uraputkessa. Luonteeltani olen iloinen, ystävällinen, ehdottoman koti-ihminen. Olen hyvä kokki. Osaan laittaa hyvää ruokaa, ruoanlaitto ja leipominen on rakas harrastus. Pidän kodin siistinä ja nautin omasta ulkonäöstä huolehtimisesta. Urheilen 4 - 5 krt viikossa, ja elämäntapani on suht terveelliset. Olen hoikka ja saan usein kehuja ulkonäöstäni.
Olen hyvin seksuaalinen ja ns lämmin ihminen, kaipaan ennenkaikkea fyysisiä rakkauden osoituksia ja seksiä elämääni. Olen seksissä avoin ja kokeilunhaluinen.
Luonteeltani olen äidillinen, kiltti ja hyväntahtoinen, herkkä, elämäniloinen. Huonojapuolia on etten osaa oikein pitää puoliani ja jäädyn esim aggressiivisten ja dominoivista ihmisten kanssa. Tässä minulla on työstämistä, samoin olen turhankin sinisilmäinen ja herkkä. Harmittaa oma herkkyys, haluaisin olla kovempi ihmisenä ja naisena.
Olen hyvin naisellinen ja pukeudun myös sen mukaan, esim töissä on aina korkokengät ja usein hame ja sukkahousut. Työskentelen rahoitusalalla. Minulla on kaksi kouluikäistä lasta, jotka ovat elämäni tärkeimmät asiat.
Minulle flirttaillen usein ja miehet ”katselevat” sillä silmällä, jota en todellakaan ota tosissaan. Esim asiakkaat saattavat kysyä minua treffeille.

No. Nyt itseasiaan.
Haluaisin intohimoisen, vakavan suhteen. Ikä ei ole tärkeä, tai miehen asema, taloudellinen tilanne. Haluan rakastua ihmiseen. Minulle tärkein on rakkaus ja fyysinen halu. Ylipaino ei haittaa, vanhempi ikä ei haittaa, lyhyys ei haittaa.
Itselleni tärkeitä kriteereitä on miehen mukavuus, fiksuus, tasapainoisuus, viriiliys ja henkinen kypsyys.

Olen deittaillut paljon, Tinderissä on paljon kysyntää kuten siis naisilla yleensä. Mutta. En halua nuorempaa miestä. En halua miestä jolla on ongelmia, esim alkoholin suhteen. En halua katkeraa tai negatiivista miestä. En halua tyhmää ja yksinkertaista miestä. En halua häntäheikkiä enkä hyväksikäyttäjää. En halua irtosuhteita tai seksiseikkailuita.

Tähän asti kaikki miehet ovat olleet edellämainittuja, tai sitoutumiskammoisia. Mikä vika minussa on, kun en löydä kumppania? Mitä voisin itsessäni parantaa? Olenko liian nirso? Sydäntäni vastaan en voi taistella.

Kommentit (111)

Vierailija
1/111 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua miestä jolla on ongelmia, esim alkoholin suhteen. En halua katkeraa tai negatiivista miestä. En halua tyhmää ja yksinkertaista miestä. En halua häntäheikkiä enkä hyväksikäyttäjää. En halua irtosuhteita tai seksiseikkailuita.

Miehiä joilla ei ole päihdeongelmaa, jotka osaavat suhtautua asioihin positiivisesti, jotka eivät ole tyhmiä ja jotka osaavat olla järkevästi, ei ole käytännössä vapaana. Suurin osa tuon ikäisistä vapaista miehistä on tavalla tai toisella viallisia jonka takia he eivät ole parisuhteessa. Hyville miehille tästä syystä on kysyntää ihan reilusti, mitä vanhemmaksi eletään tätä elämää.

Vierailija
2/111 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekö ole päivänselvää, ettei vika ole sinussa.

Kunnon miehiä vain ei ole vapaana juuri lainkaan tuossa ikäluokassa, 45-50. Siis sellaisia, jotka oikeasti haluavat vielä (uudelleen) sitoutua loppuelämän parisuhteeseen.

Olen vähän vanhempi ja todennut saman. Minulla mättää eniten tarjolla olevien miesten yksioikoisuus, yksinkertaisuus ja jämähtäminen tietynlaiseen elämäntapaan.

Mieleltäni olisin parempi match nuoremmille, mutta he eivät tämänikäisestä perusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/111 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia et löydä elämänkumppania. Miehet ovat nykyään juuri tuota mitä luettelit, että mitä et miehessä halua. Siksi olen sinkkuna itsekkin. Onnea kumminkin etsintään😊

Vierailija
4/111 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä muista, mutta suuri osa tinderissä olevista miehistä on melko epäkypsiä.

Vierailija
5/111 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä muista, mutta suuri osa tinderissä olevista miehistä on melko epäkypsiä.

No shit?

Vierailija
6/111 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa juuri tuo miestarjonnan suuruus saada aikaan sen, että jäädään etsimään sitä yksisarvista, kun suuri massa on niin homogeenistä.

Vierailija
7/111 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä   u l i s e

Vierailija
8/111 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän seksuaalisuutta ja intohimoa ja intensiivisyyttä kun jo noin paljon ikää. Miehet laimenee neljänkympin jälkeen hirveästi. Innokkaimmat ja kyvykkäimmät niistä jahtaa max kolmekymppisiä naisia.

Voit tietty suostua puumaksi mikä sekään ei mitään ikuista juhlaa ole.

Vierailija
9/111 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kaksi kouluikäistä lasta" - tämä voi olla monelle turnoff. Lisäksi he "ovat elämäni tärkeimmät asiat" eli kumppani heti pronssisijalle. Mahdollisten lemmikkien hankkimisen jälkeen sijoitus vaan alenee edelleen.

Vierailija
10/111 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa vaatimuksia.

Vierailija
11/111 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua miestä jolla on ongelmia, esim alkoholin suhteen. En halua katkeraa tai negatiivista miestä. En halua tyhmää ja yksinkertaista miestä. En halua häntäheikkiä enkä hyväksikäyttäjää. En halua irtosuhteita tai seksiseikkailuita.

Miehiä joilla ei ole päihdeongelmaa, jotka osaavat suhtautua asioihin positiivisesti, jotka eivät ole tyhmiä ja jotka osaavat olla järkevästi, ei ole käytännössä vapaana. Suurin osa tuon ikäisistä vapaista miehistä on tavalla tai toisella viallisia jonka takia he eivät ole parisuhteessa. Hyville miehille tästä syystä on kysyntää ihan reilusti, mitä vanhemmaksi eletään tätä elämää.

Niin siis jos he eivät ole tyyliin 35 vuotiaaseen mennessä löytäneet naista, niin se alkoholisoituminen ja katkeroituminen lähtee viimeistään käyntiin. Suurin syy miksi ihmisillä ei ole kumppaneita, ei ole muu vika, kuin sosiaalsten taitojen puutteellisuus.

Vierailija
12/111 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 46v. mies ja seksi ei kiinnosta enää tippaakaan. Nuorempana kun sitä olisi halunnut niin sitä ei saanut. Enkä koe muutenkaan nykyään, että mulla olisi paljon mitään yhteistä näiden voimaantuneiden keski-ikäisten sinkkunaisten kanssa.

Vierailija
13/111 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä siitä, että nuo lapset ovat suurin este. Valitettavasti. Et kerro mitään millainen suhde sinulla on lasten isään. Kyllä nämä ovat olennaisia asioita kun kumppania valitaan aikuisiällä. Ei kukaan lapseton halua, että siihen tulee kaikki säätäminen mitä tällaisissa kuvioissa tulee.

Vierailija
14/111 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkei ulkonäöllä ole muka väliä kuten pyhimysmäisesti aapeekin haluaa asian esittää, veikkaan ettei ne mahdollisesti kivat lihavat miehet ole päässeet hänen match-listalleen jotta olisivat päässeet todistamaan kunnollisuutensa.

Vierailija
15/111 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 46v. mies ja seksi ei kiinnosta enää tippaakaan. Nuorempana kun sitä olisi halunnut niin sitä ei saanut. Enkä koe muutenkaan nykyään, että mulla olisi paljon mitään yhteistä näiden voimaantuneiden keski-ikäisten sinkkunaisten kanssa.

Sun kirjoituksesi oli ihana :).T.Yksi voimaantunut keski-ikäinen,jota seksi kumminki vähän vielä kiinnostaa.

Vierailija
16/111 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

VMP. Taas joku "näppärä" provo jolla pönkitetään sitä myyttiä siitä kuinka naiset aina etsisivät "vikaa" itsestään, kun taas miehet kuulemma aina syyttävät muita. Joopa joo. Mitäpä tuohon sanoisi.

On se kyllä jännä kuinka te naiset AINA, jumalauta AINA, löydätte pelkästään niitä paskoja miehiä. On se jännä.

Vierailija
17/111 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun kirjoituksesi oli ihana :).T.Yksi voimaantunut keski-ikäinen,jota seksi kumminki vähän vielä kiinnostaa.

Mitä ihanaa tossa muka oli?

Vierailija
18/111 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa jamassa ollaan. Oman ikäisistä (46) miehistä suurin osa on joko ulkonäöllisesti rampaantuneita tai sitten mieleltään vanhanaikaisia. Oma kriteeri on, ettei vuottakaan yli omaa ikää ja sen seurauksenahan olenkin sitten sinkku. Ei miehet todellakaan mitään nelikymppistä hae, vaan kolmekymppisiä jahtaavat. Keski-ikäisissä miehissä on vielä se ongelma, etteivät he näe omaa vanhenemistaan. Alakerta ei enää toimi ja 80-luvun discomusa parempi, kuin räppi. Puhumattakaan hygieniasta tai vaaatetuksesta. Harvalla keski-ikäisellä on p*llumagneetit päällä. Sinkku keski-ikäinen mies on syystäkin sinkku. Ne ovat parisuhdemarkkinoiden jämiä, joita kukaan ei enää huoli. Ulkonäkö, ulkomuoto, status, huonot habitukset, päihde - ja mt-ongelmat yleisimpiä vikoja. Jos mitään ei näistä ole, niin he ovat jo varattuja.

Minusta kiinnostuvat vähintään 10v. vanhemmat tai muuten vaan huollettavat yksilöt. Kyllä sitä näissä valikoimissa mieluummin sinkku on. Muutenkin ambiverttina ja itsenäisenä tykkään matkustella ja käydä leffassa yksin. Harrastaa valokuvausta, käsitöitä, remontointia, penkkiurheilua ja lukemista sekä tietysti musiikkia. Lapsetkin ovat jo aikuisia. Ulkonäköä riittää ja on hyvä työ. Jos miestä johnokin haluan, niin hellyyteen ja läheisyyteen. Muuhun en heitä kaipaa.

Vierailija
19/111 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lle sanoisin ettei vika ole sinussa ja toiveesi ovat realistisia, et vain ole vielä kohdannut sopivaa miestä.

Samasta syystä olen itse vielä vapailla markkinoilla, vaikka asiani ovat kunnossa, elämäni on täynnä mielenkiintoista sisältöä, olen tasapainoinen, optimistinen, kohtelen muita ja itseäni kunnioittavasti, korkeakoulutettu, hyvässä työssä, ei päihdeongelmia, savuton jne. Richard Geren näköinen en tosin ole, ja, kuten huomaatte, luen vauvapalstaa viihteekseni.

Olen kokeillut nettideittejä, mutta siellä naiset lähes poikkeuksetta eivät tee aloitteita. Se ei haittaa, koska teen mielelläni aloitteen itse kun nainen vaikuttaa mielenkiintoiselta. Todella harva vain kertoo itsestään mitään olennaista, joten kiinnostus pitäisi päätellä valokuvista ja minulle merkityksettömistä asioista. Edelleen niistä, jotka jotain kertovatkin, harva vaikuttaa sellaiselta, josta voisin kiinnostua. Oikeanlaisen ihmisen kohtaaminen jää siis satunnaisten arkikohtaamisen varaan. Se voi tapahtua huomenna tai 20 vuoden kuluttua.

Vierailija
20/111 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskityt liikaa siihen, mitä kaikkea et miehessä  halua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan