Miksi en löydä elämänkumppania?
Olen 45 vuotias nainen. En juokse baareissa, enkä harrasta irtosuhteita. Pidän itsestäni huolen. Raha-asiani on kunnossa. Olen ns hyvissä töissä uraputkessa. Luonteeltani olen iloinen, ystävällinen, ehdottoman koti-ihminen. Olen hyvä kokki. Osaan laittaa hyvää ruokaa, ruoanlaitto ja leipominen on rakas harrastus. Pidän kodin siistinä ja nautin omasta ulkonäöstä huolehtimisesta. Urheilen 4 - 5 krt viikossa, ja elämäntapani on suht terveelliset. Olen hoikka ja saan usein kehuja ulkonäöstäni.
Olen hyvin seksuaalinen ja ns lämmin ihminen, kaipaan ennenkaikkea fyysisiä rakkauden osoituksia ja seksiä elämääni. Olen seksissä avoin ja kokeilunhaluinen.
Luonteeltani olen äidillinen, kiltti ja hyväntahtoinen, herkkä, elämäniloinen. Huonojapuolia on etten osaa oikein pitää puoliani ja jäädyn esim aggressiivisten ja dominoivista ihmisten kanssa. Tässä minulla on työstämistä, samoin olen turhankin sinisilmäinen ja herkkä. Harmittaa oma herkkyys, haluaisin olla kovempi ihmisenä ja naisena.
Olen hyvin naisellinen ja pukeudun myös sen mukaan, esim töissä on aina korkokengät ja usein hame ja sukkahousut. Työskentelen rahoitusalalla. Minulla on kaksi kouluikäistä lasta, jotka ovat elämäni tärkeimmät asiat.
Minulle flirttaillen usein ja miehet ”katselevat” sillä silmällä, jota en todellakaan ota tosissaan. Esim asiakkaat saattavat kysyä minua treffeille.
No. Nyt itseasiaan.
Haluaisin intohimoisen, vakavan suhteen. Ikä ei ole tärkeä, tai miehen asema, taloudellinen tilanne. Haluan rakastua ihmiseen. Minulle tärkein on rakkaus ja fyysinen halu. Ylipaino ei haittaa, vanhempi ikä ei haittaa, lyhyys ei haittaa.
Itselleni tärkeitä kriteereitä on miehen mukavuus, fiksuus, tasapainoisuus, viriiliys ja henkinen kypsyys.
Olen deittaillut paljon, Tinderissä on paljon kysyntää kuten siis naisilla yleensä. Mutta. En halua nuorempaa miestä. En halua miestä jolla on ongelmia, esim alkoholin suhteen. En halua katkeraa tai negatiivista miestä. En halua tyhmää ja yksinkertaista miestä. En halua häntäheikkiä enkä hyväksikäyttäjää. En halua irtosuhteita tai seksiseikkailuita.
Tähän asti kaikki miehet ovat olleet edellämainittuja, tai sitoutumiskammoisia. Mikä vika minussa on, kun en löydä kumppania? Mitä voisin itsessäni parantaa? Olenko liian nirso? Sydäntäni vastaan en voi taistella.
Kommentit (111)
Ei tämä mikään provo ole.
Ensinnäkin, lapsista en luovu. Ne on minulle tärkeintä. En huoli miestä, joka tätä ei ymmärrä.
Toisekseen, olen valmis suhteeseen, jossa on seksiä. En halua miestä, jolle seksi ei ole tärkeää.
Samoin, haluan miehen jonka kanssa henkisesti synkkaa. En voi siksi ottaa tyhmää tai yksinkertaista miestä. Haluan kypsän miehen.
Ehkä jään näillä asioilla yksin. Minun ex-mies rukoilee lähes päivittäin että palaisin. On minua 12 v vanhempi. Viriiliys on mennyttä. Huonot elämäntavat. Liikalihavuus ja alkoholi, tupakki jne.
"Ulkonäköä riittää"
Ja sitten sanoo ettei miehet näe omaa vanhenemistaan...
Miksi sä torjut kaikki lähestymisyritykset etkä käy missää 'tapaamispaikoissa'? Tinder on onneton.
Vierailija kirjoitti:
VMP. Taas joku "näppärä" provo jolla pönkitetään sitä myyttiä siitä kuinka naiset aina etsisivät "vikaa" itsestään, kun taas miehet kuulemma aina syyttävät muita. Joopa joo. Mitäpä tuohon sanoisi.
On se kyllä jännä kuinka te naiset AINA, jumalauta AINA, löydätte pelkästään niitä paskoja miehiä. On se jännä.
Jaa miten niin aina? Ap:han ei ole löytänyt ketään. Ei edes sitä pask aa.
Eli miehet jotka kiinnostavat, haluavat vain kevytsuhteita.
Miehet jotka haluavat parisuhteen, eivät sytytä.
Oletko liian nirso? Kyllä.
"Sydäntäni vastaan en voi taistella."
No sitten ei voi mitään. Ainahan voi kevytsuhteilla niiden sytyttävien, aloitteellisten ja ihanan seksuaalisesti dominoivien pelimiesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Samassa jamassa ollaan. Oman ikäisistä (46) miehistä suurin osa on joko ulkonäöllisesti rampaantuneita tai sitten mieleltään vanhanaikaisia. Oma kriteeri on, ettei vuottakaan yli omaa ikää ja sen seurauksenahan olenkin sitten sinkku. Ei miehet todellakaan mitään nelikymppistä hae, vaan kolmekymppisiä jahtaavat. Keski-ikäisissä miehissä on vielä se ongelma, etteivät he näe omaa vanhenemistaan. Alakerta ei enää toimi ja 80-luvun discomusa parempi, kuin räppi. Puhumattakaan hygieniasta tai vaaatetuksesta. Harvalla keski-ikäisellä on p*llumagneetit päällä. Sinkku keski-ikäinen mies on syystäkin sinkku. Ne ovat parisuhdemarkkinoiden jämiä, joita kukaan ei enää huoli. Ulkonäkö, ulkomuoto, status, huonot habitukset, päihde - ja mt-ongelmat yleisimpiä vikoja. Jos mitään ei näistä ole, niin he ovat jo varattuja.
Minusta kiinnostuvat vähintään 10v. vanhemmat tai muuten vaan huollettavat yksilöt. Kyllä sitä näissä valikoimissa mieluummin sinkku on. Muutenkin ambiverttina ja itsenäisenä tykkään matkustella ja käydä leffassa yksin. Harrastaa valokuvausta, käsitöitä, remontointia, penkkiurheilua ja lukemista sekä tietysti musiikkia. Lapsetkin ovat jo aikuisia. Ulkonäköä riittää ja on hyvä työ. Jos miestä johnokin haluan, niin hellyyteen ja läheisyyteen. Muuhun en heitä kaipaa.
Räppi ei oo musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
"kaksi kouluikäistä lasta" - tämä voi olla monelle turnoff. Lisäksi he "ovat elämäni tärkeimmät asiat" eli kumppani heti pronssisijalle. Mahdollisten lemmikkien hankkimisen jälkeen sijoitus vaan alenee edelleen.
Kummallinen kommentti. Miksi teet noita "sijoituksia" mielessäsi? Etsit ilmeisesti naista joka omistautuu vain sinulle, palvoo sinua ja asettaa sinut ja tarpeesi "ykköseksi"? No onnea matkaan, nykynaisista harva haluaa omistaa koko elämänsä miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 46v. mies ja seksi ei kiinnosta enää tippaakaan. Nuorempana kun sitä olisi halunnut niin sitä ei saanut. Enkä koe muutenkaan nykyään, että mulla olisi paljon mitään yhteistä näiden voimaantuneiden keski-ikäisten sinkkunaisten kanssa.
Sun kirjoituksesi oli ihana :).T.Yksi voimaantunut keski-ikäinen,jota seksi kumminki vähän vielä kiinnostaa.
Mitä ihanaa tossa muka oli?
En minäkään tajua? Taas yksi katkera ilman jäänyt, joka syyttelee naisia surkeudestaan.
Haha. Se olin minä 46v. kun kysyin mitä ihanaa kommentissani oli :)
AP
En ole ”voimaantunut” nainen. En koe sitä omaksi.
Haluan hyvin perinteisesti, että mies on perheen pää. Olen valmis, toki tasa-tasa-arvoisesti , mutta jos pitää valita, tykkään kun mies päättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"kaksi kouluikäistä lasta" - tämä voi olla monelle turnoff. Lisäksi he "ovat elämäni tärkeimmät asiat" eli kumppani heti pronssisijalle. Mahdollisten lemmikkien hankkimisen jälkeen sijoitus vaan alenee edelleen.
Kummallinen kommentti. Miksi teet noita "sijoituksia" mielessäsi? Etsit ilmeisesti naista joka omistautuu vain sinulle, palvoo sinua ja asettaa sinut ja tarpeesi "ykköseksi"? No onnea matkaan, nykynaisista harva haluaa omistaa koko elämänsä miehelle.
No sittenhän ei pitäisi haitata, vaikka mieskään ei omistaisi elämäänsä naiselle vaan pelailee vaikkapa videopelejä. Vai!
On se vaan niin kummallista.
Olen itse kolmekymppinen korkeakoulutettu, huoliteltu ja nätti, mutta sama vaivaa minua. Tapaamani miehet eivät ole olleet valmiita sitoutumaan (minuun). Tuntuu, että pitäisi pelata enemmän jotain pelejä, ja leikkiä vaikeasti tavoitettavaa, jotta mielenkiinto pysyy jahtaamiseen, mutta minua ei kiinnosta moiset pelleilyt, joten olen sitä mieltä, että kyllä asiat tapahtuvat luonnostaan kuten tapahtuvat. Koen myös, että ikäiseni miehet ovat jotenkin aivan liian villeinä ja tahtovat vain kokeilla naisia niin paljon kuin pystyvät, joten naisena koen olevani osa tätä kolmikymppisten miesten ihme peliä. Siksi deittailu sovellusten kautta ei enää kiinnosta.
Tahdon uskoa rakkauteen ja kumppanuuteen, ja uskon, että kaltaisellesi upealle naiselle varmasti löytyy oma sielunkumppani jonain päivänä! Keep the flirt ;)
Vierailija kirjoitti:
AP
Haluan hyvin perinteisesti, että mies on perheen pää. Olen valmis, toki tasa-tasa-arvoisesti , mutta jos pitää valita, tykkään kun mies päättää.
No, kyl sä varmaan Kaija Koota laulat tyttöjen kans karaokeillassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Haluan hyvin perinteisesti, että mies on perheen pää. Olen valmis, toki tasa-tasa-arvoisesti , mutta jos pitää valita, tykkään kun mies päättää.No, kyl sä varmaan Kaija Koota laulat tyttöjen kans karaokeillassa.
Ok. En laula karaokea. En käy baareissa.lähdetään ihan siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vähemmän seksuaalisuutta ja intohimoa ja intensiivisyyttä kun jo noin paljon ikää. Miehet laimenee neljänkympin jälkeen hirveästi. Innokkaimmat ja kyvykkäimmät niistä jahtaa max kolmekymppisiä naisia.
Voit tietty suostua puumaksi mikä sekään ei mitään ikuista juhlaa ole.
Höpö höpö, nainen parhaassa iässä!
Alku kuulosti niin itsekeskeiseltä. Pidän huolta itsestäni..kuin mainosmaailmasta. Ehdoton ei näille ajan orjattarille
Vierailija kirjoitti:
Keskityt liikaa siihen, mitä kaikkea et miehessä halua.
Niin just. No, pitäisköhän itsekin sitten etsiä joku päihdeongelmainen rinnalle.
Minulla sama kuin ap:lla, tosin en ole löytänyt minkäänlaista suhdetta parikymppisenä 1,5 vuotta kestänyttä suhdetta lukuunottamatta, ja olen kohta 40v. Sinulla on sentään ollut suhde johonkuhun, kun olet saanut 2 lastakin. Minä seilaan edelleen yksin ja toivon, että joskus tämä yksinäinen laiva kohtaa toisen samanlaisen.
N38
Jopas on mennyt surkeasti.. Itse en ole koskaan ollut Tinderissä, nettideittejä kylläkin harrastanut ihan riittävästi ja sieltä netin uumenista tuon miehenkin löytänyt. En ole trendikäs, en naisellinen, enkä urheilullinen. Olen ronski emäntämallinen akka ja ei ole ollut vaikeuksia löytää miestä, eikä todellakaan mitään juoppoja tai muuten elämänkoulua liikaa kolunneita, vaan oikeasti virkamiehiä ja elämässä menestyneitä yksilöitä on tielle osunut. Joskus kannattaa antaa vain mahdollisuus, vaikka se alku ei niin hyvältä vaikuttaisikaan. Minulla ikää jo 50 ja mies samaa ikäluokkaa. Alkuun ajattelin, ettei tuo mies kauaa meikäläisen valintoja kattele tai sitä suurperhettä, mitä mukana roikkuu ja välistä sunnuntaisin kerääntyy ruokapöydän ympärille, mutta niin vain jo viides vuosi menossa. Eikä ne lapset miestä säikytä, jos nainen antaa miehelle tilaa siinä samassa ruokapöydässä. Meillä paistaa jo sujuvasti pihvejä koko pesueelle.
Vierailija kirjoitti:
Alku kuulosti niin itsekeskeiseltä. Pidän huolta itsestäni..kuin mainosmaailmasta. Ehdoton ei näille ajan orjattarille
Ja moni tällainen itsestään huolta pitävä fitness-pimu varmaan huoliikin ylipainoisen miehen, vaikka olisikin mukava.
En minäkään tajua? Taas yksi katkera ilman jäänyt, joka syyttelee naisia surkeudestaan.