Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en löydä elämänkumppania?

Vierailija
26.10.2019 |

Olen 45 vuotias nainen. En juokse baareissa, enkä harrasta irtosuhteita. Pidän itsestäni huolen. Raha-asiani on kunnossa. Olen ns hyvissä töissä uraputkessa. Luonteeltani olen iloinen, ystävällinen, ehdottoman koti-ihminen. Olen hyvä kokki. Osaan laittaa hyvää ruokaa, ruoanlaitto ja leipominen on rakas harrastus. Pidän kodin siistinä ja nautin omasta ulkonäöstä huolehtimisesta. Urheilen 4 - 5 krt viikossa, ja elämäntapani on suht terveelliset. Olen hoikka ja saan usein kehuja ulkonäöstäni.
Olen hyvin seksuaalinen ja ns lämmin ihminen, kaipaan ennenkaikkea fyysisiä rakkauden osoituksia ja seksiä elämääni. Olen seksissä avoin ja kokeilunhaluinen.
Luonteeltani olen äidillinen, kiltti ja hyväntahtoinen, herkkä, elämäniloinen. Huonojapuolia on etten osaa oikein pitää puoliani ja jäädyn esim aggressiivisten ja dominoivista ihmisten kanssa. Tässä minulla on työstämistä, samoin olen turhankin sinisilmäinen ja herkkä. Harmittaa oma herkkyys, haluaisin olla kovempi ihmisenä ja naisena.
Olen hyvin naisellinen ja pukeudun myös sen mukaan, esim töissä on aina korkokengät ja usein hame ja sukkahousut. Työskentelen rahoitusalalla. Minulla on kaksi kouluikäistä lasta, jotka ovat elämäni tärkeimmät asiat.
Minulle flirttaillen usein ja miehet ”katselevat” sillä silmällä, jota en todellakaan ota tosissaan. Esim asiakkaat saattavat kysyä minua treffeille.

No. Nyt itseasiaan.
Haluaisin intohimoisen, vakavan suhteen. Ikä ei ole tärkeä, tai miehen asema, taloudellinen tilanne. Haluan rakastua ihmiseen. Minulle tärkein on rakkaus ja fyysinen halu. Ylipaino ei haittaa, vanhempi ikä ei haittaa, lyhyys ei haittaa.
Itselleni tärkeitä kriteereitä on miehen mukavuus, fiksuus, tasapainoisuus, viriiliys ja henkinen kypsyys.

Olen deittaillut paljon, Tinderissä on paljon kysyntää kuten siis naisilla yleensä. Mutta. En halua nuorempaa miestä. En halua miestä jolla on ongelmia, esim alkoholin suhteen. En halua katkeraa tai negatiivista miestä. En halua tyhmää ja yksinkertaista miestä. En halua häntäheikkiä enkä hyväksikäyttäjää. En halua irtosuhteita tai seksiseikkailuita.

Tähän asti kaikki miehet ovat olleet edellämainittuja, tai sitoutumiskammoisia. Mikä vika minussa on, kun en löydä kumppania? Mitä voisin itsessäni parantaa? Olenko liian nirso? Sydäntäni vastaan en voi taistella.

Kommentit (111)

Vierailija
61/111 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap ota tätä kettuiluna, koska en sitä sellaisena tarkoita, mutta aina ei vain saa sitä, mitä haluaa. :/ Ymmärrän aloituksestasi todella hyvin, mitä kaipaat. Maailmaa pitkään katselleena vain olen sitä mieltä, että on tosi epätodennäköistä löytää juuri tuota asiaa. Pahinta on se, että moni olisi valmis näkemään aika paljonkin vaivaa sen eteen, mutta kun tietäisi miten sitä vaivaa tarkalleen ottaen nähdä. Se on kauhea tunne, kun ei itse ollenkaan tiedä eikä kukaan muukaan osaa kertoa.

Itse olen luovuttanut asian suhteen, koska etsimällä ja toivomalla etc. ei ole tullut toivottuja tuloksia. Päätös on tehnyt elämästä helpompaa ja mielenkiintoisempaa. Olen alkanut kiinnostua ja nauttia kaikesta muusta, kun en enää murehdi tätä juttua. Huonolla tuurilla tietenkin juuri tämän seurauksena se aiemmin toivomani tyyppi tulee kohta pian vastaan eikä ole sitten juoksemista karkuun. Elämä on rasittavan paradoksaalista toisinaan...

Vierailija
62/111 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"kaksi kouluikäistä lasta" - tämä voi olla monelle turnoff. Lisäksi he "ovat elämäni tärkeimmät asiat" eli kumppani heti pronssisijalle. Mahdollisten lemmikkien hankkimisen jälkeen sijoitus vaan alenee edelleen.

Kummallinen kommentti. Miksi teet noita "sijoituksia" mielessäsi? Etsit ilmeisesti naista joka omistautuu vain sinulle, palvoo sinua ja asettaa sinut ja tarpeesi "ykköseksi"? No onnea matkaan, nykynaisista harva haluaa omistaa koko elämänsä miehelle.

No sittenhän ei pitäisi haitata, vaikka mieskään ei omistaisi elämäänsä naiselle vaan pelailee vaikkapa videopelejä. Vai!

Onko omat lapset ja videopelit sinulle jotenkin verrannolliset asiat?

Toisella ei saisi olla mitään omaa tärkeää juttua, jos ei ole lapsia?

Selvisipä se nyt tämäkin juttu, että yh-nainen odottaa miehen aina hyppivän naisen pillin mukaan luopuen omasta elämästään, kun taas naisella menee kaikki ensin koska "lapset" ja "sun jutut ei oo mitään verrattuna mun lapsiin". Ja ihmettelevät vielä äiskät miksei miehet tartu. Ilmeisesti mulla on sitten aivan ihme käsitykset, kun olen luullut että jokainenhan sitä nyt haluaa tuntea olonsa ykköseksi parisuhteessa, eikä olla vain jollain varasijalla.

Aika harva nainen tai mies ajattelee noin ja vaatii että oman pillin mukaan täytyy juosta. Moni etsii tasa-arvoista kumppanuutta ja sitä että molemmat on siinä parisuhteessa toisilleen tärkeitä ja rakkaita. Ei sen pitäisi olla mitään kilpailua esim lasten kanssa. Ex miesystäväni oli mustasukkainen lapselleni (koska hslusin viettää aikaa lapseni kanssa joskus ihan kahdelleen), ei ollut ihan tervettä käyttäytymistä. Tasapainoisessa suhteessa elämän tärkeimmät ihmiset ovat sopusoinnussa toistensa kanssa, ei missään oudossa kilpailuaselmassa. Uskomattominta oli että lapsi oli se joka EI ollut mustasukkainen vaikka joskus reissattiin miehen kanssa kahdelleen ym. Ehkä tämä oli se tärkein pontti. Keskenkasvuiset tekee noita sijoituksia, ovat mustasukkaisia "omastaan".

Eli aivan yhtä lailla nainen joka tulee mustasukkaiseksi miehen pleikkarille (jonka kanssa haluaa viettää välillä kahdenkeskistä aikaa) on keskenkasvuinen kuin mies joka tulee mustasukkaiseksi naisen lapsille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/111 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"kaksi kouluikäistä lasta" - tämä voi olla monelle turnoff. Lisäksi he "ovat elämäni tärkeimmät asiat" eli kumppani heti pronssisijalle. Mahdollisten lemmikkien hankkimisen jälkeen sijoitus vaan alenee edelleen.

Kummallinen kommentti. Miksi teet noita "sijoituksia" mielessäsi? Etsit ilmeisesti naista joka omistautuu vain sinulle, palvoo sinua ja asettaa sinut ja tarpeesi "ykköseksi"? No onnea matkaan, nykynaisista harva haluaa omistaa koko elämänsä miehelle.

Ei se kovin kummallista ole, että haluaisi olla elämänkumppanille tärkein. Normaali suhteen perusta. Mutta ehkä se on kuten sanot, "nykynaiselle" se on mahdotonta edes ajatuksena.

-eri

Miehetkö sitten muka ajattelevat että oma kumppani on se tärkein? Empiirisen kokemuksen perusteella ei todellakaan, kaljakin on rakkaampi ja tärkeämpi kuin kumppani!

Vierailija
64/111 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua miestä jolla on ongelmia, esim alkoholin suhteen. En halua katkeraa tai negatiivista miestä. En halua tyhmää ja yksinkertaista miestä. En halua häntäheikkiä enkä hyväksikäyttäjää. En halua irtosuhteita tai seksiseikkailuita.

Miehiä joilla ei ole päihdeongelmaa, jotka osaavat suhtautua asioihin positiivisesti, jotka eivät ole tyhmiä ja jotka osaavat olla järkevästi, ei ole käytännössä vapaana. Suurin osa tuon ikäisistä vapaista miehistä on tavalla tai toisella viallisia jonka takia he eivät ole parisuhteessa. Hyville miehille tästä syystä on kysyntää ihan reilusti, mitä vanhemmaksi eletään tätä elämää.

Niin siis jos he eivät ole tyyliin 35 vuotiaaseen mennessä löytäneet naista, niin se alkoholisoituminen ja katkeroituminen lähtee viimeistään käyntiin. Suurin syy miksi ihmisillä ei ole kumppaneita, ei ole muu vika, kuin sosiaalsten taitojen puutteellisuus.

Eiköhän suurin syy ole nirsous. Ap väitti ettei sillä tai tällä ole väliä, mutta realisti ymmärtää, että se oli valhe. 

Niin, nirsous on minullakin syy. Nais-seuraa riitti, Tinderistä löytyy vaikka kuinka paljon. Mutta ei semmoista mitä haluan. En pidä baareista, mutta melkein sata naista olen tavannut erilaisten deittipalvelujen kautta viime vuosina, joitakin muuta kautta, mutta ne harvat jotka olivat niin tasokkaita että innostuin, eivät innostuneet minusta. Pahin pettymys oli, kun lottovoitolta tuntunut nainen kertoi, vasta ennen toisia treffejä, että onkin muuten raskaana. Olin kyllä miettinyt, että joku koira tässä on haudattuna, too good to be true, mutta en sentään tuommoista törkeyttä odottanut.

8kk pitänyt taukoa naisista kokonaan, eikä elämä paljon huonommalta tunnu näin. Mitä nyt lauantai iltana tulee kirjoittamaan vauva-palstalle, eihän se terveen ihmisen merkki ole, myönnetään se. Keväällä ehkä taas uutta yritystä, ehkä ei.

Vierailija
65/111 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se kovin kummallista ole, että haluaisi olla elämänkumppanille tärkein. Normaali suhteen perusta. Mutta ehkä se on kuten sanot, "nykynaiselle" se on mahdotonta edes ajatuksena.

-eri

No täällä ainakin yksi nykynainen antaa sulle pisteet siitä, ettet pidä asiaa mitenkään kummallisena. En minäkään. :)

Vierailija
66/111 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Miehetkö sitten muka ajattelevat että oma kumppani on se tärkein? Empiirisen kokemuksen perusteella ei todellakaan, kaljakin on rakkaampi ja tärkeämpi kuin kumppani!

Mitäs alat niiden jännien kaljasetien kanssa?

Vierailija
67/111 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä tietää , mitä ei ihmissuhteissa ha lua - ja pitää siitä vielä kiinni. Itse tiedän myöskin tasan tarkkaan, mitä en halua ja pidän siitä kiinni, koska kokemusta on niistä asioista, ja en halua enää uudestaan samaa - mieluummin sitten yksin. Osa on ihan itsestäänselvyyksiä asioita, ja osa saattaa tuntua jostakin höpöhöpöltä, mutta itse tiedän, että suhde ei toimisi,joten siksi ne asiat minulle tärkeitä.

Ei ole mitään krantruilua, vaan elämänkokemuksen mukanaan tuomaa arkirealismia

Vierailija
68/111 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ns hyvissä töissä uraputkessa. Luonteeltani olen iloinen, ystävällinen, ehdottoman koti-ihminen. Olen hyvä kokki. Osaan laittaa hyvää ruokaa, ruoanlaitto ja leipominen on rakas harrastus. Pidän kodin siistinä ja nautin omasta ulkonäöstä huolehtimisesta. Urheilen 4 - 5 krt viikossa, ja elämäntapani on suht terveelliset. Olen hoikka ja saan usein kehuja ulkonäöstäni.

Olen hyvin seksuaalinen ja ns lämmin ihminen, kaipaan ennenkaikkea fyysisiä rakkauden osoituksia ja seksiä elämääni. Olen seksissä avoin ja kokeilunhaluinen.

Työskentelen rahoitusalalla.

...ei ole tärkeä, tai miehen asema, taloudellinen tilanne. Haluan rakastua ihmiseen. Minulle tärkein on rakkaus ja fyysinen halu. Ylipaino ei haittaa, vanhempi ikä ei haittaa, lyhyys ei haittaa.

Kuvailet itseäsi todella haluttavaksi kumppaniksi, jos ei huomioida ikää. Todennäköisyys että tämä kaikki olisi totta, on aika lähellä nollaa. Urheileva rahoitusalan bisnesnainen, ottaisi lyhyen tai lihavan, vahemman miehen, vaikka tällä ei ole statusta eikä mammonaa.

Joo, ei se vaan tosielämässä mene niin. Hyvä myyntipuhe kuitenkin.

Vierailija
69/111 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikaa vaatimuksia.

Niinpä. Liikaa vaatimuksia sellaiselta jolla ei ylipäätänsä ole vara vaatia mitään = porsinut kersoja. Ap :lle kivaa tulevaisuutta niiden vesikauhuisten kissojensa kanssa. Muista kuikuilla itsenirhaus-yksiösi ikkunasta pihalle jatkuvalla syötöllä, tiedä vaikka sinne karauttaisi se ritari-ässä sillä valkoisella johtotähdellään.

Hohohoho. Katkera kirjoitus, joltain keski-ikäisenä peräkammari-jonnelta, joka ei ole koskaan itse ollut parisuhteessa eikä koskaan tule olemaankaan. Luuletko että tulet saamaan 23-vuotiaan lapsettoman neitsyen vaimollesi vielä 50-vuotiaana?

Vierailija
70/111 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda naisiin.

Vierailija
71/111 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on varmaankin amk-rahoitusalan ihminen.

Vierailija
72/111 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskoisin, että aloittaja hakee käytännössä miestä, joka on myös ns. toisella kierroksella ja jolla on myös lapsia. Nuo AP:n speksit täyttävä mies kuulostaa juuri siltä, että on kyllä aiemminkin "päässyt" parisuhteeseen. Jos täyttää nuo AP:n fiksuusvaatimukset, lasten ei siis pitäisi haitata. Ongelma on varmaan juurikin siinä, että kyseisessä ikäluokassa ei ole paljon AP:n miespuolisia vastinpareja vapaana (sillä oletuksella, että aloittajan kuvaus itsestään pitää paikkansa ja hän on niin tasokas kuin kuvaili).

Vierailija
73/111 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se Tinder oikeasti paras paikka etsiä jos haluaa elämänkumppanin? Itse erosin 48 v ja muutama vuotta tuosta aloin katsella ympärilleni. Kandidaatteja olisi löytynyt työpaikalta ja harrastuksista, mutta en halunnut sotkeilla noissa kuvioissa, ja ystävä houkutteli maksulliselle nettisaitille. Olin siellä ilman kuvaa, mutta kirjoitin huolellisesti kuvaukseni. Tuli yhteydenottoje noilta AP:n inhokeilta, mutta myös paljon ihan kivoilta miehiltä. Yhden kanssa kirjoittelu meni heti syvällisemmäksi, vaihdettiin kuvia, tavattiin ja nyt yhdessä jo 8 vuotta. Ei kannata mennä ulkonäkö edellä vaan persoona - vaikka meillekin molemmille toisen ulkonäkö oli kiva bonus.

Vierailija
74/111 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen ketju.

Olen koulutettu nainen vaativassa työssä. Erosin 48-vuotiaana. Vuoden sisällä olin suhteessa muutaman vuoden vanhemman, älykkään, raittiin, hyväkuntoisen miehen kanssa. Hän on elämäni paras rakastaja. En ole edes mikään missi. On se mahdollista.

Vierailija
75/111 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis maksulliselta nettisaitilta minäkin.

75

Vierailija
76/111 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nuorempi ei kelpaa? Erottuani olen 26 vuotiaan kanssa intiimissä suhteessa. Olen 36v. Intohimoa ja hyvää seksiä riittää ja päivittäin.

Vierailija
77/111 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli miehet jotka kiinnostavat, haluavat vain kevytsuhteita.

Miehet jotka haluavat parisuhteen, eivät sytytä.

Oletko liian nirso? Kyllä.

"Sydäntäni vastaan en voi taistella."

No sitten ei voi mitään. Ainahan voi kevytsuhteilla niiden sytyttävien, aloitteellisten ja ihanan seksuaalisesti dominoivien pelimiesten kanssa.

Turha sinun on itkeä. Oma valintasi lahnailla sängyssä :)

Vierailija
78/111 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. 45-vuotias hoikka ja koukutettu nainen myös. Tinderin saldo: kuudet treffit, joista neljä totaalista tylsimystä ja kaksi vetovoimaista. Kahden vikan kanssa muutama kuukausi kiihkeää seksiä, kunnes ekalla alko vei ja oharit alkoi ja toisen katkeruus ja naisviha alkoi nostaa päätään siihen malliin, että oli aika juosta karkuun.

Parhaat on varattu.

Vierailija
79/111 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. 45-vuotias hoikka ja koukutettu nainen myös. Tinderin saldo: kuudet treffit, joista neljä totaalista tylsimystä ja kaksi vetovoimaista. Kahden vikan kanssa muutama kuukausi kiihkeää seksiä, kunnes ekalla alko vei ja oharit alkoi ja toisen katkeruus ja naisviha alkoi nostaa päätään siihen malliin, että oli aika juosta karkuun.

Parhaat on varattu.

Saman tyyppistä kokemusta. Luultavasti ne on ne muutama sama äijä siellä Tinderissä, jotka pyörittävät meitä kaikkia.

Vierailija
80/111 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, sinussa ei ole mitään vikaa! Etsit aivan tavallista, hyvää miestä, jota ei vain nyt ole sattunut kohdallesi. Uskon, että se sopiva vielä löytyy, jatkat vaan sitkeästi deittailua. Minusta ei pidä jäädä siihen ajatukseen, että yksin on yhtä hyvä, jos haluaa parisuhteen.

Sulla on kaikki kortit käsissäsi parisuhdemarkkinoilla. Olet fiksu, empaattinen, mukava, sulla on hyvä työ ja lapset jo tehtynä. Sulla jää aikaa itsellekin ja näin myös uudelle miehelle. Älä tyydy mihinkään sopimattomaan ihmiseen. Kun olet kerran uskaltanut erota, älä tyydy enää huonoon. Nauti itsestäsi ja elämästäsi samalla, kun etsit sitä sopivaa.

Ja kyllä niitä viriilejä neli-viisikymppisiäkin löytyy. Senkin vuoksi älä laske rimaasi tämän suhteen. Odotellessa treffaile 35+ miehiä ja nauti heistä, voihan se sopiva löytyä siitäkin porukasta.

Elä elämääsi, sinä on hyvä juuri tuollaisena. Jatka etsimistä, älä luovuta. Meitä on muitakin. Kaikkea hyvää!

N40

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme