Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en löydä elämänkumppania?

Vierailija
26.10.2019 |

Olen 45 vuotias nainen. En juokse baareissa, enkä harrasta irtosuhteita. Pidän itsestäni huolen. Raha-asiani on kunnossa. Olen ns hyvissä töissä uraputkessa. Luonteeltani olen iloinen, ystävällinen, ehdottoman koti-ihminen. Olen hyvä kokki. Osaan laittaa hyvää ruokaa, ruoanlaitto ja leipominen on rakas harrastus. Pidän kodin siistinä ja nautin omasta ulkonäöstä huolehtimisesta. Urheilen 4 - 5 krt viikossa, ja elämäntapani on suht terveelliset. Olen hoikka ja saan usein kehuja ulkonäöstäni.
Olen hyvin seksuaalinen ja ns lämmin ihminen, kaipaan ennenkaikkea fyysisiä rakkauden osoituksia ja seksiä elämääni. Olen seksissä avoin ja kokeilunhaluinen.
Luonteeltani olen äidillinen, kiltti ja hyväntahtoinen, herkkä, elämäniloinen. Huonojapuolia on etten osaa oikein pitää puoliani ja jäädyn esim aggressiivisten ja dominoivista ihmisten kanssa. Tässä minulla on työstämistä, samoin olen turhankin sinisilmäinen ja herkkä. Harmittaa oma herkkyys, haluaisin olla kovempi ihmisenä ja naisena.
Olen hyvin naisellinen ja pukeudun myös sen mukaan, esim töissä on aina korkokengät ja usein hame ja sukkahousut. Työskentelen rahoitusalalla. Minulla on kaksi kouluikäistä lasta, jotka ovat elämäni tärkeimmät asiat.
Minulle flirttaillen usein ja miehet ”katselevat” sillä silmällä, jota en todellakaan ota tosissaan. Esim asiakkaat saattavat kysyä minua treffeille.

No. Nyt itseasiaan.
Haluaisin intohimoisen, vakavan suhteen. Ikä ei ole tärkeä, tai miehen asema, taloudellinen tilanne. Haluan rakastua ihmiseen. Minulle tärkein on rakkaus ja fyysinen halu. Ylipaino ei haittaa, vanhempi ikä ei haittaa, lyhyys ei haittaa.
Itselleni tärkeitä kriteereitä on miehen mukavuus, fiksuus, tasapainoisuus, viriiliys ja henkinen kypsyys.

Olen deittaillut paljon, Tinderissä on paljon kysyntää kuten siis naisilla yleensä. Mutta. En halua nuorempaa miestä. En halua miestä jolla on ongelmia, esim alkoholin suhteen. En halua katkeraa tai negatiivista miestä. En halua tyhmää ja yksinkertaista miestä. En halua häntäheikkiä enkä hyväksikäyttäjää. En halua irtosuhteita tai seksiseikkailuita.

Tähän asti kaikki miehet ovat olleet edellämainittuja, tai sitoutumiskammoisia. Mikä vika minussa on, kun en löydä kumppania? Mitä voisin itsessäni parantaa? Olenko liian nirso? Sydäntäni vastaan en voi taistella.

Kommentit (111)

Vierailija
81/111 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuossahan on jo useampikin kuvaillut ongelman.

Kiinnostavia löytyy, mutta kiinnostavat haluavat vain seksiä.

Suhdetta haluavat eivät kiinnosta koska ovat liian tylsiä, rumia tai köyhiä.

= taso ei enää riitä huippumiehiin.

Vierailija
82/111 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten sitoutunut aikoinaan hyvään mieheen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/111 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuossahan on jo useampikin kuvaillut ongelman.

Kiinnostavia löytyy, mutta kiinnostavat haluavat vain seksiä.

Suhdetta haluavat eivät kiinnosta koska ovat liian tylsiä, rumia tai köyhiä.

= taso ei enää riitä huippumiehiin.

Tämä ja tilanne ei iän myötä tule ainakaan paranemaan

Vierailija
84/111 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät miehet on jo suhteissa. Omassa kaveripiirissä on näitä perhe ensin miehiä kaikki. Aina järjestävät perheelleen jotain kivaa eikä läträä alkon kanssa eivätkä tupakoi.

Vierailija
85/111 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sitten sitoutunut aikoinaan hyvään mieheen?

Pitkä liitto. Mies lihoi avioliiton aikana muodottomaksi. Tupakoi. Erektio-ongelmaa. Seksi loppui. Mies tuntui pelkältä kämppikseltä.

Erosin kun en enää rakastanut.

Vierailija
86/111 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis minulle kelpaa lihaakin kunhan ei ole niin lihava, ettei seksi onnistu. Mielestäni ihan kohtuullinen vaatimus.

Haluan parisuhteen, jossa on seksiä. Mielestäni ihan perusvaatimus suhteessa.

Ja minulle miehen persoona ja luonne ratkaisee. Ei ulkonäkö.

Ja kyllä olen töissä ja vapaa-ajalla saanut positiivista palautetta ulkonäöstäni. Esimerkiksi PT:ni yritti saada minua treffeille. En mennyt. Koska hänellä oli sormus kädessä. Vaihdoin personal traineria kun en jaksanut sen miehen flirttailua ja lähentely-yrityksiä. Samoin minua on yritetty iskeä mm bussipysäkillä, töissä työkaveri miehet pyytää sen ”kauniin Xxx:n puhelimeen (meillä on Skypessä omat valokuvat puhelimessa) joten en nyt koe että minun ulkomuoto on este.

Vierailija
87/111 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siis minulle kelpaa lihaakin kunhan ei ole niin lihava, ettei seksi onnistu. Mielestäni ihan kohtuullinen vaatimus.

Haluan parisuhteen, jossa on seksiä. Mielestäni ihan perusvaatimus suhteessa.

Ja minulle miehen persoona ja luonne ratkaisee. Ei ulkonäkö.

Ja kyllä olen töissä ja vapaa-ajalla saanut positiivista palautetta ulkonäöstäni. Esimerkiksi PT:ni yritti saada minua treffeille. En mennyt. Koska hänellä oli sormus kädessä. Vaihdoin personal traineria kun en jaksanut sen miehen flirttailua ja lähentely-yrityksiä. Samoin minua on yritetty iskeä mm bussipysäkillä, töissä työkaveri miehet pyytää sen ”kauniin Xxx:n puhelimeen (meillä on Skypessä omat valokuvat puhelimessa) joten en nyt koe että minun ulkomuoto on este.

Parisuhdekysyntä ja seksikysyntä (tai flirtti) ovat kaksi eri asiaa.

Seksiin kelpaa melkein kuka vain, parisuhteeseen vain harva. Tämä siis miesten näkökulma, naiset eivät sekstaile kenen tahansa miehen kanssa.

Vierailija
88/111 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 46v. mies ja seksi ei kiinnosta enää tippaakaan. Nuorempana kun sitä olisi halunnut niin sitä ei saanut. Enkä koe muutenkaan nykyään, että mulla olisi paljon mitään yhteistä näiden voimaantuneiden keski-ikäisten sinkkunaisten kanssa.

No juu, sinulla ei olisi kysyntääkään naisten parissa. Itse et ilmeisesti ole kumminkaan voimaantunut mieheksi, joka kulkee omaa tietään. Semmoista alistunutta katkeruutta luen rivien välistä.

Sanot myös, ettei sinulle olisi paljon mitää yhteistä ikäistesi naisten kanssa. No mutta eivät miehet yleensäkään hae samankaltaista vaan nimenomaan erilaisuutta. Tavan mies tykkää feminiinisestä "heikommasta" astiasta. Vain henkisesti vahvat miehet eivät karta vahvoja, jämäköitä naisia.

Vierailija
89/111 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut koko ketjua, mutta tuli mieleen että kannattaisiko sinun suunnata katseesi äskettäin eronneisiin miehiin? Vaikka usein tolkutetaan että pitäisi olla eron jälkeen yksin ennem suhdehaaveita ja blaa blaa jne, niin käytännössä aika moni kuitenkin pariutuu aika lyhyen ajan sisällä erosta. Varsinkin ns. hyvät miehet viedään nopeasti käsistä.

Toki tässä on se riski, että toisella voi vielä olla eroa käsittelemättä. Mutta kun ei se odottelukaan aina autuaaksi tee. Mitä pitempään on sinkkuna, sitä kyynisemmäksi usein tulee.

Vierailija
90/111 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät miehet on jo suhteissa. Omassa kaveripiirissä on näitä perhe ensin miehiä kaikki. Aina järjestävät perheelleen jotain kivaa eikä läträä alkon kanssa eivätkä tupakoi.

Tästä asiasta pitää olla kiitollinen ja iso käsi, vaikka itse sitten sinkkuna joudun elämään.

En minäkään pettäjämiestä tai muuta hulttiota kelpuuttaisi. Tupakka on no-no, alkokin minimissä, ja myös miehellä mahdollisista lapsistaan hoitovastuu.

Vierailija
91/111 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitit että sinulle flirttaillaan ja saat jatkuvasti huomiota miehiltä, mutta tämä ei kelpaa. Eiköhän tuossa tullut taas kerran se ongelma ja tietysti kommenteissa syytellään miehiä, hehän ovat vain impotentteja pervoja läskejä jotka dokaa.

Vierailija
92/111 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei millään löydy miestä, niin lopeta yrittäminen. Miksi pohtia koko asiaa, jos kerran ketään kiinnostavaa ei ole näköpiirissä eikä aktiivinen etsiminenkään ole tuottanut tulosta? Keskity muihin asioihin, ja ehkä jonain päivänä joku kiinnostava mieskin tulee vastaan.

Vierailija
93/111 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 46v. mies ja seksi ei kiinnosta enää tippaakaan. Nuorempana kun sitä olisi halunnut niin sitä ei saanut. Enkä koe muutenkaan nykyään, että mulla olisi paljon mitään yhteistä näiden voimaantuneiden keski-ikäisten sinkkunaisten kanssa.

No juu, sinulla ei olisi kysyntääkään naisten parissa. Itse et ilmeisesti ole kumminkaan voimaantunut mieheksi, joka kulkee omaa tietään. Semmoista alistunutta katkeruutta luen rivien välistä.

Sanot myös, ettei sinulle olisi paljon mitää yhteistä ikäistesi naisten kanssa. No mutta eivät miehet yleensäkään hae samankaltaista vaan nimenomaan erilaisuutta. Tavan mies tykkää feminiinisestä "heikommasta" astiasta. Vain henkisesti vahvat miehet eivät karta vahvoja, jämäköitä naisia.

Kyllä. Mutta ne henkisesti vahvat miehet eivät ole sitä mitä "voimaantuneet naiset" haluavat.

Pääsääntöisesti:

"Voimaantunut nainen" on nainen joka ei halua olla perinteisellä tavalla naisellinen, mutta haluaa miehen joka on perinteisellä tavalla maskuliininen. Eli samiksen joka on myös itsevarma, määrätietoinen, kunnianhimoinen, rohkea, jne. Paitsi että miehen tulee olla näissä kaikissa naista parempi, jotta nainen voisi tuntea itsensä naiseksi miehen rinnalla.

Eli haetaan ikään kuin sparrikumppania jolle nainen on haaste, mutta joka lopussa voittaa ja ottaa paikkansa miehenä. Halutaan olla voimaantuneita, mutta ei kuitenkaan oikeasti haluta vaan mieluummin oltaisiin miehen turvaamia.

Maskuliinisia miehiä tuo ei kiinnosta. Maskuliininen mies haluaa feminiinisen naisen, vastakappaleensa joka tuo parisuhteeseen pehmeyttä, empatiaa ja estetiiikkaa.

Tuollaiselle naiselle sopii hänen vastakappaleensa, eli pehmomies joka hoitaa kotia naisen tehdessä uraa. Naisten mielestä kuitenkin sopivuus menee näin:

Feminiininen nainen + maskuliininen mies (vastakohdat täydentävät toisiaan)

Maskuliininen nainen + maskuliininen mies (samanlaiset leikkivät parhaiten yhdessä)

Jompi kumpi näistä yhtälöistä ei toimi. Ja koska kaikki naiset haluavat samoja maskuliinisia miehiä, maskuliiniset miehet saavat päättää kumpi yhtälö on väärä.

Vierailija
94/111 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisenä toteamuksena opitusta elämästä: nelivitonen nainen ei liiemmin ehtoja latele, varsinkin jos tiedostaa olevansa "nirso". Tästä voi nokkelampi päätellä, että ne ikäisesi miehet joita katselet haikaillen, pyörittävät rinkiään, ja sitoutuvat jos sitoutuvat, 10-20 vuotta nuorempien versioittesi kanssa. Vähän realisimia ja järkee, hei.

Lasket rimaa tai olet yksin, ei sen vaikeampaa eikä ihmeellisempää.

Vierailija
95/111 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleisenä toteamuksena opitusta elämästä: nelivitonen nainen ei liiemmin ehtoja latele, varsinkin jos tiedostaa olevansa "nirso". Tästä voi nokkelampi päätellä, että ne ikäisesi miehet joita katselet haikaillen, pyörittävät rinkiään, ja sitoutuvat jos sitoutuvat, 10-20 vuotta nuorempien versioittesi kanssa. Vähän realisimia ja järkee, hei.

Mikä minusta tekee nirson? Se, etten huoli alkoholistia kumppaniksi? Tai kumppania joka hakee minusta vain seksiä? Tai kumppania joka on kyvytön? Kumppania joka on alistava ja agressiivinen? Kumppania joka on mielenterveyspotilas?

Mielestäni en ole nirso. Johan jo kerroin, ettei ulkonäkö ole minulle tärkeää. Miehen luonne ja kunnollisuus ratkaisee.

Vierailija
96/111 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tarvitse miestä mihinkään. Mieshän on vain yksi "lapsi" lisää huollettavaksi.

Vierailija
97/111 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä minusta tekee nirson? Se, etten huoli alkoholistia kumppaniksi? Tai kumppania joka hakee minusta vain seksiä? Tai kumppania joka on kyvytön? Kumppania joka on alistava ja agressiivinen? Kumppania joka on mielenterveyspotilas?

Mielestäni en ole nirso. Johan jo kerroin, ettei ulkonäkö ole minulle tärkeää. Miehen luonne ja kunnollisuus ratkaisee.

Yleisenä toteamuksena opitusta elämästä: älä koskaan keskity siihen mitä nainen sanoo. Sillä totuus on aina piiloitettuna rivien väliin kuin jokin jännittävä salakoodi millä avautuu luukku kullankyltäiseen holviin.

Vierailija
98/111 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja surullista, että jos näin on, ettei nelikymppistä naista miehet enää huoli parisuhteeseen. Kaikki me vanhetaan, miehetkin.

Hyvin surullista jos en kelpaa iän takia miehille.

Toisaalta en itse halua sellaista miestä, jolle ei kelpaa oman ikäinen nainen vaan pitää olla kolmekymppinen nainen, itseä 15 vuotta nuorempi.

Ymmärtäisin jos keski-ikäinen nainen ei pitäisi itsestä huolta, mutta minä pidän. Olen hoikka ja sporttinen, treenaan ihan oman hyvinvointini takia, voin selkeästi paremmin ja nukun paremmin kun liikun säännöllisesti, ihokin tykkää kun liikkuu. Lisäksi meikkaan ja pukeudun huolitellusta, hiukset ja kynnet on aina laitettu. Käyn myös säännöllisesti kampaajalla, hiukseni on pitkät.

Vierailija
99/111 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja surullista, että jos näin on, ettei nelikymppistä naista miehet enää huoli parisuhteeseen. Kaikki me vanhetaan, miehetkin.

Toisaalta en itse halua sellaista miestä, jolle ei kelpaa oman ikäinen nainen vaan pitää olla kolmekymppinen nainen, itseä 15 vuotta nuorempi.

Ymmärtäisin jos keski-ikäinen nainen ei pitäisi itsestä huolta, mutta minä pidän. Olen hoikka ja sporttinen, treenaan ihan oman hyvinvointini takia, voin selkeästi paremmin ja nukun paremmin kun liikun säännöllisesti, ihokin tykkää kun liikkuu. Lisäksi meikkaan ja pukeudun huolitellusta, hiukset ja kynnet on aina laitettu. Käyn myös säännöllisesti kampaajalla, hiukseni on pitkät.

Kun olen tälläinen rauhan kyyhkynen sukupuolten sotatantereella, niin todettakoon tähän, että  kyllä tavallisille miehille kelpaa yleensä oman ikäinen kumppani, vaikka varmaankin lähes kaikki miehet enempi vähempi "fiilistelevät" nuorempia naisia. Punainen lanka vain on siinä, että ne miehet joita te naiset aina haikailette, ovatkin kaikkien naisten suosiossa. Ikään katsomatta siis. Tämä hyvin haluttu pieni miesjoukkio sitten myös fiilistelee niiden nuorempien naisten kanssa. Koodisana: ei sitoudu.

Vierailija
100/111 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan varmasti kelpaa.

Esimerkiksi minulle kelpaisi. Olen myös hyväkuntoinen, nuorekaskin päätellen siitä että minä kelpaisin muutamallekin 26-29v ikäluokan naiselle joiden kanssa olen heidän aloitteestaan treffeillä käynyt. Ikävä kyllä nämä naiset haluaisivat lapsia, eivät ole liikunnallisia, ja ovat hakemassa turvallista kotimiestä jonka kanssa voisi katsella tositeeveetä. Kivoja naisia, mutta emme olisi mitenkään yhteensopivia.

No sitten asiaan.

Kuvauksesi mukaiset nelikymppiset naiset eivät puolestaan ole kiinnostuneita minusta. Nämä naiset ovat tottuneet seurustelemaan miesten kanssa jotka ovat pidempiä, komeampia, miehekkäämpiä, koulutetumpia ja menestyneempiä kuin minä. He eivät ole halukkaita laskemaan rimaa totutusta, ja heidän exiensä kaltaiset miehet (elleivät ole alkoholisoituneita) hakevat kolmekymppisiä naisia.

Olen tietysti yhtä lailla nirso. Nelikymppisistä minua kiinnostavat vain naiset jotka ovat hoikkia, liikunnallisia, fiksuja ja mielenkiintoisia.

Edellinen kiinnostuksen kohteeni oli minua vanhempi nainen. Tarkemin kuvattuna hoikka, fiksu, liikunnallinen ja mielenkiintoinen. Korkeakoulutettu mutta pienituloinen, nätti nainen joka ei kylläkään meikkaa tai laittaudu. Naisen exä oli kuitenkin erittäin komea ja karismaattinen. Minä en yllä siihen, eikä nainen ilmeisesti yllä miesten silmissä samaan kuin nuorempana (nainen kertoi somessa luovuttaneensa koska miehet haluavat nelikymppisestä naisesta vain petikaveria, mitä hän ei halua).

Ratkaisua ei ole minulla tarjota, halusin vain kumota väitteen etteikö nelikymppistä naista kukaan haluaisi. Väitän että tässä ratkaisee pitkälti se mille korkeudelle riman asettaa, molemmin puolin.

M/41v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi