Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos vatsasi TURVOTTAA olet lihonut. Yksinkertaista. Lihavan ihmisen varsa turvottaa.

Vierailija
06.08.2026 |

Että näin

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oikein varsa 🤣

Vierailija
2/15 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä yleistä. Mulla suolistosairaus ja olen alipainoinen ja kyllä, vatsa turvottaa. Niinkuin muillakin suolisto-ongelmaisilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä väittämä ja oikeinkirjoituskaan ei pelaa, imbesilli.

Vierailija
4/15 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet laiha, vaikka syöt pizzaa ja hampurilaisia, olet läpipasko huonoilla veriarvoilla.

Vierailija
5/15 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvottaminen ja ylipainon tuoma pyöreys eri asioita.

Mahan seutu voi turvotella vaikkapa kaasunmuodostuksen vuoksi. Ulosteen kertymisen vuoksi, ummetusta siis. 

Vierailija
6/15 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla turvottaa hiilarit. Kaikki, myös hyvät. Olen normaalipainoinen.

Vierailija
7/15 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja sen varmasti tietää katsoessaan joka päivä itseään itku kurkussa peilistä.

Vierailija
8/15 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahan seutu voi turvotella vaikkapa kaasunmuodostuksen vuoksi. Ulosteen kertymisen vuoksi, ummetusta siis. 

Ihmisen anatomia ei taida olla kovin hyvin hallussa, jos kuvittelet että uloste kerääntyy vatsan seudulle :D

Vierailija
9/15 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus poistuu kun tulee kunnon jööti ulostettua... Semmonen laihdutus siinä sitte.

Vierailija
10/15 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, olen normaalipainoinen ellen jopa hoikka, kuntoilen paljon ja vatsalihakseni erottuvat salilla paidan läpi. Silti välillä turvottelee ja alavatsa meinaa pömpöttää, koska olen esivaihdevuosissa oleva nainen.

Vierailija
11/15 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä yleistä. Mulla suolistosairaus ja olen alipainoinen ja kyllä, vatsa turvottaa. Niinkuin muillakin suolisto-ongelmaisilla.

Nyyh😢

Vierailija
12/15 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitusta mukaillen: Jos syö kuin hevonen heinää, tuleeko varsa? Kasvissyönnillä kaasupalloksi?

Vierailija
13/15 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja nälkiintyneen afrikkalaisen lapsen vatsa turvottaa ei lihavuudesta vaan ruuanpuutteesta  että näin.

Vierailija
14/15 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisen anatomia ei taida olla kovin hyvin hallussa, jos kuvittelet että uloste kerääntyy vatsan seudulle :D

No, mut siis jos oikein ummettaa, suoli ei toimi, ulostemassaan kertyy, syntyy kaasua, joka siis myös turvottaa ja tuntuu vatsan seudullakin!

Sillä lailla sitä anatomiaa!

Sitte hei, jos ryyppää hirveesti vettä päivän mittaan, ihan siis tarkoituksella vetäsee puol litraa useamman kerran päivän mittaan, niin sekin turvottaa... Tulee aika turpee olo siihen verrattuna, ettei sitä vettä litrakaupalla vetäis!

Tämmönen anatomia!

Vierailija
15/15 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se muuten niin että sillä turvottelulla, turvotuksen tunteella, tarkoitetaan nimenomaan sitä että vatsa oikeesti turpoaa!

Vai sitä että tuntuu pinkeältä ja hankalalta? Siis tuntuu. Ja miten se tunne sitten helpottaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi