Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huoh, resurssipankin p**ka ei anna ostaa laskulla 50 € tilausta

Vierailija
10.10.2019 |

Luottotiedot aina olleet kunnossa, olen maksanut laskuni, omille sivuille kirjautuessa ei tule yhtään mitään tietoja esiin, ainoastaan teksti "tilejä ei löytynyt" tmv. Vttu kun ärsyttää, ei ole mitään syytä evätä laskua!!! Ja tuollainen pikkusumma vielä kaiken lisäksi 😑 jos olen joskus muinoin ehkä mahdollisesti maksanut vähän myöhässä (EHKÄ MAHDOLLISESTI ) jotain, ei se ole mikään syy evätä laskua ikuisesti.

MISSÄ ON ONGELMA???

Kommentit (122)

Vierailija
61/122 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä kun ymmärtäisi mistä ap vaahtoaa.

No edelleen siitä, että en saa ostaa 50 euron ostosta laskulla. En todellakaan tiedä mikä ongelma tässä nyt on taas vaihteeksi. Ihan samalla tavalla zalando evää laskuja ihan mielivaltaisesti milloin sattuu. Oli loppusumma vaikka 30 € ja luottotiedot kunnossa, maksut maksettu, tilauksia paljon takana, niin yhtäkkiä laskulla ei vain saa mitään. Ja sitten joskus taas saa. Ap

Miksi nykyään kukaan ostaa laskulla mitään? En itse ole koskaan ostanut. Ostan kun on rahaa ostaa.

Vierailija
62/122 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mikä vtun VIELÄ MERKINTÄÄ :'D sori mutta mitään merkintää ei ole tulossa, koska osaan maksaa laskuni :)

Yritykset profiloivat hyvinkin tarkasti asiakkaitaan, ja jos olet myöhässä laskuja maksanut, olet heidän tiedoissa maksuhäiriöinen, vaikka ei virallista merkintää Suomen Asiakastiedossa vielä ole. 

Vielä :'D Miten vaikeaa on ymmärtää, että luottotietoni ovat kunnossa myös tulevaisuudessa?

En olisi asiasta aivan niin varma järkyttävän ulosantisi perusteella....

Sori mutta luottotietoja ei menetä siksi, että vauvapalstalla joku ei ymmärrä ulosantiasi. Sinulla on vielä paljon opittavaa.

Ei tietenkään, mutta ap vaikuttaa ulosantinsa ja asenteensa perusteella sellaiselta, joka tulee vielä menettämään luottotietonsa jossain vaiheessa.

Minä olen ap ja vastasin sinulle äsken. Luottotietoja ei menetä, kun osaa maksaa laskut. Minä taidan sen homman, entä sinä?

Luottotietoja ei ihan vähästä menetä, mutta he jotka osaavat maksaa laskut, maksavat ne eräpäivään mennessä 😉

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/122 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoin edelleen että MAHDOLLISESTI OLEN SAATTANUT MAKSAA VÄHÄN MYÖHÄSSÄ. EN MUISTA MILLOIN OLEN VIIMEKSI EDES SAANUT HEILTÄ LASKUN ENKÄ PYSTY MISTÄÄN SEURAAMAAN LASKUJENI TILANNETTA.

MAHDOLLISESTI TYRIN OMAT ASIANI, EN PYSTY SEURAAMAAN TILANNETTA 😂😂😂

Vierailija
64/122 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

RESURSSIPANKKI 😂😂😂

Vedet valuu oikeasti silmistä. Pakko olla provo, mutta hyvä sellainen 😂

Lisäksi tuo resurssipankki ei edes myy mitään, vaan jakaa tavaraa ilmaiseksi.

Vierailija
65/122 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mikä vtun VIELÄ MERKINTÄÄ :'D sori mutta mitään merkintää ei ole tulossa, koska osaan maksaa laskuni :)

Yritykset profiloivat hyvinkin tarkasti asiakkaitaan, ja jos olet myöhässä laskuja maksanut, olet heidän tiedoissa maksuhäiriöinen, vaikka ei virallista merkintää Suomen Asiakastiedossa vielä ole. 

Vielä :'D Miten vaikeaa on ymmärtää, että luottotietoni ovat kunnossa myös tulevaisuudessa?

Sori mutta luottotietoja ei menetä siksi, että vauvapalstalla joku ei ymmärrä ulosantiasi. Sinulla on vielä paljon opittavaa.

Ei tietenkään, mutta ap vaikuttaa ulosantinsa ja asenteensa perusteella sellaiselta, joka tulee vielä menettämään luottotietonsa jossain vaiheessa.

Minä olen ap ja vastasin sinulle äsken. Luottotietoja ei menetä, kun osaa maksaa laskut. Minä taidan sen homman, entä sinä?

Luottotietoja ei ihan vähästä menetä, mutta he jotka osaavat maksaa laskut, maksavat ne eräpäivään mennessä 😉

:DDDD sillä ei ole mitään vtun väliä, maksaako eräpäivänä vai pari päivää myöhemmin. Juuri maksoin kaksi päivää etuajassa yhden laskun. Ihan sen mukaan miten tilillä on sillä hetkellä rahaa. Kun ihan jo dieselin takia pitää olla pieni pelivara tilillä :) Ihan kaikkea ei voi törsätä välittömästi. Juuri oli vttumaista kun maksoin vähän turhan innokkaasti laskuja etukäteen ja sitten en saanutkaan ihan heti lisää rahaa. Ap

Vierailija
66/122 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurihan olet kertonut että makselet niitä aina välillä myöhässä. Eli et siis osannut maksaa laskujasi.

Luottotietojen menettäminen on pitkä prosessi, eikä niitä menetä tietämättään, eikä vahingossa, mutta yritykset ylläpitää omia rekistereitä ja myöntävät tai ovat myöntämättä luottoa maksuhistoriaan ja ostokäyttäytymiseen perustuen.

Vierailija
67/122 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dieseliin pitää aina varata ihan vähintään 20 €, että pääsee edes vähän liikkumaan. Että ihan sen takia ei voi aina ostaa kaikkea välittömästi rahalla :)

Vierailija
68/122 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:DDDD sillä ei ole mitään vtun väliä, maksaako eräpäivänä vai pari päivää myöhemmin. Juuri maksoin kaksi päivää etuajassa yhden laskun. Ihan sen mukaan miten tilillä on sillä hetkellä rahaa. Kun ihan jo dieselin takia pitää olla pieni pelivara tilillä :) Ihan kaikkea ei voi törsätä välittömästi. Juuri oli vttumaista kun maksoin vähän turhan innokkaasti laskuja etukäteen ja sitten en saanutkaan ihan heti lisää rahaa. Ap

Ei varmasti olekaan väliä sinun normiarjessa, mutta näin rahoitusyhtiön työntekijänä voin todeta, että meille sillä päivänkin myöhästymisellä on väliä asiakassuhteen jatkon kannalta.

Vierailija
69/122 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurihan olet kertonut että makselet niitä aina välillä myöhässä. Eli et siis osannut maksaa laskujasi.

Luottotietojen menettäminen on pitkä prosessi, eikä niitä menetä tietämättään, eikä vahingossa, mutta yritykset ylläpitää omia rekistereitä ja myöntävät tai ovat myöntämättä luottoa maksuhistoriaan ja ostokäyttäytymiseen perustuen.

MINÄ SANOIN ETTÄ JOITAIN LASKUJA ON JOSKUS TULLUT MAKSETTUA VÄHÄN MYÖHÄSSÄ. RESURSSISTA EN SANONUT SANAAKAAN. MAKSAN USEIN MYÖS ETUAJASSA LASKUJA, IHAN SEN MUKAAN MITEN SATTUU OLEMAAN RAHAA TILILLÄ SILLÄ HETKELLÄ.

Vierailija
70/122 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ESIMERKIKSI SIJOITUKSISSA VOI OLLA MILJOONA EUROA, MUTTA TILILLÄ 40 € TAI VÄHEMMÄN. JOS ERÄPÄIVÄ ON TÄNÄÄN JA SAAT VASTA MAANANTAINA RAHAA ARVOPAPERIMYYNNISTÄ, NIIN SITTEN LASKUN MAKSU VÄHÄN VIIVÄSTYY. SELLAISTA SATTUU.

Vierailija
71/122 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ESIMERKIKSI SIJOITUKSISSA VOI OLLA MILJOONA EUROA, MUTTA TILILLÄ 40 € TAI VÄHEMMÄN. JOS ERÄPÄIVÄ ON TÄNÄÄN JA SAAT VASTA MAANANTAINA RAHAA ARVOPAPERIMYYNNISTÄ, NIIN SITTEN LASKUN MAKSU VÄHÄN VIIVÄSTYY. SELLAISTA SATTUU.

Jos näin olisi, et vinkuisi täällä jostain viidenkympin luotosta. Mutta uskottele mitä haluat... :)

Vierailija
72/122 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei kiinnosta vttuakaan, kunhan maksu tulee viimeistään muistutuksen jälkeen. Eka muistutus tulee vasta kun maksu on viikon myöhässä. Sitä ennen kun maksaa, ei tarvitse edes maksaa muistutuskuluja. Toisin sanoen ei ole mikään järkyttävä rikos maksaa pari päivää myöhässä laskuja, voi hohhoijaa 🤦🏼‍♀️ ja usein maksan etukäteen. En silti väitä, ettenkö ikinä myöhästy vähän jostain laskuista. Laskutkin voi laittaa tärkeysjärjestykseen. Ensin maksetaan auton laskut, koska kun ne myöhästyvät niin auto on käyttökiellossa.

Sitten maksetaan vaikka 48 tuntia myöhässä joku tyyliin zalandon lasku tai vastaava, mistä ei koidu mitään muuta kuin korkeintaan maksumuistutus, joka sekin on aiheeton, kun lasku on maksettu ennen kirjeen päivämäärää. Ihan tervettä järkeä saa käyttää. Ap

Vierailija
73/122 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan törmännyt henkilöön, jolla olisi miljoona sijoituksissa ja tili lähes nollilla, mutta on kai sekin mahdollista. Ainakin teoriassa.

Vierailija
74/122 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos näin olisi, et vinkuisi täällä jostain viidenkympin luotosta. Mutta uskottele mitä haluat... :)

Ööööö... Kyllä minulla on ollut viisinumeroinen summa sijoituksissa ja tiedän vallan mainiosti miten homma menee :)))))))) sille ei mahda mitään, että raha ei siirry sieltä tilille parissa sekunnissa.

Vierailija
75/122 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan törmännyt henkilöön, jolla olisi miljoona sijoituksissa ja tili lähes nollilla, mutta on kai sekin mahdollista. Ainakin teoriassa.

Minulla on ollut monet, monet kerrat tili lähes nollilla ja sijoituksissa viisinumeroinen summa :) eli rahaa on ollut ihan tarpeeksi, ei vain tilillä juuri sillä hetkellä :) :) :) oletteko tyhmiä? Ap

Vierailija
76/122 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minulla tälläkin hetkellä viisinumeroinen summa rahaa, se on vain talon muodossa. Lisäksi on vähän alle kymppitonni auton muodossa. :)

Vierailija
77/122 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa nähdä mitä sepittelevät aspasta vastaukseksi viestiini. Ap

Kuulostaa tosi oudolta. Saat varmaan pankista jonkun selvityksen asiasta. Erehdys, jos olet aina hoitanut asiasi.

Vierailija
78/122 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kysymästä. Taidan laskujen ja muiden velvoitteiden maksamisen oikein hyvin, luottoluokkani on aina ollut A+ ja tulee todennäköisesti myös aina olemaan. Eri tileillä on rahaa useita satoja tuhansia, ei tarvitse vinkua jostain 50e laskusta.

Vierailija
79/122 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein käsitä, mitä asia pankille kuuluu, jos ostat laskulle jotakin. En minä ainakaan siinä pankkia tarvitse. Ostan jotakin laskulle, ja maksan laskun pois.

Vierailija
80/122 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein käsitä, mitä asia pankille kuuluu, jos ostat laskulle jotakin. En minä ainakaan siinä pankkia tarvitse. Ostan jotakin laskulle, ja maksan laskun pois.

RESURS BANK.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän