Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huoh, resurssipankin p**ka ei anna ostaa laskulla 50 € tilausta

Vierailija
10.10.2019 |

Luottotiedot aina olleet kunnossa, olen maksanut laskuni, omille sivuille kirjautuessa ei tule yhtään mitään tietoja esiin, ainoastaan teksti "tilejä ei löytynyt" tmv. Vttu kun ärsyttää, ei ole mitään syytä evätä laskua!!! Ja tuollainen pikkusumma vielä kaiken lisäksi 😑 jos olen joskus muinoin ehkä mahdollisesti maksanut vähän myöhässä (EHKÄ MAHDOLLISESTI ) jotain, ei se ole mikään syy evätä laskua ikuisesti.

MISSÄ ON ONGELMA???

Kommentit (122)

Vierailija
81/122 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mikä vtun VIELÄ MERKINTÄÄ :'D sori mutta mitään merkintää ei ole tulossa, koska osaan maksaa laskuni :)

Yritykset profiloivat hyvinkin tarkasti asiakkaitaan, ja jos olet myöhässä laskuja maksanut, olet heidän tiedoissa maksuhäiriöinen, vaikka ei virallista merkintää Suomen Asiakastiedossa vielä ole. 

Vielä :'D Miten vaikeaa on ymmärtää, että luottotietoni ovat kunnossa myös tulevaisuudessa?

En olisi asiasta aivan niin varma järkyttävän ulosantisi perusteella....

Sori mutta luottotietoja ei menetä siksi, että vauvapalstalla joku ei ymmärrä ulosantiasi. Sinulla on vielä paljon opittavaa.

Ei tietenkään, mutta ap vaikuttaa ulosantinsa ja asenteensa perusteella sellaiselta, joka tulee vielä menettämään luottotietonsa jossain vaiheessa.

Minä olen ap ja vastasin sinulle äsken. Luottotietoja ei menetä, kun osaa maksaa laskut. Minä taidan sen homman, entä sinä?

Kiitos kysymästä. Taidan laskujen ja muiden velvoitteiden maksamisen oikein hyvin, luottoluokkani on aina ollut A+ ja tulee todennäköisesti myös aina olemaan. Eri tileillä on rahaa useita satoja tuhansia, ei tarvitse vinkua jostain 50e laskusta.

EDELLEEN KAIKKIEN JOKA IKISET EUROT EIVÄT OLE AINA JATKUVASTI TILILLÄ. TOISILLA NE OVAT TALOSSA, AUTOSSA, SIJOITUKSISSA... Joillain ei ole mitään rahaa. Kiinnosta pskan vertaa sinun sepittelysi.

Vierailija
82/122 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet maksanut kyseiselle yritykselle joskus myöhässä, olet onnistunut hankkimaan merkinnän "hidas maksaja" . Silloin et saa mitään laskulle. Tämä ei ole Luottotietojen menetys, vaan yritys varmistaa sillä rahansaantinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/122 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten olen monta kertaa sanonut, minulla on ollut sijoituksissa viisinumeroinen summa rahaa ja samaan aikaan tili lähes nollilla. Kun ei se sijoituksissa oleva raha hyppää pankkitilille mitään loitsuja lausumalla. Ja jos on vaikka eräpäivä tänään ja olen saanut vasta viikonlopun jälkeen rahat, maanantaina tai tiistaina, niin minkäs vttu teet. Sitten maksetaan kun raha tulee 😑

Vierailija
84/122 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet maksanut kyseiselle yritykselle joskus myöhässä, olet onnistunut hankkimaan merkinnän "hidas maksaja" . Silloin et saa mitään laskulle. Tämä ei ole Luottotietojen menetys, vaan yritys varmistaa sillä rahansaantinsa.

Ihan sama minulle. Ostan myöhemmin sen tavaran ja maksan suoraan. Ei ole ongelma minulle. Ap

Vierailija
85/122 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tietoa kauan tuollainen "hidas maksaja"-merkintä yrityksen tiedoissa roikkuu? Poistuuko kun muutaman laskun maksaa ajoissa vai seuraako ikuisesti?

Vierailija
86/122 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole missään vaiheessa kuvitellut, että yrityksen omat merkinnät ovat mitään luottotietoihin liittyvää.

Enkä edelleenkään muista milloin viimeksi olen edes saanut resurssilaskun. Joten tämä on OMAA ARVELUANI, että olen saattanut mahdollisesti myöhästyä joskus vähän eräpäivästä. Ehkä. Mahdollisesti.

Vierailija
87/122 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama minulle. Ostan myöhemmin sen tavaran ja maksan suoraan. Ei ole ongelma minulle. Ap

Aikaisemmissa viesteissä näytti olevan suuri ongelma :)

Vierailija
88/122 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kappas. Olenkin saanut hetki sitten resurssilaskun ja maksanut sen. Summa oli 26 €. Ap

Vierailija
89/122 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten olen monta kertaa sanonut, minulla on ollut sijoituksissa viisinumeroinen summa rahaa ja samaan aikaan tili lähes nollilla. Kun ei se sijoituksissa oleva raha hyppää pankkitilille mitään loitsuja lausumalla. Ja jos on vaikka eräpäivä tänään ja olen saanut vasta viikonlopun jälkeen rahat, maanantaina tai tiistaina, niin minkäs vttu teet. Sitten maksetaan kun raha tulee 😑

Yrityselämässä tuo on kassavaje eli mahdollinen selvitystila. Miksi se ei olisi myös yksityisellä.

Vierailija
90/122 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 päivää sitten olen maksanut heille viimeisimmän laskun.

Vierailija
91/122 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö siihen laskun maksamiseen voi varautua etukäteen vapauttamalla sieltä viisi numeroisesta sijoituksestaan rahaa niin, että laskut saa maksettua ajallaan? Vaikka rahaa olisi sijoituksissa pilvin pimein, talouden hallinta ei ole kunnossa, jos laskut on myöhässä.

Vierailija
92/122 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräpäivä on 31.10. Ja maksoin 3 päivää sitten. Harmi kun en osaa maksaa laskujani!!! :D

Vierailija
93/122 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tietoa kauan tuollainen "hidas maksaja"-merkintä yrityksen tiedoissa roikkuu? Poistuuko kun muutaman laskun maksaa ajoissa vai seuraako ikuisesti?

Se on yrityskohtaista.

Vierailija
94/122 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että se siitä vttuilustanne taas. Hehheh :)

Vierailija
95/122 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto kun en osaa maksaa laskujani! Nytkin olen maksanut monta viikkoa etuajassa :(

Vierailija
96/122 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mikä vtun VIELÄ MERKINTÄÄ :'D sori mutta mitään merkintää ei ole tulossa, koska osaan maksaa laskuni :)

Yritykset profiloivat hyvinkin tarkasti asiakkaitaan, ja jos olet myöhässä laskuja maksanut, olet heidän tiedoissa maksuhäiriöinen, vaikka ei virallista merkintää Suomen Asiakastiedossa vielä ole. 

Vielä :'D Miten vaikeaa on ymmärtää, että luottotietoni ovat kunnossa myös tulevaisuudessa?

Sori mutta luottotietoja ei menetä siksi, että vauvapalstalla joku ei ymmärrä ulosantiasi. Sinulla on vielä paljon opittavaa.

Ei tietenkään, mutta ap vaikuttaa ulosantinsa ja asenteensa perusteella sellaiselta, joka tulee vielä menettämään luottotietonsa jossain vaiheessa.

Minä olen ap ja vastasin sinulle äsken. Luottotietoja ei menetä, kun osaa maksaa laskut. Minä taidan sen homman, entä sinä?

Kiitos kysymästä. Taidan laskujen ja muiden velvoitteiden maksamisen oikein hyvin, luottoluokkani on aina ollut A+ ja tulee todennäköisesti myös aina olemaan. Eri tileillä on rahaa useita satoja tuhansia, ei tarvitse vinkua jostain 50e laskusta.

EDELLEEN KAIKKIEN JOKA IKISET EUROT EIVÄT OLE AINA JATKUVASTI TILILLÄ. TOISILLA NE OVAT TALOSSA, AUTOSSA, SIJOITUKSISSA... Joillain ei ole mitään rahaa. Kiinnosta pskan vertaa sinun sepittelysi.

Minun ei ainakaan tarvitse sepittää yhtään mitään, toisin kun sinun jolla on muka sijoituksia, mutta vingut jostain 50e laskusta. Normaali ihminen pitää rahaa sekä til(e)illä että sijoituksissa. Sinä olet oikeasti joku wt-baariruusu, joka on löytänyt jotain halpisrättejä Zalandolta ja möykkää nyt kun ei saa 50e luottoa Resurs Bankilta. Sinun ilmaisutyylisi jo paljastaa sinut.

Vierailija
97/122 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en saanut edes 2000 euron luottokorttia vaikka kuukausituloni ovat verojen jälkeen 2900e, luottotiedot ok, ei mitään muita velkoja paitsi asuntolainan lyhennys 620€/kk.

Tarjosin jopa laittamaan pantiksi 80k€ kesämökin sille luotolle niin ei kelvannut. Eivät suostu myöntämään luottokorttia.

Koominen tilanne, en tiedä mikä maailmantaloudessa on muuttunut että luotto on näille yrityksille joku jota vartioidaan kuin Graalin maljaa.

Heh. En todellakaan usko.

Vierailija
98/122 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on yrityskohtaista.

Luonnollisesti, mutta onko mitään suuntaa-antavaa tietoa kenelläkään?

Vierailija
99/122 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun ei ainakaan tarvitse sepittää yhtään mitään, toisin kun sinun jolla on muka sijoituksia, mutta vingut jostain 50e laskusta. Normaali ihminen pitää rahaa sekä til(e)illä että sijoituksissa. Sinä olet oikeasti joku wt-baariruusu, joka on löytänyt jotain halpisrättejä Zalandolta ja möykkää nyt kun ei saa 50e luottoa Resurs Bankilta. Sinun ilmaisutyylisi jo paljastaa sinut.

Uskottele ihan mitä itse tahdot. Minulla on ollut viisinumeroinen summa sijoituksissa ja viimeisimmän resurssilaskun olen maksanut 3 päivää sitten. Se oli useamman viikon etuajassa. Nyt yritin tilata 50 eurolla laskulle, ja ei onnistu. Että ehkä joskus kannattaa laskeutua sieltä ylemmyyden tunnostaan ja uskoa, jos joku sanoo maksavansa laskut :)

Vierailija
100/122 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tässä sen näkee, ei yhtään mitään syytä evätä laskuani. Ainiin, enhän minä osaa maksaa niitä. Paitsi kolme viikkoa etukäteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan