Huoh, resurssipankin p**ka ei anna ostaa laskulla 50 € tilausta
Luottotiedot aina olleet kunnossa, olen maksanut laskuni, omille sivuille kirjautuessa ei tule yhtään mitään tietoja esiin, ainoastaan teksti "tilejä ei löytynyt" tmv. Vttu kun ärsyttää, ei ole mitään syytä evätä laskua!!! Ja tuollainen pikkusumma vielä kaiken lisäksi 😑 jos olen joskus muinoin ehkä mahdollisesti maksanut vähän myöhässä (EHKÄ MAHDOLLISESTI ) jotain, ei se ole mikään syy evätä laskua ikuisesti.
MISSÄ ON ONGELMA???
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Juu ja jos ei aloitusta ymmärrä, on vika jossain ihan muualla kuin itse aloituksessa.
Minä en ainakaan ymmärtänyt siksi, että minulla ei ollut mitään hajua siitä, mikä on resurssipankki. En ollut kuullut nimeä (enkä myöskään nimeä Resursbank) koskaan aikaisemmin.
Vierailija kirjoitti:
AP, et ole ainoa. Tässä pitkä ketju samaan aiheeseen liittyen viime vuodelta.
https://www.vauva.fi/keskustelu/3144202/zalando-ja-lasku
Aivan hyperparanoideja ovat nämä luotonantajat nykyään algoritmeineen.
Mutta tässä tosiaan nyt resurssipankki ja 50 € lasku kyseessä. Zalandoa en ole jaksanut edes selailla aikoihin, kun eivät kuitenkaan myönnä laskua enkä maksele heille mitään etukäteen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko jossain maksukäyttäytymisessä kuitenkin olla vikaa, kun kerran useammat tahot satunnaisesti epäävät laskutoiveitasi?
No ensinnäkin voit Googlettaa tuon zalando-jutun. Siellä on monilla muilla ihan samanlainen ongelma zalandon kanssa.
Maksan joskus vähän myöhässä, joskus etuajassa. Riippuu miten rahaa on sillä hetkellä tilillä. Mutta laskut maksan aina. Ap
No siinäpä se, laskuilla on eräpäivät joihin mennessä ne kuuluu kuitata. Myöhässä maksaminen jää kyllä laskuttajille tietoihin ja voi vaikuttaa myöhemmin.
Toki voin myöhemmin maksaa ihan suoraan sen tavaran hinnan tilatessani, koska tiedän sen olevan hyvä. Minulla on kotona jo samanlainen, mutta vähän erikokoinen ja erivärinen. Että ei siinä mitään, kyllä tässä pärjäillään, mutta resurssipankki saa haistaa pitkän p*skan.
Mikä on Resursbank? Pikavippifirma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko jossain maksukäyttäytymisessä kuitenkin olla vikaa, kun kerran useammat tahot satunnaisesti epäävät laskutoiveitasi?
No ensinnäkin voit Googlettaa tuon zalando-jutun. Siellä on monilla muilla ihan samanlainen ongelma zalandon kanssa.
Maksan joskus vähän myöhässä, joskus etuajassa. Riippuu miten rahaa on sillä hetkellä tilillä. Mutta laskut maksan aina. Ap
No siinäpä se, laskuilla on eräpäivät joihin mennessä ne kuuluu kuitata. Myöhässä maksaminen jää kyllä laskuttajille tietoihin ja voi vaikuttaa myöhemmin.
Joo no en edelleenkään edes muista milloin olen viimeksi saanut resurssilaskun, että siitä on jo pieni ikuisuus. Turha minun maksuaikataulujani on mollata, kun edes itselläni ei ole mitään hajua viimeisimmästä laskusta.
Onko resursbank joku nettikauppa vai pankki? Zalandon tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on Resursbank? Pikavippifirma?
Mikä on Google?
Eikä MAHDOLLINEN pieni myöhästyminen voi vaikuttaa ikuisesti. Silloinhan se on täyttä p**kapuhetta, että ihminen jolla on luottotiedot ok, saa enemmän oikeuksia kuin luottotiedot pilannut. Ei luottotieto-ongelmattomalla ja ongelmallisella voi olla samanlaiset oikeudet. Eli ei se firma voi loputtomiin rankaista, vaikka asiakas myöhästyisi joskus vähän eräpäivästä. Ja tosiaan minun maksuistani on turha puhua, kun itselläni ei ole edes mitään hajua viimeisimmästä laskusta resurs bankilta. Sen tiedän, että laskut maksan joka tapauksessa aina. Ap
Jos ei ole rahaa maksaa edes VIIDEN KYMPIN ostosta heti, niin minkä HELVETIN takia pitää shoppailla?
Ylläri, että on maksuongelmia. Mitä persaukisempi suomalainen, sitä pölvästimpi rahojen kanssa.
Ja tuokin että en voi yhtään mistään tarkastaa avoimia laskujani. Kun kirjaudun omille sivuille, tulee vain että tilejä ei löytynyt. Eli on tehty täysin mahdottomaksi edes seurata omien laskujen tilannetta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole rahaa maksaa edes VIIDEN KYMPIN ostosta heti, niin minkä HELVETIN takia pitää shoppailla?
Ylläri, että on maksuongelmia. Mitä persaukisempi suomalainen, sitä pölvästimpi rahojen kanssa.
Voi huoh. Mistä sinä tiedät minun rahoistani???? Voi olla monia syitä ettei halua maksaa heti. Voi olla paljon laskuja tai sitten VÄLIAIKAISESTI vähän rahaa tilillä. Idiootti.
Oletko ap ihan varma, että sun luottotiedot ovat kunnossa? Oletko koskaan tarkistanut omia tietojasi Omatiedosta?
En voi käsittää että näihin tulee AINA joku aukomaan naamaa tietämättä yhtään mitään yhtään mistään. Ihan tiedoksi että olen opiskelija ja minulla on ollut suuri summa rahaa, mutta se on mennyt elämiseen. Nyt sitten on vähemmän rahaa käytettävissä, EI MAHDA MITÄÄN. Menkää oikeasti vttuun kun ette tajua aiheesta yhtään mitään.
Jotkut firmat taas on höveleitä o_0 Ellos lähetti mulle tosta vaan kamaa yli tonnilla laskulla, vaikka en ole edes tilannut sieltä koskaan ennen. Pistivät vielä s-postin, että luottorajaa nostettu, jatka vaan shoppailua. Joo en, kyl tää riittää kiitos :D
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap ihan varma, että sun luottotiedot ovat kunnossa? Oletko koskaan tarkistanut omia tietojasi Omatiedosta?
Voi jessus. Miksi en olisi varma?? :'D ap
Vierailija kirjoitti:
Eikä MAHDOLLINEN pieni myöhästyminen voi vaikuttaa ikuisesti. Silloinhan se on täyttä p**kapuhetta, että ihminen jolla on luottotiedot ok, saa enemmän oikeuksia kuin luottotiedot pilannut. Ei luottotieto-ongelmattomalla ja ongelmallisella voi olla samanlaiset oikeudet. Eli ei se firma voi loputtomiin rankaista, vaikka asiakas myöhästyisi joskus vähän eräpäivästä. Ja tosiaan minun maksuistani on turha puhua, kun itselläni ei ole edes mitään hajua viimeisimmästä laskusta resurs bankilta. Sen tiedän, että laskut maksan joka tapauksessa aina. Ap
Miksi yrityksen pitäisi ottaa kohdallasi riski että maksatko tällä kertaa laskun ajoissa vai jääkö se jopa kokonaan maksamatta. Olet selkeästi jo osoittanut olevasi epävarma maksaja, ja vaikka ei luottotiedoissa vielä olekaan merkintää, olet kyseisen yhtiön omissa tiedoissa mahdollinen riskiasiakas eikä laskulla maksaminen muutamaan kuukauteen onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi jessus. Miksi en olisi varma?? :'D ap
Siksi koska kuulostaa todella oudolta, ettet saa 50 euron laskuostosta menemään läpi jos luottotietosi ovat kunnossa. Oletko koskaan tarkastanut tietojasi Omatiedosta? Luottoluokkais voi olla kaikkea A+ ja C- väliltä.
Mulla ei ole ikinä tuollaisia ongelmia koska en tilaile krääsää ja rättejä tuollaisten firmojen palveluksia käyttäviltä sivustoilta.
Sitten kannattaa vaihtaa pankkia. Tai tilaa Amex