Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huoh, resurssipankin p**ka ei anna ostaa laskulla 50 € tilausta

Vierailija
10.10.2019 |

Luottotiedot aina olleet kunnossa, olen maksanut laskuni, omille sivuille kirjautuessa ei tule yhtään mitään tietoja esiin, ainoastaan teksti "tilejä ei löytynyt" tmv. Vttu kun ärsyttää, ei ole mitään syytä evätä laskua!!! Ja tuollainen pikkusumma vielä kaiken lisäksi 😑 jos olen joskus muinoin ehkä mahdollisesti maksanut vähän myöhässä (EHKÄ MAHDOLLISESTI ) jotain, ei se ole mikään syy evätä laskua ikuisesti.

MISSÄ ON ONGELMA???

Kommentit (122)

Vierailija
41/122 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä MAHDOLLINEN pieni myöhästyminen voi vaikuttaa ikuisesti. Silloinhan se on täyttä p**kapuhetta, että ihminen jolla on luottotiedot ok, saa enemmän oikeuksia kuin luottotiedot pilannut. Ei luottotieto-ongelmattomalla ja ongelmallisella voi olla samanlaiset oikeudet. Eli ei se firma voi loputtomiin rankaista, vaikka asiakas myöhästyisi joskus vähän eräpäivästä. Ja tosiaan minun maksuistani on turha puhua, kun itselläni ei ole edes mitään hajua viimeisimmästä laskusta resurs bankilta. Sen tiedän, että laskut maksan joka tapauksessa aina. Ap

Miksi yrityksen pitäisi ottaa kohdallasi riski että maksatko tällä kertaa laskun ajoissa vai jääkö se jopa kokonaan maksamatta. Olet selkeästi jo osoittanut olevasi epävarma maksaja, ja vaikka ei luottotiedoissa vielä olekaan merkintää, olet kyseisen yhtiön omissa tiedoissa mahdollinen riskiasiakas eikä laskulla maksaminen muutamaan kuukauteen onnistu.

Sanoin edelleen että MAHDOLLISESTI OLEN SAATTANUT MAKSAA VÄHÄN MYÖHÄSSÄ. EN MUISTA MILLOIN OLEN VIIMEKSI EDES SAANUT HEILTÄ LASKUN ENKÄ PYSTY MISTÄÄN SEURAAMAAN LASKUJENI TILANNETTA.

Vierailija
42/122 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä vtun VIELÄ MERKINTÄÄ :'D sori mutta mitään merkintää ei ole tulossa, koska osaan maksaa laskuni :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/122 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en saanut edes 2000 euron luottokorttia vaikka kuukausituloni ovat verojen jälkeen 2900e, luottotiedot ok, ei mitään muita velkoja paitsi asuntolainan lyhennys 620€/kk.

Tarjosin jopa laittamaan pantiksi 80k€ kesämökin sille luotolle niin ei kelvannut. Eivät suostu myöntämään luottokorttia.

Koominen tilanne, en tiedä mikä maailmantaloudessa on muuttunut että luotto on näille yrityksille joku jota vartioidaan kuin Graalin maljaa.

Kenen korttia hait?

Vierailija
44/122 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaahtoaa aivan hurjana :D 

Vierailija
45/122 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mikä vtun VIELÄ MERKINTÄÄ :'D sori mutta mitään merkintää ei ole tulossa, koska osaan maksaa laskuni :)

Yritykset profiloivat hyvinkin tarkasti asiakkaitaan, ja jos olet myöhässä laskuja maksanut, olet heidän tiedoissa maksuhäiriöinen, vaikka ei virallista merkintää Suomen Asiakastiedossa vielä ole. 

Vierailija
46/122 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä MAHDOLLINEN pieni myöhästyminen voi vaikuttaa ikuisesti. Silloinhan se on täyttä p**kapuhetta, että ihminen jolla on luottotiedot ok, saa enemmän oikeuksia kuin luottotiedot pilannut. Ei luottotieto-ongelmattomalla ja ongelmallisella voi olla samanlaiset oikeudet. Eli ei se firma voi loputtomiin rankaista, vaikka asiakas myöhästyisi joskus vähän eräpäivästä. Ja tosiaan minun maksuistani on turha puhua, kun itselläni ei ole edes mitään hajua viimeisimmästä laskusta resurs bankilta. Sen tiedän, että laskut maksan joka tapauksessa aina. Ap

Miksi yrityksen pitäisi ottaa kohdallasi riski että maksatko tällä kertaa laskun ajoissa vai jääkö se jopa kokonaan maksamatta. Olet selkeästi jo osoittanut olevasi epävarma maksaja, ja vaikka ei luottotiedoissa vielä olekaan merkintää, olet kyseisen yhtiön omissa tiedoissa mahdollinen riskiasiakas eikä laskulla maksaminen muutamaan kuukauteen onnistu.

Sanoin edelleen että MAHDOLLISESTI OLEN SAATTANUT MAKSAA VÄHÄN MYÖHÄSSÄ. EN MUISTA MILLOIN OLEN VIIMEKSI EDES SAANUT HEILTÄ LASKUN ENKÄ PYSTY MISTÄÄN SEURAAMAAN LASKUJENI TILANNETTA.

Oletko jotenkin epävakaa vai mitä huudat?

Jos yritys on sitä mieltä että sinulla ei ole luottoa, niin sitten ei ole.

Vierailija
47/122 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritykset profiloivat hyvinkin tarkasti asiakkaitaan, ja jos olet myöhässä laskuja maksanut, olet heidän tiedoissa maksuhäiriöinen, vaikka ei virallista merkintää Suomen Asiakastiedossa vielä ole. 

Vielä :'D Miten vaikeaa on ymmärtää, että luottotietoni ovat kunnossa myös tulevaisuudessa?

Vierailija
48/122 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole ikinä tuollaisia ongelmia koska en tilaile krääsää ja rättejä tuollaisten firmojen palveluksia käyttäviltä sivustoilta.

OK. Minäkään en tilaa rättejä enkä krääsää. Ap

Vierailija
49/122 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä :'D Miten vaikeaa on ymmärtää, että luottotietoni ovat kunnossa myös tulevaisuudessa?

Tämän ketjun perusteella asia ei ehkä ole ihan niin varmaa...

Vierailija
50/122 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole rahaa maksaa edes VIIDEN KYMPIN ostosta heti, niin minkä HELVETIN takia pitää shoppailla?

Ylläri, että on maksuongelmia. Mitä persaukisempi suomalainen, sitä pölvästimpi rahojen kanssa.

Voi huoh. Mistä sinä tiedät minun rahoistani???? Voi olla monia syitä ettei halua maksaa heti. Voi olla paljon laskuja tai sitten VÄLIAIKAISESTI vähän rahaa tilillä. Idiootti.

😂Persaukisuus confirmed.

Vierailija
51/122 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö oikeasti tajua, että luottotietoja EI VOI MENETTÄÄ TIETÄMÄTTÄÄN :D eikä niitä todellakaan menetä jostain pikku myöhästymisistä 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️ ap

Myöhästymisistä, JOISTA EI EDES OLE MITÄÄN VARMUUTTA TÄLLÄ HETKELLÄ. Koska en todellakaan muista milloin viimeksi olen saanut resurssilaskun.

Vierailija
52/122 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole rahaa maksaa edes VIIDEN KYMPIN ostosta heti, niin minkä HELVETIN takia pitää shoppailla?

Ylläri, että on maksuongelmia. Mitä persaukisempi suomalainen, sitä pölvästimpi rahojen kanssa.

Voi huoh. Mistä sinä tiedät minun rahoistani???? Voi olla monia syitä ettei halua maksaa heti. Voi olla paljon laskuja tai sitten VÄLIAIKAISESTI vähän rahaa tilillä. Idiootti.

😂Persaukisuus confirmed.

Mistä sinä tiedät paljonko minulla on esim. Sijoituksissa 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Vierailija
53/122 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olisi asiasta aivan niin varma järkyttävän ulosantisi perusteella....

Vierailija
54/122 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori mutta luottotietoja ei menetä siksi, että vauvapalstalla joku ei ymmärrä ulosantiasi. Sinulla on vielä paljon opittavaa.

Vierailija
55/122 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂Persaukisuus confirmed.

Todennäköisesti nolla euroa. Vaikutat muutenkin joltain 18v pissikseltä. Jos Resurs Bank (ei siis resurssipankki) ei luota sinuun, niin se on sitten voivoi.

Vierailija
56/122 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

RESURSSIPANKKI 😂😂😂

Vedet valuu oikeasti silmistä. Pakko olla provo, mutta hyvä sellainen 😂

Vierailija
57/122 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori mutta luottotietoja ei menetä siksi, että vauvapalstalla joku ei ymmärrä ulosantiasi. Sinulla on vielä paljon opittavaa.

Ei tietenkään, mutta ap vaikuttaa ulosantinsa ja asenteensa perusteella sellaiselta, joka tulee vielä menettämään luottotietonsa jossain vaiheessa.

Vierailija
58/122 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂Persaukisuus confirmed.

Todennäköisesti nolla euroa. Vaikutat muutenkin joltain 18v pissikseltä. Jos Resurs Bank (ei siis resurssipankki) ei luota sinuun, niin se on sitten voivoi.

Uskottele kuule ihan mitä tahdot :D Mene aukomaan heillekin, joille zalando ei yhtäkkiä myönnä laskua ilman mitään syytä. ZALANDO EI LUOTA SINUUN!111!!!!! :DD

Vierailija
59/122 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sijoittanut lähinnä lähiöbaarin tiskille vai hajautitko myös ässäarpoihin?

Vierailija
60/122 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään, mutta ap vaikuttaa ulosantinsa ja asenteensa perusteella sellaiselta, joka tulee vielä menettämään luottotietonsa jossain vaiheessa.

Minä olen ap ja vastasin sinulle äsken. Luottotietoja ei menetä, kun osaa maksaa laskut. Minä taidan sen homman, entä sinä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi