Huoh, resurssipankin p**ka ei anna ostaa laskulla 50 € tilausta
Luottotiedot aina olleet kunnossa, olen maksanut laskuni, omille sivuille kirjautuessa ei tule yhtään mitään tietoja esiin, ainoastaan teksti "tilejä ei löytynyt" tmv. Vttu kun ärsyttää, ei ole mitään syytä evätä laskua!!! Ja tuollainen pikkusumma vielä kaiken lisäksi 😑 jos olen joskus muinoin ehkä mahdollisesti maksanut vähän myöhässä (EHKÄ MAHDOLLISESTI ) jotain, ei se ole mikään syy evätä laskua ikuisesti.
MISSÄ ON ONGELMA???
Kommentit (122)
Miksi ette vaan osta niitä rättejä normaalista kaupasta ja maksa käteisellä.
Ei koskaan mitään ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä kun ymmärtäisi mistä ap vaahtoaa.
No edelleen siitä, että en saa ostaa 50 euron ostosta laskulla. En todellakaan tiedä mikä ongelma tässä nyt on taas vaihteeksi. Ihan samalla tavalla zalando evää laskuja ihan mielivaltaisesti milloin sattuu. Oli loppusumma vaikka 30 € ja luottotiedot kunnossa, maksut maksettu, tilauksia paljon takana, niin yhtäkkiä laskulla ei vain saa mitään. Ja sitten joskus taas saa. Ap
Miksi nykyään kukaan ostaa laskulla mitään? En itse ole koskaan ostanut. Ostan kun on rahaa ostaa.
Vaikka minä :o). Ostan aina kaiken laskulla, vaikka rahaa olisi kyllä maksaa heti. Klarnalla on oikeasti toimivat palautussysteemit (eli jos tuote ei sovikaan, laskun saa itse laittaa odottamaan ja päivittävät sen sitten kun palautus on rekisteröitynyt). Huomattavasti kätevämpää, kuin antaa tilinumeroita ja sitten vahtia, että tuleeko rahat takaisin ja koska ne tulee (tässä voi oikeasti mennä joskus todella kauan.). Laskun maksan sitten aikanaa ihan kokonaan eli mitään pysyviä luottoja ei ole. (Ja siis ostelen lähinnä lapselle vaatteita ym, koska aikaa kauppojen kiertelyyn ei ole ja netistä saa muutakin kuin sitä ketjuliikkeiden huonolaatuista roskaa).
Vierailija kirjoitti:
Eräpäivä on 31.10. Ja maksoin 3 päivää sitten. Harmi kun en osaa maksaa laskujani!!! :D
Resurs Bankin lokakuun lasku tulee n puolenkuun maissa. Miten olet voinut saada sen noin paljon etukäteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräpäivä on 31.10. Ja maksoin 3 päivää sitten. Harmi kun en osaa maksaa laskujani!!! :D
Resurs Bankin lokakuun lasku tulee n puolenkuun maissa. Miten olet voinut saada sen noin paljon etukäteen?
Porvoon posti on nopea 😀
En ole aikoihin, siis kuuteen vuoteen tilannut mitään resurs bankin laskulla. Maksan aina minimilyhennyksen. Tuo osamaksu-lasku on ollut minulla jo siis vuosia eikä ole hirveästi lyhentynyt... pitäisi ilmeisesti maksaa enemmän kerralla. En ole edes kokeillut, onnistuisiko laskulla tilaaminen.
Nauran sinulle. Toivottavasti tukehdut resurssipankkiraivoosi, etkä saa mitään kautta laskulla haluamiasi tavaroita.
Tässä malliesimerkki miten päädytään pikavipeihin ja luottotietojen menettämiseen. Ostetaan laskulla, maksetaan laskut miten sattuu ja on oma luottotili laskuille.
The force of wt is strong in this one.
En minäkään saanut tänään Jyskistä laskulle. En maksa etukäteen mitään, haluan nähdä tavaran ennen kuin maksan. Ostin muualta! Mulla ei ole ikinä mitää maksuhäiriöitä ollut, laskut maksan etukäteen. Uskon että Jysk menettää montakin asiakasta kiitos siihen.
Ap on ilmeisesti sama henkilö kenellä on verot ulosotossa. Ne mystiset verot jotka tulivat puskista ja olivat kahdessa viikossa ulosotossa.
Vierailija kirjoitti:
Ap on ilmeisesti sama henkilö kenellä on verot ulosotossa. Ne mystiset verot jotka tulivat puskista ja olivat kahdessa viikossa ulosotossa.
Kyllä. Miekkosnainen, jonka miekkoset kadehtivat hänen asuntoaan, jonka vastiketta hänellä ei ole varaa maksaa ja josta vuokralle muuttamiseen hän haluaa toimeentulotukea. Ja Kelan vika etteivät maksa ja kukaan ei voi pakottaa häntä myymään sitä asuntoa, minkä vesimaksuista hän taannoin riiteli isännöitsijän kanssa.
Mulla on yks opiskelijakollega, sellainen nuori pimatsu joka on käytökseltään ja ulosanniltaan aivan samanlainen ihmeellisistä asioista skitsoava mitä AP.
Hitto sentään kun se on rankkaa olla sellaisen lähellä, pilaa päivän välittömästi jos joutuu sen kanssa tekemisiin.
Mä sain luottokortin 4000 limiitillä vaikka tuloni ovat bruttona 2000 kuukaudessa.. Mistä ihmeen yhtiöistä te niitä kortteja haette?? 😧
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei kiinnosta vttuakaan, kunhan maksu tulee viimeistään muistutuksen jälkeen. Eka muistutus tulee vasta kun maksu on viikon myöhässä. Sitä ennen kun maksaa, ei tarvitse edes maksaa muistutuskuluja. Toisin sanoen ei ole mikään järkyttävä rikos maksaa pari päivää myöhässä laskuja, voi hohhoijaa 🤦🏼♀️ ja usein maksan etukäteen. En silti väitä, ettenkö ikinä myöhästy vähän jostain laskuista. Laskutkin voi laittaa tärkeysjärjestykseen. Ensin maksetaan auton laskut, koska kun ne myöhästyvät niin auto on käyttökiellossa.
Sitten maksetaan vaikka 48 tuntia myöhässä joku tyyliin zalandon lasku tai vastaava, mistä ei koidu mitään muuta kuin korkeintaan maksumuistutus, joka sekin on aiheeton, kun lasku on maksettu ennen kirjeen päivämäärää. Ihan tervettä järkeä saa käyttää. Ap
Ei sillä ole yrityksen kannalta merkitystä maksatko laskun ennen maksumuistutusta. Jos se tulee minuutinkin myöhässä, eli klo 0.01 eräpäivän jälkeisenä päivänä, niin silloin olet myyjän seurannan mukaan maksanut laskusi myöhässä. Ja yritykset seuraavat kaikkia, päivänkin myöhässä tulleita suorituksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä kun ymmärtäisi mistä ap vaahtoaa.
Siitä ettei Resursbank käytännössä myönnä 50€ lainaa ihmiselle jolla luottarit kunnossa. Ei tuossa ole mitään vaikeasti ymmärrettävää.
Miten ihminen jolla on "luottarit" kunnossa voi tarvita 50 euron lainan?
Miksei tarvitsisi?? Monesti olen tarvinnut.
Vierailija kirjoitti:
Mä sain luottokortin 4000 limiitillä vaikka tuloni ovat bruttona 2000 kuukaudessa.. Mistä ihmeen yhtiöistä te niitä kortteja haette?? 😧
Mistä sait?
Mutta täällä kommentoijat tietävät aina kaiken paremmin :D ei minulle jäänyt mieleen mistä lasku tuli, muistin vain että ostin jyskiltä. Resurssilaskuhan se oli ja maksuni näkyy heillä jo ihan satavarmasti. Silti ei heru laskua, että haistakoon pitkän peen.