Miten alapään karvoitusta voi muka ”siistiä”?
Saksilla vai? Itse en keksi muuta kuin sheivaaminen posliiniksi tai reunoilta yli pursuavien karvojen sheivaaminen, mutta miten se muka mitään siistii? Keskikarvoitus on ihan yhtä runsas..
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sellainen ihotyyppi, että haarat alkaa työntää näppylää pelkästä vähän intensiivisemmästä katseesta siihen suuntaan. Toisaalta karvankasvu on sitä luokkaa, että ilman harvennusta siihen sademetsään voisi oikeasti eksyä. Maapallon keuhkot housuissani. :/
Taidat olla varsinainen aromipesä?
Vierailija kirjoitti:
Itse toimin niin että irroitan pariston palovaroittimesta, sitten menen ilman housuja kyykkyyn WC:n lattiakaivon yläpuolelle ja alan räpsyttelemään sytkärillä genitaalialueen karvoitukseen.
Aikamoinen rätinä siitä kuuluu ja käry on kyllä melkoinen, mutta eipähän tarvitse ostaa kalliita trimmereitä.
Operaation jälkeen suihkuun ja huoneistoon on hyvä laittaa läpivetotuuletus riittävän pitkäksi aikaa.
En ole alapäätäni polttanut, mutta äitini poltti tulitikulla säärikarvoja 50-luvulla ja sitä olen harrastanut. Pysyvät muuten pitempään lyhyinä.
Se on kyllä totta, että kipua jos pelkää niin ei kannata. Sattuu pari ekaa kertaa tosi paljon, mutta nykyään voi melkein nukahtaa kun on tottunut, karvat on ohkasempia ja "löysemmin" kiinni.