Miten alapään karvoitusta voi muka ”siistiä”?
Saksilla vai? Itse en keksi muuta kuin sheivaaminen posliiniksi tai reunoilta yli pursuavien karvojen sheivaaminen, mutta miten se muka mitään siistii? Keskikarvoitus on ihan yhtä runsas..
Kommentit (63)
Kyllä mä olen joskus onnistunut leikkaamaan häppäriä saksilla. Eri asia leikata sormia tai silmiä, kun ne näkee. Alapäähän en ainakaan mä taivu samaan aikaan näkemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä lyhennän ihan saksilla. Miten tämäkin voi olla noin eksoottinen idea. Joo, karvoja voi muotoilla saksilla. Mind blowing.
Siten että miten uskallatte saksia viedä alapään lähelle? Leikkaa vielä vahingossa klitoriksen pois tai muuta vastaavaa. Sheiveri ei ole sama asia vaikka terävä on sekin.
No kaikilla ei ole hienomotoriikassa noin isoja ongelmia. Leikkaan myös kulmakarvoja saksilla, enkä ole vielä puhkonut silmiäni.
Miten muuten uskallat leikata kynnet? Vieläkö sulla on sormet ja varpaat tallella? Tai pystytkö kampaajalla käymään? Entä jos lipsahtaa korva irti?
Oottepa te hauskoja. Se on eri asia kurotella sinne alapäähän saksien kanssa kuin käyttää saksia asioihin mitkä on lähellä ja joihin näkee hyvin. Sanokaa nyt vielä että ”kyllä minä vaan näen sinne hyvin.” Ok. Teillä vissiin on alapää navassa sitten.
Kaupassa on sellaisia höyliä, joilla voi trimmata karvoitusta. Sen höylän päässä on sellainen muoviosa, jossa on ns. piikkejä kuten trimmerissäkin.
Vierailija kirjoitti:
Kaupassa on sellaisia höyliä, joilla voi trimmata karvoitusta. Sen höylän päässä on sellainen muoviosa, jossa on ns. piikkejä kuten trimmerissäkin.
Mulla muuten on se, mutta ei se ollut kovin hyvä ja en edes muistanut sen olemassaoloa. Ja olen minä bikinitrimmeristäkin kuullut, mutta en muistanut sitäkään ennen kuin mainittiin. Varmaan dementia tulossa. Ap
Ajan miesten vartalotrimmerillä. Ostaa vain sellaisen, jota miehet kehuu Amazonissa. Itselläni on muistaakseni Phillipsin. Ei tee haavoja, vaikka ajaa ihoa myöten.
Ei jukolauta. Vain naiset voivat saada kolmen sivun keskustelun näin yksinkertaisesta asiasta.
Innokkaimmat karvojen poistelijat ovat kaikista tylyimpiä tässä ketjussa. Pinnallisuus ja sydämen sivistys ei sovi samaan päähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä lyhennän ihan saksilla. Miten tämäkin voi olla noin eksoottinen idea. Joo, karvoja voi muotoilla saksilla. Mind blowing.
Siten että miten uskallatte saksia viedä alapään lähelle? Leikkaa vielä vahingossa klitoriksen pois tai muuta vastaavaa. Sheiveri ei ole sama asia vaikka terävä on sekin.
No kaikilla ei ole hienomotoriikassa noin isoja ongelmia. Leikkaan myös kulmakarvoja saksilla, enkä ole vielä puhkonut silmiäni.
Miten muuten uskallat leikata kynnet? Vieläkö sulla on sormet ja varpaat tallella? Tai pystytkö kampaajalla käymään? Entä jos lipsahtaa korva irti?
Oottepa te hauskoja. Se on eri asia kurotella sinne alapäähän saksien kanssa kuin käyttää saksia asioihin mitkä on lähellä ja joihin näkee hyvin. Sanokaa nyt vielä että ”kyllä minä vaan näen sinne hyvin.” Ok. Teillä vissiin on alapää navassa sitten.
No mutta täytyyhän sitä olla todella tönkkö jos ei selkä sen vertaa taivu että näkisi. Itse kyllä ajelen muuten ja leikkaan vain kummulta lyhyemmäksi joten ei edes tarvitse taivutella.
Vierailija kirjoitti:
Ei jukolauta. Vain naiset voivat saada kolmen sivun keskustelun näin yksinkertaisesta asiasta.
Et selväsitkään oo koskaan naisen alapäätä ajanu. Ei ollenkaan yksinkertainen toimitus varsinkaan itse.
Leikkaan salsilla lyhyemmäksi ja sheivaan kaiken ala- ja takaosastolta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et selväsitkään oo koskaan naisen alapäätä ajanu. Ei ollenkaan yksinkertainen toimitus varsinkaan itse.
Täh? Mikä siinä niin ihmeellistä on? t. 23 vuotta sheivannut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta täytyyhän sitä olla todella tönkkö jos ei selkä sen vertaa taivu että näkisi. Itse kyllä ajelen muuten ja leikkaan vain kummulta lyhyemmäksi joten ei edes tarvitse taivutella.
Jep, ainakin minä pystyn vallan hyvin näkemään alapäähän, kun sheivaan. Onhan silloinkin pakko sinne kurkata, minne terän asettaa, ettei lipsahda kovin pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohiksena sanoisin, että onhan siinä nyt monta juttua, mitkä pitää ottaa huomioon. Ensinnäkin malli ja/tai kuinka pitkäksi karvan jättää, karvanpoistokeinoja on monenlaisia kylmä-ja kuumavahasta sokeroinnin kautta höylään, joista niistäkin löytyy monenlaista päätä. Ja nyt sitten vielä trimmeri ja tulitikut, eikä olla päästy edes niihin viheliäisiin sisäänpäin kasvaneisiin karvoihin ja tulehtuneisiin karvatuppeihin.
Miten niin "siistiä"? Tarkoitat siistimistä. Mitä on "siistiminen"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohiksena sanoisin, että onhan siinä nyt monta juttua, mitkä pitää ottaa huomioon. Ensinnäkin malli ja/tai kuinka pitkäksi karvan jättää, karvanpoistokeinoja on monenlaisia kylmä-ja kuumavahasta sokeroinnin kautta höylään, joista niistäkin löytyy monenlaista päätä. Ja nyt sitten vielä trimmeri ja tulitikut, eikä olla päästy edes niihin viheliäisiin sisäänpäin kasvaneisiin karvoihin ja tulehtuneisiin karvatuppeihin.
Ja minkälainen iho ja karvoitus. Mä en ymmärrä mitä ihmiset pohtii säärien ajelua, mä saan ne kymmenen karvaa höylällä minuutissa. Eikä tarvii partakarvoista huolehtia niinku monen keski-ikäisen. Joillakin onnekkailla muutkin karvat on hentoja ja harvoja.
Miesten partanajokoneessa on sellainen trimmeriosa, jolla lyhennän kummun karvat lyhyemmiksi, ja höylällä sisemmät osat. Höylään usein sängyllä pyyhkeen päällä, peili/vesilasi/höylä apunani. Pakaravako on sitten jo hieman akrobaattisempi höylättävä, mutta kun karvaa kasvaa ku turkkilaisella miehellä.... :D joku päivä vielä on sen verran ylimääräistä, että maksan jollekin tästä karvanpoisto-operaatiota
n32
Minulla on sellainen ihotyyppi, että haarat alkaa työntää näppylää pelkästä vähän intensiivisemmästä katseesta siihen suuntaan. Toisaalta karvankasvu on sitä luokkaa, että ilman harvennusta siihen sademetsään voisi oikeasti eksyä. Maapallon keuhkot housuissani. :/
Etsikää edullisempi sokeroija! Niitä tehdään puolella hinnalla tuosta edellämainitusta. Enpä oo ikinä edes tullut ajatelleeksi jotain hajua ja vaitiolovelvollisuutta :D Mitä sitten vaikka joku ajattelis että haisee? Käyn suihkussa ennen toimitusta.
Ja tosiaan se vaitiolovelvollisuus hajuista. Etenkin palaravako (pyllistäessä kun karvat poistetaan) lemahtaa kaikilla.