Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten alapään karvoitusta voi muka ”siistiä”?

Vierailija
08.10.2019 |

Saksilla vai? Itse en keksi muuta kuin sheivaaminen posliiniksi tai reunoilta yli pursuavien karvojen sheivaaminen, mutta miten se muka mitään siistii? Keskikarvoitus on ihan yhtä runsas..

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on trimmeri

Vierailija
2/63 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trimmerillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep trimmeri löytyy multakin (Philipsin Bikini Genie)

Vierailija
4/63 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kaltaisen tontun ei ehkä kannata koskea millään niihin karvoihin.

Vierailija
5/63 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutarhanhoito-ohjeita voi kysellä Kanervalta.

Vierailija
6/63 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmettelen. Mitä se trimmeri tekee?

Vierailija
7/63 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 41-vuotias nainen, enkä ollut koskaan ennen kuullut bikinitrimmeristä. Saksilla olen itse siistinyt lyhyemmäksi.

Aina oppii uutta av:lla. :D

Vierailija
8/63 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä ainakin saksimisen jälkeen kutittaa niin paljon että ei. Käyn brasilialaisesssa sokeroinnissa kerran kuukaudessa nii ei tarvi miettiä sen enempää kun pysyypi karvat poissa.

Vierailija
9/63 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toimin niin että irroitan pariston palovaroittimesta, sitten menen ilman housuja kyykkyyn WC:n lattiakaivon yläpuolelle ja alan räpsyttelemään sytkärillä genitaalialueen karvoitukseen.

Aikamoinen rätinä siitä kuuluu ja käry on kyllä melkoinen, mutta eipähän tarvitse ostaa kalliita trimmereitä.

Operaation jälkeen suihkuun ja huoneistoon on hyvä laittaa läpivetotuuletus riittävän pitkäksi aikaa.

Vierailija
10/63 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksilla

Vierailija
11/63 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan ei ole kertonut, että tuollaisia trimmereitä on olemassa? Täytyy käydä ostoksilla.

Vierailija
12/63 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksilla napsaisen isoimmat tupsut ja nypin hajakarvat linjan ulkopuolelta. Riittää minulle, muiden mielipiteellä ei ole merkitystä.

Vierailija
13/63 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä lyhennän ihan saksilla. Miten tämäkin voi olla noin eksoottinen idea. Joo, karvoja voi muotoilla saksilla. Mind blowing.

Vierailija
14/63 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se tontuksi tee jos ei tiennyt, että on olemassa joillekki p*llunkarvoillekin oma trimmeri. Kaikki ei ole niin pinnallisia että ottais selvää edes tuollasista saati tuhlais sellaseen rahaa. Sulla on varmaan nenä- ja kulmakarvoillekin oma.

Vierailija
15/63 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse toimin niin että irroitan pariston palovaroittimesta, sitten menen ilman housuja kyykkyyn WC:n lattiakaivon yläpuolelle ja alan räpsyttelemään sytkärillä genitaalialueen karvoitukseen.

Aikamoinen rätinä siitä kuuluu ja käry on kyllä melkoinen, mutta eipähän tarvitse ostaa kalliita trimmereitä.

Operaation jälkeen suihkuun ja huoneistoon on hyvä laittaa läpivetotuuletus riittävän pitkäksi aikaa.

Arvio on ettei huoneiston ovea kannata avata vähään aikaan koska eikös rappukäytävissäkin ole palovaroittimet?

Vierailija
16/63 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä lyhennän ihan saksilla. Miten tämäkin voi olla noin eksoottinen idea. Joo, karvoja voi muotoilla saksilla. Mind blowing.

Siten että miten uskallatte saksia viedä alapään lähelle? Leikkaa vielä vahingossa klitoriksen pois tai muuta vastaavaa. Sheiveri ei ole sama asia vaikka terävä on sekin.

Vierailija
17/63 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siten että miten uskallatte saksia viedä alapään lähelle? Leikkaa vielä vahingossa klitoriksen pois tai muuta vastaavaa. Sheiveri ei ole sama asia vaikka terävä on sekin.

Klitoriksen pois vahingossa saksilla?

Okei.

Vierailija
18/63 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Klitoriksen pois vahingossa saksilla?

Okei.

Se oli vitsi. Mutta oikeasti voi siinä leikata vahingossa ihoa.

Vierailija
19/63 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseä ainakin saksimisen jälkeen kutittaa niin paljon että ei. Käyn brasilialaisesssa sokeroinnissa kerran kuukaudessa nii ei tarvi miettiä sen enempää kun pysyypi karvat poissa.

Minä en kehtaa, koska alapää voi haista, ja kosmetologeilla ei ole vaitiolovelvollisuutta.

Vierailija
20/63 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se tontuksi tee jos ei tiennyt, että on olemassa joillekki p*llunkarvoillekin oma trimmeri. Kaikki ei ole niin pinnallisia että ottais selvää edes tuollasista saati tuhlais sellaseen rahaa. Sulla on varmaan nenä- ja kulmakarvoillekin oma.

Huomauttaisin, että tässä viienkympin kieppeillä ei tarvii olla erityisen pinnallinen omistaakseen trimmerin, jossa on jopa eri teriä. Varsinkaan naisella ulos tursuavat nenäkarvat tai huuhkajakulmat ei ole viehättävät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme