Miten alapään karvoitusta voi muka ”siistiä”?
Saksilla vai? Itse en keksi muuta kuin sheivaaminen posliiniksi tai reunoilta yli pursuavien karvojen sheivaaminen, mutta miten se muka mitään siistii? Keskikarvoitus on ihan yhtä runsas..
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä lyhennän ihan saksilla. Miten tämäkin voi olla noin eksoottinen idea. Joo, karvoja voi muotoilla saksilla. Mind blowing.
Siten että miten uskallatte saksia viedä alapään lähelle? Leikkaa vielä vahingossa klitoriksen pois tai muuta vastaavaa. Sheiveri ei ole sama asia vaikka terävä on sekin.
Klitoriksen pois vahingossa saksilla?
Okei.
Se oli vitsi. Mutta oikeasti voi siinä leikata vahingossa ihoa.
Leikkaatko sinä usein sormiasi, kun käytät saksia? Sakset on kieltämättä vaaralliset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä lyhennän ihan saksilla. Miten tämäkin voi olla noin eksoottinen idea. Joo, karvoja voi muotoilla saksilla. Mind blowing.
Siten että miten uskallatte saksia viedä alapään lähelle? Leikkaa vielä vahingossa klitoriksen pois tai muuta vastaavaa. Sheiveri ei ole sama asia vaikka terävä on sekin.
No kaikilla ei ole hienomotoriikassa noin isoja ongelmia. Leikkaan myös kulmakarvoja saksilla, enkä ole vielä puhkonut silmiäni.
Miten muuten uskallat leikata kynnet? Vieläkö sulla on sormet ja varpaat tallella? Tai pystytkö kampaajalla käymään? Entä jos lipsahtaa korva irti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n kaltaisen tontun ei ehkä kannata koskea millään niihin karvoihin.
Ei se tontuksi tee jos ei tiennyt, että on olemassa joillekki p*llunkarvoillekin oma trimmeri. Kaikki ei ole niin pinnallisia että ottais selvää edes tuollasista saati tuhlais sellaseen rahaa. Sulla on varmaan nenä- ja kulmakarvoillekin oma.
Kyllä se tekee. Pitää aika lailla kurkkupurkissa elää, ettei tuollaisista ole kuullutkaan. Loppu löpinästäsi on täysin aivotonta avautumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se tontuksi tee jos ei tiennyt, että on olemassa joillekki p*llunkarvoillekin oma trimmeri. Kaikki ei ole niin pinnallisia että ottais selvää edes tuollasista saati tuhlais sellaseen rahaa. Sulla on varmaan nenä- ja kulmakarvoillekin oma.
Huomauttaisin, että tässä viienkympin kieppeillä ei tarvii olla erityisen pinnallinen omistaakseen trimmerin, jossa on jopa eri teriä. Varsinkaan naisella ulos tursuavat nenäkarvat tai huuhkajakulmat ei ole viehättävät.
Minä käytän samaa trimmeriä kuin meidän vesikoiran turkkiin. Tulee edulliseksi.
Meillä ei ole vesikoiraa, niin olen jotuntu sijoittamaan itseeni 20e
MIkä olis hyvä trimmeri? Olisko miesten puolella laadukkaampia?
Tää ketjuon taas parasta AV:ta. 😂
On erikoista olla tietämättä noista intiimialueelle tarkoitetuista trimmereistä, karvanpoistoaineista jne. kun niitä mainostetaan aika kohtuullisen säännöllisesti mediassa. Nyt varmaan parille tuheromammalle tuli taas uusi juttu tässä kommentissa.
M53
Vierailija kirjoitti:
On erikoista olla tietämättä noista intiimialueelle tarkoitetuista trimmereistä, karvanpoistoaineista jne. kun niitä mainostetaan aika kohtuullisen säännöllisesti mediassa. Nyt varmaan parille tuheromammalle tuli taas uusi juttu tässä kommentissa.
M53
Parempi myöhään kuin ei silloinkaan. Kipaisin tästä viisastuneena lähikauppaan, ja nyt on kylppärin viemäri tukossa - mutta karvaton alapää. Nyt kipaisen uudelleen putkimiestä hakemaan.
Ex-tuheromamma
Käytän samaa trimmeriä kuin mies partaansa
Saksilla tai miesten hiustenleikkuukoneella. Molemmilla tulee hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Käytän samaa trimmeriä kuin mies partaansa
Minä myös. Ja siistin sitten sisemmät ja peräpääm hänen hammasharjallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomauttaisin, että tässä viienkympin kieppeillä ei tarvii olla erityisen pinnallinen omistaakseen trimmerin, jossa on jopa eri teriä. Varsinkaan naisella ulos tursuavat nenäkarvat tai huuhkajakulmat ei ole viehättävät.
Paljon sellanen vesikoira sit maksaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon sellanen vesikoira sit maksaa?
Parisen tonnia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M53
Parempi myöhään kuin ei silloinkaan. Kipaisin tästä viisastuneena lähikauppaan, ja nyt on kylppärin viemäri tukossa - mutta karvaton alapää. Nyt kipaisen uudelleen putkimiestä hakemaan.
Ex-tuheromamma
Hmm, esitelläksesi uutta alapäätäsi siis?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka lyhyeksi otatte saksilla?
Siistimispituuteen.
Brassisokerointi maksaa meilläpäin 65e. Aika kallista jos joka kk kävis. Plus että sattuu sikana.
Sheivaan ihan höylällä kaikki pois pari kertaa viikossa.
Lyöt miehelle pienet fiskarsin sakset kouraan ja pyydät nätisti, ihan varmasti tekee hyvää työtä. Toimii hyvänä aasin siltana myös...arvaat mihin :)
Aina oppii uutta. Trimmeri ei ole tullut mieleenikään! Minä olen höylällä siistinyt bikinirajat, en muuta.
N45