Lähetä terveiset ihastuksellesi
Jokaisella on varmasti salainen ihastuksen kohde, joskus vaan on vaikeaa kertoa siitä.
Kommentit (115)
Hyvät illat ja yöt sulle mies. Eihän tämä nyt tähän jäänyt?
Miehelle, joka vie jalat alta...
Terveiset sinulle mies, olisin voinut katsella sinua vaikka kuinka paljon jos olisin vain kehdannut. Se olisi voinut kyllä häiritä työtäsi, niinpöä tyydyin vain vilkuilemaan. Näkisinpä sinut työssäsi vielä joskus ja mielellään muutenkin. M:lle
Sinä olet niin ihana, olen aivan korviani myöten rakastunut sinuun. En vaan koskaan voi tunnustaa sitä sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Hei, K. Mulla on ikävä sun lämmintä olemustasi ja tuikkivia silmiäsi enkä saa sua mielestäni. Seurassasi on mukava olla. Nähdään pian.
Onko Karille 🙂
E.mies kirjoitti:
E-miehen pehmeä jänis <3
Naiselle? E-naiselle?
Oli muuten mukava alkuilta eilen. Näin sun arkiminää hiukan. Tykkäsin ja se sai mietteliääksi.
Nähtiin tänään pitkästä aikaa. Sun katse tuntui mun vatsanpohjassa asti.
Vierailija kirjoitti:
Oli muuten mukava alkuilta eilen. Näin sun arkiminää hiukan. Tykkäsin ja se sai mietteliääksi.
Minkälaisessa tilanteessa näit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisessa tilanteessa näit?
Ei tästä sen enempää. Ihastuin, mutta muu ei varmaan tule kyseeseen. Harmi.
Sanotaanko nyt että Länsi-Suomesta. Ei kai sillä ole edes merkitystä, koska tiedän ettei hän ajattele minusta samoin ja vaikka ajattelisikin niin ei se siltikään olisi yksinkertaista. Tämä oli vain tällainen ihme purkaus.