Lähetä terveiset ihastuksellesi
Jokaisella on varmasti salainen ihastuksen kohde, joskus vaan on vaikeaa kertoa siitä.
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Ettekö ymmärrä, että tällaiset kaikkiin pätevät viestit lisäävät työpaikka-ahdistelua, kun omissa haaveissaan pyörivät saavat niistä vain lisää puhtia harhakuvitelmiinsa?
VMP
Vierailija kirjoitti:
Terolle kivaa viikonloppua! Nähtiin pariinkin kertaan tällä viikolla. Mitenkähän suhun voisi törmätä työn ulkopuolella?
Missä törmättiin? 02 alueella?
Koita jaksaa T! Toivottavasti nähtäis pian.
Vierailija kirjoitti:
Koita jaksaa T! Toivottavasti nähtäis pian.
Sillä jaksaa jos huomenna nään sut.Joo joo just sinä:)
Se kaikki olikin vaan mun päässä.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on ihana uus kuva!
Kiitos!
Tänne bittiavaruuteen voin tunnustaa, että minulla on ikävä Markoa.
Rikulle terveiset, vaikka ei olla vuosiin nähty, niin olet mielessä. Päästäispä joskus sänkyyn asti❤️
M-nainen, vaikka ollaankin niinsanotusti eri liigoissa niin ei kai se haittaa jos etäältä ihailen ja miksei lähempääkin. Peitellä sitä en kuitenkaan osaa ja olet jotain huomannut.
Miä lähetän rakes terkut mun ikiomalle rakesviranomaiselle. Tavataan paheellisten rikosten merkeissä! Piätä miut! Raudoita ja anna etälamauttimesta:) nautinnolisesti! lips!
Haluun pelata sun kaa Songpop2. Voittaisit mut mennen tullen parissa genressä + sama toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Samille terveisiä! :)
Keneltä?
Hi boo. I miss u and i cant wait to see u again and meet ur fam. We gonna have blast then. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samille terveisiä! :)
Keneltä?
Naiselta - S
Vierailija kirjoitti:
M-nainen, vaikka ollaankin niinsanotusti eri liigoissa niin ei kai se haittaa jos etäältä ihailen ja miksei lähempääkin. Peitellä sitä en kuitenkaan osaa ja olet jotain huomannut.
Mistäpäin tämä M-nainen?
Ei, vaan T:lle