Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset ihastuksellesi

Vierailija
05.10.2019 |

Jokaisella on varmasti salainen ihastuksen kohde, joskus vaan on vaikeaa kertoa siitä.

Kommentit (115)

Vierailija
101/115 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanalle miehelle, jota näin viime vuonna syksyyn asti melko säännöllisesti. Ihastus ei ole vieläkään oiken laimentunut.

Ja se mies johon ihastuit huomasi vasta myöhemmin kuinka tärkeä olet hänelle. Se mies haluasi oikeasti tietää mitä sinulle kuuluu.

Vierailija
102/115 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

😘 tyhmälle T.M: lle. Olisit ollut rohkeempi niin olisit saanut mut vähintään yhdeksi viikoksi. Yhden yön juttuihin en r - yhdy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/115 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samille terveisiä! :)

Kiitos!

Vierailija
104/115 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanalle hiljaiselle naiselle ❤

-edelleen, yhä, luultavasti aina, ikuisesti.

Vierailija
105/115 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on aloitettu lokakuussa 2019. Kuinkahan moni täällä edelleen jumittaa samassa ihastuksessa, kuin tuolloin. Onko ketään?

Vierailija
106/115 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika <3

Vierailija
107/115 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei täällä oikeasti kohtaa ketään.

Vierailija
108/115 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveiset lahtelaiselle miehelle kenellä punainen auto ja ihanat silmät.

Vierailija
109/115 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on aloitettu lokakuussa 2019. Kuinkahan moni täällä edelleen jumittaa samassa ihastuksessa, kuin tuolloin. Onko ketään?

Minä

Vierailija
110/115 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä

Minä myös

Vierailija
111/115 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi unohtamaan sinua, sillä sinä olet niin kaunis ja paistat kirkkaammin kuin aurinko synkkään sydämeeni.

T: Se tyyppi, kun mäkkärissä aina kohdattiin ja kysyit olenko unohtanut sinut

Vierailija
112/115 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Olet niin hot, etkä edes ehkä tajua että voisit saada minut, 15v nuoremman naisen.

Ollaan molemmat varattuja, joten eipä tästä mitään tule. Jos vihjaisit, kertoisin. Muuten mennään näin ja näissä liitoissa.

-A-

Kiitos A, kauniista sanoistasi. Olet upea nainen ja olen vähän ollut aistivinani, että voisin saada sinut. Olen kuitenkin sitoutunut parisuhteeseeni ja perheeseeni.

Haluaisin kertoa sinulle kuinka ihana olet ja kuinka ihailen ja arvostan sinua, mutta en ole uskaltanut tehdä sitä, koska pelkän sen rohkaisevan sinua ajattelemaan, että meistä voisi tulla jotain.

Ehkä ensi elämässä, hani, tähdet ja sattuma ovat puolellamme. Tässä elämässä tyydyn vain ihailemaan sinua ja olen kiitollinen, että saan olla ystäväsi.

t. T

Vierailija
113/115 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö ymmärrä, että tällaiset kaikkiin pätevät viestit lisäävät työpaikka-ahdistelua, kun omissa haaveissaan pyörivät saavat niistä vain lisää puhtia harhakuvitelmiinsa?

Ei kukaan normaali ihminen ala ahdistelemaan sen takia, että lukee jonkun viestin jollain keskustelupalstalla. Jos päässä viiraa niin pahasti, että ahdistelee, niin silloin ahdistelee kyllä ihan ilman mitään viestejäkin.

Vierailija
114/115 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sinähän et todellakaan tätä palstaa lue... Mutta jos saisin sut mun elämään.. Siitö on 13 vuotta aikaa 😄 Et ikinä ikinä ikinä maailmassa uskoisi kuka suhun on ihastunut!

Nyt rupesi kiinnostamaan!!! Kerro lisää :)

Vierailija
115/115 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sulle kuuluu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän