Lähetä terveiset ihastuksellesi
Jokaisella on varmasti salainen ihastuksen kohde, joskus vaan on vaikeaa kertoa siitä.
Kommentit (115)
Neiti M:lle. Saahan sitä unelmoida.
Villelle terveisiä, olet kuuma. <3
T. Olet niin hot, etkä edes ehkä tajua että voisit saada minut, 15v nuoremman naisen.
Ollaan molemmat varattuja, joten eipä tästä mitään tule. Jos vihjaisit, kertoisin. Muuten mennään näin ja näissä liitoissa.
-A-
Omalle kovan viran miehelle terveiset vaikka et tätä näe kun nukut. T
Je t'aime tellement que ca fait mal. Je voudrais ne pas être aussi loin.
-Votre espirit jardin finlandais
S niinku sa.. a. Hiiltä rakkaita terkkuja. Aikaa on kulunut, mutta tunteet pysyvät. 😘
Hölmö? kirjoitti:
Terveiset työkaverille, mies minun makuun. Salainen ihastukseni. Silmää miellyttävä olemus, kohtelias, aina valmiina auttamaan tarvittaessa, muistaa pienetkin asiat joista keskusteltu. Toivottavasti nähdään maanantaina.
Minäkin täällä odotan maanantaita niin näkee ihastustani. Nainen minun makuuni, mutta valitettavasti varattu. Mutta minkäs teet kun ihastuu.
Terveiset ihanalle miehelle, Mxxxxlle. Olet kyllä aika hot. Koskahan näkisin sinut taas ja mielellään muutenkin kuin vilaukselta.
Terveisiä Teijalle sinne Kittilään. Tänne Saloon sua kovasti takaisin odotan. Oli muuten kiva sattumalta vähän nähdä ja jutella kahvikupin ääressä :)
Terveiset naiselle jonka kauniit tähtisilmät ja seksikäs vartalo piristävät viikkojani.
Vierailija kirjoitti:
Hölmö? kirjoitti:
Terveiset työkaverille, mies minun makuun. Salainen ihastukseni. Silmää miellyttävä olemus, kohtelias, aina valmiina auttamaan tarvittaessa, muistaa pienetkin asiat joista keskusteltu. Toivottavasti nähdään maanantaina.
Minäkin täällä odotan maanantaita niin näkee ihastustani. Nainen minun makuuni, mutta valitettavasti varattu. Mutta minkäs teet kun ihastuu.
Sama tilanne myös täällä.
Vierailija kirjoitti:
Terveiset naiselle jonka kauniit tähtisilmät ja seksikäs vartalo piristävät viikkojani.
Onko M***lle?
Ettekö ymmärrä, että tällaiset kaikkiin pätevät viestit lisäävät työpaikka-ahdistelua, kun omissa haaveissaan pyörivät saavat niistä vain lisää puhtia harhakuvitelmiinsa?
Hei, K. Mulla on ikävä sun lämmintä olemustasi ja tuikkivia silmiäsi enkä saa sua mielestäni. Seurassasi on mukava olla. Nähdään pian.
Töiden takia