Lähetä terveiset ihastuksellesi
Jokaisella on varmasti salainen ihastuksen kohde, joskus vaan on vaikeaa kertoa siitä.
Kommentit (115)
Moi Anna! Ehkä joskus vielä uskallan tehdä aloitteen. Siihen asti tyydyn vain katselemaan kauempaa ihaillen...
Huomenta Komia ❤
Sä tiedät ja mä tiedän, että nyt on näin. Mutta me on jo sovittu, että seuraava elämä on meidän. Sitä odotellessa....
Terveiset firman siivoojalle. Aivan tavattoman kuuma pakkaus. Juttelee iloisesti kaikkien muiden kanssa paitsi minun. No hieman ehkä välttelen kun en tiedä mitä sanoisin.
Hei pupu, haluan sua. Toivottavasti nähdään taas pian. ❤️
Mukavaa viikonloppua sinulle työkaveri (nainen) jota en saa vapaallakaan mielestä. Oot hauskin nainen keneen oon tutustunut.ja sulla on aivan upea pylly. Siis todella!
Terveiset entiselle työkaverille(mies).Mä muistelen sua vieläkin lämmöllä.Ja ikävöin välillä.Sä olet kuuma mies sen lisälsi,että olet suloinen ;)
Terolle kivaa viikonloppua! Nähtiin pariinkin kertaan tällä viikolla. Mitenkähän suhun voisi törmätä työn ulkopuolella?
Tomia kaipaan. Oot niin kaukana mutta kun suljen silmäni, tunnen olevani sylissäsi.
Haluisin tuijottaa sun ruskeisiin silmiin.
Hyvää viikonloppua sinulle, H. Olet ihanin kaikista. En saa sinua mielestäni, vaikka tiedän, että meistä ei tule ikinä mitään. Olet upea. Toivottavasti näemme pian. Anteeksi, että olen ollut outo viime aikoina. On ollut vähän huolia. Halauksia sinulle.
Hölmö? kirjoitti:
Terveiset työkaverille, mies minun makuun. Salainen ihastukseni. Silmää miellyttävä olemus, kohtelias, aina valmiina auttamaan tarvittaessa, muistaa pienetkin asiat joista keskusteltu. Toivottavasti nähdään maanantaina.
Ja nyt luultavasti vain kaikki työssäkäyvät miehet astelevat vihellellen maanantaiaamuna melat tanassa duuniin, koska se oli varmasti se Pirjo joka kirjoitti minusta vauvapalstalla.
Olet mielessä ja on ikävä. J, lue minun ajatuksia ja ole yhteyksissä.
Miljoona pusua T: lle! En voi olla ajattelematta sua.
Ei kai tätä ketjua tarvita tuon toisen lisäksi...
Terveiset kuumalle raksamiehelle, johon olen aivan liian ihastunut.
Olet mahtava tyyppi! Tulee hirveä ikävä, kun meidän tiet pian eroaa.
Pidä huoli itsestäsi ❤
Tåmähän on just hyvä ketju, kun tuossa toisessa vaan takutaan epäolennaisuuksista
Vierailija kirjoitti:
Terveiset kuumalle raksamiehelle, johon olen aivan liian ihastunut.
Olet mahtava tyyppi! Tulee hirveä ikävä, kun meidän tiet pian eroaa.
Pidä huoli itsestäsi ❤
Miksi niiden täytyy erota?
A:lle, sun jälkeen on ollut kokemuksia, mutta aina sä tulet olemaan se numero ykkönen. Toivon todella, että jonkin ihmeellisen yhteensattuman kautta suhun törmäisin. Jäi paljon vielä kesken ❤️
Terveiset työkaverille, mies minun makuun. Salainen ihastukseni. Silmää miellyttävä olemus, kohtelias, aina valmiina auttamaan tarvittaessa, muistaa pienetkin asiat joista keskusteltu. Toivottavasti nähdään maanantaina.