Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, jota luullaan usein 10 vuotta nuoremmaksi

Vierailija
29.09.2019 |

Imarteleeko vai häiritseekö se? Minkälainen olet olemukseltasi, entä minkä ikäinen olet? Muuttuuko suhtautuminen sen jälkeen kun vastapuoli (töissä tai vapaalla) saa tietää oikean ikäsi?

Kommentit (135)

Vierailija
41/135 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 36 ja mua luullaan parikymppiseksi. Ei se oikeestaan häiritse. Olen aika pitkä ja hoikka. En pukeudu teiniksi tms.

Vierailija
42/135 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 172 cm ja 54 kg, eli hyvin siro ja hoikka. Uskon, että tämä on suurin syy sille, että luullaan paljon nuoremmaksi. Monet ikäiseni ovat hiukan ylipainoisia ja jotenkin tätinäisiä. Minulla on myös pyöreät kasvonpiirteet, mikä selkeästi luo nuoremman vaikutelman.

Olen huomannut, että nuorelta näyttävät eivät useinkaan ole niitä kauneimpia, enkä itsekään ole mikään kaunotar. Monella nuorelta näyttävällä on taikinanaama, mikä ei ole kaunista. Sirokasvoiset ovat kauniimpia, mutta rasvattomissa kasvoissa on usein ryppyjä enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/135 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa yhtään kaivella henkkareita esiin ostaessa vaikka tulitikkuja, sitten kun se kysely loppuu niin voi ollakin eri mielipide. :D 

Vierailija
44/135 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

27-vuotias, mutta helposti luullaan alaikäiseksi. Ei se enää niinkään haittaa, pukeutumisella ja meikillä voi kuitenkin vaikuttaa olemukseen. Kerään kyllä puoleeni paljon teini-ikäisistä kiinnostuneita setämiehiä. Jotkut tulevat suoraan tarjoamaan isoja rahasummia, jos lähtisin seuraksi. Kiinnostus laantuu, kun kerron oikean ikäni.

Vierailija
45/135 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 48v mies ja itseäni ei häiritse lainkaan kun luullaan nuoremmaksi melkein aina, mutta ei toisaalta erityisemmin imartelekaan. Hiustyylini ja pukeutumiseni ovat nuorekkaita ja varmaan käytökseni myös. Uskoisin että noista johtuu enemmänkin kuin siitä, että olisin jotenkin tavallista nuoremmman näköinen muuten.

Vierailija
46/135 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pukeutumista ajattelee, niin eipä teinien muoti periaatteessa eroa aikuisten muodista.

Vierailija
47/135 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 41-vuotias nainen ja minua luullaan yleensä 7-10 vuotta nuoremmaksi. Minulla on myönteinen elämänasenne ja kehitän itseäni ihmisenä aktiivisesti. Lisäksi minulla on sellainen hillityn tyylikäs ja aavistuksen androgyyni pukeutumistyyli ja meikki/hiukset. Suhtautuminen minuun ei yleensä muutu sen jälkeen kun todellinen ikäni paljastuu. Jotkut suhtautuvat sen jälkeen hieman avoimemmin ihaillen ja ulkomuotoani ihmetellen tmv.

Työelämässä tilanne on minulle etu, joten ei häiritse ollenkaan, mutta deittaillessa häiritsee jonkin verran. Olen tapaillut useampaakin reilusti itseäni nuorempaa miestä, mutta kukaan heistä ei ole ollut henkisesti riittävän kypsä. Tilanteet päättyvät usein siihen että mies haluaisi jatkaa suhdetta (tai jos on ollut kysymys kevyestä seksisuhteesta niin mies haluaisi muuttaa sen vakavammaksi), mutta minä en, ja mies ei pysty ymmärtämään syytä siihen.

Voisihan sitä lopettaa kokonaan noiden nuorempien kanssa treffeillä käymisen, mutta en tiedä onko sekään fiksua, koska se yksi poikkeus voi tulla siinäkin ikäluokassa vielä joskus vastaan, joka on riittävän kypsä iästään huolimatta. Kiinnostun niin harvoista miehistä romanttisessa mielessä, että en haluaisi lähtökohtaisesti rajata tapailtavien joukkoa liian pieneksi. Lisäksi oman ikäiset ja etenkin itseä vanhemmat miehet ovat jo melko usein kaavoihinsa kangistuneita, eli eivät pysyisi mukana tässä minun elämäntavassani, jossa edelleen aktiivisesti omaksutaan uutta ja ihan päivittäin kyseenalaistetaan omaa ajattelua. Toivon löytäväni ikäiseni kumppanin, jolla olisi samanlainen asenne elämään, mutta heitä tuntuu olevan kyllä tosi harvassa.

Vierailija
48/135 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imartelee tietysti. Olen 39v., mutta todella lyhyt ja baby face. Kroppa on paremmassa kuosissa kuin nuorempana ja mielelläni pukeudun istuviin vaatteisiin. Värejä rakastan ja koruja. Hiukset on puolipitkät ja raidoitettu. Ei ole silmälaseja.

Ikäni kuultuaan ihmiset ensin hämmästelevät, mutta sitten ikäänkuin unohtavat sen. Tytöttely on arkipäivää, mutta minua se ei haittaa, kun en ole uraihminen.

Vierailija
49/135 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkokysymys; mikä tekee ihmisestä 10 vuotta nuoremman näköisen?

Varmasti geeneillä on oma osuutensa asiaan. Veikkaan, että myös luonne ja olemus vaikuttaa. Jos olisin enimmäkseen naama norsunveellä, niin eiköhän sitä näyttäisi paljon vanhemmalta. (13)

Kyllä se on  juurikin sellainen eloisuus, mikä tekee ihmisestä nuoremman oloisen. Työpaikan jäykkis 18-veetä monet luulleet yli 3-kymppiseksi kun on kuin vahakabinetista, mutta 4-kymppiset, jotka ovat eloisia ja nauravaisia, tuntuvat huomattavasti ikäänsä nuoremmilta.

50/135 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mua luultiin ennen, mut must tuntuu et ku alotin hoito-alalla niin se jotenki kypsytti ja vanhens mua, sekä se, etten enää hoitanutt ulkonäköä niinku ennen. ja lihominen. :DS

Yövuorojen tekeminen, stressi ja unenpuute vanhentuvat.

Vierailija
51/135 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkuus on suurin syy nuorelle näyttämiseen tässä ylipainoisten tanttojen maassa.

Vierailija
52/135 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

27-vuotias, mutta helposti luullaan alaikäiseksi. Ei se enää niinkään haittaa, pukeutumisella ja meikillä voi kuitenkin vaikuttaa olemukseen. Kerään kyllä puoleeni paljon teini-ikäisistä kiinnostuneita setämiehiä. Jotkut tulevat suoraan tarjoamaan isoja rahasummia, jos lähtisin seuraksi. Kiinnostus laantuu, kun kerron oikean ikäni.

Eli siis näille sedille ei riitä, että näytät teiniltä, vaan pitäisi oikeasti olla teini? Muuten ei 27-vuotias kiinnosta? Huh, onpa joillakin mieltymykset.

Vierailija
53/135 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritsee. Olen 35-vuotias ja luullaan parikymppiseksi. Mulla on 10-vuotias tytär ja jotkut ovat jopa luulleet minua hänen isosiskoksi.

Pukeudun farkkuihin, huppareihin ja tennareihin/lenkkareihin. En edes osaa pitää jakkupukuja, suoria housuja jne.

Äitini pukeutuu aika samalla tavalla. Tosin hän pitää neuletakkeja ym. Hän täyttää ensi vuonna 60 ja häntä luullaan 40-50-vuotiaaksi.

Kun olin lapsi ja teini, äitiäni luultiin isosiskokseni.

Myös äidin äitiä on aina luultu ikäistään nuoremmaksi.

Vierailija
54/135 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkokysymys; mikä tekee ihmisestä 10 vuotta nuoremman näköisen?

Pyöreät kasvot, pienikokoisuus ja teinimäinen pukeutuminen.

Yhdellä tutulla on nämä kolme, mutta läheltä katsoen ryppyjä aika lailla. En usko, että hänen kaltaistaan luullaan kovin paljoa ikäänsä nuoremmaksi. Jotain tekemistä on myös geeneillä eli sillä ihojutulla. Niitä virheitä voi toki somekuviin siistiä, sitten yllättyy kun tapaa kaverin ruokakaupassa.

Ja onhan kaksikymppisiäkin, jotka ovat keski-ikäisen oloisia - joku itsensä kantamisjuttu voi olla. Siis eleet ja ilmeet.  

Vierailija
55/135 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua silloin tällöin luullaan, mutta olen ajatellut että se on tapa sanoa kohteliaisuus. Kiitän kyllä, en välttämättä usko.

Pari viikkoa sitten yksi itseäni vanhempi, tuntematon nainen luuli minua parikymmentä v nuoremmaksi. Juttelimme vierekkäin. Kun noustessamme katsoin häntä, huomasin ikäänsä nuoremmaksi (katsoin kun oli tullut puheeksi). Eli voisiko olla, että ne joita itseään kehutaan tuolla, käyttävät joskus samaa?

Vierailija
56/135 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, miten suurin osa ihmisistä pitää itseään ikäistään nuoremman ja muita ikäistään vanhemman näköisinä. :D

Vierailija
57/135 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta kysytään paperit Alkossa ja ruokakaupassa, baareista en tiedä, kun en ole pitkään aikaan käynyt. Olen ylipainoinen, enkä pukeudu minkään vallitsevan muotitrendin mukaisesti. Silmälasitkin ovat aina käytössä. Työpaikalla sain kuulla, että minua luultiin "tytönhupakoksi" ennen kuin oikea ikäni tuli ilmi. Onhan se toisaalta näin liki nelikymppisenä kiva, että ei ikäistään vanhemmalta näytä. 😅

Vierailija
58/135 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta 39 v nainen ja monesti luullaan 10 v nuoremmaksi. Viimeisin kommentti yhdeltä reilu viisikymppiseltä naiselta, jonka kanssa olin samalla kurssilla, että et kai sinä ole vielä kolmeakymmentäkään. :) Muutenkin on aina luultu nuoremmaksi. Minulla on rypytön iho, hieman pyöreät kasvot, pukeutuminen rentoa mutta ei teinimäistä.

Vierailija
59/135 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä luullaan 35-37 vuottiaaksi ja olen 47. Kun kerron, että mulla neljä aikuista lasta, josta vanhin on 28-v. niin kukaan ei usko. Huvittavia reaktioita tulee :D

Vierailija
60/135 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppisestä lähtien minua on luultu ikäistäni nuoremmaksi. Neljäkymppisestä lähtien n 10 v nuoremmalta. Minulla on hyvä iho eikä ole ryppyjä. En pukeudu tätivaatteisiin. En myöskään nuorisomuotiin mikä saa aikuisen naisen usein näyttämään vuohelta karitsan vaatteissa ja korostaa ikää. Ihmettelyn iästäni koen rasittavaksi sen takia että mielestäni ihmiseen pitäisi suhtautua yksilönä eikä jonkun tietyn ikäkauden edustajana. Myös häiritsee se että nuoruutta ihannoidaan ja palvotaan.

Tästä voisin jatkaa siirtymällä aiheeseen, että miksi ihmeessä naiset etsivät ikuista nuoruutta kosmetiikasta, kauneuskirurgiasta, pistoshoidoista ja muista toimenpiteistä. Miksi länsimainen kulttuuri ihannoi nuoruutta ja miksi naiset (ja miksei miehetkin) menevät mukaan tähän asenteeseen vaikka se aiheuttaa heille epävarmuutta ja ties mitä. Mutta tästä saisikin ihan oman ketjunsa.

N62

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi