Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on menossa koe, katson kauanko likaiset astiat lojuvat tiskialtaassa jos minä en niitä tiskaa

Vierailija
15.09.2019 |

Nyt siinä on tainnut olla pari lautasta, haarukoita ja veitsiä ainakin toista viikkoa. Alkaneet jo selvästi haista ja ovat kauttaaltaan limaisia. Kauanko veikkaatte että menee ennen kuin mies saa ne tiskattua?

Kommentit (299)

Vierailija
141/299 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tein vastaavan testin tyhjien vessapaperirullien kanssa. Oliskohan niitä 4-5 kpl kerääntynyt per vessa ennen kuin muut tajusivat etten enää siivoa niitä:)

Kaikki muu siivous kyllä sujuu mutta nuo on olleet miehelle ja teinille tosi vaikeita...

No toi nyt ei ole mitään, mun mielestä. Ne eivät haise, eivät vie juuri tilaa, eivät sotke verrattuna haisevaan roskikseen tai tiskeihin. Ei myöskään ole iso juttu heittää se vessan roskikseen. Mulla lapsi levittelee (nämäkin), yhden oli heittänyt märän suihkun lattialle ja siihenhän se oli kuivuttuaan juuttunut. Se nyt oli jo vähän harmillinen. Ei kuitenkaan mitään verrattuna exään, joka eteisessä hyppi roskapussien yli koska ei jaksanut viedä. Reitti ei aamuisin kulkenut kuulemma roskiksen ohi. No, ei kulkenut koskaan. 

Vierailija
142/299 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistatteko viime joululta sen ketjun, kun perheen äiti päätti olla järjestämättä joulua teineille ja miehelle? Mitähän sille perheelle kuuluu, toivottavasti ottivat opikseen, siis teinit ja mies. :)

En ole sen ketjun aloittaja, olin yksi vastanneista äideistä jonka piti kestitä koko suku. Minä toteutin uhkauksen ja joulua ei järjestetty. Syötiin vaan perus makaronilaatikkoa, kuusta ei ollut, lahjoja ei ollut tai mitään muutakaan, mies soitti vanhemmilleen hätävalheen, että mä oon niin kipeänä ettei kannata tulla. Teinit murjotti koko joulun, vanhempi ymmärsi jopa hävetä.ä ääneen. Nyt tämä sama laiskanpulskea ja valmista odottava sakki viikonloppuna kyseli, että mitenkäs se joulu tänä vuonna ja mitä heidän pitäis tehdä sitten joulun alla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/299 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein testin että kuinka kauan menee että muija tekee itse aloitteen seksiin. No erohan siitä tuli.

Olis kuulemma antanut ettei tarvii erota. Mä halusin olla haluttu. ”Antaminen” ei kiinnostanut.

No vaihtamalla parani.

Vierailija
144/299 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttavaperheen mies kuoli yllättäen 43 v iässä. Keskustelimme siitä, miltä tuntuisi, jos puoliso  yllättäen kuolisi. Mies kysyi, mitä tekisin ensimmäiseksi, kun olisin saanut tiedon, että hän on kuollut.

Vastasin, että laittaisin tiskipöydältä kaikki astiat koneeseen, pyyhkisin tiskipöydän puhtaaksi ja hymyilisin onnellisena tietäen, että tästä eteenpäin minulla olisi aina siisti keittiö.

Mies ei puhunut minulle viikkoon.

...yläpeukkujen määrästä voi päätellä palstan prioriteetit...

Vierailija
145/299 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tein testin että kuinka kauan menee että muija tekee itse aloitteen seksiin. No erohan siitä tuli.

Olis kuulemma antanut ettei tarvii erota. Mä halusin olla haluttu. ”Antaminen” ei kiinnostanut.

No vaihtamalla parani.

En tiedä teistä, että tapahtuiko niin, ettet saanut edes aloitteesta. Meillä loppui aloitteet puolin ja toisin, koskaan en ollut kieltäytynyt ja lopuksi taisin tehdä vain itse aloitteita. Sitten mies sanoi jotain sellaista, etten halunnut enää itsekään tehdä aloitteita ja puolen vuoden kuluttua hajaannuttiin eri teille. 

Yleensä seksittömyyden takana on jotain syvällisempää. Siinä voi sitten olla libidoeroja, jos toinen haluaa seksiä kolme kertaa viikossa ja toinen kolme kertaa kuussa. 

Vierailija
146/299 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttavaperheen mies kuoli yllättäen 43 v iässä. Keskustelimme siitä, miltä tuntuisi, jos puoliso  yllättäen kuolisi. Mies kysyi, mitä tekisin ensimmäiseksi, kun olisin saanut tiedon, että hän on kuollut.

Vastasin, että laittaisin tiskipöydältä kaikki astiat koneeseen, pyyhkisin tiskipöydän puhtaaksi ja hymyilisin onnellisena tietäen, että tästä eteenpäin minulla olisi aina siisti keittiö.

Mies ei puhunut minulle viikkoon.

...yläpeukkujen määrästä voi päätellä palstan prioriteetit...

Löysää hieman pipoa :) Jokainen varmaan ymmärsi, ettei se nyt ihan noin mene, mutta olihan siinä miehellä vähän mietittävää. Ja ehkä paransi tapansa, ettei vaimon tarvitsisi tuollaisen asian takia helpottuneena hymyillä, kun  mies poistuu muonavahvuudesta.

Vierailija
147/299 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä mies ole ikinä kumpaankaan autoon öljyjä vaihtanut. Minä sentään nuorena vaihdoin joskus, helppo auto 4 pyttyä ja kaikki yksinkertaista avata.

Vierailija
148/299 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vaihtamalla parani.

Tosi surkealta on liittonne kuulostanut, joten varmasti molemmille parempi, että erositte ja ex-vaimollakin varmasti vaihtamalla parani.  Muista nyt kuitenkin, ettet tässä uudessa liitossa tee samoja virheitä ja kohta on testi käynnissä tämän uudenkin kanssa ;)

Jos ainoa asia, mikä teidät olisi exsän kanssa pitänyt yhdessä, olisi ollut se, että ex olisi vungannut sinulta seksiä, niin eihän se kovin kummonen liitto ole ollut.  Toivotaan, että tämä uusi jaksaa sitä tarpeeksi usein sinulta rukoilla,ettei tule sen takia ero.

Vierailija
149/299 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tein vastaavan testin tyhjien vessapaperirullien kanssa. Oliskohan niitä 4-5 kpl kerääntynyt per vessa ennen kuin muut tajusivat etten enää siivoa niitä:)

Kaikki muu siivous kyllä sujuu mutta nuo on olleet miehelle ja teinille tosi vaikeita...

Tämä. Meillä on roskis vessassa ja ihan pytyllä istuen siihen yltää . Yleensä vieläpä on sitä paperia, jonka rullan saa vetää pystystä alas. Jos en itse korjaa hylsyjä niitä kertyy kymmeniä läjään vessan nurkkaan. Roskapusseja kertyy ulko-ovelle menevä käytävä tukkoon. Kylppärissä kukaan ei heitä roskiin tyhjiä saippua pulloja. Jne jne nämä ilmeisesti luule, että tonttu tai näkymätön orja tekee nämä pikkujuttu.

Noille saippuapulloille tiedän kyllä syyn; se joka käyttää pullon tyhjäksi ja heittää sen asiallisesti roskiin / täyttää sen jos on täyttöpullo, pitäisi myös huolehtia siitä, että uutta saippuaa on saatavilla. Kauhee homma. Helpompi kuvitella, että kun jättää seuraavalle sen lirun niin se seuraava hoitaa asian. Ihan sama muuallakin, esim.  se viimeinen kahvinkeittimen liru mikä jätetään pannuun, ettei tarvi keittää uutta pannullista jne.

Vierailija
150/299 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä on lapsellista ja hiekkavit#tuista touhua

Totta kai se on lapsellista ja v####a jos nainen haluaa, että mies tekee osansa yhteisistä kotitöistä! Ja tämän takia se tuleekin sitten aina miehelle yllätyksenä, kun se vaimo viimein kyllästyy ja lähtee. Sitten ihmetellään, että minä luulin, että meillä oli kaikki ihan hyvin. Ero tuli ihan puskista, en ymmärrä mitä sille tuli.....?

Vierailija
151/299 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkissä on lisätietoa, mutta tässä yksi poiminta.

https://speakoutloud.net/intimate-partner-abuse/gender-roles

"Men’s masculinity and status are threatened when men are unemployed or if their female partner earns more than he does. Of course this is not the case for all men, however, it is the case for many men who coercively control their female partners.

Recent research shows that when men become dependent on their wives’ income, rather than take up the slack and do the housework and child care roles, the tendency is for the man to do less housework than he may have done previously. *)"

*) Meisenbach RJ. The female breadwinner: Phenomenological experience and gendered identity in work/family spaces. Sex Roles: A Journal of Research. 2010;62:2-19.

Vierailija
152/299 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa sitten heivata se hiekkasäkki mäkeen ja viedä vaihteeksi vaikkapa ruusuja kotiin. 

Vierailija
153/299 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaisuus ratkaisee kirjoitti:

Katsokaapas nyt ensin, kuka tuo talouteenne rahaa ja kumpi tuo enemmän. Se joka tuo enemmän, tekee vähemmän kotityötä. Köyhien ja työttömien ihmisten pitää tehdä kotityötä, että saavat edes jotain aikaiseksi. Jos te olette lähihoitsu ja miehenne vaikka insinööri, on tuloissa iso ero. Ei semmoista voi käsittää, että elelee mukavasti toisen rahalla ja sitten vielä märisee ja kalkattaa tiskeistä.

Tienaan enemmän kuin mieheni. Molemmat käymme töissä. Silti teen enemmän keskusteluista huolimatta. Reilua?

Vierailija
154/299 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai se on lapsellista ja v####a jos nainen haluaa, että mies tekee osansa yhteisistä kotitöistä! Ja tämän takia se tuleekin sitten aina miehelle yllätyksenä, kun se vaimo viimein kyllästyy ja lähtee. Sitten ihmetellään, että minä luulin, että meillä oli kaikki ihan hyvin. Ero tuli ihan puskista, en ymmärrä mitä sille tuli.....?

Joo, ihan lapsellinen kun tuolleen suuttui ja lähti. 

Vierailija
155/299 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kuitenkin imuroin joka päivä ja pyyhin keittiön tasot useasti päivässä ja lattiatkin pesen muutaman kerran viikossa

Stuntti seis! Mitä hemmettiä?

Vierailija
156/299 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsokaapas nyt ensin, kuka tuo talouteenne rahaa ja kumpi tuo enemmän. Se joka tuo enemmän, tekee vähemmän kotityötä. Köyhien ja työttömien ihmisten pitää tehdä kotityötä, että saavat edes jotain aikaiseksi. Jos te olette lähihoitsu ja miehenne vaikka insinööri, on tuloissa iso ero. Ei semmoista voi käsittää, että elelee mukavasti toisen rahalla ja sitten vielä märisee ja kalkattaa tiskeistä.

Tienaan enemmän kuin mieheni. Molemmat käymme töissä. Silti teen enemmän keskusteluista huolimatta. Reilua?

Ainahan palstamamma tienaa miestään enemmän, kun se on sopivaa aiheeseen liittyen.

Muuten ulvotaan naisten pienistä palkoista. Tämä on kyllä sellainen satupalsta, että oksat pois. -eri

Vierailija
157/299 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainahan palstamamma tienaa miestään enemmän, kun se on sopivaa aiheeseen liittyen.

Muuten ulvotaan naisten pienistä palkoista. Tämä on kyllä sellainen satupalsta, että oksat pois. -eri

Ainakin pääkaupunkiseudulla on erittäin paljon hyvin tienaavia naisia. 

Vierailija
158/299 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi asutte yhdessä tuollaisten siivottomien kanssa?

Vierailija
159/299 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs kun mies tekee vastaavan kokeen ja jättää auton öljyt vaihtamatta, odottaa niin kauan että sinä teet sen? Naiset naiset.. tehkää osanne!

Olen ollut aika monessa parisuhteessa, eikä yhdessäkään mies ole vaihtanut autoon öljyjä. Eikä vaihda tuttavien miehetkään. Missä todellisuudessa sinä oikein elät?

Montako kertaa olet vienyt autonne öljynvaihtoon ja mitä öljyä olet silloin autoon ottanut? Entäs määräaikaishuollot? Ihmiset elävät siinä todellisuudessa, jonka he ovat itselleen määritelleet. Jos ei ole tiskikonetta ja tiskaaminen on vakiintunut naisen hommaksi, niin kyseessä on tilanne, jossa nainen jättää työnsä tekemättä. Ja sekin tilanne käännetään taas tällä palstalla miehen viaksi. Naurettavaa ja lapsellista. Jos ei töitä ole sovittu, niin sopikaa.

Vierailija
160/299 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs kun mies tekee vastaavan kokeen ja jättää auton öljyt vaihtamatta, odottaa niin kauan että sinä teet sen? Naiset naiset.. tehkää osanne!

Olen ollut aika monessa parisuhteessa, eikä yhdessäkään mies ole vaihtanut autoon öljyjä. Eikä vaihda tuttavien miehetkään. Missä todellisuudessa sinä oikein elät?

Montako kertaa olet vienyt autonne öljynvaihtoon ja mitä öljyä olet silloin autoon ottanut? Entäs määräaikaishuollot? Ihmiset elävät siinä todellisuudessa, jonka he ovat itselleen määritelleet. Jos ei ole tiskikonetta ja tiskaaminen on vakiintunut naisen hommaksi, niin kyseessä on tilanne, jossa nainen jättää työnsä tekemättä. Ja sekin tilanne käännetään taas tällä palstalla miehen viaksi. Naurettavaa ja lapsellista. Jos ei töitä ole sovittu, niin sopikaa.

Mina vien kerran vuodessa minun autoni katsastukseen ja siella vaihtavat oljyt. En tieda mita oljya, eika mun tarvitsekaan tietaa. Muuten huollot tarpeen mukaan ja mina vien kun on kerta minun auto. Esim. vahan aikaa sitten huomasin etta oikean eturenkaan rengas nayttaa vahan tyhjalta, menin huoltikselle lisaamaan ilmaa mutten saanut venttiilien korkkia auki yhdestakaan renkaasta. Eika saanut mieskaan edes pihtien kanssa kun kotona yritettiin. Ei muuta kuin auto korjaamolle ja uudet venttiilit...no, seuraavalla kerralla ainakin saan ne korkit auki, kokeilin heti. :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi