Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suru kun mies ei halua uusperhettä

Vierailija
12.09.2019 |

Mitä tekisitte tilanteessani. Olen seurustellut tiiviisti kolme vuotta miehen kanssa jolla on lapsi, minulla on kaksi lasta. Asumme eri puolilla kaupunkia. Minä haluaisin yhden kodin ja perheen, miehelle tämä kahden osoitteen elämä toimii. Minusta tämä on sekavaa ja hankalaa ja aina kun tottuu olemaan lasten kanssa yksin, mies tulee lapsensa kanssa ”häiritsemään”. Sitten kun totun siihen, he taas häipyvät ja ikävöin. Tunteiden vuoristorata ärsyttää.

Kommentit (264)

Vierailija
1/264 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvaisin aikuiseksi.

Vierailija
2/264 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kasvaisit aikuiseksi ja ryhdistäytyisit? Elää voi vallan hyvin kahden asunnon mallillakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/264 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvaisin aikuiseksi.

Mitä tarkoitat? Ovatko tunteeni lapsellisia? Cai teetkö jotain päätelmiä käytöksestäni? Ap

Vierailija
4/264 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteiden vuoristorata :D. Kasvatatte ne lapset ensin ja menette sitten yhteen jos menette, ihan hyvä vaihtoehto.

Vierailija
5/264 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvaisin aikuiseksi.

Mitä tarkoitat? Ovatko tunteeni lapsellisia? Cai teetkö jotain päätelmiä käytöksestäni? Ap

Nimenomaan on lapsellista kuvitella, että yhteen muutaminen tekee teistä yhden perheen, jossa ei ole lasten kesken eriarvoisuutta.

Vierailija
6/264 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muutatte yhteen on siinäkin huonot puolensa. Yhtäkkiä sinusta voi tuntua että omaa rauhaa ei ole yhtään. Äläkä ajattele että rakkaus lisääntyy kun muutatte yhteen. Niin ei tapahdu.

Ja lapsilta kannattaa myös kysyä mielipidettä ja myös kuunnella sitä. Yhtä lailla se on lastenkin koti.

Vierailija
7/264 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hemmetin itsekäs, ap.

Vierailija
8/264 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahasti näyttää siltä, että emme voi saada kaikkea haluamaamme. Yhteenmuutaminen ei tee teistä ydinperhettä, jossa kaikki lapset on tasa-arvoisia suhteessa toisiinsa.

Vierailija
9/264 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu mies.

Vierailija
10/264 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä tekisitte tilanteessani?" Hyväksyisin sen tai eroaisin, jos asumismalli on tärkeämpi kuin kumppanisi.

Pakottaminen yhteiseen kotiin on aika varma ero. Itse olen naisena se osapuoli, joka haluaa elää vain omien lastensa kanssa. Yhteisen asumisen aika on sitten, kun molempien lapset ovat lähteneet kotoa. 

Vierailija
11/264 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sun pitää miettiä riittääkö sulle suhde, jossa asutte erilänne vai eroatko.

Sekä sun että miehen kanta on ymmärrettävä. Onhan elämä ihan erilaista kun eletään yhdessä.

Ja ymmärrettävää sekin että mies ei välttämättä halua uusperhettä. Onhan niissä omat vaikeutensa.

Vierailija
12/264 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutku mä haluuuuuun!!!"

Vierailija
13/264 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvaisin aikuiseksi.

Tunteesi ei ole lapsellisellsia sillä niiden mukaan ei ole mikään pakko elää, mutta se on lapsellista että haluat leikkiä perheleikkejäsi lastenne kustannuksella. Koska aikuisen loputon tehtävä on olla lasten puolella, eikä elää omien halujensa ja tunteiden mukaan.

Vierailija
14/264 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa voi lähestyä siltä kannalta, mikä on lapsille parasta. Veikkaan että erilliset kodit, jolloin kumpikin voi täyspainoisesti keskittyä omiin lapsiinsa.

Vierailija
15/264 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kiire sinulla on? Ehditte ihan hyvin vielä asua yhdessä vuosia, kun lapset on omillaan.

Vierailija
16/264 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mitä tekisitte tilanteessani?" Hyväksyisin sen tai eroaisin, jos asumismalli on tärkeämpi kuin kumppanisi.

Pakottaminen yhteiseen kotiin on aika varma ero. Itse olen naisena se osapuoli, joka haluaa elää vain omien lastensa kanssa. Yhteisen asumisen aika on sitten, kun molempien lapset ovat lähteneet kotoa. 

Vastaavastihan asumismalli tässä on miehelle kumppania tärkeäpi. Ihan hyvä syy ap:llekin miettiä, tahtooko elää sellaisen miehen kanssa vai erota.

Vierailija
17/264 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin jo että haluat lisää vahink...lapsia.

Vierailija
18/264 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin luulin että siellä joku haluaa jatkaa piinaa hankkimalla uusia lapsia. Synkronoikaa lastenne tapaamisajat niin että saatte omaa aikaa ilman lapsia.

Vierailija
19/264 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

senkun kosit miestä ja katsot mitä sanoo. Jos sanoo ei, niin etsit jonkun muun joka haluaa naimisiin. EI tuomonen loputon seurusteu ilman naimisiin menoa ole mitään mitä kukaan haluaa, ainakaan vanhemmalla iällä. Mikä pointti?

Vierailija
20/264 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko uusperhe lapsille aina kärsimystä? Ja nyt kiinnostaisi kuulla muiden kuin kynsin hampain omassa surkeassa ydinperhehelvetissä elävien äitien kantoja. Kiinnostaa kuulla sellaisten näkemyksiä, joilla on kokemusta. Ap