Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suru kun mies ei halua uusperhettä

Vierailija
12.09.2019 |

Mitä tekisitte tilanteessani. Olen seurustellut tiiviisti kolme vuotta miehen kanssa jolla on lapsi, minulla on kaksi lasta. Asumme eri puolilla kaupunkia. Minä haluaisin yhden kodin ja perheen, miehelle tämä kahden osoitteen elämä toimii. Minusta tämä on sekavaa ja hankalaa ja aina kun tottuu olemaan lasten kanssa yksin, mies tulee lapsensa kanssa ”häiritsemään”. Sitten kun totun siihen, he taas häipyvät ja ikävöin. Tunteiden vuoristorata ärsyttää.

Kommentit (264)

Vierailija
261/264 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ymmärräthän että se siirrettävän tavaran määrä ei ole mitenkään suurin haaste? Miten itse kokisit tilanteen jossa joudut muiden käskemänä ’sukuloimaan’ joka toinen viikonloppu vuoden ympäri? Omalla kohdallani stressiä aiheutti myös jossain vaiheessa satojen kilometrien välimatka josta kukaan ei tuntunut välittävän, sinne minut vaan lykättiin junaan istumaan. Kuukaudesta toiseen, vuosien ajan.

Minulle oli myös tosi hämmentävää se että säännöt olivat ’kodeissa’ ihan erilaiset. Tämän takia minun on tänäkin päivänä vaikea olla ns. aidosti oma itseni eri tilanteissa koska olen tottunut vaan mukautumaan muiden odotuksiin ja koittanut olla mahdollisimman vaivaton.

Olen sitä mieltä että jokainen eroperhe pitäisi laittaa pakolliseen terapiaan, lapset vähintään.

Vierailija
262/264 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys teille, jotka olette itse eroperheestä ja sanotte kärsineenne siitä reissaamisesta: miksi reissasitte? Miksi ette sanoneet, että minä en enää tuonne mene? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/264 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys teille, jotka olette itse eroperheestä ja sanotte kärsineenne siitä reissaamisesta: miksi reissasitte? Miksi ette sanoneet, että minä en enää tuonne mene? 

Öh, koska olin lapsi enkä tiennyt mulla olevan sellaista vaihtoehtoa? Tiesin vasta aikuisena että mulla olis oikeasti ollut tähän jotain sananvaltaa. Veljeni tosin protestoi äänekkäästi näitä viikonloppuvierailuja mutta sillä ei ollut vanhemmille mitään merkitystä.

Minun vanhemmat vielä ovat olleet olosuhteisiin nähden ihan ok vanhempia, mutta ei silloin 90-luvulla ainakaan paljoa painanut lasten mielipide näissä asioissa.

Vierailija
264/264 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up